Pfewquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee joh ik zit te grappen
veertig Molukkers voorzien van voedsel
Nee jonge,quote:
ERMAHGERD MAANDAG EEN BOOBJOB CADEAUquote:
JAquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD JE BENT GEWOON JARIG MAANDAG!
Jij moet gewoon een job hebben waarbij je de hele dag aan boobs kunt zitten. Veel beter!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Geen boobjob?KRIJG IK DAN 1??/
Nee?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een job hebben waarbij je de hele dag aan boobs kunt zitten. Veel beter!
Zo'n mevrouw die bij videoclips en fotoshoots de tetten rechtzet en bijpoedertquote:
Ik zou altijd voor de zekerheid condooms erbij doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee hoeveel uren ertussen moeten zitten dat je de pil hebt genomen en dat je gaat kotsen zodat de pil wel werktik kan geen bijsluiter vinden.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor de zekerheid condooms erbij doen
Ik heb geen bijsluiter meer dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
Dat je het risico beter niet kunt lopen? Opnametijd verschilt per persoon, daarom staat het niet in de bijsluiter.
O weet ik veel, ik associeer pil alleen met het voorkomen van kotersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen bijsluiter meer dus ik heb geen idee![]()
Ik heb wel velen zin in seks als ik me zo voel jaging me er meer om dat niet m'n hele cyclus naar de haaien is als ik een pil mis.
Mehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O weet ik veel, ik associeer pil alleen met het voorkomen van koters
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Vergeten tablet: zsm innemen toch?
En de rest van de strip met condoom batsen, just in kees.
Oh, dat klinkt safe. Na twaalf uur zou dat ding toch echt wel opgenomen moeten zijn, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja gisteren om 9:30 ingenomen en rond 17u moeten kutzen dus denk dat dat nog wel goed zit
Gelukkig heb ik m'n taalnasikant nog.quote:
Uit "nieuw" (2011 ofzo) onderzoek was gebleken dat je 1 pil "mag" vergeten als je die alsnog inneemt, ook al is dat de volgende dag samen met de nieuwe pil, zelfs in de eerste week. Dit zou verwerkt moeten zijn in de bijsluiter (in de mijne iig wel).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En het varieert inderdaad per week, derde week is eigenlijk nooit echt problematisch, eerdere weken is EEN ENORM PROBLEEM EN HYSTERIE DIT DAT ALLES. Wat ik me herinner van m'n bijsluiter in ieder geval.
Dat klinkt vaagjes bekend inderdaad. Maar de laatste keer dat ik dat ding doorlas, was toen ik 'm kreeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Uit "nieuw" (2011 ofzo) onderzoek was gebleken dat je 1 pil "mag" vergeten als je die alsnog inneemt, ook al is dat de volgende dag samen met de nieuwe pil, zelfs in de eerste week. Dit zou verwerkt moeten zijn in de bijsluiter (in de mijne iig wel).
Als ik zin heb zoek ik wel een bron op
Beetje jammer dat je dan in de overgang gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon je baarmoeder eruit laten halen klinkt nog steeds als de beste optie mehe
Ja, dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan in de overgang gaat
Oja kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. Spees die om de drie minuten post ERMAGERD WARM OPVLIEGER EINZ
Gewoon eierstokken laten zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan in de overgang gaat
als je lang niks eet kun je ook misselijk zijn van het niet eten he.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuu ik durf niks te eten en drinken want heb een dikke brok in m'n maag en word steeds misselijk
Ik ging net eten maar dat was geen succesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je lang niks eet kun je ook misselijk zijn van het niet eten he.
En datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
SpiraaltjeBen je ook meteen van dat gezeik af
Dat laten zetten lijkt me zo engquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
SpiraaltjeBen je ook meteen van dat gezeik af
Dat zou echt aids zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat laten zetten lijkt me zo eng![]()
Ik hoor soms ook dat sommige vrouwen alsnog gewoon ongesteld worden ipv dat het minder wordt enzo. Zal je zien dat als ik een spiraaltje neem dat ik ook zo'n vrouw ben
Ja of dat het misgaat ! Of dat ie zich door de baarmoeder perforeert ! Of of of ofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat laten zetten lijkt me zo eng![]()
Ik hoor soms ook dat sommige vrouwen alsnog gewoon ongesteld worden ipv dat het minder wordt enzo. Zal je zien dat als ik een spiraaltje neem dat ik ook zo'n vrouw ben
Bij mij werd via de aanvullende verzekering 110 euro van de 150 vergoed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar spiraal werd onder 21 toch niet vergoed? Geen zin om zelf te betalen
Hmm, daar ben ik niet zo bang voor. Denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja of dat het misgaat ! Of dat ie zich door de baarmoeder perforeert ! Of of of of
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Sinds deze week heb ik dus foundation op.... Ik denk: Ik probeer het maar eens
Bijna iedereen hier op het werk zegt dat ik er frisser uitzie en 'weet niet wat je hebt gedaan; maar je ziet er écht goed uit'Overigens wel garpig hoe ze eigenlijk vinden dat ik weinig/geen make-up 'nodig' heb...
Dit. Ik zou het misschien wel willen overwegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:55 schreef Mss het volgende:
Spiraaltje zetten lijkt me zoooooooooo eng
Ja, het heeft ook zeker zijn voordelen hoor, maar ik ben een pijnmietjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Ik zou het misschien wel willen overwegen
Ja maar er is iets met 21 toch? Ik weet iig dat joysa t zelf moest betalen onder 21 maar er staat niet letterlijk 'spiraal' in mijn boekjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mij werd via de aanvullende verzekering 110 euro van de 150 vergoed.
En ik word nog ongesteld, maar maar 1 dag, dus dat is te overzien.
En anders neem je een aidstoornis, wordt je slank van en je wordt ook gelijk niet meer ongesteld
Ging van mn eigen risico afquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar er is iets met 21 toch? Ik weet iig dat joysa t zelf moest betalen onder 21 maar er staat niet letterlijk 'spiraal' in mijn boekje
Anders bel je ze even?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar er is iets met 21 toch? Ik weet iig dat joysa t zelf moest betalen onder 21 maar er staat niet letterlijk 'spiraal' in mijn boekje
Jij had er wel wat problemen mee gehad toen; niet? Is dat toen nog goed gekomen?quote:
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij had er wel wat problemen mee gehad toen; niet? Is dat toen nog goed gekomen?
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het heeft geen haast en ik heb keelaids dus daar wacht ik wel ff mee
Ja en als je een keer make-up loos naar het werk komt; vragen ze allemaal of je ziek bentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef megamandy het volgende:
Oja en dat niet "nodig" hebben van make-up"Anders zie je allemaal rode vlekjes" "ja maar dat is toch veel mooier?"
"Nu heb ik ook foundation op." "Oh....echt?"
Ahhh gelukkigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
YupIk was heul lang ongesteld.. maar nu nog maar een dag of 3 in 3 maanden
HOEEEEEEEEE was je vastelaovend?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
YupIk was heul lang ongesteld.. maar nu nog maar een dag of 3 in 3 maanden
is toch maar die final eps waar ze praten met dr drew. Die staat altijd later eropquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Mss het volgende:
En geheel in deze lijn: WAAROM STAAT DE NIEUWE TEEN MOM NOG NIET ONLINE?![]()
![]()
![]()
Pehehehe goeiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Mss het volgende:
En geheel in deze lijn: WAAROM STAAT DE NIEUWE TEEN MOM NOG NIET ONLINE?![]()
![]()
![]()
Helemaal super wauw heerlijk geweldigquote:
Ik had een collegaatje ooit en die had heul geen wenkbrauwenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en als je een keer make-up loos naar het werk komt; vragen ze allemaal of je ziek bent
Ja, normaal staan ze woensdag altijd op TPB, maar nu nog steeds niet. Ik heb trouwens nog nooit gemerkt dat die finale afleveringen later online kwamen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is toch maar die final eps waar ze praten met dr drew. Die staat altijd later erop
Klinkt goed! Ik baalde wel flink. Heel d'n feestboek vol met carnavalsposts, mensen die vanuit de kroeg bellen of je er ook bent, verklede mensen in Amsterdam. Horrorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Helemaal super wauw heerlijk geweldigEn ik heb er heul veul voor je gedronken
Illamasqua zit er toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog bepaalde lakjes winkels in Berlijn?
Illamasqua counter in Gallerie Lafayettequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
cosmetica afdeling van het KaDeWequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:der zit een Kiko en een Makeupstore in Alexandria geloof ik
Kun je dus ook opzoekenquote:Ow warte mal, het heet Alexa! Fur die lakjes ja
Nee volgend weekend ga ik een week wegquote:
Oh ik dacht 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik heb vijf lege dingen en bij mac is het zesnaja
komt in italie wel van de zomer
Leuk! Shop alllll zhe thingsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD!
Illamasqua ga ik zeker heenKiko alleen als ik er langs loop, niet echt wat van nodig, makeupstore zit ook in amsterda m
![]()
die andere zal k ook ff naar kijken
[..]
Nee volgend weekend ga ik een week weg
Neinz 6 voor 1 lippenstiftquote:
Ja zin inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk! Shop alllll zhe things
Oh telt die ook, vorige weggepleurdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz 6 voor 1 lippenstift
Mijn kwastenschoonmaakspul is ook bijna op dus dan heb k weer leeg product erbij
Yeps alles wat een herbruikbare verpakking heeft teltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh telt die ook, vorige weggepleurd
quote:NEW! The ICE NEON collection! The only way to keep fluoro really bright is to KEEP IT COLD! We've packed this collection in specially-designed frosted bottles that you should keep refrigerated to protect the intense fluoro colour from fading. These on-trend neon shades bring summer alive with fluoro flavour, bold and bright.
eten is zo overrated, gewoon je hele koelkast leeghalenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hallo, en dan zeker een koelinstallatie in mijn helmer aanleggen?
even gekopieerd van facebook:quote:
Ah fijn dat je iig wat magquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
even gekopieerd van facebook:
ja best goed, was alleen niet lekker geworden van de morfine/narcose, maar operatie zelf was goed gegaan (: ze hebben knie schoongemaakt, niet opgeboord want kraakbeen was te broos. maar moet dus afvallen want dan heb ik dus minder last van mn knie.
heb nu ook weinig pijn gelukkig, en mag knie ook belasten en buigen/strekken dus dat is ook wel fijn
Die met 5 broers die toch ook zusjes bleken te zijn waarvan alle namen met een x beginnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef megamandy het volgende:
Neger bij Taarten van Abel, negernamen
Jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die met 5 broers die toch ook zusjes bleken te zijn waarvan alle namen met een x beginnen?
lolwhut?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die met 5 broers die toch ook zusjes bleken te zijn waarvan alle namen met een x beginnen?
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dat hondje, kakt boven op een paaltje
Bazenhondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dat hondje, kakt boven op een paaltje
Haha ja ik zat te wachten wanneer hij z`n poot op zou tillen bij de piano, maar dat gebeurde nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn die ging ook gewoon de kerk in
FUUU buurmanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er liggen twee pakketjes bij m'n buurman.. CC's? COULD IT BE?![]()
![]()
Beetje jammer dat m'n buurman niet thuis was en ik nu weer bij Fred zit
Dat is best kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er liggen twee pakketjes bij m'n buurman.. CC's? COULD IT BE?![]()
![]()
Beetje jammer dat m'n buurman niet thuis was en ik nu weer bij Fred zit
Hey babequote:
Ja ben ik ook wel blij meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey babefijn dat het okay is gegaan vandaag!
Why! Zo ver weg is t toch niet? Pakjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
I NEED TO KNOW![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het te debiel om vanavond nog even te gaan kijken. Morgen
Prima! Laatste officiele dag gehad in m'n oude functie, fles prosecco en witte wijn gekregen, pakket met badpsulletjes en een bon voor Thermae2000, een grote A4 kaart met allemaal leuke tekstjes en een iris cheque van 20 euroquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel blij meehoe was jouw dag?
Oh dat is wel erg leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Prima! Laatste officiele dag gehad in m'n oude functie, fles prosecco en witte wijn gekregen, pakket met badpsulletjes en een bon voor Thermae2000, een grote A4 kaart met allemaal leuke tekstjes en een iris cheque van 20 euro.
Omdat ik net de verjaardag van m'n broer heb afgezegd omdat ik te gaar ben en die woont daar een straat verder. Ben bang om gezien te wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why! Zo ver weg is t toch niet? Pakjes
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik net de verjaardag van m'n broer heb afgezegd omdat ik te gaar ben en die woont daar een straat verder. Ben bang om gezien te worden
Mehehquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik net de verjaardag van m'n broer heb afgezegd omdat ik te gaar ben en die woont daar een straat verder. Ben bang om gezien te worden
Jij bent goed bezig vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu...
Ik zo bij de Ikea en aanbiedingen dit dat alles.
Hadden ze nachtkastjes, 2 voor de prijs van 1. Ik had het laatste stel. Ik blij, want ze waren exact de goede maat, past precies in de kamer..
Ben alleen vergeten dat het matras doorgaans 1.40m is en dat het bed dus breder is.
Le fu
Maar goedkoop! En ik had de laatste!quote:
Hij is toch niet zoeen 1-2 en 3 kijkert he? Alleen de 'intelligente' en informatieve programma's uiteraardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar goedkoop! En ik had de laatste!
Nee?![]()
Ik heb weer een nadeel aan Fred ontdekt. Hij houdt van kwaliteits-tv. En waardeert het briljante van matige kut-tv niet![]()
Dus nu ben ik storage wars aan het kijken op de ipad
ehhhh *Proest?*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bleiblei. Maar die smijt graag met geld. Ik ben meer de zuinige kant van de relatie
ik heb net nikolaas kooi aangezet op SBS6, zulks een matige filmquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is toch niet zoeen 1-2 en 3 kijkert he? Alleen de 'intelligente' en informatieve programma's uiteraard
Oh de witch dinges? Film vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb net nikolaas kooi aangezet op SBS6, zulks een matige film
Heul niet!!! Alleen de laatste pagina doorgelezen en met opzet niet daar gereageerd want ik wil die stomme reeks nietquote:
oh das jammer, misschien plaatjes erop zetten in je blote tetten? of erbij zetten (voor de Jappen) dat je er een gratis gedragen onderbroek bij doet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh de witch dinges? Film vond ik wel vermakelijk
En Etsy loopt niet.ik ben bezig patronen te schrijven maar dat is echt kutwerk en nog in het engels ook....
Brum zei net ook Nicolaas kooiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb net nikolaas kooi aangezet op SBS6, zulks een matige film
en terechtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heul niet!!! Alleen de laatste pagina doorgelezen en met opzet niet daar gereageerd want ik wil die stomme reeks niet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh das jammer, misschien plaatjes erop zetten in je blote tetten? of erbij zetten (voor de Jappen) dat je er een gratis gedragen onderbroek bij doet?
was mijn schuldquote:
Sletlana?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terechtsylvana gaat ook trouwen
ja, mijn mon en rafinessequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was mijn schuld
ik vond het al zo'n bitchy opmerking van jou in trouwtopic (aangezien iedereen zichd aar altijd inhoudt hehehehe) en toen was het bb
yep....................................................................................................................... x 10000000quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terechtsylvana gaat ook trouwen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sletlana?
Nee serieus...who de fu is Sylvana?
net als Jos Haarnet, kwamkwammersloeg etcquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei net ook Nicolaas kooi
zou ze voor de Russische tietenjurk gaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep....................................................................................................................... x 10000000
ja dit... puckzzz, je fokt te weinig jonguh!quote:
of een Ebay-jurk van 35 dollar die op het plaatje echt heel erg echt lijkt op een pronovias ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ze voor de Russische tietenjurk gaan?
kwamkwammersloegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net als Jos Haarnet, kwamkwammersloeg etc
chinabayquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of een Ebay-jurk van 35 dollar die op het plaatje echt heel erg echt lijkt op een pronovias ofzo
klinkt veelbeloven wel jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net pas een kutfilm gekeken. I hate Valentine ofzo.
Ik had mijn hoogtijdagen in 1999 tm 2005 jonguh. Ik ben met Fok! pensioenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dit... puckzzz, je fokt te weinig jonguh!
de preview oogt al fantastisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
vandaag wederom de heeeeeele fucking dag met dit liedje in mijn hoofd gezeten hehehe
sylvana ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had mijn hoogtijdagen in 1999 tm 2005 jonguh.
fokgrannyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had mijn hoogtijdagen in 1999 tm 2005 jonguh. Ik ben met Fok! pensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
kijk en luister, het is het waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de preview oogt al fantastisch.
ik zit mobiel dus mss straksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kijk en luister, het is het waard![]()
met Ron Jeremy look a like
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fokgranny![]()
maaruh, is een heel verhaal, ik heb ook niet alles meegemaakt en de .rar is helaas niet meer te vinden
ja zo ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb nog 6 flessen wijn wegens de zeer nette meet..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent al helemaal ingeburgerd?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fokgranny![]()
maaruh, is een heel verhaal, ik heb ook niet alles meegemaakt en de .rar is helaas niet meer te vinden
Klinkt als velen meisjes op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet meteen denken aan Oxazepam nu beter bekend onder de naam "ben 'm ff kwijt" Maar dat was ook een self proclaimed borderliner.
Zo de rellen die ik daarmee heb gehad! Priceless, zo zie je ze niet meer. heb je meteen een ban for life.
Of een Jenny / Jennifer ofzo. Die kon er ook wat van.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ik hou niet voor niets tuinfeestmeetsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 flessen wijn wegens de zeer nette meet..
Dat moet toch ergens heen
semtex en jerney.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Klinkt als velen meisjes op Fok
Ik moet meteen denken aan Oxazepam nu beter bekend onder de naam "ben 'm ff kwijt" Maar dat was ook een self proclaimed borderliner.
Zo de rellen die ik daarmee heb gehad! Priceless, zo zie je ze niet meer. heb je meteen een ban for life.
Of een Jenny / Jennifer ofzo. Die kon er ook wat van.
Rick vroeg me ook al hoe dat nou zou komen. Ik denk idd het verschil tussen tuin en indoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou niet voor niets tuinfeestmeets
Ja die twee jaquote:
vroeger kon je nog iets meer uit de band springen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Klinkt als velen meisjes op Fok
Of een Jenny / Jennifer ofzo. Die kon er ook wat van.
Ja maar gebrek aan tuin, we hadden heul niet allemaal op het balkon gepastquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou niet voor niets tuinfeestmeets
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En zien zuipen doet zuipen. De zuuperds waren met de auto.
Ik deed zo m'n best om te compenseren met m'n lage tolerantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En zien zuipen doet zuipen. De zuuperds waren met de auto.
ja man, en ik ben met dico en de rest nog de kroeg in gedoken daarna! lag jij egwoon te pitten!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik deed zo m'n best om te compenseren met m'n lage tolerantie![]()
Lag ik daar om 11 uur aangeschoten in bed
Jamaarja toen was de community ook veel kleiner. En ik had een relatie met een fokker, en dat ging uit omdat hij vreemd ging met een andere fokker en mij eruit schupte. Toen ik daarna een relatie kreeg met een andere fokker vloog de vlam in de pan bij hem en braken de rellen los met twee kampenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vroeger kon je nog iets meer uit de band springen ja
zoals met hyves, gezeik/getroll, goeie ONZ-posts, "do you ship to the netherlands' en tetten
Ik reken mezelf ook mee he.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, en ik ben met dico en de rest nog de kroeg in gedoken daarna! lag jij egwoon te pitten!
LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, en ik ben met dico en de rest nog de kroeg in gedoken daarna! lag jij egwoon te pitten!
oma.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaarja toen was de community ook veel kleiner. En ik had een relatie met een fokker, en dat ging uit omdat hij vreemd ging met een andere fokker en mij eruit schupte. Toen ik daarna een relatie kreeg met een andere fokker vloog de vlam in de pan bij hem en braken de rellen los met twee kampen![]()
In a nutshell
bwhehehehehehe, nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaarja toen was de community ook veel kleiner. En ik had een relatie met een fokker, en dat ging uit omdat hij vreemd ging met een andere fokker en mij eruit schupte. Toen ik daarna een relatie kreeg met een andere fokker vloog de vlam in de pan bij hem en braken de rellen los met twee kampen![]()
In a nutshell
happerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig wist ik het niet, dan had ik liggen krassen in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
happerd![]()
![]()
you dont say.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Lolwhutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In a nutshell
ik heb dat eerder weleens gedaan, bij een goeie vriendin ook nog, maar het was zooooo'n matig feestje. dus ik faken dat ik moe was en andere paar vrienden werden ziek of wilde ook vroeg naar bed. En toen tot een uur of 7 's ochtends met die club zitten zuipen bij andere vriendenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
Klinkt wel als een van mijn studententijd feestjes
schaar is autist he, dus ik dacht, beter maar beetje captain obvious uithangenquote:
ik denk dat zelfs schaar dat sarcasme wel paktequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schaar is autist he, dus ik dacht, beter maar beetje captain obvious uithangen
Prachtigen flames die allemaal verloren zijn gegaan bij de grote crashquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtigen flames die allemaal verloren zijn gegaan bij de grote crash
We (die ex en ik) hadden toen ook nog een prachtige kloon aangemaakt omdat Semtex op van die langharige rockdudes viel. Ze werd echt helemaal nat van hem. Mooie plaatjes van internet opgezocht van die gast, heel profiel. Hij kwam bijna tot levenNemesis
toen je nog jong wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
Of die keer dat ik met mijn eigen bloed aan mijn dekbed zat vastgeplakt
Klinkt als een goeden vermaak welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We (die ex en ik) hadden toen ook nog een prachtige kloon aangemaakt omdat Semtex op van die langharige rockdudes viel. Ze werd echt helemaal nat van hem. Mooie plaatjes van internet opgezocht van die gast, heel profiel. Hij kwam bijna tot levenNemesis
klinkt als CU2quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beidenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn die wijven bij sbs6 shownieuws weet ik het wat nu op is nou zo extreem slecht opgemaakt, of hebben ze echt allemaal zo'n rimpelbek
renate verbaan is 33 zie ik net, dudeeeee....quote:
zo jammer dat je tot de dag van vandaag de littekens nog zietquote:
die heeft ook een tros koters alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
renate verbaan is 33 zie ik net, dudeeeee....
wakker worden midden in de nacht in de keuken terwijl een vriend bitterballen staat te bakken naast je en een stuk kaassoufflee op je laat vallenquote:
Dan moet jij de nieuwe shownieuws presentatrice wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
renate verbaan is 33 zie ik net, dudeeeee....
krijg je daar een rimpelbek van???quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft ook een tros koters al
valt mee, bloed was aardig verdund toenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo jammer dat je tot de dag van vandaag de littekens nog ziet
hehehehehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan moet jij de nieuwe shownieuws presentatrice worden
ja. Observeer de gelaatsuitdrukkings van jonge ouders maar es.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
krijg je daar een rimpelbek van???
en jij zo van omnomnom kaassouffleequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wakker worden midden in de nacht in de keuken terwijl een vriend bitterballen staat te bakken naast je en een stuk kaassoufflee op je laat vallen
Jaquote:
ja, ook goed blauw denk ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaMijn arme borsten krijgen al bijna tien jaar bijna geen adem meer
Daarom zijn ze zeker ook zo gegroeid
huuuuuh, weet niet of ik dan nog wel kinderen wilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Observeer de gelaatsuitdrukkings van jonge ouders maar es.
nee die donderde op de grond, maar uiteraard wel direct bitterballen gaan nommenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij zo van omnomnom kaassoufflee
http://forum.fok.nl/topicchain/4031quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
ik moet even weer een qualitäts verhaal met jullie delen hoor...
patiënt klaagt over extreme pijn en kan niet meer op haar benen staan etc.
alles uitgevraagd, sprak amper Nederlands dus moeilijk qua communicatie, was een en al vaag verhaal, niks lichamelijk te vinden, tot ik vroeg of ze toevallig net met fitness/fysio was begonnen in het hele behandeltraject. Ja dus...dat mens (55 jaar oud) had nog nooit iets van sport gedaan of iets met beweging dus nog nooit spierpijn gehad............................................................
echt... dat dat soort figuren nog bestaat
Turks?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
ik moet even weer een qualitäts verhaal met jullie delen hoor...
patiënt klaagt over extreme pijn en kan niet meer op haar benen staan etc.
alles uitgevraagd, sprak amper Nederlands dus moeilijk qua communicatie, was een en al vaag verhaal, niks lichamelijk te vinden, tot ik vroeg of ze toevallig net met fitness/fysio was begonnen in het hele behandeltraject. Ja dus...dat mens (55 jaar oud) had nog nooit iets van sport gedaan of iets met beweging dus nog nooit spierpijn gehad............................................................
echt... dat dat soort figuren nog bestaat
Wel een paar gram verloren bij het perforeren.quote:
nou en? Ik had de kaassouflee gegeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee die donderde op de grond, maar uiteraard wel direct bitterballen gaan nommen
had goed gekund, maar nee, Antilliaanquote:
theebadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een paar gram verloren bij het perforeren.
geloof dat ik de vloer toch echt te vies vondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou en? Ik had de kaassouflee gegeven.
ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
had goed gekund, maar nee, Antilliaan
(ja, die spreken vaak ook amper verstaanbaar Nederlands)
dan was je niet dronken genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geloof dat ik de vloer toch echt te vies vond
en nu zin in kaassoufflee
Dus je bent wel al haar advies aan het opvolgen en bezig met afvallen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een paar gram verloren bij het perforeren.
hoeft niet, ijs heeft maar een B.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus je bent wel al haar advies aan het opvolgen en bezig met afvallen?
dat zou wel heel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was je niet dronken genoeg
Zeker!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus je bent wel al haar advies aan het opvolgen en bezig met afvallen?
we hebben ook velen turken. minder marokkanen, want die komen vaak al niet eens voor de eerste behandeling opdagen of veel te laatquote:
ja als je vijf dagen hebt gelopen naar die kliniek wacht je ook met liefde een paar dagen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
en een Afrikaan die 4,5 uur heeft zitten wachten op zijn afspraak, die pas volgende week bleek te zijn.....
maar hij had niet bedacht om even te vragen waar de behandelaar bleef, bleef keurig zitten wachten want zo gaat dat in Afrika ook altijd bij artsen enzo![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
en een Afrikaan die 4,5 uur heeft zitten wachten op zijn afspraak, die pas volgende week bleek te zijn.....
maar hij had niet bedacht om even te vragen waar de behandelaar bleef, bleef keurig zitten wachten want zo gaat dat in Afrika ook altijd bij artsen enzo![]()
![]()
![]()
jij hebt anders al genoeg geslapen vandaag man!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ladies ik ga strompelen naar m'n bed en een poging tot slapen doentrusten
met waterkan op je hoofd en 3 kinderen aan je tetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja als je vijf dagen hebt gelopen naar die kliniek wacht je ook met liefde een paar dagen.
Truste chick.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ladies ik ga strompelen naar m'n bed en een poging tot slapen doentrusten
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met waterkan op je hoofd en 3 kinderen aan je tet
Fixed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met waterkan op je hoofd en 3 kinderen aan je uitgezakte tet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met waterkan op je hoofd en 3 kinderen aan je tet
quote:
waarom bouwen ze dat dorp niet daar achter, bij dat waterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
zo erg kan het daar niet zijn, want kijk ze eens lachen!
daar vreten de tijgers en krokodillen je opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom bouwen ze dat dorp niet daar achter, bij dat water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |