Iets waarvoor je langer kan drinken werkt fijner. Gewoon omdat je niet na een halfuur lazerus klaar bent, maar nog wel soort van je avond kan vullen.quote:
Engeltjequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben online.... TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
nu graag ff applaus![]()
Hi therequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engeltje
Was je in Amsterdam geweest?
Ah, dat is tof.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi there
Ja zeker.... alleen nog niet alle foto's en video gevonden
maar was gaafeen grote chaos.... maar ik heb zeker 15 mensen in het bedrijf laten RISEN!
en nog eens 40 gewoon op straat
Goede actie dus
Sommige mensen waren echt onder de indruk....quote:
Dus je had je huiswerk goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige mensen waren echt onder de indruk....
niet zo zeer van t dansjemaar meer over alle dingen die ik over het onderwerp wist te vertellen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je had je huiswerk goed gedaan.
En je snapt dat we nieuwsgierig zijn naar het dansje he.
Goed gegoktquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan je al wel naar het instructiefilmpje sturen, maar ik denk dat je liever de chaos wil zien ... gok ik zo
Dat filmpje heb ik helaas nog niet kunnen vindenquote:
Voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Evie
Aloha Dushi![]()
![]()
ik ben zo'n sucker voor dit soort dingen he![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Evie
Aloha Dushi![]()
![]()
ik ben zo'n sucker voor dit soort dingen he![]()
Als jij dat wil, maar niet hard hequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel...... ik hou er van....
so bite me
omdat dit gedeelte veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel gebruikt isquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]mag wel hoor.. couse you're worth it..
Waarom voel ik me nu net een reclame?
ik wilde iets inserten maar ik doe het niet.... jij denkt het ... ik denk het... dus we weten wat we denken hequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij dat wil, maar niet hard he
Uhm, eerlijk gezegd weet ik niet wat jij denkt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde iets inserten maar ik doe het niet.... jij denkt het ... ik denk het... dus we weten wat we denken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |