abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122903188

Op 20 februari laat Sony ons de toekomst van PlayStation zien. Tenminste, dat teaset een filmpje van ze waarin we niets meer zien dan de welbekende figuren op de knoppen van de gamecontrollers van Sony en de datum van de PlayStation Meeting, het evenement in kwestie.

De internationale pers is uitgenodigd om op 20 februari in New York dit evenement bij te wonen. Sony onthulde op de laatste PlayStation Meeting de PlayStation Vita. De verwachtingen zijn dan ook dat Sony Microsoft dit keer de loef wil afsteken door hun nieuwe next-gen console voor hun concurrent Microsoft aan te kondigen.

De console, die als projectnaam Orbis heeft, zou volgens de geruchten gebaseerd zijn op AMD-technologie, nog steeds optische schijfjes gebruiken in plaats van alle games online te moeten downloaden en natuurlijk een stuk krachtiger dan zijn voorganger, de PlayStation 3. Er wordt ook gezegd dat er een nieuwe controller met biometrische functies is ontwikkeld en dat Sony een nieuwe service heeft gebouwd om social media en multiplayerspellen te ondersteunen.

De geruchtenmolen over de nieuwe console zal alleen maar harder gaan nu dit evenement is aangekondigd. We zullen nog even moeten wachten op de feiten, want de PlayStation Meeting vindt plaats op de nacht van 20 op 21 februari om middernacht Nederlandse tijd. Of het live te bekijken is via streams is nog niet bekend.

pi_122903285
Tvp. Stond niet in m'n AT
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 08:48:58 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_122903904
Net wordt uitgezonden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_122904009
a.s woensdag dus *O*
pi_122904610
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_122905832
Wat moet ik mij voorstellen bij die 'share' knop dan? Heb het al meerdere keren voorbij zien komen.
pi_122905951
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij die 'share' knop dan? Heb het al meerdere keren voorbij zien komen.
Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
pi_122906170
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:37:55 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_122906257
quote:
:D

Heerlijk,heb wel weer zin in een consolewar ook eigenlijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_122906374
Alle mockups

pi_122906394
Allemaal zo breed :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_122906511
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
Ah een capture funtie lijkt mij zeker handig. Maar of je dat zovaak gebruikt dat er een speciale knop op de controller moet?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:47:31 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122906520
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Hopelijk dan wel gewoon de mogelijkheid om het te linken aan je Youtube-account,en niet zoalsbij FIFA weer via eenof andere kut-site/connectiedie het de helft van de tijd niet doet.

Daarnaast heeft Sony/PSN ook niet bepaald de beste reputatie qua snelheid wanneer je iets wilt downloaden/uploaden.
pi_122906549
Prototypen originele PlayStation-controller

pi_122911044
En hopen dat dat uploaden niet gebeurt tijdens je game. Druk je per ongeluk share-knop in, gaat gelijk je verbinding enorm laggen. :N
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_122912892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hopen dat dat uploaden niet gebeurt tijdens je game. Druk je per ongeluk share-knop in, gaat gelijk je verbinding enorm laggen. :N
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122915688
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:20:55 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122915882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.

Had een poosje geleden een level gemaakt voor Trials Evo (Yulani Rocks), maar moest het via iemand van het XBW.nl forum regelen om er een filmpje van op Youtube te zetten (aangezien hij zo'n capture-gedoe heeft en zo aardig was om het voor mij even te filmen enzo... :) )

Ook met mooie aanvallen/goals in FIFA is het wel fijn als je daar niet steeds afhankelijk van EA bent, aangezien die connectie vaak wegvalt en die website van EA gewoon KUT is/
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:21:38 #19
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122915922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Allemaal zo breed :P
Sommigen gaan inderdaad richting de XBOX-controller... De kritiek op de PS3-controller is ook vaak dat het zo klein is en dat het voor kinderen is, maar is gewoon bullshit. Het enige verschil is dat je handen dichter bij elkaar zitten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:22:26 #20
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122915944
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.

Had een poosje geleden een level gemaakt voor Trials Evo (Yulani Rocks), maar moest het via iemand van het XBW.nl forum regelen om er een filmpje van op Youtube te zetten (aangezien hij zo'n capture-gedoe heeft en zo aardig was om het voor mij even te filmen enzo... :) )

Ook met mooie aanvallen/goals in FIFA is het wel fijn als je daar niet steeds afhankelijk van EA bent, aangezien die connectie vaak wegvalt en die website van EA gewoon KUT is/
Wat is je YT kanaal?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_122916102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.
Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:32:35 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122916353
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wat is je YT kanaal?
Is niet echt een kanaal, want staat maar 1 video op, namelijk Yulani Rocks ;)
pi_122922124
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.
Denk ook niet dat het voor de serieuze Youtubers met bestaande kanalen is. Meer iets voor aspiranten die dan misschien overstappen op het serieuze werk.
pi_122924029
En het zal waarschijnlijk niet tijdens het online gamen rechtstreeks op Youtube geknald worden, lijkt me logischer als het eerst op je hdd beland, daar zal hij sowieso de laatste 15min naar wegschrijven lijkt me.
pi_122925118
De wiiU heeft allang zo'n screenshot deel functie. en in de toekomst ook filmpjes.

Sony aapt nintendo na, zoals gewoonlijk! Ook het idee van dat touch-element op controller snap ik niet. waarvoor is het goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')