Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha lol had ie dan nog tijd om te fok!ken dan?
weet niet xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoor
Ik wel. Er zijn hier genoeg voetbalclubs en veel spelers zijn niet geheel onbekend in de uitgaansscene zeg maarquote:
I couldn't care lessquote:
Dat vind ik wel bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef AnimeFan het volgende:
Ik was m'n portemonnee ook kwijt. Je moet dan extra vermissingskosten betalen bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs
Ik zat je ook maar te plagen johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stu ik ben 23 als ik klaar ben met niveau 4 als het goed is
een meisje in mijn klas is nu al 22quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat je ook maar te plagen joh![]()
Maar in alle eerlijkheid, dat is voor een MBO opleiding best oud
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje in mijn klas is nu al 22ik ben een van de jongste hier
de jongste is 19 ja maar we zitten ook al in klas 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijk
ordinaire lui ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had wel in de klas 3KB willen zitten.
wow druk hier enzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi echt he xd xd :$ :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |