het was niet serieus hoor, ik help 'Oksel' ook ondanks dat ie geen meisje isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik lach je uit, snapte je dat wel?!
Oh okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
het was niet serieus hoor, ik help 'Oksel' ook ondanks dat ie geen meisje is
Was Oerbeer vroeger een meisje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beach ben jij een meisje zoals Oerbeer een meisjes was, of een meisje zoals meisje?
Een vrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beach ben jij een meisje zoals Oerbeer een meisjes was, of een meisje zoals meisje?
Ze is een vrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vrouw is een meisje ouder dan 30.
het*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
ga je voordrinken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
nohh chillen en smokenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ga je voordrinken?
vergeet trouwens geen bvo'tje.
Doe alvast een condoom om voor als je gaat schuren/quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
Tuurlijk niet, gewoon door je broek heen spuiten, dan weet het meisje in kwestie meteen dat ze gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe alvast een condoom om voor als je gaat schuren/
het leven is geen spel, het leven is een weddenschapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
ewa schat ik ben je zat ik heb het egt gehat
Het leven is geen spel het leven is geen weddenschap.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
ewa schat ik ben je zat ik heb het egt gehat
je hoeft niet meer te bellen schatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
het leven is geen spel, het leven is een weddenschap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |