gast wtf? die telefoon neem je mee, niet je hele beeldscherm en shitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar wat heb je dan aan die computer? dat beeldscherm past niet in je zak
dus wat heb je er dan aan dat het je hele PC zou zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast wtf? die telefoon neem je mee, niet je hele beeldscherm en shit
overal waar ik ga neem ik mijn beeldscherm, toetsenbord, muis, computer bigtower altijd mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast wtf? die telefoon neem je mee, niet je hele beeldscherm en shit
je gaat naar je werk met je telefoon, plugt hem daar in, en als je thuis komt plug je hem in je eigen dock en kan je verder werken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Leipo666 het volgende::
[..]
dus wat heb je er dan aan dat het je hele PC zou zijn?
Ongelofelijk buggy ja. Heb je wel eens een video erover gezien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:51 schreef Superthomas het volgende:
Ubuntu is bezog met het ontwikkelen van een telefoon die, als je hem aansluit op een tv via een dock, een volwaardige computer wordt.
http://www.ubuntu.com/devices/phone
beat that apple en samsung
Als je op werk aankomt irriteer je je de hele dag aan het trage systeem en als je thuiskomt irriteer je je daar ook weer aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
je gaat naar je werk met je telefoon, plugt hem daar in, en als je thuis komt plug je hem in je eigen dock en kan je verder werken.
je gaat naar school, plugt hem daar in, als je thuis komt plug je hem daar in en kun je verder werken.
alles op een plek.
dus overal moet je een dock hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
je gaat naar je werk met je telefoon, plugt hem daar in, en als je thuis komt plug je hem in je eigen dock en kan je verder werken.
je gaat naar school, plugt hem daar in, als je thuis komt plug je hem daar in en kun je verder werken.
alles op een plek.
Welke HTC is dit? Wel een mooie uitstraling...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef andreas612 het volgende:
Tevens![]()
[ afbeelding ]
inb4 iphone 5 of nieuwe blackberry kloon
daarom heb je ook maar 2 nodig, een voor de stroom van het beeldscherm en een naar het dock. toetsenbord en muis kan via bluetooth.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ongelofelijk buggy ja. Heb je wel eens een video erover gezien?
Leuke innovatie, maar als het niet werkt slaat het ook niet aan. En het nut ervan is er niet. Alles wordt tegenwoordig draadloos aangestuurd en niemand zit meer te wachten op een telefoon met onmogelijk veel kabels.
Niemand zit hierop te wachten. Over een tijdje is het OS dood of is het vervangen door een OS wat wel interessant is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Superthomas het volgende:
[..]
daarom heb je ook maar 2 nodig, een voor de stroom van het beeldscherm en een naar het dock. toetsenbord en muis kan via bluetooth.
ja, want ubuntu is heel zwaar en logquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je op werk aankomt irriteer je je de hele dag aan het trage systeem en als je thuiskomt irriteer je je daar ook weer aan.
En dan wordt er een Ultrabook gekocht.
misschien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niemand zit hierop te wachten. Over een tijdje is het OS dood of is het vervangen door een OS wat wel interessant is.
in mijn werkveld helemaal niets: minimaal 6gb werkgeheugen nodig voor de applicaties...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ja, want ubuntu is heel zwaar en log![]()
je moet eens kijken wat ze kunnen doen met 1 GB werkgeheugen en 1,5GHz dual core processor.
Waarschijnlijk de nieuwe onequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke HTC is dit? Wel een mooie uitstraling...
Je hebt de video's toch gezien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ja, want ubuntu is heel zwaar en log![]()
je moet eens kijken wat ze kunnen doen met 1 GB werkgeheugen en 1,5GHz dual core processor.
ja, voor jou is dat dan niets. maar er zijn best veel gebieden waar dat wel handig is. op school bijvoorbeeld, we zitten toch alleen maar op internet en word.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
in mijn werkveld helemaal niets: minimaal 6gb werkgeheugen nodig voor de applicaties...
en een school gaat investeren in zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ja, voor jou is dat dan niets. maar er zijn best veel gebieden waar dat wel handig is. op school bijvoorbeeld, we zitten toch alleen maar op internet en word.
Het wordt leuk gebracht zo met dat rustieke muziekje eronder maar voor mij hoeven die dingen allemaal niet, ik vind het iets ongezelligs hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
oh ja, en TS verwacht dit nog dit jaar
tja, 't is vooral het bedrijfsleven hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het wordt leuk gebracht zo met dat rustieke muziekje eronder maar voor mij hoeven die dingen allemaal niet, ik vind het iets ongezelligs hebben.
Patenten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Matip het volgende:
Apple heeft wel het patent op een holografisch beeldscherm, dus wie weet in de toekomst.
iphone 5 of nieuwe blackberry kloonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef andreas612 het volgende:
Tevens![]()
[ afbeelding ]
inb4 iphone 5 of nieuwe blackberry kloon
en als ze het nou ook nog eens zouden maken zou het gewoon perfect zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
oh ja, en TS verwacht dit nog dit jaar
wij krijgen heel waarschijnlijk allemaal Microsoft Surface tablets als vervanging voor boeken. in plaats van een boekenpakket schaffen we een Surface aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en een school gaat investeren in zoiets?
of ze gaan het de studenten verplichten...
tuurlijk
waarom zou je innoveren als de massaschapen het toch wel kopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef Superthomas het volgende:
[..]
en als ze het nou ook nog eens zouden maken zou het gewoon perfect zijn.
Dit gaat echt nog honderd jaar duren. tenzij er een bedrijf is wat gewoon innovatieve dingen maakt, zonder de bestaande technologie uit te melken als een belastingsinspecteur,
ik bedoel, we hebben de technologie voor doorzichtige displays, en we hebben touchscreen technologie. dus waarom heeft mijn auto nog geen ramen waar ik angry birds op kan spelen?
omdat het kan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
waarom zou je innoveren als de massaschapen het toch wel kopen
maar die kun je dan in elk willekeurig klaslokaal gebruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef Superthomas het volgende:
[..]
wij krijgen heel waarschijnlijk allemaal Microsoft Surface tablets als vervanging voor boeken. in plaats van een boekenpakket schaffen we een Surface aan.
Nee.. als jij met 1 grote innovatie 20 miljoen kan verdienen, maar jij splitst dit op in 4 stapjes, die elke ook 20 miljoen opleveren.. voor welke route ga je dan?quote:
Apple maakt wel goede producten maar ze komen de laatste jaar met niks nieuws onder de zon. Kijk naar het verschil tussen de Iphone 4S en Iphone 5. Hij is wat groter en sneller en daar blijft het ook bij. En verder zijn het dure producten en veel mensen zijn niet van plan om honderden euro's extra neer te leggen terwijl er andere telefoons zijn die het net zo goed doen (Galaxy S3 of Note 2 als voorbeeld). Tevens is mijn Galaxy Note 2 ook na een paar minuten met instellen en sync helemaal geregeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen snappen...
1) installatie (dus ook synchronisatie met alles) is in 2 minuten gedaan
2) snel, mooi, duidelijk
Nadeel iPhone: best prijzig, maarja dat is een BMW 3 serie 2012 ook!
Maarja er zijn nog wel punten waarop smartphones zich proberen te onderscheiden, er komt binnenkort één die water en krasvrij is en tevens slick eruit ziet.
Surfacequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef Superthomas het volgende:
[..]
wij krijgen heel waarschijnlijk allemaal Microsoft Surface tablets als vervanging voor boeken. in plaats van een boekenpakket schaffen we een Surface aan.
voor 4 stapjes, natuurlijk. maar ik zou niet onnodig lang wachten totdat alle laatste euro's eruit geperst zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nee.. als jij met 1 grote innovatie 20 miljoen kan verdienen, maar jij splitst dit op in 4 stapjes, die elke ook 20 miljoen opleveren.. voor welke route ga je dan?
Apple heeft nog genoeg innovaties maar men ziet het gewoon niet omdat ze niet spectaculair genoeg zijn. Veel andere merken komen met innovaties die veel spectaculairder zijn maar het probleem is dat veel van die innovaties niet worden toegepast.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Ypmaha het volgende:
Apple is niet of nauwelijks nog innovatief. Op een gegeven moment is een telefoon dun genoeg... De meeste berichten over de nieuwste ontwikkelingen zijn vooral afkomstig van samsung (althans, de ontwikkelingen die me interesseren), dus mocht de samsung galaxy s4 rond mei uitkomen zal ik die zeker nemen. Of apple moet met een heeele goede iphone komen die ook echt daadwerkelijk iets verbetert, maar dat betwijfel ik.
wat zou jij dan willen hebben? een iPad? ja, daar zitten veel educatieve dingen op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef Saysem het volgende:
[..]
Surface![]()
Schandalig als een school je dwingt om geld uit te geven aan die bagger.
Dit gaat over mobiele telefoons en niet over jouw Ubuntu systeem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef Superthomas het volgende:
met ubuntu kan ik een venster verslepen door met drie vingers op mijn touchpad te bewegen. met windows gaat dat niet. waarom? Apple heeft een patent op 'touchpad gestures'.
Gewoon een laptop?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Superthomas het volgende:
[..]
wat zou jij dan willen hebben? een iPad? ja, daar zitten veel educatieve dingen op.
voor windows is een hele reeks programma's gericht voor school. voor iOS niet.
Wat voor innovaties op andere Apple producten dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple heeft nog genoeg innovaties maar men ziet het gewoon niet omdat ze niet spectaculair genoeg zijn. Veel andere merken komen met innovaties die veel spectaculairder zijn maar het probleem is dat veel van die innovaties niet worden toegepast.
Natuurlijk hebben andere merken ook goede innovaties zoals de S-Pen van de Galaxy Note, maar veel grote innovaties zien we ook niet bij andere merken verschijnen.
Vergeet niet dat Apple ook andere producten heeft. Daar wordt wel zeker geïnnoveerd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit gaat over mobiele telefoons en niet over jouw Ubuntu systeem.
Tevens is die functie onnodig wanneer je mission control gebruikt. Ik heb die functie in Mac OSX nog nooit gebruikt. Ik heb voor elk programma een ander venster waar ik met gebruik van 3 vingers tussen switch.
een tablet is toch iets handiger, lijkt me.quote:
de apple TV. 111 euro voor hardware dat ik voor 35 euro kan krijgen(raspberry pi) en software die ik gratis kan krijgen(XBMC)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat voor innovaties op andere producten dan?
totdat je een verslag moet tikken....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Superthomas het volgende:
[..]
[..]
een tablet is toch iets handiger, lijkt me.
daar zit toch zo'n toetsenbord ding bij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
totdat je een verslag moet tikken....
Ik bedoel innovaties op andere Apple producten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de apple TV. 111 euro voor hardware dat ik voor 35 euro kan krijgen(raspberry pi) en software die ik gratis kan krijgen(XBMC)
ik wil maar even zeggen dat die patenten het er niet bepaald makkelijker op maken...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tevens is die functie onnodig wanneer je mission control gebruikt. Ik heb die functie in Mac OSX nog nooit gebruikt. Ik heb voor elk programma een ander venster waar ik met gebruik van 3 vingers tussen switch.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de apple TV. 111 euro voor hardware dat ik voor 35 euro kan krijgen(raspberry pi) en software die ik gratis kan krijgen(XBMC)
Oh, sorry, is de apple TV niet van apple?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik bedoel innovaties op andere Apple producten.
Ik bedoel in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:32 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Oh, sorry, is de apple TV niet van apple?
http://www.apple.com/nl/appletv/
Fusion Drive. Niet een fabrikant die daar op is gekomen. Ja, hybride HDD's met een cache SSD van 24GB maar niet op de manier zoals Apple het doet. Met Fusion Drive heb je tenminste wel de snelheid van een SSD en de opslag van een HDD.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat voor innovaties op andere producten dan?
Raspberry PI is in geen velde of wegen te vergelijken met Apple TV.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Liever een fatsoenlijke laptop dan iets wat voor de helft een kut-tablet is en voor de helft een kut-laptopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Superthomas het volgende:
een tablet is toch iets handiger, lijkt me.
gast... het is voor school...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Liever een fatsoenlijke laptop dan iets wat voor de helft een kut-tablet is en voor de helft een kut-laptop
Rasberry pi is gewoon een minilinux pc en is totaal anders dan Apple TV.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Precies, dus gewoon iets gebruiken dat fatsoenlijk werkt en geen mislukte gimmickquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:35 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast... het is voor school...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
Vergeet niet dat Apple ook andere producten heeft. Daar wordt wel zeker geïnnoveerd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef Dimens het volgende:
de manier waarop mijn informatica leraar het heeft uitgelegd is het perfect voor bij ons op school. we hebben een draadloos netwerk liggen en alle software die nodig is, plus een paar windows guru'squote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:36 schreef Saysem het volgende:
[..]
Precies, dus gewoon iets gebruiken dat fatsoenlijk werkt en geen mislukte gimmick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Superthomas het volgende:
goed, ik ga wat innovatieve desktop apps schrijven op mijn aspire V5 laptop met ubuntu 12.10 en Qt Creator. c u later folks.en dan een acer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Because you know i'm all about that ass
goed, ik ga wat innovatieve desktop apps schrijven op mijn aspire V5 laptop met ubuntu 12.10 en Qt Creator. c u later folks.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, ik ga wat innovatieve desktop apps schrijven op mijn aspire V5 laptop met ubuntu 12.10 en Qt Creator. c u later folks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als we het er uiteindelijk toch over hebben en het door de TS wordt aangehaald, waarom dan niet?quote:
Ik heb niet voor niks de 4S gehaald ipv de iPhone 5... 4S is goedkoper, beter formaat. Apple moet inderdaad weer met nieuwe dingen komen, ze beginnen net zo te melken als Nintendo met de bekende franchises.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Apple maakt wel goede producten maar ze komen de laatste jaar met niks nieuws onder de zon. Kijk naar het verschil tussen de Iphone 4S en Iphone 5. Hij is wat groter en sneller en daar blijft het ook bij. En verder zijn het dure producten en veel mensen zijn niet van plan om honderden euro's extra neer te leggen terwijl er andere telefoons zijn die het net zo goed doen (Galaxy S3 of Note 2 als voorbeeld). Tevens is mijn Galaxy Note 2 ook na een paar minuten met instellen en sync helemaal geregeld.
ja wat? ik heb deze laptop niet gekocht omdat hij van acer is, maar omdat hij er mooi uitziet en ongeveer de hardware heeft die ik nodig heb.quote:
dat is mijn punt juistquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ja wat? ik heb deze laptop niet gekocht omdat hij van acer is, maar omdat hij er mooi uitziet en ongeveer de hardware heeft die ik nodig heb.
Toen je nog 8 was en V-tech erg mooi vond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ja wat? ik heb deze laptop niet gekocht omdat hij van acer is, maar omdat hij er mooi uitziet en ongeveer de hardware heeft die ik nodig heb.
ik heb de note 2 maar ik vind de iphone ook een zeer nette smartphone.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks de 4S gehaald ipv de iPhone 5... 4S is goedkoper, beter formaat. Apple moet inderdaad weer met nieuwe dingen komen, ze beginnen net zo te melken als Nintendo met de bekende franchises.
Ik heb ook wel gehoord dat Androids nu snel alles instellen, alhoewel hotmail accounts etc nog wel voor problemen zorgen... Galaxy Note 2 is btw ook een zeer nette Smartphone
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik snap het niet. wat wil je precies zeggen? acer is kut? dat WAS het ja, nu niet meer.
V-tech>Acerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen je nog 8 was en V-tech erg mooi vond.
mijn laptop heeft een touchscreen, verlicht toetsenbord, 1TB harde schijf en een Geforce GT620M.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen je nog 8 was en V-tech erg mooi vond.
En vergeet niet dat ik qua hardware meer kan met b.v. een Samsung. Meer opslag erin doen wat bij Apple niet kan, gaat je accu stuk stop je er zo een nieuwe in en je Apple ben je een tijdje kwijt. Wat ook mag van Samsung maar dat is geheel op eigen risico is dat je je eigen aangepast ROM en Kernel erop mag zetten. Maar ik kan dat niet aangezien ik de vele handige functionaliteiten kwijt raak met de S-pen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks de 4S gehaald ipv de iPhone 5... 4S is goedkoper, beter formaat. Apple moet inderdaad weer met nieuwe dingen komen, ze beginnen net zo te melken als Nintendo met de bekende franchises.
Ik heb ook wel gehoord dat Androids nu snel alles instellen, alhoewel hotmail accounts etc nog wel voor problemen zorgen... Galaxy Note 2 is btw ook een zeer nette Smartphone
Totdat blijkt dat het nog steeds kut is want het is nog steeds dezelfde troep maar dan in een ander jasje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik snap het niet. wat wil je precies zeggen? acer is kut? dat WAS het ja, nu niet meer.
touchscreen computersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Superthomas het volgende:
[..]
mijn laptop heeft een touchscreen, verlicht toetsenbord, 1TB harde schijf en een Geforce GT620M.
als ik de designs van andere laptops soms zie...
ik geef het toe: hij is niet de mooiste, maar mooier dan andere.
goed, ik ga wat innovatieve desktop apps schrijven op mijn aspire V5 laptop met ubuntu 12.10 en Qt Creator. c u later folks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Je zit dan ook niet een uur lang te touchen. Ik merk zelf dat het soms prettiger is dan een touchpad als hij bijvoorbeeld op schoot zit, omdat je dan je pols niet zo hoeft te verbuigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef blow... het volgende:
[..]
touchscreen computers
het lijkt leuk maar na een uurtje heb je een lamme arm
Deze massamongool heeft de Sony Xperia Z al in zijn handen gehad om te reviewen dus kom aub niet praten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Massamogoolals de nokia 3310 van hen was hadden ze 'm ook dusdanig kunnen omschrijven dat jij met een strakke plasser achter je laptop zat..
je moet wel een behoorlijk klein touchpad hebben wil je je pols moeten verbuigen om heb te gebruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zit dan ook niet een uur lang te touchen. Ik merk zelf dat het soms prettiger is dan een touchpad als hij bijvoorbeeld op schoot zit, omdat je dan je pols niet zo hoeft te verbuigen.
Typisch zo'n reactie van iemand die er weer geen verstand van heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef HSG het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ik qua hardware meer kan met b.v. een Samsung. Meer opslag erin doen wat bij Apple niet kan, gaat je accu stuk stop je er zo een nieuwe in en je Apple ben je een tijdje kwijt. Wat ook mag van Samsung maar dat is geheel op eigen risico is dat je je eigen aangepast ROM en Kernel erop mag zetten. Maar ik kan dat niet aangezien ik de vele handige functionaliteiten kwijt raak met de S-pen.
Als ik een uur lang mezelf zit te touchen krijg ik ook last van mijn pols.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef speknek het volgende:
Je zit dan ook niet een uur lang te touchen. Ik merk zelf dat het soms prettiger is dan een touchpad als hij bijvoorbeeld op schoot zit, omdat je dan je pols niet zo hoeft te verbuigen.
jailbreak kun je herstellen als je toestel kapot gaat en een ROM niet geloof ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Typisch zo'n reactie van iemand die er weer geen verstand van heeft.
In de meeste laptops kun je niet meer opslag doen dan dat er in zit. Of je moet de HDD vervangen voor een andere HDD en dat kan gewoon bij Apple.
De Accu vervangen kan gewoon. Hiervoor moet je wel de behuizing wel open maken maar de kans dat je de accu moet vervangen, is toch te klein om daarvoor dat ooit toe te passen. Tevens hebben veel nieuwe laptops ook geen verwisselbare accu meer. Rede? Omdat het vervangen van een accu toch vrijwel niet meer voorkomt.
Root acces op je Samsung is hetzelfde als de iPhone jailbreaken. Beide is het iets wat niet door de fabrikant geleverd wordt en het mag, maar het is geheel op eigen risico.
Ik heb het niet over een laptop maar over mijn samsung Note 2, waarbij ik verwees naar de opslag. Deze kan ik uitbreiden d.m.v. een microsd. En als je bij Iphone toch je accu moet vervangen waarom moet het dan zo moeilijk gaan? Slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Typisch zo'n reactie van iemand die er weer geen verstand van heeft.
In de meeste laptops kun je niet meer opslag doen dan dat er in zit. Of je moet de HDD vervangen voor een andere HDD en dat kan gewoon bij Apple.
De Accu vervangen kan gewoon. Hiervoor moet je wel de behuizing wel open maken maar de kans dat je de accu moet vervangen, is toch te klein om daarvoor dat ooit toe te passen. Tevens hebben veel nieuwe laptops ook geen verwisselbare accu meer. Rede? Omdat het vervangen van een accu toch vrijwel niet meer voorkomt.
Root acces op je Samsung is hetzelfde als de iPhone jailbreaken. Beide is het iets wat niet door de fabrikant geleverd wordt en het mag, maar het is geheel op eigen risico.
omdat ze niet willen dat mensen aan hun toestel lopen prutsen en je gewoon de service bieden waarbij je met zekerheid een goed werkend toestel terug krijgt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een laptop maar over mijn samsung Note 2, waarbij ik verwees naar de opslag. Deze kan ik uitbreiden d.m.v. een microsd. En als je bij Iphone toch je accu moet vervangen waarom moet het dan zo moeilijk gaan? Slaat gewoon nergens op.
Het is toch mijn toestel of niet. Als ik de accu wil vervangen voor een betere dan hoor ik dat gewoon te doen. Als ik mijn opslag wil uitbreiden d.m.v. een microSD dan hoor dat gewoon te kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat ze niet willen dat mensen aan hun toestel lopen prutsen en je gewoon de service bieden waarbij je met zekerheid een goed werkend toestel terug krijgt.
Dit is natuurlijk bullshit, de ideale positie van je handen is op het toetsenbord en de touchpad zit eronder, dus verbuigen. Dit geldt nog veel meer als je hem dichtbij op schoot hebt zitten, bij een normaal persoon komen de handen althans bij de knieen uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef blow... het volgende:
je moet wel een behoorlijk klein touchpad hebben wil je je pols moeten verbuigen om heb te gebruiken
en als hij kapot gaat ga je niet klagen he.quote:
Oh die opslag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een laptop maar over mijn samsung Note 2, waarbij ik verwees naar de opslag. Deze kan ik uitbreiden d.m.v. een microsd. En als je bij Iphone toch je accu moet vervangen waarom moet het dan zo moeilijk gaan? Slaat gewoon nergens op.
Kijk de 4S.. die komt uit in Mei.. dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef Ypmaha het volgende:
Welke technologieën zou je in de smartphones kunnen vinden die rond mei uitkomen?
5Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Kijk de 4S.. die komt uit in Mei.. dus
hij bedoelde de octa slurper.quote:
Ze hebben onderzocht dat mensen die Apple gebruiken het minst verstand hebben van hun producten. Dus tsja dan heb je ook geen extra opslag nodig. En hoe vaak gaat je accu stuk? Niet vaak maar als hij stuk gaat...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh die opslag.
Het zijn vooral de mensen zonder Apple producten die dat missen bij Apple producten. Ik heb het werkelijk nog nooit gemist en zou het ook niet hoeven. Ik zit niet te wachten op een traag SD kaartje.
De accu van een iPhone hoeft ook vrijwel niet te vervangen worden. En als je dat wel wil, kan het gewoon. Niet zo makkelijk als bij jouw telefoon maar het is ook niet iets wat je dagelijks doet.
Ze zijn gewoon beter dan jouw MacBook Pro.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:10 schreef Thorpe het volgende:
Mensen die denken dat hun laptop beter is dan mijn MacBook Pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |