Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij die 'share' knop dan? Heb het al meerdere keren voorbij zien komen.
quote:
Ah een capture funtie lijkt mij zeker handig. Maar of je dat zovaak gebruikt dat er een speciale knop op de controller moet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
Hopelijk dan wel gewoon de mogelijkheid om het te linken aan je Youtube-account,en niet zoalsbij FIFA weer via eenof andere kut-site/connectiedie het de helft van de tijd niet doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hopen dat dat uploaden niet gebeurt tijdens je game. Druk je per ongeluk share-knop in, gaat gelijk je verbinding enorm laggen.
Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Sommigen gaan inderdaad richting de XBOX-controller... De kritiek op de PS3-controller is ook vaak dat het zo klein is en dat het voor kinderen is, maar is gewoon bullshit. Het enige verschil is dat je handen dichter bij elkaar zitten.quote:
Wat is je YT kanaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.
Had een poosje geleden een level gemaakt voor Trials Evo (Yulani Rocks), maar moest het via iemand van het XBW.nl forum regelen om er een filmpje van op Youtube te zetten (aangezien hij zo'n capture-gedoe heeft en zo aardig was om het voor mij even te filmen enzo...)
Ook met mooie aanvallen/goals in FIFA is het wel fijn als je daar niet steeds afhankelijk van EA bent, aangezien die connectie vaak wegvalt en die website van EA gewoon KUT is/
Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.
Denk ook niet dat het voor de serieuze Youtubers met bestaande kanalen is. Meer iets voor aspiranten die dan misschien overstappen op het serieuze werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |