En dus zit je stiekem gewoon mee te kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef MolFan het volgende:
Mja kijk het zelf ook niet maar wat een pokke pokke herrie zeg.
Gigi zou ik wel doen, evenals die Sjors teringjantje
vast.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En dus zit je stiekem gewoon mee te kijken
Nee? Maar de vrouw verteld altijd heel blij wie wie is etc als ik langsloop om mijn penis die vol met roomyoghurt zit aan haar mond af te vegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En dus zit je stiekem gewoon mee te kijken
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef yurt het volgende:
[..]
vast.
hij vind het nog leuker dan zijn girl....
wat een kut woord; girl
Roomyoghurtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee? Maar de vrouw verteld altijd heel blij wie wie is etc als ik langsloop om mijn penis die vol met roomyoghurt zit aan haar mond af te vegen.
Rustig fattyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef yurt het volgende:
[..]
vast.
hij vind het nog leuker dan zijn girl....
wat een kut woord; girl
Ventje? Ben 26 kleine schandknaapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
RoomyoghurtJij bent wss zo'n ventje die mayo op een kutje smeert omdat je anders niet wilt likken
Daarom kijk ik echt nooit tv, altijd uitzendinggemist etc. Tilt van die teringreclames.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik erger me er altijd meer aan dat het volume van reclames tussen programma's en films altijd een half keer zo hard moet, verder erger ik me overigens ook aan die reclames an sich maar dat terzijde.
online bestellen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik echt nooit tv, altijd uitzendinggemist etc. Tilt van die teringreclames.
ALS IK WAT WIL KOPEN GA IK WEL NAAR DE WINKEL STELLETJE PAUPERS
Bij uitzending gemist begint zo een filmpje te vaak naar mijn zin ook met een reclame.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik echt nooit tv, altijd uitzendinggemist etc. Tilt van die teringreclames.
ALS IK WAT WIL KOPEN GA IK WEL NAAR DE WINKEL STELLETJE PAUPERS
Ja Rtlgemist etc ook maja beter dan 5 a 10 minuten reclamequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij uitzending gemist begint zo een filmpje te vaak naar mijn zin ook met een reclame.
Rot op zeg, je betaalt toch al je televisie abonnement, ik ga echt niet meer betalen om iets te mogen zien dat toch op televisie komt. En reclames zijn nodig, dat snap ik dan nog net wel, maar waarom het zo loeihard moet is mij een raadsel.quote:
Waarom het hard moet is simpel; Dan kijk je om en volg je de reclamequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rot op zeg, je betaalt toch al je televisie abonnement, ik ga echt niet meer betalen om iets te mogen zien dat toch op televisie komt. En reclames zijn nodig, dat snap ik dan nog net wel, maar waarom het zo loeihard moet is mij een raadsel.
ALS IK WAT WIL KOPEN GA IK WEL NAAR DE WINKELquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rot op zeg, je betaalt toch al je televisie abonnement, ik ga echt niet meer betalen om iets te mogen zien dat toch op televisie komt. En reclames zijn nodig, dat snap ik dan nog net wel, maar waarom het zo loeihard moet is mij een raadsel.
Ja alleen slaat je reactie nergens op. Gaat erom dat reclames je dus op nieuwe producten etc wijzen maar dat interesseert mij geen aars dat bedoelde ik ermee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef yurt het volgende:
[..]
ALS IK WAT WIL KOPEN GA IK WEL NAAR DE WINKEL
ik doelde hier op
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een reclame gevolgd, meestal gaat het volume omlaag, ga ik koffie zetten, drinken inschenken, toileteren, teletekst kijken, zappen naar een andere zender, maargoed ze zullen wel mikken op die zielen die daardoor inderdaad geboeid naar de reclame gaan kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom het hard moet is simpel; Dan kijk je om en volg je de reclameHet is een psychologisch iets
Nja vaak is het zo dat als je schrikt zo van; Tering wat staat die tv hard, je toch snel ff iets ziet en dat is dus ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een reclame gevolgd, meestal gaat het volume omlaag, ga ik koffie zetten, drinken inschenken, toileteren, teletekst kijken, zappen naar een andere zender, maargoed ze zullen wel mikken op die zielen die daardoor inderdaad geboeid naar de reclame gaan kijken.
Deze mangool kijkt op zijn 26e GTSTquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef MolFan het volgende:
Wat is deze? Hoor weer iets van muziek ofzo?
Vriendin roept; Jaaa das nieuw, liedjes tijdens GTST![]()
Wat is deze
ga jij ff gtst kijken ouwe preirukker. mijn reactie is slaat wel degelijk ergens opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja alleen slaat je reactie nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |