Laat ze lekker omgaan met die toffe marokkanen. Worden ze op hun 30ste afgedankt omdat ze van de familie toch met een marokkaanse aan de gang moeten, of kunnen ze zodra ze goed vast zitten de deur niet meer uit omdat dat niet de taak van een vrouw is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Niet echt een overtuigende bron. Ben je zelf homo trouwens?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:40 schreef MalukuBrian het volgende:
Estelle Cruijff krijgt alle hoeken van de slaapkamer te zien van vriendlief Badr Hari. De bokser is "een beest in bed", aldus lichaamstaaldeskundige Tom Gorny.
"Hij kan een vrouw 'ravishen', op een positieve manier. Haar echt 'nemen'. Estelle voelt zich op die momenten heel erg begeerd."
Gorny deed voor PowNed onderzoek naar de kickboksende bad boy Badr. "Je zou het misschien niet zeggen: maar hij is ook heel intelligent. Hij heeft alleen wat persoonlijke demonen waar hij even mee moet kappen. Ik zou hem graag willen coachen."
Het fenomeen bad boy verklaard
Waarom kiezen vrouwen als Estelle (34) voor een louche kerel als Badr Hari (28)? Gorny verklaart: "Biologisch gezien kiezen mannen vrouwen gericht op voortplanten. Vrouwen kiezen mannen meer gericht op overleven. Bad boy Badr kan Estelle beschermen, dat triggert een vrouw."
"Bovendien vormen bad boys zoals Badr een uitdaging voor vrouwen. Estelle had veel zekerheid bij Ruud Gullit, maar dat kan ongelofelijk saai worden. Het is voor haar een uitdaging om het 'ongeleide projectiel' Badr op het rechte pad te houden. Dan heeft ze hem met succes 'getemd'."
Bent u een ongelofelijke nerd? Vrees dan niet. "Niet alle vrouwen vallen op stoute jongens", zegt Gorny.
Tom Gorny analyseert voor Powned op onregelmatige basis de verleidcapaciteiten en lichaamstaal van BN'ers. In 2010 schreef hij het boek Masterflirt. Twee weken terug velde hij een oordeel over darter Co Stompé.
De Marokkaans/Nederlandse Badr Hari geldt al jarenlang als de beste kickbokser van ons land. Bij het grote publiek werd hij vorig jaar vooral bekend omdat hij meerdere mishandelingen op zijn geweten zou hebben. Momenteel buigt de rechter zich over zijn zaak. Ook kwam hij in het nieuws nadat hij cougar Estelle zou hebben afgepakt van Ruud Gullit.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat heb echt nog nooit gehoord, behalve uit de mond van een Marokkaan zelf.
Die vrouwen (eerder 15-jarige meisjes) zijn gewoon niets gewend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Dat is tot ze een meisje op het oog hebben, dan is het schatje, zo mooi, zo lief en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zohoor ze hier de hele dag sweettalken.
Hun eigen vrouwen? Dat soort onzin vind ik nog erger dan dat geslijm van de macho culturen rond de middellandse zeequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
Maar die dames willen niks meer weten van andere rassen , ik heb het met me eigen ogen gezien
die dames zijn zo overtuigd dat Marokkanen de ideale man is voor elke vrouw . dus andere rassen kunnen hun eigen vrouwen niet meer krijgen door die Marokkanen ,Wanneer een vrouw met een Marokkaan date wild ze niks anders meer .
Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).
Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
Yep...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig
Omdat je eikel minder gevoelig is ben je minder in bed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig
Polen dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goede seks betekent hard werken voor de man. En als Marokkanen ergens niet van houden is het hard werken. Ik geloof er dan ook geen drol van...
Algerijnen zijn geen marokkanen hé.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben algarijn heb 34cm in me broek
klopt wel
Heb ik idd ook gehoord....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef Massive85 het volgende:
Vrouwen zeggen dat Molukkers kleine tollies hebben, is dat echt zo??
Dude WTF wat maak jij je druk over de lul van een mocro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |