En Joop vult 'm aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
dat kint uit die C1000 reclame moet echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDD
"de snelheid van lihicht... bla bla bla' dooooooooooooooooooooooooooooooood
Joop den Nerd hehehehhequote:
Dat niet, maar wel van HAHA, IK KOM VERDERDERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit die dan ook zo van: "Ja hooor! Lekker makkelijk!"
Aaaaahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel van HAHA, IK KOM VERDERDER
Ja dat ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
dat kint uit die C1000 reclame moet echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDD
"de snelheid van lihicht... bla bla bla' dooooooooooooooooooooooooooooooood
velen sexy!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Sexy Men's Winter Thermal Long Low-cut Underwear Tight Pants Trousers Blue Legging
maar 11 dollar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is 'ie niet beledigd als ik 'm dan uitlach.quote:
Semtex en ik hebben die strijdbijl al heel lang geleden begraven trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Semtex en Jerney
Wilde ik ff kwijt
Geile broek trouwens ^
gelukkig maar, jullie komen beide net even teveel op fok daarvoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Semtex en ik hebben die strijdbijl al heel lang geleden begraven trouwens
Push-up onderbroeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
Plaatje rechtsboven ook....Yea rite dude!
Can I have my sock back now?
misschien issie half neg0rquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat ook al 2 minuten te starenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
ze negeert me nog steedsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
semmie is haske tam tegenwoordig, dus dat geloof ik zomaar
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoegroot fFOK is??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig maar, jullie komen beide net even teveel op fok daarvoor
semtex? hehhehee, humorquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoe groot FOK is??
Echt? Ik dacht dat je haar soms ook in de supermarkt ofzo tegenkwam? Of hoe komt dat in mijn hoofdquote:
zij en semtex posten toch beide weleens in make up topic? of Puckz niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoegroot fFOK is??
mooie quotequote:
klopt. Daar negeert ze me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je haar soms ook in de supermarkt ofzo tegenkwam? Of hoe komt dat in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heeft die Gladys Grace ofzo een enorm lelijk accent.... echt zo'n slaaibek er ook bij
graai je dan net de laatste natriumarme voedselstukken voor haar weg? (of was zij niet die natrium arme kook figuur?)quote:
klopt! Beste kans op dinsdagavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh
Maar...maar..maar ik kan haar dus ook tegenkomen bij de Jumbo?
ze heeft een fotoboekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh
Maar...maar..maar ik kan haar dus ook tegenkomen bij de Jumbo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Beste kans op dinsdagavond.
Ja heb haar volgens mij al eens zien posten in het wat draag je vandaag. Vond het beetje tuttig/merkengeil volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft een fotoboek
witblond steil haar iig
ach, ze ziet er best goed uit, doet me verder niet zoveelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ja heb haar volgens mij al eens zien posten in het wat draag je vandaag. Vond het beetje tuttig/merkengeil volgens mij
deze moest ik even quotenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, ze ziet er best goed uit, doet me verder niet zoveelVind haar
En best een leuke kans op rellenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat draag je vandaag, stiekem best een goed lurktopic.
halve zin waar ik uiteindelijk dus faalde in het weghalenquote:
rammel rammel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
die kindjes van willem alexander en maxima zijn echt cute![]()
waren net op tv dat ze vertrokken naar wintersport en pers foto's ging maken, lief
Jup.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
En best een leuke kans op rellen
yepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rammel rammel.
Tevens rip aan de nabestaanden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Dat was toch ook daar met die user met gejatte foto's?
35 ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe oud is die semtex dan wel niet mehe
ja. Karma alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
en hoezo het rip? Friso verhaal?
Nee, die postte steeds foto's van een ander, inclusief fake facebook.quote:
Dat heb ik zelfs al 2x meegemaaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Dat was toch ook daar met die user met gejatte foto's?
Nee ik kom alleennog maar hier. Heel zelden post ik ergens anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zij en semtex posten toch beide weleens in make up topic? of Puckz niet?
Vroegah was ze gothicquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft een fotoboek
witblond steil haar iig
my gawd, wat een kansloze rukkers heb ej toch ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs al 2x meegemaaktEentje was een user waar iedere fokker op zat te fappen die had de identiteit van iemand anders "gestolen" en een jongen die jatte foto's van een fashionblogger met de smoes toen het uitkwam dat hij die kleding zelf ook had
![]()
Oh ja, die gozer ook nog!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs al 2x meegemaaktEentje was een user waar iedere fokker op zat te fappen die had de identiteit van iemand anders "gestolen" en een jongen die jatte foto's van een fashionblogger met de smoes toen het uitkwam dat hij die kleding zelf ook had
![]()
aidshoer!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOG OUDER DAN SKJOEkusjekroel
ahhhh, but we lurva ya !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee ik kom alleennog maar hier. Heel zelden post ik ergens anders.
Zoals ik al zei. Ik ben met Fok!pensioen. Vind het wel best hier
Oh god whyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, als ik ooit kinderen krijg, wil jij dan zo'n broekje haken?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat verbaast me dan weer niks, als ik zag wat ze op Etsy en bij Asos besteldequote:
jah oder neinz?quote:
nietus, ik was licht alternatief (lees; skater typequote:
Huh? Ik vind haar nu juist kak met sjaaltjes en merk en grote zonnebrillen etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat verbaast me dan weer niks, als ik zag wat ze op Etsy en bij Asos bestelde![]()
ach, beide wel leuk
=gottikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nietus, ik was licht alternatief (lees; skater type)
Mehehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
En Trix en taart en puckzzz zijn ook ouder dan ik
quote:
nee joh, das toch geen kakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh? Ik vind haar nu juist kak met sjaaltjes en merk en grote zonnebrillen etc.
Ik herinner me haar tiityscan site nog. Allemaal scans van haar tieten op de scannertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat verbaast me dan weer niks, als ik zag wat ze op Etsy en bij Asos bestelde![]()
ach, beide wel leuk
kut, verkeerde plaatje... moest "score" staanquote:
Rokken van zes jaar geleden, toen ik nog echt heel erg gottik was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
Rokken
Lange rokkenHeb nu ook weer een mooie gezien op Asos
Op mijn middelbare: geen spijkerbroek met wit shirt en bruine laarzen met matchende riem en hockeystick = gottikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, ik was metal. Gothic bestond noggeeneens toen.
Nouwja ik ben Maastricht ook wel gewendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, das toch geen kak
kom maar eens middagje Hofkwartier Den Haag doen of Wassenaar, dás kak
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders hoopt dat kip of koos onvruchtbaar is
toen was ik al afgestudeerd, kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op mijn middelbare: geen spijkerbroek met wit shirt en bruine laarzen met matchende riem en hockeystick = gottik
Nu wel fashionably kak om het maar zo te zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh? Ik vind haar nu juist kak met sjaaltjes en merk en grote zonnebrillen etc.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik herinner me haar tiityscan site nog. Allemaal scans van haar tieten op de scannert
Oudjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen was ik al afgestudeerd, kut
mwah, dat photoshoppen stoort me vooralquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu wel fashionably kak om het maar zo te zeggen.
Het IS ook gewoon een mooie meid. Maar het heeft ff geduurd voor ze zichzelf vond zeg maar
maastricht is modieus, niet echt old skool kak toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja ik ben Maastricht ook wel gewendZou gewoon niet weten hoe ik het anders moet noemen
[ afbeelding ]Deze wil ik
21 ofzo....quote:
Mehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen was ik al afgestudeerd, kut
Oja!!!! Damn dat ging altijd heel ver jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, dat photoshoppen stoort me vooral
Nee man, die echte Maastrichtenaren zijn echt wel kakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maastricht is modieus, niet echt old skool kak toch?
niet mijn ding, maar ik weet ook eigenlijk niks van mode.
ik heb vanavond nog even snel 2 rokjes bij de hema gekocht uit het opruimingsrek
hehehehehe, te erg wel, zeker op die leeftijdquote:
Naja het is een gimmick.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, dat photoshoppen stoort me vooral
laat eens zien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja!!!! Damn dat ging altijd heel ver ja
elke willekeurige semtexfoto will do.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat eens zien?
Ik heb die nooit gezien geloof ik
dan is er zelfs van mij wat te makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja het is een gimmick.
Eerst jezelf platflitsen en dan nog ff wat Imagenomic eroverheen.
Stond vaak in het make-up topic, maar dat zal wel alweer een jaar of nog langer geleden zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat eens zien?
Ik heb die nooit gezien geloof ik
ow okquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke willekeurige semtexfoto will do.
vanaf welk moment wordt dat cool?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja het is een gimmick.
Eerst jezelf platflitsen en dan nog ff wat Imagenomic eroverheen.
NOG STEEDS STEVENquote:
Och ik heb ook wel spicy foto's geplaatst. Maar ik heb wel altijd zoiets van....alles kan achterhaald worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit zo onbezonnen foto's en shizzle op fok heb gepleurd
vieslel!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof je 12 negers tegelijk hebt gedeepthroath ofzo
heb je geen slijmoplossers of keeltabletten of pijnstillers gehaald dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn keel is van vastzittend slijm naar hoerige pijn gegaanfml
zoveel negers wonen er heul niet in boxtel manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof je 12 negers tegelijk hebt gedeepthroath ofzo
ja precies, dat is toch altijd trickeyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och ik heb ook wel spicy foto's geplaatst. Maar ik heb wel altijd zoiets van....alles kan achterhaald worden.
Internet is nou eenmaal gewoon een grote digitale beerput.
NEINZ alleen paracetamol geslikt. Ik vind van die tabletten echt viesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je geen slijmoplossers of keeltabletten of pijnstillers gehaald dan?
Dat zal je verbazenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoveel negers wonen er heul niet in boxtel man
missjonesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die postte steeds foto's van een ander, inclusief fake facebook.
fluimucil (acetylcysteīne http://nl.wikipedia.org/wiki/Acetylcyste%C3%AFne) werkt erg goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ alleen paracetamol geslikt. Ik vind van die tabletten echt vies
OOh nog iemand? Ik heb namelijk Juminelle in mijn hoofdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
missjonesen haar fake nichtje becky
ja die was van lif. Die andere was in OUD.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
OOh nog iemand? Ik heb namelijk Juminelle in mijn hoofd
de naam is inderdaad wel zeeeeeeeeeeer matig gekozen jaquote:
Oohzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die was van lif. Die andere was in OUD.
Daar ben ik nu zeker te laat meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de naam is inderdaad wel zeeeeeeeeeeer matig gekozen ja
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAH vanochtend (rond 4u) moest brum naar de wc en ik stond 10cm van de badkamerdeur te wachten tot hij klaar was want ik moest ook maar hij had niet gezien dat ik ook uit bed was. Toen schrok ie zich de tering toen ie de deur open deed want hij dacht dat ik dat mens uit the ring was
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij flikkerde bijna languit de badkamer in
met je donkere haartjes en bleke koppiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAH vanochtend (rond 4u) moest brum naar de wc en ik stond 10cm van de badkamerdeur te wachten tot hij klaar was want ik moest ook maar hij had niet gezien dat ik ook uit bed was. Toen schrok ie zich de tering toen ie de deur open deed want hij dacht dat ik dat mens uit the ring was
nee hoor, kun je elk moment mee beginnen. verkrijgbaar bij bij.v Kruidvatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ben ik nu zeker te laat mee
Nee maar ik snap wel dat hij dat dachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met je donkere haartjes en bleke koppie![]()
![]()
![]()
liep je ook achterstevoren?
Maar m'n slijm is wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, kun je elk moment mee beginnen. verkrijgbaar bij bij.v Kruidvat
hahahahhaa, kewl1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik snap wel dat hij dat dachtvies vet haar en ik stond zo met m'n schouders naar voren half te slapen en wit nachthemd ding
oh dan hoeft het niet, tenzij slijm in je holtes.quote:
koos zit dan te zeiken dat ik te hard hoest en teveel nies enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEINZ ik heb nu alleen pijn
En nekpijn van op de bank slapen omdat brum stom deed omdat ik steeds bijna stikte in m'n slijm. NOU SORRY HOOR DAT IK GELUID MAAK
Ik heb hem de hele nacht laten snurken omdat hij vet verkouden wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap niet hoe je op je zieke partner kunt mopperen dat hij/zij te hard hoest/kucht/niest whatever.
Ze zijn ziek!! Dat doen ze niet expres ofzo.
Mijn medelijden niveau is dan wel weer vrij laag. Ik heb begrip voor je griep maar ga niet zielig lopen doen.
ach, koos is gewoon heel open eerlijk en direct daarinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap niet hoe je op je zieke partner kunt mopperen dat hij/zij te hard hoest/kucht/niest whatever.
Ze zijn ziek!! Dat doen ze niet expres ofzo.
Mijn medelijden niveau is dan wel weer vrij laag. Ik heb begrip voor je griep maar ga niet zielig lopen doen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)hboardcamera-hebben/quote:DASHCAM VOOR CORRUPTE VERKEERSAGENTEN
De belangrijkste reden om een ‘videoregistrator’ te hebben in Rusland: corrupte verkeersagenten. Die kunnen een auto zo maar aanhouden en zeggen dat deze niet is gestopt voor een voetganger op een zebra. Met de video-opnames kan de chauffeur bewijzen dat er helemaal geen voetganger was. De preventieve werking die ervan uit gaat is groot, getuige de populariteit van de apparaatjes. Een door regionale afgevaardigden ontworpen wetsvoorstel dat het behangen van autoruiten met voorwerpen verbiedt, werd juist vanwege het succes van dashcam met schrik ontvangen, en direct in de media afgeschoten door Doemaleden die zich niet de woede van autorijdend Rusland op de hals willen halen.
Ik ben op dieet. Go away!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb zin om deze taart te maken
http://nombelina.com/gebakken-cheesecake-met-chocolade-ganache/
[ afbeelding ]
Driving in Russiaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef megamandy het volgende:
Maar eerst nog even dit:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)hboardcamera-hebben/
Rusland
sorry mevrouwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben op dieet. Go away!!
Alweer veel teveel chips gegeten net
Omfgquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb zin om deze taart te maken
http://nombelina.com/gebakken-cheesecake-met-chocolade-ganache/
[ afbeelding ]
Lol daar ben ik idd ook niet zo bang voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is niet raar, maar acht de kans groot dat moeders daar ver weg van blijft
carnaval was vorige weekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
HallonBallon!
I iz Winnetou
[ afbeelding ]
Je hebt toch geen achterlijken haarband-dinges om hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
HallonBallon!
I iz Winnetou
[ afbeelding ]
Of juist niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is niet raar, maar acht de kans groot dat moeders daar ver weg van blijft
ik schat nav de verhalen van priem deze mama iets anders inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of juist niet.
Na 9 maanden braaf zijn is het best lekker ff een drankje denk ik. Om te vieren
Ik drink nu al ruim twee weken niet meer. Afgezien van een paar biertjes bij de meet toen. Gisteravond een flesje wijn leeg getikt. Ik was brak vanochtend jonguh!
Ghihi...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hebt toch geen achterlijken haarband-dinges om he
Ja dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schat nav de verhalen van priem deze mama iets anders in
Ja gisteren mochten ze al naar huis en gisterenavond kwam de kraamhulp.quote:
aww! Knapt ie al wat op?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja gisteren mochten ze al naar huis en gisterenavond kwam de kraamhulp.
Afgesproken dat we vandaag nog eens langs gaan.
Vanavond dan weer naar schoonpa. Waren we gisteren ook al geweest en had foto getoond van Hugo. Hij kreeg tranen in z'n ogenM'n hart brak een beetje
Nou, ik denk dat ik zelfs die over ga slaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
En puckzzz, dan drink je dus gewoon alleen in het weekend momenteel, dat is heel normaal toch?
Awww....hoe gaat het met hem?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja gisteren mochten ze al naar huis en gisterenavond kwam de kraamhulp.
Afgesproken dat we vandaag nog eens langs gaan.
Vanavond dan weer naar schoonpa. Waren we gisteren ook al geweest en had foto getoond van Hugo. Hij kreeg tranen in z'n ogenM'n hart brak een beetje
Ja hij ziet er verder goed uit. Weinig aan te merken. Hij hangt aan een monitor mocht ie weer 'wegvallen'; maar voorlopig vinden ze niks. Moet nog zeker tot maandag blijven. Maandag wordt ie op een fiets gezet.quote:
na twee weken ben je toch niet afgekickt manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik zelfs die over ga slaan
Alhoewel het nu wel weer gaat met twee ibu's.
moet zwager ff met baby naar ziekenhuis...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hij ziet er verder goed uit. Weinig aan te merken. Hij hangt aan een monitor mocht ie weer 'wegvallen'; maar voorlopig vinden ze niks. Moet nog zeker tot maandag blijven. Maandag wordt ie op een fiets gezet.
En het is zo'n trotse opa ook... en dan kan ie em nog niet eens zien
Mijn alcohol inname was sowieso al veel minder dan de oude tijd he? Afkicken is niet echt aan de orde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na twee weken ben je toch niet afgekickt man
1 week eigenlijk. Dan viel ie gewoon verkeerd
Ja vooral den dezen ook. Ík denk nog steeds dat ie zich echt heeft lopen opfokken en dat ze niks gaan vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Eerste kleinkind is ook een emotionele gebeurtenis lijkt me
Dat willen ze niet...... Ze zijn beheurlijk overbezorgd nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet zwager ff met baby naar ziekenhuis...
nee maar zo klonk het wel, zoals je het schreefquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn alcohol inname was sowieso al veel minder dan de oude tijd he? Afkicken is niet echt aan de orde.
dan zal het wel loslopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vooral den dezen ook. Ík denk nog steeds dat ie zich echt heeft lopen opfokken en dat ze niks gaan vindenPaar weken geleden was ie ook kei-emotioneel met zijn verjaardag; omdat het al 2x daarop mis ging. En hij was zo bang dat het weer fout zou zijn o.i.d.
[..]
Dat willen ze niet...... Ze zijn beheurlijk overbezorgd nog.
Ja ik denk het ook wel. Cif zit er wel vreselijk mee in; want er zit wel hartziektes aan zijn kant van de familie... Naja we wachten afquote:
Nouja, een jaar geleden zou het wel zo geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar zo klonk het wel, zoals je het schreef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ja, dat was niet zo'n gezonde situatie idd. Fijn dat het goed bevalt! Het is ook veel prettiger, eigenlijk... Katersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja, een jaar geleden zou het wel zo geweest zijn.
Maar ik moet wel zeggen dat ik er best blij mee ben zo op deze manier. En heel blij dat ik er af ben.
Ik wist toen ik bij De Belg was dat het zo niet kon, maar dat ik er niet af zou komen als ik bij hem bleef.
Ja dat snap ik iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja, een jaar geleden zou het wel zo geweest zijn.
Maar ik moet wel zeggen dat ik er best blij mee ben zo op deze manier. En heel blij dat ik er af ben.
Ik wist toen ik bij De Belg was dat het zo niet kon, maar dat ik er niet af zou komen als ik bij hem bleef.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens nog even m'n faalentijnskaart voor cif
tettnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat Cif zich zorgen maakt is ook meer dan logisch, is toch je vader...
disclaimer
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens nog even m'n faalentijnskaart voor cif
Daar was ie vast blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja idd; is et zeker! Donderdag liep ie echt op de toppen van z'n tenen (maar toegeven doet ie niet uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tettn
En dat Cif zich zorgen maakt is ook meer dan logisch, is toch je vader...
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd; is et zeker! Donderdag liep ie echt op de toppen van z'n tenen (maar toegeven doet ie niet uiteraard)
Eerste wat cif zei toen ie de kaart kreeg: Zijn nepperds!JA MAAR.... BOOBIESSSSS zucht
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bb ook pas 1 keer zien jenken, dat was een van de keren dat zijn vader bijna dood ging. Mannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Je hart breekt dan echt he... Houden zich altijd 'groot'.
we zaten de film Simon te kijken en ik voelde ze ineens op mijn wang pletsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben wel emoties, ze komen er alleen nogal moeilijk uit
disclaimer
Rick heeft daar gelukkig geen moeite mee. Niet dat het een jankerd is, maar hij pinkt regelmatig een traantje weg. Zoals toen we bij zijn zus op ziekenbezoek gingen de dag van haar hart operatie. Ze zag er ineens zo kwetsbaar uit, ik hield het ook niet droog. En toen zijn dochter voor kerst een agenda van 2013 gaf, maar daar had ze allemaal kinderfoto's van hun en foto's van Rick en mij ingeplakt bij bijzondere data. Echt zo leuk was datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we zaten de film Simon te kijken en ik voelde ze ineens op mijn wang pletsen...
Ze hebben wel emoties, ze komen er alleen nogal moeilijk uit
Als ik jank is het meestal mijn stopweekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou ik jank ook niet zo snel eerlijk, dus constant tranen hoeft van mij nou ook weer niet zo
Ik ben ook echt niet van het jankenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou ik jank ook niet zo snel eerlijk, dus constant tranen hoeft van mij nou ook weer niet zo
Ja heb net aan cif gevraagd en nemen zo champagne meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef princess-a het volgende:
Priem, ik zou het juist leuk vinden als mijn schoonzus uit België (of welk ander buitenland dan ook) kwam, en ook een beetje vast hield aan haar eigen gebruikenLeuk toch juist, het beste van beide combineren en daarvan genieten, niet je gewoontes weggooien omdat je bij Nederlanders over de vloer komt
[..]
Ik ben ook echt niet van het jankenof ik moet echt heel moe zijn, of héél boos. Dat je tegenover iemand zit tegen wie je graag de waarheid zou willen zeggen, maar het in moet slikken en de woede dus niet kwijt kan.. dan brandt er wel eens een traan achter mn oog
Jankerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef Mss het volgende:
Ik jank heel snel. Maar dat weten jullie.
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef Mss het volgende:
Ja ik vrees dat ik wel ga janken bij mijn opa's en oma... Ook al is mijn ene opa nu bijna 92 en heeft ie echt een super leven en vindt ie het zelf prima om dood te gaan (heeft alles meegemaakt wat ie wou; kleinkinderen en zelfs achterkleinkinderen en iedere dag er bij is mooi meegenomen); maar tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn geen dingen die me extreem frustreren dus dan huil ik niet. Net als dat oude mensen dood gaan
jij bent ook een frustratiejankerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef princess-a het volgende:
Priem, ik zou het juist leuk vinden als mijn schoonzus uit België (of welk ander buitenland dan ook) kwam, en ook een beetje vast hield aan haar eigen gebruikenLeuk toch juist, het beste van beide combineren en daarvan genieten, niet je gewoontes weggooien omdat je bij Nederlanders over de vloer komt
[..]
Ik ben ook echt niet van het jankenof ik moet echt heel moe zijn, of héél boos. Dat je tegenover iemand zit tegen wie je graag de waarheid zou willen zeggen, maar het in moet slikken en de woede dus niet kwijt kan.. dan brandt er wel eens een traan achter mn oog
niet, oude mensen horen dood te gaan!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat ik wel ga janken bij mijn opa's en oma... Ook al is mijn ene opa nu bijna 92 en heeft ie echt een super leven en vindt ie het zelf prima om dood te gaan (heeft alles meegemaakt wat ie wou; kleinkinderen en zelfs achterkleinkinderen en iedere dag er bij is mooi meegenomen); maar tochIk ken mezelf. Grootouders horen eeuwig te leven
![]()
![]()
Ja okayyy... maar... mag ie eerst 100 worden? kthxbyequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, oude mensen horen dood te gaan!![]()
maar bij familie mag je ook wel janken hoor, is heel normaal! Ik ben eerder abnormaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja okayyy... maar... mag ie eerst 100 worden? kthxbye
Ermahgerd dat zou ie zelf echt nooit willen
Nice!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja heb net aan cif gevraagd en nemen zo champagne mee![]()
![]()
hihi
Net even mn mams gebeld; die wist het nog niet van schoonpa en ik vond niet dat ik dat via sms kon vertellen eik
Jepquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook een frustratiejankerd
Daarom is het soms beter voor oude mensen dat ze gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja okayyy... maar... mag ie eerst 100 worden? kthxbye
Ermahgerd dat zou ie zelf echt nooit willen
Nee is het idd ook. Hij vindt het best; maar ik ga zeker jankenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
En daarom hoef je niet heel verdrietig te zijn als ie 'gaat', dat wil hij, het is beter voor hem
ik weet niet hoe ik die zin even beter kan formuleren![]()
vier jaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is het idd ook. Hij vindt het best; maar ik ga zeker jankenOok al is het eik prima want hij heeft een super leven gehad
Nou schoonzus snakt ook wel naar een glaasje wijn (al 4 jaar geen alcohol meer op; maar voorlopig nog borstvoeding; dus het zit er nog niet in
Gehhequote:
ja, zoiets is ook wel bizar heftig...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
GehheIk moet er soms echt om denken dat ik niet al te bot over kom, maar je snapt me wel
En natuurlijk huil je even, vanwege het gemis..
Ik denk dat ik er harder in ben geworden toen mijn broer zomaar overleed, sowieso ben ik toen gierig geworden met mijn tranen, ze moeten nog een heel leven mee!Maar dat was zo oneerlijk, zo gemeen en deed zo'n pijn, vergeleken daarmee was het verdriet toen m'n opa overleed een prikje
Soms mis je iets pas als je het niet mag hebben?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dan snak je er ook niet naar, anders had je allang al eens een wijntje gepakt
Ze is al 4 jaar ongeveer zwanger geweest/aan het proberen etc etc; dus ja...quote:
zeg er dan gewoon wat van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu honger
Maar mensen die nergens naar kijken als ze roken dus ik wach nog wel even
Ja kan het me goed voorstellen dat dat ook je kijk heul verandert iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
GehheIk moet er soms echt om denken dat ik niet al te bot over kom, maar je snapt me wel
En natuurlijk huil je even, vanwege het gemis..
Ik denk dat ik er harder in ben geworden toen mijn broer zomaar overleed, sowieso ben ik toen gierig geworden met mijn tranen, ze moeten nog een heel leven mee!Maar dat was zo oneerlijk, zo gemeen en deed zo'n pijn, vergeleken daarmee was het verdriet toen m'n opa overleed een prikje
Denk jij dat ik dat niet doequote:
als je zwanger wil worden maakt 1 glaasje wijn ook geen hol uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze is al 4 jaar ongeveer zwanger geweest/aan het proberen etc etc; dus ja...
Maar snakken doet ze niet; maar ze verlangt er toch wel een beetje naar. Ze zegt zelf dat die paar extra maand nu niet meer uitmaakt iig
Ja zo denken wij. Maar zij niet....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je zwanger wil worden maakt 1 glaasje wijn ook geen hol uit.
Maar idd, die paar maanden nu...
daarom, dan zal ze het dus niet echt missenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zo denken wij. Maar zij niet....
Jouw broer is ook een kutpuberquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus vorige keer kwam mijn broer binnen en wij waren nog bezig met eten. Hij wil peuk opsteken dus ik vraag normaal (niet boos of zeurderig ofzo) of hij even 5min wil wachten want wij zijn nog aan t eten. Nee alleen maar sneller die peuk opsteken en doen alsof hij t niet hoort terwijl z'n vriendin er ook nog 3x iets van zei
och nee toch, wat een addergebroed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Andere schoonzus dronk zelfs een keer een half glaasje wijn tíjdens de zwangerschap... Tjah
Ik vind dit niets met pubers te maken hebben, ik vind het fucking asociaal. Ik zeik al niet als ze binnen roken maar als ik aan het eten ben vind ik het echt teringgoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw broer is ook een kutpuber![]()
Of nee toddler dan
Je gaat er op inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit niets met pubers te maken hebben, ik vind het fucking asociaal. Ik zeik al niet als ze binnen roken maar als ik aan het eten ben vind ik het echt teringgoor
Idd wereld vergaat ende hel op aardequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och nee toch, wat een addergebroed.
je leest niet goed...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit niets met pubers te maken hebben, ik vind het fucking asociaal. Ik zeik al niet als ze binnen roken maar als ik aan het eten ben vind ik het echt teringgoor
Dat inderdaad! Den baby is het gemis van wijn wel waard natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, dan zal ze het dus niet echt missen
Maar ze hebben nu een mooie babbel, dus het was het waard
ja dat is gaaf, die trillende lipjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Hij huilt overigens ontzettend schattig! Trillende lip en bevend gehuilTerwijl iedereen het zo zielig vond; zat ik met grote lach ERMAHGERD KIEK EM SCHATTIG HUILEN
![]()
Wutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mocht mijn eerste nichtje niet vasthouden als ik gerookt had
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, toen was je 8, hou es op met janken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog wel vroegst toen je in restaurants mocht rokenen die mensen die dan tijdens t eten als ze hun bord leeg hadden gewoon een peuk opstaken
Sadistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Hij huilt overigens ontzettend schattig! Trillende lip en bevend gehuilTerwijl iedereen het zo zielig vond; zat ik met grote lach ERMAHGERD KIEK EM SCHATTIG HUILEN
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, toen was je 8, hou es op met janken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
SadistBaby van mn zus doet dat ook.. mondhoekjes vķl naar beneden, heel zielig kijken, dan is het even stil, en dan 'Weeeeeeeeehhhh
'
Heerlijk
Nu je niet meer rookt, snap je het ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
kind is zelfs zo afgericht dat ze rokers verbaal aanvalt op straat. En de moederclub is er trots opquote:
ja, dat wordt een downer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik drink normaal bijna nooit kan makkelijk een jaar tussen zitten. Maar nu wel een paar wijntjes op
Ermahgerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kind is zelfs zo afgericht dat ze rokers verbaal aanvalt op straat. En de moederclub is er trots op
Verder is ze best lief, maar ik heb destijds wel een keer hard teruggeblaft toen ze me kwam vertellen dat ze niet tolereerde dat er gerookt werd in haar achtertuin. Vier jaar!
nee. Ik stink, niet de dingen die ik vastpak.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu je niet meer rookt, snap je het ook?Ik wel namelijk
Soms hebben mensen die roken niet door hoe dat ruikt, en hoe de geur van rook in die babykleertjes kan trekken. Waarmee ik niet bedoel dat je stonk, maar een niet roker die net een baby heeft gehad vindt dat wel denk ik
die geur draag je niet over, en al helemaal niet als je alleen buiten rooktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is niet alsof die rokers de rook in het gezicht van dat kindje ggaan blazenals die kleertjes stinken pleur je ze in de was als die mensen de deur uit zijn
Ik heb dat nooit gemerkt inderdaad. Maar mocht het wel zo zijn dan ga je er toch nog niet dood aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die geur draag je niet over, en al helemaal niet als je alleen buiten rookt
Zal idd vast wel schelen. Ik krijg nog vaak te horen "rook je nog steeds??" van schoonmoederquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, gelukkig hoef ik niet meer door die ballotagecommissie heen tegenwoordig
ik krijg dat ook een paar keer per week nog. Of ik nog steeds gestopt ben. Houdt dat ooit op? Ik hoor liever andere dingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal idd vast wel schelen. Ik krijg nog vaak te horen "rook je nog steeds??" van schoonmoeder
Die verwachtte dat we beiden zouden stoppen nadat we getrouwd waren
En dan zeg jij: 'ik dacht dat je zou stoppen met kleren voor je zoon kopeb nadat we getrouwd waren'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal idd vast wel schelen. Ik krijg nog vaak te horen "rook je nog steeds??" van schoonmoeder
Die verwachtte dat we beiden zouden stoppen nadat we getrouwd waren
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef Mss het volgende:
lolquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan zeg jij: 'ik dacht dat je zou stoppen met kleren voor je zoon kopeb nadat we getrouwd waren'![]()
Nee?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg dat ook een paar keer per week nog. Of ik nog steeds gestopt ben. Houdt dat ooit op? Ik hoor liever andere dingen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan zeg jij: 'ik dacht dat je zou stoppen met kleren voor je zoon kopeb nadat we getrouwd waren'![]()
Nee?
Gratisquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goffer dat lijkt me nķg frustrerender eik
[..]Ahja zolang ze het niet iedere maand doet vind ik het prima
Overigens wil ze binnenkort weer met mij gaan shoppen (en ja dan krijg ik dus ook kleren van haar; maar mag ik het gelukkig wel zelf uitzoeken wat)
hebben die lui geld teveel? Jullie werken, hebben een hont, een tweekapper...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goffer dat lijkt me nķg frustrerender eik
[..]Ahja zolang ze het niet iedere maand doet vind ik het prima
Overigens wil ze binnenkort weer met mij gaan shoppen (en ja dan krijg ik dus ook kleren van haar; maar mag ik het gelukkig wel zelf uitzoeken wat)
Addergebroed. Prachtig woord vind ik datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och nee toch, wat een addergebroed.
mijn vriendin ook, en daar is een heel gelukt kint uit gekomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Addergebroed. Prachtig woord vind ik dat
Ik ben nog wel straalbezopen geweest en kwam er daarna achter dat ik zwanger was. Whoops
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben die lui geld teveel? Jullie werken, hebben een hont, een tweekapper...
Sowwyquote:
Beunhazen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
O nee wacht. Cif heeft gevraagd aan schoonmoeder voor nieuwen sokken hmm
[..]Zij vinden het heerlijk om dingen voor ons te kunnen kopen.. En ze zijn met pensioen en werken nog erg veel; dus kan niet zeggen dat ze 'kort' zitten
En ja wij hebben idd veel geluk met zo'n lieve ouders en schoonouders eik
quote:
geeft niks, als ze geen aston martins enzo hadden had ik het misschien best geloofd:')quote:
Wutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ouders van beide kanten laten haast wekelijks weten hoe armlastig ze wel niet zijn.
Maar dan ben je toch niet met pensioenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Schoonpa bij de post en schoonmoeder in de horeca
Allemaal legaal ende zuiver
Ermahgerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niks, als ze geen aston martins enzo hadden had ik het misschien best geloofd:')
OWJAH!!1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niks, als ze geen aston martins enzo hadden had ik het misschien best geloofd:')
mijn pa moest met de vutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet met pensioen
Hoezo niet? Ze zijn beiden 64 en heul wel met pensioenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet met pensioen
vut is geen pensioenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als je dan weer legaal gaat werken dan ben je toch weer pensioen af of Wut
Nee je bent wél met pensioen; echter moet je honderdmiljoenmiljard afstaan aan de belastingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als je dan weer legaal gaat werken dan ben je toch weer pensioen af of Wut
In mijn hoofd: pensioen -> niet werkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze zijn beiden 64 en heul wel met pensioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |