Iets waarvoor je langer kan drinken werkt fijner. Gewoon omdat je niet na een halfuur lazerus klaar bent, maar nog wel soort van je avond kan vullen.quote:
Engeltjequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben online.... TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
nu graag ff applaus![]()
Hi therequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engeltje
Was je in Amsterdam geweest?
Ah, dat is tof.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi there
Ja zeker.... alleen nog niet alle foto's en video gevonden
maar was gaafeen grote chaos.... maar ik heb zeker 15 mensen in het bedrijf laten RISEN!
en nog eens 40 gewoon op straat
Goede actie dus
Sommige mensen waren echt onder de indruk....quote:
Dus je had je huiswerk goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige mensen waren echt onder de indruk....
niet zo zeer van t dansjemaar meer over alle dingen die ik over het onderwerp wist te vertellen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je had je huiswerk goed gedaan.
En je snapt dat we nieuwsgierig zijn naar het dansje he.
Goed gegoktquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan je al wel naar het instructiefilmpje sturen, maar ik denk dat je liever de chaos wil zien ... gok ik zo
Dat filmpje heb ik helaas nog niet kunnen vindenquote:
Voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Evie
Aloha Dushi![]()
![]()
ik ben zo'n sucker voor dit soort dingen he![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Evie
Aloha Dushi![]()
![]()
ik ben zo'n sucker voor dit soort dingen he![]()
Als jij dat wil, maar niet hard hequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel...... ik hou er van....
so bite me
omdat dit gedeelte veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel gebruikt isquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]mag wel hoor.. couse you're worth it..
Waarom voel ik me nu net een reclame?
ik wilde iets inserten maar ik doe het niet.... jij denkt het ... ik denk het... dus we weten wat we denken hequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij dat wil, maar niet hard he
Uhm, eerlijk gezegd weet ik niet wat jij denkt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde iets inserten maar ik doe het niet.... jij denkt het ... ik denk het... dus we weten wat we denken he
Geen glazen bol dus.... geen telepathisch lijntje.....quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, eerlijk gezegd weet ik niet wat jij denkt.
So enlighten me
Haha, nee dat heb ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen glazen bol dus.... geen telepathisch lijntje.....
o ik zie t probleem al... dit is TRU niet
Ja heee..... oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerbaar.... Royco toch weer...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb ik niet.
Alhoewel we het telepathisch wel kunnen proberen.
Ik zend nu een woord naar je toe.
Welk woord kreeg je binnen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja heee..... oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerbaar.... Royco toch weer...
Oh nu ligt het weer aan mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jouw kant van t lijntje is stuk kapot jammer weer
En is het iets? Hij krijgt niet echt geweldige recensies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben vandaag naar DIE HARD5 geweest
Voor mij als vrouw.... jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En is het iets? Hij krijgt niet echt geweldige recensies.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet zo doen.... ik was niet serieus
Ach als er maar genoeg actie, vechten en explosies inzitten dan ben ik als man ook tevreden hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor mij als vrouw.... jaBruce wordt een beetje oud, maar zijn medespeler
die wil ik best n aardbei geven.....
Actie..... ja t zat er weer in..... spanningsboog.... mja mja sequel he....
verhaallijn.... bekend.....
aantal goede zinnen..... ik miste er 1 maar werd uiteindelijk toch 1 x gebruikt
actie check.... vechten ja.... explosies ja.... maar iets meer BAM had gemogen ....quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als er maar genoeg actie, vechten en explosies inzitten dan ben ik als man ook tevreden hoor.
dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
actie check.... vechten ja.... explosies ja.... maar iets meer BAM had gemogen ....
hmm... volgens mij heb ik geen tetten gezien....
ooo ik dacht t ffquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet.
Als er tetten inzitten is dat een leuke extra, maar het is geen vereiste.
Nee nee... algemeen beeld over mannenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, wat denk je weer slecht over me
We denken echt niet alleen maar aan tetten hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... algemeen beeld over mannen
hehehe als ik zeg blauw... denk je er automatisch aan.....quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We denken echt niet alleen maar aan tetten hoor.
Het is dat we het er nu over hebben anders zou ik er niet aan denken.
Denk ik.
Waarom zou ik aan blauwe tetten willen denken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe als ik zeg blauw... denk je er automatisch aan.....
maar vaker dan dat..... hahaha dat is niet die invloed
ik aan koude tetten...... hahaha XMen.... dan denk ik aan Wolverinequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik aan blauwe tetten willen denken?
Nu denk ik aan Mystique uit xmen.
Is dat een hint dat je opgewarmd moet worden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik aan koude tetten...... hahaha XMen.... dan denk ik aan Wolverine
Nee een hint dat ik naar bed moet.... slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een hint dat je opgewarmd moet worden?
En Wolverine is een baas
Slaap lekker Engeltjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee een hint dat ik naar bed moet.... slapenenzo....
echt wel....![]()
![]()
Trusten!
Jaja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, er zijn er nog 7.
Ik klets me ook nergens uit, mevrouwtje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaja.
Zo makkelijk klets jij je hier niet uit.
Misschien.quote:
Ik heb 1 vrouw succesvol gehosseld in mijn leven. 2 keer gefaald.quote:
Dat is meer dan de meeste hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 1 vrouw succesvol gehosseld in mijn leven. 2 keer gefaald.
Ik ben trots op je en blij voor je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef twi het volgende:
Baan! Moest ik even kwijt aan mijn favoriete mede-Fok!kers.
Ik ben trots voor je en blij op je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef twi het volgende:
Dank je wel voor het delen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef twi het volgende:
Feli!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef twi het volgende:
Heerlijk om hem keer op keer op z'n bek te zien gaanquote:
Ach, dat doen we allemaal wel eens toch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk om hem keer op keer op z'n bek te zien gaan
Aan een vrouw aanpassen? Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, dat doen we allemaal wel eens toch.
Haha.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aan een vrouw aanpassen? Nee hoor.
Op ons bek gaan?
Jij en ik niet, wij zijn goed toch!
Ik haat pakken dragen. Heb er 1 van Hugo boss. Zuipen en stappen of niet, ik draag hem gewoon.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
Over goden gesproken, vanavond komt mijn nieuwe pak binnen.
Een simpele, voor bij avonden waar ik in pak wil, maar weet dat ik aan de zuip ga.
Mijn Boss en McGregor vind ik eigenlijk te kostbaar, vooral met roken. Altijd zit ik tegen mn peuk aan enzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik haat pakken dragen. Heb er 1 van Hugo boss. Zuipen en stappen of niet, ik draag hem gewoon.
En tot nu toe heeft die het overleefd
Ik rook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn Boss en McGregor vind ik eigenlijk te kostbaar, vooral met roken. Altijd zit ik tegen mn peuk aan enzo.
Weet ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slim.
Maar ik moet eigenlijk wel.
Ik wil toch een beetje bij tijds doodgaan. Al is het maar om een ander eens kans op de chicks te geven.quote:
Je kan ook overstappen op mannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil toch een beetje bij tijds doodgaan. Al is het maar om een ander eens kans op de chicks te geven.
Neem aan achterlangsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
De dag dat Mur overstapt ga ik direct langs.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil toch een beetje bij tijds doodgaan. Al is het maar om een ander eens kans op de chicks te geven.
Netjes bro!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
Over het algemeen goed. Ik kook nog steeds enzo. dat hou ik redelijk vol.
Moet ook kunnen af en toequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
behalve als ik te vroeg aan het bier begin, dan kan alles de tyfus krijgen en drink ik tot ik slaap.
Twi, mijn hart loopt over van trots en blijdschap. Jij een baan, zij haar studie en een bijbaan. Huisje, 2 katten. Nu nog een kind en het feest is compleet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef twi het volgende:
Webdeveloper, na wat jaren ZZP in die richting nu een enorm toffe baan met toekomstperspectief.
Volvo V40, twee fietsen van exact hetzelfde model met zo'n bord op het stuur waar de kaart op kan en een golden retreiver!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn hart loopt over van trots en blijdschap. Jij een baan, zij haar studie en een bijbaan. Huisje, 2 katten. Nu nog een kind en het feest is compleet.
Nee, ze willen geen hond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volvo V40, twee fietsen van exact hetzelfde model met zo'n bord op het stuur waar de kaart op kan en een golden retreiver!
En een kind?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef twi het volgende:
Die Volvo V40 zou ik geen problemen mee hebben.
Ik word dus nog geen peetvader. Zonde. Ik heb zo veel wijsheid over te brengen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Die wordt nog eens dood tegen de muur gegooid. Zo zonde van de investering.
Kleine Kaneelstokjes komen er op zijn tijd ook wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word dus nog geen peetvader. Zonde. Ik heb zo veel wijsheid over te brengen.
Ik begin mezelf al een beetje te oud te vinden voor kinderen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kleine Kaneelstokjes komen er op zijn tijd ook wel.
Breng mij er ook een....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
Gaat het zo'n avond worden? Tijd voor een biertje.
Hoe is deze situatie ontstaan, Roy?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Echt, mijn leven is over.
Het is vrijdag en ik heb de laatste twilight film opstaan.
Na 5 minuten wil ik al dingen naar de tv gooien.
Ik weet het niet, het ene moment ben ik nog gewoon mannelijk voetbal aan het kijken en bier aan het drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is deze situatie ontstaan, Roy?
Welke man gaat dan ook twilight kijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Echt, mijn leven is over.
Het is vrijdag en ik heb de laatste twilight film opstaan.
Na 5 minuten wil ik al dingen naar de tv gooien.
Hehehe...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had gister nog een pak aan.
Zit altijd lekker.
Heb je een broek aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het ene moment ben ik nog gewoon mannelijk voetbal aan het kijken en bier aan het drinken
En nu dit.
Zo erg verveelde ik me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke man gaat dan ook twilight kijken?
Ik bedoel maar
Kijk, vrouwen snap ikmaar mannen...
Ja goed plan..... ik zal van de week ff kijken wat wanneer ik nu ook alweer heb... maar nu ben ik ff kwijt waar ik dat ding gelaten heb ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten heel snel een buffy marathon doen.
Ik heb een portie echte vampieren nodig.
In je tas?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja goed plan..... ik zal van de week ff kijken wat wanneer ik nu ook alweer heb... maar nu ben ik ff kwijt waar ik dat ding gelaten heb ...
Ik zou het nog melden, maar je hoeft mij NIET op te halen....quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het briljante plan opgepakt om Vinniiee op te halen en ik kom erachter dat dat vet om is. Ik rij via de A1 naar Huizen, laat maar weten wat je doet. Die 2 meter om kan er ook nog wel bij.
Beter dan niemand, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat die zin dan weer van jou af komt.
Oja... dat zou kunnen... tenzij ie op t werk ligt.... vandaag een bespreking gehad... en t was chaosquote:
Heeft zo weinig nut om dat nu te roepen hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik roep dat gewoon niet ..
Eerder STRIPPEN!!! dat dan weer wel
De enige die stript dan ben ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft zo weinig nut om dat nu te roepen he
Jammerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik heb nu eenmaal geen webcam
quote:
Nee ik sla me er wel doorheen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahahaha.... ZET AF !!!!!
STOP de horrrroor... tenzij je van de abs houdt... dan blijven kijken en in the rewind
?????quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef benzin het volgende:
Zijn er hier meisjes die flirten met andere jongens terwijl ze een relatie hebben?
Waarom doen ze dat?
Om te kijken hoe ze nog in de markt liggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef benzin het volgende:
Zijn er hier meisjes die flirten met andere jongens terwijl ze een relatie hebben?
Waarom doen ze dat?
Bikkel jij..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja..... ja dat doen sommige ja.... mannen ook trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om te kijken hoe ze nog in de markt liggen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bikkel jij..Haha, nee ik vind wolven gewoon tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag ook wolvenshirts
Wolven zijn ook tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, nee ik vind wolven gewoon tof.
Aah, ok,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om te kijken hoe ze nog in de markt liggen.
Wat ben jij een baas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, nee ik vind wolven gewoon tof.
Hoeft niet....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, ok,
Maar ze kiezen daar dan vast wel jongens voor uit die ze, als ze vrijgezel waren geweest, wel hadden zien zitten toch?
Geen idee. De denkwijze van vrouwen is ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, ok,
Maar ze kiezen daar dan vast wel jongens voor uit die ze, als ze vrijgezel waren geweest, wel hadden zien zitten toch?
Ben ik het mee eens, vandaar dat ik het hier vraag. Ik hoop dat een aantal vrouwen hun licht erover kunnen laten schijnen,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee. De denkwijze van vrouwen is ondoorgrondelijk.
Beter dat dan negatiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, vandaar dat ik het hier vraag. Ik hoop dat een aantal vrouwen hun licht erover kunnen laten schijnen,
Maar voorlopig denk ik dat ik het maar als compliment moet opvatten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik beter kunnen gaan doen vanavond.
Oke.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leuk, het overkomt me bijna nooit en dit was echt super overduidelijk.
Als zij het leuk vind om te flirten dan mag ik het toch wel leuk vinden om wat positieve leuke aandacht te ontvangen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke.....
hold your horses.....
Ze heeft een kerel ja....dus gas terug....
Voor mij is het ook al weer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook niet... heb het wel geleerd.... maar is alweer 6 jaar terug
Nellyquote:
doe datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nu tijd voor TBBT.
En maar eens beginnen aan Grimm.
hehehe ... ik wacht op mijn drogerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet iets op een saaie vrijdagavond.
Dat is ook spannendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ... ik wacht op mijn droger
Uhm, je staat er toch niet echt naar te kijken he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn Zus zei ooit eens.... ga je er dan naar staan kijken
Naar de droger? WHY?????quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, je staat er toch niet echt naar te kijken he?
Ja je weet maar nooit hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar de droger? WHY?????
Ik heb wel eens bij de wasmachine staan kijken, maar dat kwam omdat er wat tikte..... dat vond ik vreemd....
'T ding is trouwens niet ontploft....
Ik heb al 2 stofzuigers gesloopt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger zei anders wel BAM....![]()
Hahaha ... uhm ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 stofzuigers gesloopt.
Stomme dingen.
Uhm dit is mijn 2de eigen stofzuiger.... en ik heb ook schoonmaakwerk gedaanquote:
Haha, ja dan ben jij nog ergerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm dit is mijn 2de eigen stofzuiger.... en ik heb ook schoonmaakwerk gedaan
De ene was wel een beetje lomp....gewoon van de trap laten stuiteren
Je eigen sloopbedrijfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn roeping gemist
Ik dacht meer aan dingen wat BOEM zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een grote hamer dingen slopen
Explosiesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dingen wat BOEM zegt
pffff jammerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Explosies
Jij hebt echt de verkeerde nickname gekozen he
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal t ff vertalen
Mur
Schatje hoi goede nacht
dat klopt denk ik wel zo'n beetje
Wat is Sos?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:13 schreef Murdera het volgende:
er zijn 3 vrienden, ik ben lazerus en aan de sos. Hoe het gaat zie ik morgen wel weer.![]()
Wellicht morgen naar mijn ouders.
het is een langetermijn probleem, en ik probeer in het nu te blijven.
Fijn dat er in ieder geval mensen bij je zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:13 schreef Murdera het volgende:
er zijn 3 vrienden, ik ben lazerus en aan de sos. Hoe het gaat zie ik morgen wel weer.![]()
Wellicht morgen naar mijn ouders.
het is een langetermijn probleem, en ik probeer in het nu te blijven.
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat er in ieder geval mensen bij je zijn.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is Sos?
En in het NU is helemaal goed
Jullie zijn lieverdsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat er in ieder geval mensen bij je zijn.
Kom je die ook brengen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft MUR een berenknuffel
Een berenknuffel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft MUR een berenknuffel
Leiden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik weet waar de knuffels heen moeten
Nee, Dat is een stevige knuffel waarbij je je armen om iemand heen slaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een berenknuffel?
Je krabt hem open?
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, Dat is een stevige knuffel waarbij je je armen om iemand heen slaat
Ik vervlieg als persoon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je in Utrecht woont?
Nee.... het zijn mijn hersenenquote:
Zuiperdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... het zijn mijn hersenenGrote chaos zo af en toe.... maar Leiden dus.... ik wil daar een keer naar het biercafé
Welk cafe?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... het zijn mijn hersenenGrote chaos zo af en toe.... maar Leiden dus.... ik wil daar een keer naar het biercafé
Volgens mij werd deze bedoeld:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk cafe?
Hou me op de hoogte, ik ga wel mee
Nou ik heb je eigenlijk nog nooit zien drinken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... hoe KOM je daaaaar nou weer bij? *rollingeyesandall*
Hehehe .... die acties heb je tot nu toe gemist ja..... bij jou in t cafe had ik bar weinig gedronkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb je eigenlijk nog nooit zien drinken.
ik heb wel een slaapplek voor jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij werd deze bedoeld:
www.biercafe.nl/
Tot nu toe heb ik nog geen slaapplek of ik moet Godshand heeeeeel lief aankijkenen ik weet niet eens of ie nog in Leiden woont ...
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe .... die acties heb je tot nu toe gemist ja..... bij jou in t cafe had ik bar weinig gedronken
SUPERquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wel een slaapplek voor je
Klopt... ik had gewoon aan de mojito gemoeten...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En er was toch drank genoeg.
Jup.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt... ik had gewoon aan de mojito gemoeten...
die zin is raar....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:32 schreef Tropanzia het volgende:
Bint jullie nog 'n luk gezellig hier?
Ik vrees ervoor want: R&P
ooooo ik heb de vlammetjes gemistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jup.
Je had al wel de B52's van monopoly gemist.
Oké mooi.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die zin is raar....
maar ja het is gezellig hier want dit is zoals uitgelegd een reeks waar anderen en ik posten
En wij zijn gezellig
Ik dacht al... klinkt bekend.... en nee ik ben niet Twentsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oké mooi.
Ja, de zin is raar omdat ik Twents typ.
Waar klinkt het je bekend van dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht al... klinkt bekend.... en nee ik ben niet Twents
Uitklapbed en mijn 2persoonsbed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Keuze.... Wat voor keuze? Bed, bank en grond?
Ik heb er wel gewoondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar klinkt het je bekend van dan?
A allemaal primaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uitklapbed en mijn 2persoonsbed.
Ja jammer he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooooo ik heb de vlammetjes gemist
hehehe... die dingen zijn slecht voor mijn gezondheidquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jammer he.
Moet je ze maar een keer inhalen.
Ach dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... die dingen zijn slecht voor mijn gezondheid
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent het niet..... je komt nie van E'de of wel dan?
Klopt, het is een wijk in Enschedequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:41 schreef Tropanzia het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Laares is geen dorp ofzo.Twente is dan ook wel groter dan Enschede.
Maar is Laares een wijk in E'de?
Neeeeeeee ... 20.... uhm misschien 2 .... ik ben er niet zo weg van.... ik vind de vlammetjes gewoon leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel meevallen.
Of gooi jij er meteen 20 naar binnen?
Explosies, vlammen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeeeeeee ... 20.... uhm misschien 2 .... ik ben er niet zo weg van.... ik vind de vlammetjes gewoon leuk
Ja, klopt ok wa!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, het is een wijk in Enschede
En natuurlijk is Twente groter dan Enschede.... waar laten ze anders Almelo en Hengelo en zooooo
Ja, ben ik ook....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Explosies, vlammen...
En je lijkt zo onschuldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook....
Mij niet kennenMaar nog niet zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vraag je aan een DAME..... en nog wel in R&P?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja, klopt ok wa!
Maar bin ie net zo gek as de rest hier in dit subforum? emo ofzo?
Want normaliter heb ik over FOK!kers een beetje een jammer vooroordeel.
Zo jammer. Geen commentaar geven maar er van uit gaan dat de persoon tegenover je in het zelfde zielige bootje zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een DAME..... en nog wel in R&P?
Oke, ik zit je te stangen.......
Je bent zelf een Fok!erdus
Hoe jammer vind je jezelf?
Zaten we maar in een boot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zo jammer. Geen commentaar geven maar er van uit gaan dat de persoon tegenover je in het zelfde zielige bootje zit.
Ik weet genoeg, tabé
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zo jammer. Geen commentaar geven maar er van uit gaan dat de persoon tegenover je in het zelfde zielige bootje zit.
Ik weet genoeg, tabé
Daar drink ik opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAH
dat is het...... daar kan geen taalnazi over vallen
Mooi, dan is er meer voor ons.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:37 schreef -Engel- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Mur Jan de wandelaar is helemaal voor jou.....
ik drink iig nooit whiskey...
hmm....
Hmm.... dit is een soort van raaaaaadsel hequote:
Mijn broedr.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:41 schreef Monopoly het volgende:
Overal kom ik mijn homie Murdera tegen. Wat een genot.
Sweet dreams engeltjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... dit is een soort van raaaaaadsel he
remi=alleen
martin = martini
biatches = bitches
ik ben zo goeeeeeeeeeeeeeeed![]()
Ja, bedtijd voor deze engel![]()
Weltrusten schatjes![]()
![]()
Ik zal je hand niet schudden wanneer ik je zie.quote:
Hey -Engel-quote:
Karten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Malta-man!!!![]()
Karten![]()
Ik ga zo winnen![]()
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Karten.Als er iets is dat ik niet kan
![]()
Veel plezier!
Het enige wat ik doe is iedereen van de baan af raggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je
En dan mag je juist mee doenhihihi
Hehehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is iedereen van de baan af raggenDe laatste keer slipte ik bijna de kantine in. Ik zal wel dorst hebben gehad
![]()
Alleen maar lauwe frisdrankquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HeheheEvil u
BAASHadden ze daar wel je favo drankje dan?
Ik deed met 2 handen zwaaien en een 360 toen ik mijn ma en zus zag zitten
bahbahbah....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar lauwe frisdrank![]()
"Kijk mama, zonder handen!"
Rij voorzichtig vandaag jij, handen aan het stuurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bahbahbah....
ff laber .... kijgh ma zonder pfanden
Ik wilde eigenlijk een nieuwe stunt gaan uitproberen..... ik hoorde dat je ook met een kart over de kop kan....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rij voorzichtig vandaag jij, handen aan het stuur
Ze knipoogt zelfs naar jouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal je hand niet schudden wanneer ik je zie.
Alleen met jou schatjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij flirt ook met iedereen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een nieuwe stunt gaan uitproberen..... ik hoorde dat je ook met een kart over de kop kan....Yippiekaajay motherfucker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Barman. Alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |