Beter dan twee kindjes moeten vermakenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega klaagt over traagheid van een bepaald systeem, en dat is ook wel raar traag, maar hij zegt het alsof ik de oplossing klaar heb liggen. Heb ik niet, want bij mij is het wel snel. Server reboot hielp niet. Nu hoor ik elke 5 minuten hoe traag het is.
Had je geen 'is goed' moeten zeggen toen ze je vroegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan twee kindjes moeten vermaken.
Jawel. Ik vind het niet erg familie even uit de brand te helpen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je geen 'is goed' moeten zeggen toen ze je vroegen.
Geef haar een gitaarquote:Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ik moet vandaag de hele dag oppassen. Nu wil een van mijn nichtjes jam gaan maken. Nou, ik dacht het even niet.
Dat had ik al toen ik afgelopen vrijdag om 17:00 de pc vergrendelde?quote:
Lol ja dat ken ikquote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat had ik al toen ik afgelopen vrijdag om 17:00 de pc vergrendelde?
Hoe was je feestje eigenlijk?
Jammer. Volgend jaar beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weinig mensen en de 'verkeerde' mensen voor een leuk feestje.
achja, niets aan te doen.
denk dat ik het volgend jaar niet meer ga vierenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Jammer. Volgend jaar beter.Nog leuke cadeaus gekregen?
Lijkt me verstandig. Ze kunnen allemaal de boom in!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
denk dat ik het volgend jaar niet meer ga vieren
2 plantjes
quote:
Beetje vroeg, niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker pakt grote vloei en tip.
Volgend jaar uitnodigen maar vooral niks extra kopen voor in huis. Droge crackers en kraanwater voor de gasten die wel op komen dagen! Dat zal ze leren!quote:
ow wist wel wie er zouden komen opdagen, dus had niet te veel in huis gehaald.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgend jaar uitnodigen maar vooral niks extra kopen voor in huis. Droge crackers en kraanwater voor de gasten die wel op komen dagen! Dat zal ze leren!
En wat over blijft, komt later wel op!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow wist wel wie er zouden komen opdagen, dus had niet te veel in huis gehaald.
Volgend jaar gewoon de kroeg inquote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien volgend jaar toch maar zo'n karaoke-knakker inhuren.
Ik hou die dag nu al vrij!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
Gewoon je verjaardag niet vieren. Nog beter.
Die kans is ook groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
Gewoon je verjaardag niet vieren. Nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |