abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:40:49 #26
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122910057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:

[..]

ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Laat ze lekker omgaan met die toffe marokkanen. Worden ze op hun 30ste afgedankt omdat ze van de familie toch met een marokkaanse aan de gang moeten, of kunnen ze zodra ze goed vast zitten de deur niet meer uit omdat dat niet de taak van een vrouw is.

Dergelijke domme wijven hoef ik niet eens, die zich laten beinvloeden door dat primaire apengedrag.
pi_122910112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:40 schreef MalukuBrian het volgende:
Estelle Cruijff krijgt alle hoeken van de slaapkamer te zien van vriendlief Badr Hari. De bokser is "een beest in bed", aldus lichaamstaaldeskundige Tom Gorny.

"Hij kan een vrouw 'ravishen', op een positieve manier. Haar echt 'nemen'. Estelle voelt zich op die momenten heel erg begeerd."

Gorny deed voor PowNed onderzoek naar de kickboksende bad boy Badr. "Je zou het misschien niet zeggen: maar hij is ook heel intelligent. Hij heeft alleen wat persoonlijke demonen waar hij even mee moet kappen. Ik zou hem graag willen coachen."

Het fenomeen bad boy verklaard

Waarom kiezen vrouwen als Estelle (34) voor een louche kerel als Badr Hari (28)? Gorny verklaart: "Biologisch gezien kiezen mannen vrouwen gericht op voortplanten. Vrouwen kiezen mannen meer gericht op overleven. Bad boy Badr kan Estelle beschermen, dat triggert een vrouw."

"Bovendien vormen bad boys zoals Badr een uitdaging voor vrouwen. Estelle had veel zekerheid bij Ruud Gullit, maar dat kan ongelofelijk saai worden. Het is voor haar een uitdaging om het 'ongeleide projectiel' Badr op het rechte pad te houden. Dan heeft ze hem met succes 'getemd'."

Bent u een ongelofelijke nerd? Vrees dan niet. "Niet alle vrouwen vallen op stoute jongens", zegt Gorny.
Tom Gorny analyseert voor Powned op onregelmatige basis de verleidcapaciteiten en lichaamstaal van BN'ers. In 2010 schreef hij het boek Masterflirt. Twee weken terug velde hij een oordeel over darter Co Stompé.

De Marokkaans/Nederlandse Badr Hari geldt al jarenlang als de beste kickbokser van ons land. Bij het grote publiek werd hij vorig jaar vooral bekend omdat hij meerdere mishandelingen op zijn geweten zou hebben. Momenteel buigt de rechter zich over zijn zaak. Ook kwam hij in het nieuws nadat hij cougar Estelle zou hebben afgepakt van Ruud Gullit.
Niet echt een overtuigende bron. Ben je zelf homo trouwens?
pi_122910128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
:') Dat heb echt nog nooit gehoord, behalve uit de mond van een Marokkaan zelf.
pi_122910832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:

[..]

ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Die vrouwen (eerder 15-jarige meisjes) zijn gewoon niets gewend.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:13:32 #30
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_122911002
Wat is dit :')
Deathlift or Die.
pi_122911075
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zo :Y hoor ze hier de hele dag sweettalken.
Dat is tot ze een meisje op het oog hebben, dan is het schatje, zo mooi, zo lief en ga zo maar door.

Het is echt serieus waar wat ik zeg, ze zijn beter in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens.
Nu ben ik geen fan van dat geslijm, ik hou juist van dat "nuchtere" van de nederlander, maar daar zit wel het succes, hoe je het ook wend of keert.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122911115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef MalukuBrian het volgende:

[..]

Maar die dames willen niks meer weten van andere rassen , ik heb het met me eigen ogen gezien
die dames zijn zo overtuigd dat Marokkanen de ideale man is voor elke vrouw . dus andere rassen kunnen hun eigen vrouwen niet meer krijgen door die Marokkanen ,Wanneer een vrouw met een Marokkaan date wild ze niks anders meer .
Hun eigen vrouwen? Dat soort onzin vind ik nog erger dan dat geslijm van de macho culturen rond de middellandse zee ;)
Wat is er van hun aan, die vrouwen zijn hun eigendom niet omdat ze perongelijk hetzelfde kleurtje hebben, of in hetzelfde land geboren zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122911144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).

Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.
pi_122911181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.
Yep...
pi_122911270
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig :Y
pi_122911324
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig :Y
:')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:31:23 #38
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_122911653
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Omdat je eikel minder gevoelig is ben je minder in bed?
Dan zou ik me echt niet kunnen voorstellen hoe goed ik was geweest als ik onbesneden was.
Deathlift or Die.
pi_122911981
Goede seks betekent hard werken voor de man. En als Marokkanen ergens niet van houden is het hard werken. Ik geloof er dan ook geen drol van...
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:49:09 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_122912301
Sinds wanneer is Marokkaan een ras? :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_122912315
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goede seks betekent hard werken voor de man. En als Marokkanen ergens niet van houden is het hard werken. Ik geloof er dan ook geen drol van...
Polen dus?
Dames staan in de rij
pi_122912568
TS is stiekem zelf Marokkaan en maakt reclame voor zijn "ras"?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:06:38 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122912879
Wat een topic. Ongelofelijk. Houd je voortaan bezig met je eigen zaakjes, TS. Misschien moet je wat minder letten op andere volkeren.

Daarnaast Marokkanen zijn geen ras, maar een 'nationaliteit'. Je kunt daar Marokkaanse Berbers, Arabieren en Joodse Marokkanen onder scharen. Alhoewel de groep Joodse Marokkanen nog te verwaarlozen is in dat land. Sinds de staat Israël zijn 900.000 Marokkanen met het Joodse geloof naar Israël vertrokken volgens Amerikaanse bronnen die uitgelekt zijn via Wikileaks.

Als we het over rassen gaan hebben dan zijn Marokkanen 'Kaukasiërs' en kun je ze onderverdelen in het groepje semieten.

http://www.volkskrant.nl/(...)-en-Jood-bindt.dhtml

[ Bericht 18% gewijzigd door Jellereppe op 15-02-2013 14:22:04 ]
pi_122913450
Vrouwen zeggen dat Molukkers kleine tollies hebben, is dat echt zo??
Dude WTF wat maak jij je druk over de lul van een mocro?
pi_122913484
ik ben algarijn heb 34cm in me broek

klopt wel
pi_122913831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben algarijn heb 34cm in me broek

klopt wel
Algerijnen zijn geen marokkanen hé.
Zelfde dat je een duitser en nederlander met elkaar vergelijkt.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_122913922

Zelfde gemiddelde grootte als hier in Nederland. Dus ga weg met je onzin.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122914088
Wat is deze :')
pi_122914157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef Massive85 het volgende:
Vrouwen zeggen dat Molukkers kleine tollies hebben, is dat echt zo??
Dude WTF wat maak jij je druk over de lul van een mocro?
Heb ik idd ook gehoord.... :')
pi_122914540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb ik idd ook gehoord.... :')
Ervaring mee Ambipur? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')