Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
Alsof ze in strakke truitjes wel kunnen ademhalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.
In de oertijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer hadden die tietjes van die oermensen ons dan op moeten vallen?
Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef erodome het volgende:
Dat is het, ik al die tijd mijn man porren als hij echt te hard snurkt, zijn het gewoon mijn boobs!
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!
Niet zo zeuren! Je moet wat over hebben voor een ongestoorde nachtrust. En denk eens aan die arme man van erodome.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.wat heb ik ze al die jaren aangedaan.
Dat ze uberhaupt nog niet bij Japie zijn gaan wonen. Dankbaar. Dat ben ik.
Et tu, PBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
nooooooooo!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooooooooo!
En zwemmen... Deed ik ook.
mét bovenstukje ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |