En een snellere processor. En lichter. En dunner.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Duzzy het volgende:
Als je de nieuwste koopt hoef je het minste te huilen.. maar Iphone5 is niet meer dan zijn voorganger met een langer schermdus dat is een afradert..
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom gewoon iPhone gebruiken die is veel beter en beter design daar draait het tenslotte allemaal om
Deze mensen snappenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Inderdaad. Iphone boven alles. Stabiliteit. Alles werkt gewoon. Geen gekut. Hoppa
If someone from the 50's suddenly appeared today, what would be the most difficult thing to explain to them about life today, answer: I possess in my pocket a device that is capable of accessing the entirety of information known to man. but I use it to look at pictures of cats and get in arguments with strangersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Telefoons zijn er eigenlijk voor gemaakt om mee te bellen. De rest is enkel bijzaak maar dat schijnt iedereen al vergeten te zijn.
Telefoons wel ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Telefoons zijn er eigenlijk voor gemaakt om mee te bellen. De rest is enkel bijzaak maar dat schijnt iedereen al vergeten te zijn.
Dat is dus het kutte aan die patenten. Apple zal nu eerst tot vervelens toe de huidige technologie uitmelken door stapsgewijs verbeteringen uit te brengen, om daarna iets 'revolutionairs' te produceren wat al jaren beschikbaar is. En nee, ik ben geen Apple-basher, want dit doen vrijwel alle grote electronicabedrijven (waaronder Microsoft en Intel, bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Matip het volgende:
Apple heeft wel het patent op een holografisch beeldscherm, dus wie weet in de toekomst.
Van wie is die quote eigenlijk, ik vind hem alleraardigst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
If someone from the 50's suddenly appeared today, what would be the most difficult thing to explain to them about life today, answer: I possess in my pocket a device that is capable of accessing the entirety of information known to man. but I use it to look at pictures of cats and get in arguments with strangers
Ik zag hem laatst op 9gag of zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van wie is die quote eigenlijk, ik vind hem alleraardigst.
En gay'erquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En een snellere processor. En lichter. En dunner.
Ik heb de bierdrink app, kan ik een glas leegdrinken incl boergeluiden en allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil een telefoon met een ingebouwde minibar. Of is daar een app voor?
Ja, die heb ik zowaar wel eens gezien, maar dat is toch niet waar ik aan zat te denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb de bierdrink app, kan ik een glas leegdrinken incl boergeluiden en alles
Verbazingwekkend genoeg niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil een telefoon met een ingebouwde minibar. Of is daar een app voor?
Oh oh oh oh, gat in de markt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg niet.. Raar.
Ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:36 schreef Differ het volgende:
Gewoon terug in de tijd met snake op de 3310.
Dat waren nog eens tijden
Doe die oogkleppen is af johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hehe, die iPhone 6 gaat dan waarschijnlijk ook een "phablet" zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
voor ¤1,49quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien bestaat er wel een app "Nederlandse les"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |