wutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Argo het volgende:
GA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WAAROM WAAROM!!!
Ga-guyim is niet meer bij ons... Voorlopig.quote:
Dropshotquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
drophotjes en goldstrikejes
waaromquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga-guyim is niet meer bij ons... Voorlopig.
editquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga-guyim is niet meer bij ons... Voorlopig.
Ik kreeg opeens zin in een pizza hawaiiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
is dat een loze opmerking, of wil je me iets vragen?
ooh ik dacht dat ik gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens zin in een pizza hawaii
smaakt het naar drop?quote:
Oh ja tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat ik gewaardeerd werd
[..]
smaakt het naar drop?
nicequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoihoi even update over mijn swaggear, mijn stiefvader heeft omdat ik zijn zoon's laptop heb gerepareerd die andere pet besteld
hoiquote:
ja goed hoorquote:
vakantie is altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja weekend (al moet ik mrgen werken) en dan vakantie
dus joepie de poepie
quote:
begrijpelijkquote:
Ben je morgen vrij of moet je werken?quote:
Ik heb een normaal weekend deze keerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je morgen vrij of moet je werken?
Doe je goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een normaal weekend deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |