Ik snap geen ruk van die niveaus eigenlijk. Hoe lang ben je daar mee bezig dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog niveau 4 management doen zodat ik in een winkel kan werken al dan niet met een managementfunctie
Nou, klinkt positief in ieder geval. En na deze opleiding? Werken of verder studeren?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep![]()
allemaal heel stroef gegaan enzo. maarja ik zit nu lekker op school ipv hele dagen thuis niks te doen
Vind het niks, zodra je ergens geen internet hebt heb je ook geen muziek want je kan geen muziek offline luisterenquote:
ik hoop dat ik kan instromen in klas 3 omdat ik 2 jaar niveau 3 heb gedaan maar waarschijnlijk stroom ik in in klas 2 en dan duurt het 3 jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van die niveaus eigenlijk. Hoe lang ben je daar mee bezig dan?
Verder studeren denk nog een opleiding ICT en dan onderwijsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, klinkt positief in ieder geval. En na deze opleiding? Werken of verder studeren?
WTFquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop dat ik kan instromen in klas 3 omdat ik 2 jaar niveau 3 heb gedaan maar waarschijnlijk stroom ik in in klas 2 en dan duurt het 3 jaar
Onderwijs? Je wilt les gaan geven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verder studeren denk nog een opleiding ICT en dan onderwijs
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onderwijs? Je wilt les gaan geven?
Dan ben je dus nog wel even bezig. Als deze MBO maar 2 jaar is zal het geen niveau 4 zijn neem ik aan? Dus geen toelating tot een HBO opleiding?quote:
Ja, ik denk misschien speel jij voor een van die clubs in die leaguequote:
Klopt ik doe mbo 2quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog wel even bezig. Als deze MBO maar 2 jaar is zal het geen niveau 4 zijn neem ik aan? Dus geen toelating tot een HBO opleiding?
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk misschien speel jij voor een van die clubs in die league
Dat is niet zo best dan, dat thuis alles op isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef JRRY het volgende:
Oef ik heb zin in eten maar wil niet naar de winkel om eten te halen en eten thuis is op mwwwweeh
Natuurlijk kom je er welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt ik doe mbo 2
maarja ach uiteindelijk kom ik er wel en dat is waar het om gaat ben nog vrij jong verder dus heb nog even de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |