En Joop vult 'm aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
dat kint uit die C1000 reclame moet echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDD
"de snelheid van lihicht... bla bla bla' dooooooooooooooooooooooooooooooood
Joop den Nerd hehehehhequote:
Dat niet, maar wel van HAHA, IK KOM VERDERDERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit die dan ook zo van: "Ja hooor! Lekker makkelijk!"
Aaaaahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel van HAHA, IK KOM VERDERDER
Ja dat ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
dat kint uit die C1000 reclame moet echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDD
"de snelheid van lihicht... bla bla bla' dooooooooooooooooooooooooooooooood
velen sexy!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Sexy Men's Winter Thermal Long Low-cut Underwear Tight Pants Trousers Blue Legging
maar 11 dollar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is 'ie niet beledigd als ik 'm dan uitlach.quote:
Semtex en ik hebben die strijdbijl al heel lang geleden begraven trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Semtex en Jerney
Wilde ik ff kwijt
Geile broek trouwens ^
gelukkig maar, jullie komen beide net even teveel op fok daarvoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Semtex en ik hebben die strijdbijl al heel lang geleden begraven trouwens
Push-up onderbroeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
Plaatje rechtsboven ook....Yea rite dude!
Can I have my sock back now?
misschien issie half neg0rquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat ook al 2 minuten te starenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
ze negeert me nog steedsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
semmie is haske tam tegenwoordig, dus dat geloof ik zomaar
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoegroot fFOK is??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig maar, jullie komen beide net even teveel op fok daarvoor
semtex? hehhehee, humorquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoe groot FOK is??
Echt? Ik dacht dat je haar soms ook in de supermarkt ofzo tegenkwam? Of hoe komt dat in mijn hoofdquote:
zij en semtex posten toch beide weleens in make up topic? of Puckz niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz komt alleen hier. Witte wel hoegroot fFOK is??
mooie quotequote:
klopt. Daar negeert ze me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je haar soms ook in de supermarkt ofzo tegenkwam? Of hoe komt dat in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heeft die Gladys Grace ofzo een enorm lelijk accent.... echt zo'n slaaibek er ook bij
graai je dan net de laatste natriumarme voedselstukken voor haar weg? (of was zij niet die natrium arme kook figuur?)quote:
klopt! Beste kans op dinsdagavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh
Maar...maar..maar ik kan haar dus ook tegenkomen bij de Jumbo?
ze heeft een fotoboekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh
Maar...maar..maar ik kan haar dus ook tegenkomen bij de Jumbo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Beste kans op dinsdagavond.
Ja heb haar volgens mij al eens zien posten in het wat draag je vandaag. Vond het beetje tuttig/merkengeil volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft een fotoboek
witblond steil haar iig
ach, ze ziet er best goed uit, doet me verder niet zoveelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ja heb haar volgens mij al eens zien posten in het wat draag je vandaag. Vond het beetje tuttig/merkengeil volgens mij
deze moest ik even quotenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, ze ziet er best goed uit, doet me verder niet zoveelVind haar
En best een leuke kans op rellenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat draag je vandaag, stiekem best een goed lurktopic.
halve zin waar ik uiteindelijk dus faalde in het weghalenquote:
rammel rammel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
die kindjes van willem alexander en maxima zijn echt cute![]()
waren net op tv dat ze vertrokken naar wintersport en pers foto's ging maken, lief
Jup.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
En best een leuke kans op rellen
yepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rammel rammel.
Tevens rip aan de nabestaanden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Dat was toch ook daar met die user met gejatte foto's?
35 ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe oud is die semtex dan wel niet mehe
ja. Karma alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
en hoezo het rip? Friso verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |