Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het juist wat frustrerend. Je kunt dezelfde toets nog een keer maken?
Welke opleiding volg je eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
maar echt heel veel maakt het mij niet uit eerlijk gezegd
ik weet datgeen wat ik in de praktijk kan wel goed is en daar gaat het uit eindelijk om
En daar heb je keihard voor geleerdquote:
ja zeker welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar heb je keihard voor geleerd![]()
![]()
Prostitutie HBO niveauquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke opleiding volg je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prostitutie HBO niveauCool, welk jaar en hoeveel jarig is die opleiding? 3 of 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
joah nu heb ik voor management een 7,8 en voor financiering een 8,2quote:
Klinkt allemaal goed hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah nu heb ik voor management een 7,8 en voor financiering een 8,2nu storten op de verslagen en in mei/juni afstuderen
2quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, welk jaar en hoeveel jarig is die opleiding? 3 of 4
Zo kort maar? Was je vooropleiding HAVO? Tegenwoordig zijn er toch zelfs weer niveau verschillen binnen het MBO ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
2![]()
en zit er nu een jaartje op, over een paar weken hopelijk stagen en dan zou ik voor de zomer klaar kunnen zijn
Vakbekwaam verkoper gezelschapsdieren/ management mbo niveau 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed hoor
Welke opleiding doe jij eigenlijk precies?
Ik ben gestopt op 2vmboquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo kort maar? Was je vooropleiding HAVO? Tegenwoordig zijn er toch zelfs weer niveau verschillen binnen het MBO ook
En wat kun/wil je daarmee gaan doen? Of ga je hierna nog een andere opleiding doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vakbekwaam verkoper gezelschapsdieren/ management mbo niveau 3
Hoe kom je dan binnen op het MBO? Toelatingstest ofzoquote:
Het liedje ken ik wel. Oud ook. Dan is het nieuwere liedje leukerquote:
Ik ga hierna nog niveau 4 management doen zodat ik in een winkel kan werken al dan niet met een managementfunctiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat kun/wil je daarmee gaan doen? Of ga je hierna nog een andere opleiding doen?
Jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je dan binnen op het MBO? Toelatingstest ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |