Het is de combi met de username he? Dan kun je alles verwachten.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las 'broek' en 'uitgetrokken', maar ik las heel vluchtig.
D. had zijn ereader tussen een stapel kranten liggen en heeft hem toen weggegooidquote:
Sorry, maar dat is gewoon dom en en kan je met een klein dun boekje net zo snel gebeuren als je je oude kranten niet checkt voor je ze weggooit.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
D. had zijn ereader tussen een stapel kranten liggen en heeft hem toen weggegooidDat zou met een boek niet zo makkelijk gebeuren
Kleine dunne boekjes ja, maar daar hebben we het nu toch niet over? We hebben het over boeken die de 15 kilo kleren van Ing in gevaar brengenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is gewoon dom en en kan je met een klein dun boekje net zo snel gebeuren als je je oude kranten niet checkt voor je ze weggooit.
Zijn misschien wel 20 boekjes ja!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kleine dunne boekjes ja, maar daar hebben we het nu toch niet over? We hebben het over boeken die de 15 kilo kleren van Ing in gevaar brengen
Gek-ken-huisquote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Alle sjoelers veel te druk om ons thuisblijvers een update te geven?
Zeg datquote:
Jij snapt mequote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kleine dunne boekjes ja, maar daar hebben we het nu toch niet over? We hebben het over boeken die de 15 kilo kleren van Ing in gevaar brengen
Ik weet dat ze sjoelen met schijven. Voorsprong.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gek-ken-huis
Het was haske gezellig, we hebben keihard gesjoeld, erg leuke groep. Sjoeligans waren uber (die gooien zonder te kijken uit het losse polsje de ballen in de gaten).
Over twee weken mag ik weer timmeren, dus dan moet ik overslaan
Ik ook! Doe jezelf een lol en koop gewoon een e-readert! Niet gaan lezen op je telefoonquote:
Zou hetquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet dat ze sjoelen met schijven. Voorsprong.
Ik had erbij moeten zijn. Chaos.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het
Geen wonder dat het niet lukte
Omdat ik op timmerles zitquote:
Zou wel lollig zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik op timmerles zitEn dat is zó leuk
Jullie kunnen wel ff bij timmerles komen kijken
Om 20:15 pauzeren we met koffie en koek in de kantine
Ineens 20 FOK!-kers voor het raamquote:
Ik moet dat zo ook nog ff gaan doenquote:Vanaaf moest ik werken. Schijnt ook belangrijk te zijn.
Welterustenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Morgenvroeg trouwens weer dus bedwaarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |