PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
Prima aflevering van Suits trouwens.Hij is sowieso al een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ze zag er wel nice uit ja deze epquote:
Geen idee wie 'm kocht, maar bedankt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn IF Mikel Rico erop gezet voor 28,5k. Die moet even snel verkopen, want dan kan ik een potje tegen Reemi voor de smlenocup.Iemand die zich geroepen voelt? Verlies maak je er toch niet op.
Feliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en voor degenen die nog benieuwd waren naar mijn kamerverhaal; vanaf maandag ben ik officieel eigenaar van een eigen faphok.
400 euro voor ongeveer 4,5 bij 4,5mquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FeliWat ben je kwijt per maand voor hoeveel m2? En all-in?
Niet verkeerd, netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 euro voor ongeveer 4,5 bij 4,5mAll-in inderdaad. Hartje Haarlem.
Ik koop niks meer van jou.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee wie 'm kocht, maar bedankt.
Vierkante kamer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik koop niks meer van jou.
CF Lukaku 15k verlies
Nee, het is niet vierkant. Hij is rechthoekig. Het is ongeveer 5 bij 4 en een beetje, maar ik heb niet precies gemeten. 4,5 bij 4,5 klinkt dan wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vierkante kamer?
Wel aardige prijs voor centrum Haarlem all in of niet?
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Thanks bro.
[..]
Nee, het is niet vierkant. Hij is rechthoekig. Het is ongeveer 5 bij 4 en een beetje, maar ik heb niet precies gemeten. 4,5 bij 4,5 klinkt dan wel zo makkelijk.Ik heb twee inbouwkasten, dus dat scheelt ook ruimte. Wel een gedeelde badkamer en keuken, maar die deel ik met een vriend van me.
Geniaal.
Prijs is inderdaad niet slecht. Ik zit op 2 minuten fietsen van het station.
valt wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?
Amsterdam is zeker veel duurder of niet?
Ik loop stage in Haarlem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?
Amsterdam is zeker veel duurder of niet?
Ik dacht dat je nog naar school moest (hbo is school jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maandag teken ik de contracten, die middag waarschijnlijk wat meubeltjes die kant op, dus ik gok dinsdag of woensdag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdWanneer ga je verhuizen?
Verder speelt ie alleen nog maar kutgamesquote:
Jij hebt een zak chips nodig voor de Up'squote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorige week kwamen de UPs volgens mij ook wat later uit dan 8 uur.. dat zou betekenen dat ik nog naar de winkel kan voordat VI begint maar ik besef me net dat ik nog een zak chips heb liggen. Dat moet genoeg zijn
Gaafquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maandag teken ik de contracten, die middag waarschijnlijk wat meubeltjes die kant op, dus ik gok dinsdag of woensdag.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
UPGRADES!!!
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AkqT-LkXqQIFdHpvSDhqZjk3em1nRW9TdndmTFBZOGc&gid=26
Godverdomme, geen Feyenoordersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
UPGRADES!!!
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AkqT-LkXqQIFdHpvSDhqZjk3em1nRW9TdndmTFBZOGc&gid=26
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
UPGRADES!!!
Daar had je me mooi tukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
UPGRADES!!!
Conkers Bad Fur Day is geniaal hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verder speelt ie alleen nog maar kutgames
Nee, maar ik wil wel iets te eten hebben tijdens VIquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt een zak chips nodig voor de Up's?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap de lol niet van deze meme.
Ik ook niet echt, maar deze vond ik wel heel apartquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap de lol niet van deze meme.
I'm the great mighty poo and i will throw my shit at youquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Conkers Bad Fur Day is geniaal hoor
Al gespeeld, net als Bullyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Conkers Bad Fur Day is geniaal hoor
Hop, nog even de hand in de broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ellen hoog dwdd nu over Swimsuit edition
Nicequote:
Serviër van kinds af aan fan van Portugese club, seems legit.quote:Voor Djuricic zelf was Benfica direct de eerste keuze. De Serviër is sinds zijn jeugd fan van de club uit Lissabon.
Dit wordt m'n eerste potje in een paar dagen, dus ik ben bij deze de underdog.quote:
Ik heb ook al tijden niet gespeeld. Alleen vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit wordt m'n eerste potje in een paar dagen, dus ik ben bij deze de underdog.
Heel even, maar is nu weer wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Hé, ik word nu toch wel een beetje bang. Hier staat dat er een asteroïde langs komt vanavond en dat hij NIET met het blote oog te zien is, maar ik zie toch echt een heldere streep aan de hemel. Zien jullie hem ook?!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-langs-aarde.html
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 20:18:51Ruud van Nistelrooy gaat mogelijk weer voetballen! Internazionale wil de gestopte spits contracteren voor de geblesseerd Diego Milito. #VP reageer retweet
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Zo raar, van een uitwedstrijd bij Manchester United en AC Milan ga je nu op bezoek bij Akhisar Belediyespor.(Sneijder en Drogba)
voetbalpingsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 20:18:51Ruud van Nistelrooy gaat mogelijk weer voetballen! Internazionale wil de gestopte spits contracteren voor de geblesseerd Diego Milito. #VP reageer retweet
Dat zou je als voetballer toch niet moeten willen. Als ik er zo een beetje over nadenk, de top in Turkije is nog redelijk te doen als voetballer. Mooie stad en je speelt in prima stadions, maar dan kom je als Drogba een uitwedstrijd spelen in het nietige Akhisar die een begroting hebben van zijn salaris.quote:
Not bad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Drogba scoort de 1-0 na zijn invalbeurt en debuut.
Ach, het kan altijd erger. Eto ging van Camp Nou naar het San Siro en speelt nu zijn wedstrijden in het Dynamo Stadium (quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zou je als voetballer toch niet moeten willen. Als ik er zo een beetje over nadenk, de top in Turkije is nog redelijk te doen als voetballer. Mooie stad en je speelt in prima stadions, maar dan kom je als Drogba een uitwedstrijd spelen in het nietige Akhisar die een begroting hebben van zijn salaris.
Ik ging naar buiten om te kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Hé, ik word nu toch wel een beetje bang. Hier staat dat er een asteroïde langs komt vanavond en dat hij NIET met het blote oog te zien is, maar ik zie toch echt een heldere streep aan de hemel. Zien jullie hem ook?!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-langs-aarde.html
Je bedoelt van ManU naar Fenerbahce.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Zo raar, van een uitwedstrijd bij Manchester United en AC Milan ga je nu op bezoek bij Akhisar Belediyespor.(Sneijder en Drogba)
Ja precies, pas vannacht om half3 is hij op zn helderstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zie jij iets anders, want hij wordt alleen maar helderder nu.
Ook een rare move inderdaad, Drogba heeft de wedstrijd beslist met een goal en assist, 2-0 nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Eto ging van Camp Nou naar het San Siro en speelt nu zijn wedstrijden in het Dynamo Stadium ().
Ik zie 'm ongeveer onder een hoek van 60-70 graden in oostelijke richting. Ik heb nog nooit zoiets gezien, echt mooi.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ging naar buiten om te kijken![]()
Mhaw, ik vond 'm niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Is Knowing (begint nu op SBS6) een leuke film? Met Nicolas Cage..
Kwa sfeer in het stadion bij Fener en Man Utd is het niet een heel stap achteruit hoor. De topteams in Turkije hebben een prima stadion met altijd wel een goed sfeer in het stadion.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bedoelt van ManU naar Fenerbahce.
Of van QPR naar Ahkisar Belediyespor...
Wel eerlijk vergelijken..
das toch met die lijst ofzo, dat ie weet wanneer rampen gebeuren? En met Cage kan je niet fout gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Is Knowing (begint nu op SBS6) een leuke film? Met Nicolas Cage..
Ik ging weer naar buitenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie 'm ongeveer onder een hoek van 60-70 graden in oostelijke richting. Ik heb nog nooit zoiets gezien, echt mooi.
Ik wil slechts zeggen dat je niet de topclubs van Engeland/Italie moet vergelijken met de kutclubs van Turkije.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kwa sfeer in het stadion bij Fener en Man Utd is het niet een heel stap achteruit hoor. De topteams in Turkije hebben een prima stadion met altijd wel een goed sfeer in het stadion.
Had het gezien jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
1 van de 8 van Eindhoven op TV bij PowNews. Wat een jankert.
Is dat jouw spermacel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is echt niet te missen hoor.
[ afbeelding ]
Dat is al het voorvocht van hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Publiekelijk lynchen dat soort tuig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had het gezien ja
Opzich is het nu ook wel genoeg geweest, geef de rechtbank even wat tijd om het te regelen.
Je hebt ook gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wil slechts zeggen dat je niet de topclubs van Engeland/Italie moet vergelijken met de kutclubs van Turkije.
In Italië heb je ook kutclubs als Siena en in Turkije heb je ook mooie wedstrijden zoals dus Fenerbahce.
Oke.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Publiekelijk lynchen dat soort tuig.
Hij is net ingeslagen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zitten jullie me nou te trollen?
Das dat ding uit Turkmenistan, die brand altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is net ingeslagen:
[ afbeelding ]
In Rusland is er gisteren wel echt 1 ingeslagen, serieus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is net ingeslagen:
[ afbeelding ]
Ja, die ja. Echt bizar. Ik ga 'm echt spacen als dit ding nog helderder gaat worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/474351-gewondental-meteoriet-naar-1000.html
Hij is op 2800 km, niet zo flippen johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, die ja. Echt bizar. Ik ga 'm echt spacen als dit ding nog helderder gaat worden.
Als hij op 2800km was zou ik wel flippen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is op 2800 km, niet zo flippen joh
Weet je hoe relatief dichtbij dat is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is op 2800 km, niet zo flippen joh
Typoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij op 2800km was zou ik wel flippen hoormaar het is 28.000km.
Eens in de 30.000/40.000 jaar raakt zon ding met pak hem beet de grote van een voetbalveld de aarde. De kans dat dat vandaag gebeurd is vrij klein.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je hoe relatief dichtbij dat is.Het schijnt de eerste keer in de moderne geschiedenis te zijn dat zo'n groot ding zó dichterbij komt.
Nee niet met die grotequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens in de 30.000/40.000 jaar raakt zon ding met pak hem beet de grote van een voetbalveld de aarde. De kans dat dat vandaag gebeurd is vrij klein.
Jij gaat nu de stad in en vannacht VI terugkijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga VI vannacht terugkijken want ga zo de stad in, spoiler alert !!1!!
Het schijnt dat de impact van dit ding zo gigantisch is dat het een wereldstad kan vernietigen. Best wel angstaanjagend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens in de 30.000/40.000 jaar raakt zon ding met pak hem beet de grote van een voetbalveld de aarde. De kans dat dat vandaag gebeurd is vrij klein.
Ja ik ga zo weg naar een vriend, dan de stad in, en dan vannacht/morgenochtend/middag ofzo het terugkijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij gaat nu de stad in en vannacht VI terugkijken?
Jammer dat Amsterdam geen wereldstad isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de impact van dit ding zo gigantisch is dat het een wereldstad kan vernietigen. Best wel angstaanjagend.
Deze was best leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Amsterdam geen wereldstad is
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_eventquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de impact van dit ding zo gigantisch is dat het een wereldstad kan vernietigen. Best wel angstaanjagend.
Het is gevaarlijker als ie int water landt. Dat veroorzaakt zo'n grote splash dat heel Nederland en Belgie onder water komen te liggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer veilig slapen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als dat ding op land neerstort? De energie van de impact moet ergens heen, dus een gedeelte wordt omgezet in een flinke schokgolf, die niet alleen de omgeving van de impact zal verwoesten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is gevaarlijker als ie int water landt. Dat veroorzaakt zo'n grote splash dat heel Nederland en Belgie onder water komen te liggen.
Op de plek waar jij woont, nooit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer veilig slapen dan?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op de plek waar jij woont, nooit.
Nooit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Ik sta op het punt Piet Paulusma te bellen, maar die weet hier natuurlijk ook vrij weinig van. Ik blijf in ieder geval wel wakker totdat dit ding weg is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Ik sta op het punt Piet Paulusma te bellen, maar die weet hier natuurlijk ook vrij weinig van. Ik blijf in ieder geval wel wakker totdat dit ding weg is.
Ja net weg. Iwan was eten en Smookz is nu ook weg. Ik stop ff maar doe straks wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
Waarom wordt er geen clubs gedaan. Dacht kan ik na het eten nog ff clubben zijn ze weg
geen ups nog zeker?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja net weg. Iwan was eten en Smookz is nu ook weg. Ik stop ff maar doe straks wel weer
Er is geen regelmatig tijd wanneer upgrades komen he. Het kan ieder moment zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Dus geen upgrades vanavond, anders waren ze er al wel geweest denk ik
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie heel veel goede UPs
Okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
FISCHER![]()
![]()
Die jongen kan je amper een voetballer noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |