abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2000 @ 03:39:52 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_359179
Er zijn voor mij, om maar eens met mezelf te beginnen, verschillende redenen.

Ten eerste kan ik mijn vrouwtje niet zolang missen (jaja, slijm).

Ten tweede valt er te weinig te drinken (ookal zou ik dat nog wel overleven)

Ten derde is dat koffertje me veels te klein om voldoende sigaretten in mee te nemen (en nee, dat zou ik nog steeds niet overleven)

En verder zou ik mijn harses niet iedere dag op TV willen hebben (hier op FOK! is meer dan genoeg)

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_359244
nou zo heb ik ook lopen denken he, zo van houdt ik t uit
maar na 2 weken ali, durf ik gerust te bekennen dat die gozer me zo opFOKt dat ik t hooguit 3 uur met m volhoudt.
ik groeide op in de trandt van wie niet horen wil,,,,,,,,,,vrees dat hij in mijn geval de 1e is die moet voelen
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
  maandag 25 september 2000 @ 09:00:25 #3
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_359250
Omdat ik er niet aan moet denken om 24 uur p/d tegen dezelfde koppen aan te moeten kijken. Een paar van deze types zou ik ook in het wild niet willen leren kennen. Daarbij wordt ik erg chagerijnig als er niets meer te roken is.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
pi_359282
quote:
Op 25 september 2000 09:00 schreef Furii het volgende:
Omdat ik er niet aan moet denken om 24 uur p/d tegen dezelfde koppen aan te moeten kijken. Een paar van deze types zou ik ook in het wild niet willen leren kennen. Daarbij wordt ik erg chagerijnig als er niets meer te roken is.
nee dat roken blijft een drama he, in verband met dat ecologische tuintje dat ze daar hebben had ik dan ook gelijk een zootje wietplantjes geplant.
want roken zal ik haha
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
pi_359492

...DAAROM !!!!

pi_359508
Ik heb een hekel aan slapen met mensen of gesprekken die ik niet leuk vind om me heen en ik kan echt heel slecht met mensen omgaan die ik dom of vervelend vind. Ik hou er niet van als teveel mensen me herkennen van iets en als ik niet meer anoniem kan zijn.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_359548
Omdat ik echt een rothekel heb aan schijnheilige mensen en je in mijn ogen absoluut voor lul staat als je aan zo'n programma meedoet. Zegt heel veel over je intelligentie.
  maandag 25 september 2000 @ 14:25:18 #8
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_359657
Ik zou binnen drie dagen ruzie hebben met Ali... lijkt me eigenlijk wel lachen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 25 september 2000 @ 14:33:46 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_359690
Ik wil inderdaad mijn vriendin (en mijn leventje an sich) niet missen, maar als het zou MOETEN zou ik dat kunnen.

Ik denk dat ik het in dat huis best zou uithouden. Ik kan mij bijzonder goed afsluiten van irritante types EN ik kan goed tegen alleen zijn (wat dan dus van pas zou komen)...

Ik zou een Ali Baba onmiddellijk de antwoorden geven waar het hele kijkerslegioen met deze nono's vergeefs op wacht, ik zou een lekker potje koken, niet hardop zingen, lekker pittige discussies voeren met de anderen... Neuh, die honderd dagen zou ik wel volhouden... maarreh, ik ben niet dom genoeg om erin te gaan...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 25 september 2000 @ 14:36:49 #10
136 V.
pi_359697
Oeps, was een beetje off-topic... Teds vraag was waarom je het NIET zou volhouden...

Sorry Ted

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_359818
idd, Verbal, maar om even terug te komen op je off-topic:
Als je Ali zegt wat iedreen hem wil zeggen helpt het niet. Het is namelijk al gebeurt en het doet hem niets. Als jij argument na argument aandraagt en je krijgt als antwoord: "maar ik ben een goede jongen en ga voor iedereen door het vuur", ben je binnen anderhalf uur weer buiten. Gegarandeerd!

Maar ik denk dat ik het ook uit zou houden als ik niet gebonden zou zijn. Mensen die mij niet boeien kan ik net zo makkelijk op een afstand houden als naast me op de bank hebben terwijl ze onverteerbare onzin uitkramen. Geen probleem.

Maar ja, de dierbare achterban is toch wel erg dierbaar...

maandag 25 september 2000 @ 15:34:49 #12
136 V.
pi_359852
quote:
Op 25 september 2000 15:25 schreef Snof het volgende:
Als jij argument na argument aandraagt en je krijgt als antwoord: "maar ik ben een goede jongen en ga voor iedereen door het vuur", ben je binnen anderhalf uur weer buiten. Gegarandeerd!
Wie zegt dat ik Ali met argumenten zou bestoken, Snof? Ik zou de boel omdraaien en HEM zo gek maken dat hij mij op mijn bek zou slaan en zou worden gediskwalificeerd, of dat 'ie zelf huilend zou opgeven...
Ali kan zuigen, maar hij heeft EEN nadeel t.o.v. mij... hij is zich er niet ernstig van bewust. IK daarentegen zou de opzettelijke verbale equivalent van de Chinese watermarteling worden...

Maar ja, de achterban EN het IQ, he?

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_359872
hmm, iq is geen probleem...

ben dan wel afgestudeerd, maar ben ook heel goed in staat mijn iq aan te passen aan het gezelschap, een soort IQameleon.

Toch wens ik je veel sterkte met de marteling, want ik ben bang dat Al al snel zijn ketting zal doorbijten en rond zich heen zal gaan meppen (goed uitkijken voor de insecten, want hij doet geen vlieg kwaad).

Nu ik er over nadenk wordt het toch wel aantrekkelijk om het huis in te gaan. Alsof je 24/7 in een RPG zit en je skills kan vergroten met oefenen op Ali.

pi_359881
- Omdat ik van een weekendje weg met de mensen van mijn toneelgroep -die ik echt heel graag mag- na een dag of twee al bijna gillend wegliep. En me na dat weekendje weg twee dagen heb opgesloten in mijn kamer.
Ik word niet alleen gek van irritante mensen om me heen, ik word gek van ALLE mensen om me heen als ze te lang om me heen zijn.

- Het groepsgedoe: groepsopdrachten, samen eten, samen op de bank zitten, samen zus, samen zo BLEEEEEEEEHHHHHHHH! Wil mijn eigen gang kunnen gaan.

- Ik hou er niet van als er op mijn vingers gekeken wordt...stel je voor dat heel Nederland mijn doen en laten in de gaten houdt...verschrikkelijk zeg.

Nee, het is niks voor mij. Voor geen goud!

maandag 25 september 2000 @ 15:50:00 #15
136 V.
pi_359897
quote:
Op 25 september 2000 15:45 schreef Beatrice het volgende:
Nee, het is niks voor mij. Voor geen goud!
Ook niet als ik erin zat?

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_359942
Ik zou Kim ontzettend willen pakken, maar ik denk dat ze niet wil voor de camera! Meer dan 30 minuten Kim per dag trek (?) ik niet!
uit
  maandag 25 september 2000 @ 16:12:57 #17
3767 Herald
Come get some
pi_359956
Ik ben erg moeilijk wat eten betreft
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2000 @ 16:13:48 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_359957
quote:
Op 25 september 2000 15:50 schreef Verbal het volgende:
Ook niet als ik erin zat?
in Beatrice?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 16:21:22 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_359972
quote:
Op 25 september 2000 15:34 schreef Verbal het volgende:
Ali kan zuigen, maar hij heeft EEN nadeel t.o.v. mij... hij is zich er niet ernstig van bewust. IK daarentegen zou de opzettelijke verbale equivalent van de Chinese watermarteling worden...
Wat een held die Verbal.
Lijkt je dat leuk die jongen ZO te fokken?
Op zich bedoelt die gast het niet slecht en WAT-ie zegt is op zich niet eens zo heel erg fout gezien. Alleen hoe-ie 't zegt is beroerd. Meer compassie zou je goed staan. Ik vond wat dat betreft Robin's reactie wel OK.

[on topic]
No thanx, zou het niet zo lang volhouden zonder Carine, Myrthe en Rosa

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 25 september 2000 @ 16:23:18 #20
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_359976
Omdat het zo vreselijk SAAI is!!! ik ben bijna 18 uur per dag met iets bézig, en meestal twee dingen tegelijk, en daar kan je dus nauwelijks iets doen.
Ten minste, nietlekker je eigen gang gaan en doen waar je zin in hebt.
En dan al die vreselijke figuren!
Waarom niet? waarschijnlijk ben ik er dus te asociaal voor, ik heb geen zin 24 uur per dag rekening met 11 mensen te gaan zitten houden!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 25 september 2000 @ 16:29:00 #21
136 V.
pi_359991
quote:
Hmmmmm, effe denken.... eh, ja.
quote:
Op zich bedoelt die gast het niet slecht en WAT-ie zegt is op zich niet eens zo heel erg fout gezien. Alleen hoe-ie 't zegt is beroerd.
Of hoe 'ie het niet zegt... Doc, met de goede man is geen normaal woord te wisselen... Maarreh, ik zit er niet en ik zal er ook nooit zitten, dus terug naar de realiteit...
quote:
Meer compassie zou je goed staan.
Zoals ik zei... terug naar de realiteit. Ik heb 0,0 medelijden met willekeurig welke deelnemer aan Big Brother 2 of De Bus 2.
quote:
Ik vond wat dat betreft Robin's reactie wel OK.
Dat zal wel... welke reactie bedoel je precies?

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 25-09-2000 16:30]

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 25 september 2000 @ 16:56:52 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_360081
Geen muziek, geen computer, geen televisie, geen krant. ZZZZZZZZZZZZaaie mensen, te kleine tuin, zodat een voetbal zonder dat je na drie passen tegen de schutting opkleunt niet mogelijk is.

Allemaal redenen om er niet in te gaan dus.

Oja, en ik zou veel te vaak betrapt worden op neuspeuteren.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 17:00:27 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_360089
-----------------------------------

>> En Verbal, waarom dan wel? Hij is zo labiel as de nete, en kan eerder hulp gebruiken dan dat-ie weer 'vernederd' wordt, wat hem volgens mij al voldoende overkomen is.

---------------------------------------------Op zich bedoelt die gast het niet slecht en WAT-ie zegt is op zich niet eens zo heel erg fout gezien. Alleen hoe-ie 't zegt is beroerd.
---------------------------------------------
Of hoe 'ie het niet zegt... Doc, met de goede man is geen normaal woord te wisselen... Maarreh, ik zit er niet en ik zal er ook nooit zitten, dus terug naar de realiteit...

>> Ik denk dat er best met die jongen te praten is. Met de meeste mensen valt te praten als je bereid bent niet hooghartig overtuigd te zijn van je eigen en je probeert in te leven in wat iemand bedoelt. Empathie heet dat.

Meer compassie zou je goed staan.
Zoals ik zei... terug naar de realiteit. Ik heb 0,0 medelijden met willekeurig welke deelnemer aan Big Brother 2 of De Bus 2.

>> Mijn opmerkingen slaan dan ook meer op de realiteit waar je in zit: ik ga er van uit dat ALS je IN BB zit je zou gedragen als BUITEN BB. Dus dat als je BINNEN BB iemand zou fokken om die reden, je dat buiten BB ook zou doen; en BUITEN zou die compassie je wel sieren.

---------------------------------------------Ik vond wat dat betreft Robin's reactie wel OK.

>> De reactie waarin hij Darius uitlegde hoe hij zich wellicht beter zou kunnen uiten. Niet dat dat direct effect had, maar wat wil je als iemand al 30 jaar zo reageert als-ie doet.

>>>>>>>>
Wat ik samenvattend wil zeggen is dat het te 'gemakkelijk' is om hem te fokken, maar het veel waardevoller is het positieve naar voren te halen in iemand die (1) op zich potentieel niet dom is en (2) op zich veel zaken prima door heeft en (3) de hart op de goede plek heeft zitten. Ik vind je reactie op Darius te negatief, destructief en kinderachtig wraakachtig (zo in de trant van ik vinnum een lul dus ik ga um pesten; ook zo gedaan om de lagere school of je juist het slachtoffer?).

maandag 25 september 2000 @ 17:34:56 #24
136 V.
pi_360168
quote:

>> En Verbal, waarom dan wel? Hij is zo labiel as de nete, en kan eerder hulp gebruiken dan dat-ie weer 'vernederd' wordt, wat hem volgens mij al voldoende overkomen is.

Doc, ik geloof ZO dat jij daar de betere kijk op hebt. Ik ben gewoon een eenvoudige boerenlul die werkelijk met stijgende verbazing heeft zitten kijken naar MA's vrijwel niet bestaande discussie- en redenatie-technieken. Ik neem zijn 'hart op de juiste plaats' dan ook met een korreltje zout, omdat ik hem er (net als de meeste anderen in BB2) van verdenk, een toneelspelletje te spelen. Ik vind een discussie over hoe goed ze het eigenlijk hebben in het huis terwijl er armoede heerst en het genant is dat daar bijstandsgezinnen naar kijken ZO hypocriet als je er zelf ook in zit, dat ik er bijna geen woorden voor heb.
quote:
>> Ik denk dat er best met die jongen te praten is. Met de meeste mensen valt te praten als je bereid bent niet hooghartig overtuigd te zijn van je eigen en je probeert in te leven in wat iemand bedoelt. Empathie heet dat.
Hmmmmm, dat is nou net een van de dingen die ik bij Ali zo mis... die empathie. Ik ben een groot voorstander van een normale discussie, alleen staat juist jouw protege in deze discussie daar niet voor open...
quote:
>> Mijn opmerkingen slaan dan ook meer op de realiteit waar je in zit: ik ga er van uit dat ALS je IN BB zit je zou gedragen als BUITEN BB. Dus dat als je BINNEN BB iemand zou fokken om die reden, je dat buiten BB ook zou doen; en BUITEN zou die compassie je wel sieren.
Dat vind ik een zwartwitte benadering, Doc. Toegegeven, dat is die van mij in deze ook wel, maar je moet wel proberen te relativeren.
ALS ik in BB2 zou hebben gezeten met Darius zou ik het sowieso de eerste tijd op een normale manier hebben geprobeerd... maar ik zal eerlijk zijn: waarschijnlijk had ik wel slaande ruzie met Darius gekregen, ja. Maar dat is JUIST omdat ik vind dat je er vanuit moet gaan dat mensen zich volwassen moeten kunnen opstellen. Doen ze dat niet, dan word ik iets harder, ja.
quote:
>> De reactie waarin hij Darius uitlegde hoe hij zich wellicht beter zou kunnen uiten. Niet dat dat direct effect had, maar wat wil je als iemand al 30 jaar zo reageert als-ie doet.
QED. Wat wil je nou zeggen, Doc? Je moet normaal tegen zo'n gast doen, alleen heeft het geen enkele zin, maar ja, zo is hij nou eenmaal?
Geven en nemen, Doc, geven en nemen. Da's normaal, da's compassie, da's empathie. Misschien zie jij hem als een casus, ik zie mensen als mensen, en die krijgen van mij een basishoeveelheid respect. Daar kunnen ze van verspelen of bijverdienen. Simple as that. Darius zou het bij mij hebben verspeeld, vermoed ik, al zeg ik dat uiteraard gebaseerd op de gemanipuleerde beelden van Veronico.
quote:
Wat ik samenvattend wil zeggen is dat het te 'gemakkelijk' is om hem te fokken, maar het veel waardevoller is het positieve naar voren te halen in iemand die (1) op zich potentieel niet dom is en (2) op zich veel zaken prima door heeft en (3) de hart op de goede plek heeft zitten. Ik vind je reactie op Darius te negatief, destructief en kinderachtig wraakachtig (zo in de trant van ik vinnum een lul dus ik ga um peste)
Doc, JIJ bent de expert... JIJ zal het allemaal wel weten
Ik vind je "compassie" en "empathie" voor Mohammedarius lovenswaardig en eenzijdig tegelijk.

Maar ja, dat ben ik...

quote:
(ook zo gedaan om de lagere school of je juist het slachtoffer?).
Als je het echt wilt weten, mail ik je het antwoord wel. Als het als 'cheap shot' is bedoeld, laat ik 'm effe gaan. Goed?

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 25-09-2000 17:38]

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 17:43:47 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_360182
Hi Verbal,

Leuk weer zo'n discussie met jou

Wellicht op de verkeerde plek op het forum, en daarnaast heb ik nu helaas de tijd niet om er op te reageren. Morgen post ik mijn antwoord in het MA/Darius topic.

En mijn laatste opmerking was niet echt als 'cheap shot' bedoeld...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')