De hele avond was eigenlijk vrij stilquote:
geen eerste plaats voor ons vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele avond was eigenlijk vrij stil
We zullen zien. Ik sta vast wel in de top 5 hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
geen eerste plaats voor ons vandaag
Ohja kutquote:
Lafquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja we zijn snow aan het pesten in ONZ
ow ik mis allemaal dingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja we zijn snow aan het pesten in ONZ
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele avond was eigenlijk vrij stil
Dankjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja kutdie moet ik nog ff veranderen
![]()
kwam door al die VBL`ers hier gisternacht
Ja, beetje saai zelfs. Je hebt in feite niets gemistquote:
Je was al snel weg gister?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
top hoor.
Vanavond mooie potjes voetbal
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje saai zelfs. Je hebt in feite niets gemist
Dat is een keuzequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erger me de pleuris aan zieltjes als die Tyron, Tompsv18.
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erger me de pleuris aan zieltjes als die Tyron, Tompsv18.
Ik ben andere dingen van ze gewendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaBen niet anders gewend van je. Vond ze nu wel meevallen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |