abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122920797
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik lach je uit, snapte je dat wel?!
het was niet serieus hoor, ik help 'Oksel' ook ondanks dat ie geen meisje is :P
pi_122920819
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus jij lag boven?
Nee ernaast.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122920832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

het was niet serieus hoor, ik help 'Oksel' ook ondanks dat ie geen meisje is :P
Oh oke :@ waar blijft m'n week gratis Sunny dan :(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122920866
Beach ben jij een meisje zoals Oerbeer een meisjes was, of een meisje zoals meisje?
Je maintiendrai
pi_122920889
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beach ben jij een meisje zoals Oerbeer een meisjes was, of een meisje zoals meisje?
Was Oerbeer vroeger een meisje? :{
pi_122920906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Was Oerbeer vroeger een meisje? :{
Ja joh, omgebouwd toch alles
Je maintiendrai
pi_122920910
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beach ben jij een meisje zoals Oerbeer een meisjes was, of een meisje zoals meisje?
Een vrouw.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122920981
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Een vrouw.
vrouw is een meisje ouder dan 30.
Je maintiendrai
pi_122921001
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

vrouw is een meisje ouder dan 30.
Ze is een vrouw
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122921013
rare gesprekken hier
pi_122921044
Maar wij zijn ook een beetje raar
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122921051
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
pi_122921054
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
rare gesprekken hier
:')
Je maintiendrai
pi_122921060
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
het*
Je maintiendrai
pi_122921071
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
ga je voordrinken?
vergeet trouwens geen bvo'tje.
pi_122921081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

ga je voordrinken?
vergeet trouwens geen bvo'tje.
nohh chillen en smoken
pi_122921093
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de schoolfeest begint om 19:30 en ik ben er 18:30
Doe alvast een condoom om voor als je gaat schuren/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122921101
:')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122921125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Doe alvast een condoom om voor als je gaat schuren/
Tuurlijk niet, gewoon door je broek heen spuiten, dan weet het meisje in kwestie meteen dat ze gewaardeerd wordt ^O^
Je maintiendrai
pi_122921175
ewa schat ik ben je zat ik heb het egt gehat
pi_122921204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
ewa schat ik ben je zat ik heb het egt gehat
het leven is geen spel, het leven is een weddenschap
pi_122921207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
ewa schat ik ben je zat ik heb het egt gehat
Het leven is geen spel het leven is geen weddenschap.
Je maintiendrai
pi_122921214
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

het leven is geen spel, het leven is een weddenschap
je hoeft niet meer te bellen schat
pi_122921223
i need a hero
pi_122921241
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
i need a hero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')