Voor de 198282 keer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef BigEd2707 het volgende:
Hoe laat begint de uitzending eigenlijk? Was uit gegaan van 12 uur vanmiddag, maar lees nu op internet in de avond? Vanacht?
Op deze website begint het over 10 uur. Op deze over 14 uur.
18 uur New York = 0 uur Nederland (donderdagochtend).quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef BigEd2707 het volgende:
Hoe laat begint de uitzending eigenlijk? Was uit gegaan van 12 uur vanmiddag, maar lees nu op internet in de avond? Vanacht?
Op deze website begint het over 10 uur. Op deze over 14 uur.
twitter:PlayStationNL twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 23:59:07Over 24 uur is het zover....dan start het #PlayStation2013 event in New York (21/02 00.00 onze tijd)! Livestream via http://t.co/KWMqnyoP reageer retweet
Ik ga denk ik kijken -- één dag in de 6-8 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef janrad het volgende:
Ga ik ervoor opblijven of kijk ik gewoon de volgende dag, ik weet het nog niet.
De volgende dag is het nieuws er ook. Geen toegevoegde waarde om dat eerder te weten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef janrad het volgende:
Ga ik ervoor opblijven of kijk ik gewoon de volgende dag, ik weet het nog niet.
Zal wel weer lekker veel centjes kostenquote:PlayStation 4 met smartphone aan te sturen
De PlayStation 4 is op afstand aan te sturen via smartphones en tablets. Daarnaast heeft de spelcomputer, die woensdagnacht wordt onthuld, een camera. De PlayStation 4 moet 429 dollar kosten, en 529 dollar voor een uitgebreidere versie. Dat schrijft gameweblog Kotaku op basis van anonieme bronnen.
Niet iedere gamer kan straks zijn PlayStation op afstand aansturen. Volgens het gameweblog zou hier een speciaal abonnement voor nodig zijn. Dit abonnement, waarvoor een onbekend bedrag betaald moet worden, draagt de naam PlayStation World. Het is niet bekend of het huidige PlayStation-abonnement blijft bestaan.
Rond de PlayStation 4 is de laatste dagen veel informatie naar buiten gekomen. De registratie van domeinnamen bevestigen geruchten over clouddiensten voor de spelcomputer. Daarnaast zou de controller, zo blijkt uit gelekte foto's, beschikken over een ingebouwde PlayStation Move-sensor en een aanraakvlak.
Sony houdt woensdag een presentatie in New York. Hoewel Sony dat niet officieel bekend heeft gemaakt, wijst alles erop dat de PlayStation 4 wordt onthuld. De presentatie begint om middernacht Nederlandse tijd.
En zeker alleen voor Sony mobiels en tablets bedienbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal wel weer lekker veel centjes kosten
Ben ik de enige die de ps3 aan de kant schuift als de ps4 er is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ben benieuwd of Playstation Plus dan voor de PS4 blijft bestaan. Anders heb je straks een Playstation met twee abonnementen.
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de ps3 aan de kant schuift als de ps4 er is?
Als je je PS3 games op de PS4 kunt spelen schuif ik hem ook per direct aan de kant.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de ps3 aan de kant schuift als de ps4 er is?
Waarom zou je 'oude' spellen spelen als de ps4 veel mooiere graphics heeft etc.?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Als je je PS3 games op de PS4 kunt spelen schuif ik hem ook per direct aan de kant.
Sommige spellen zijn gewoon meesterwerken. Ik speel maar zat oudere spellen met outdated graphicsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je 'oude' spellen spelen als de ps4 veel mooiere graphics heeft etc.?
Omdat ik een grote backlog heb, een spel meer is dan alleen graphics en oude spellen niet opeens minder leuk zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je 'oude' spellen spelen als de ps4 veel mooiere graphics heeft etc.?
Plus er zullen ook weinig nieuwe games zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Omdat ik een grote backlog heb, een spel meer is dan alleen graphics en oude spellen niet opeens minder leuk zijn?
Omdat ik nu geen PS3 meer ga halen. Dan hoop ik gewoon dat de nieuwe wel PS3 spellen kan afspelen. Zo niet dan is dat jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve dat die presentaties altijd wel interessant zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De volgende dag is het nieuws er ook. Geen toegevoegde waarde om dat eerder te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |