Ten eerste kan ik mijn vrouwtje niet zolang missen (jaja, slijm).
Ten tweede valt er te weinig te drinken (ookal zou ik dat nog wel overleven)
Ten derde is dat koffertje me veels te klein om voldoende sigaretten in mee te nemen (en nee, dat zou ik nog steeds niet overleven)
En verder zou ik mijn harses niet iedere dag op TV willen hebben (hier op FOK! is meer dan genoeg)
quote:nee dat roken blijft een drama he, in verband met dat ecologische tuintje dat ze daar hebben had ik dan ook gelijk een zootje wietplantjes geplant.
Op 25 september 2000 09:00 schreef Furii het volgende:
Omdat ik er niet aan moet denken om 24 uur p/d tegen dezelfde koppen aan te moeten kijken. Een paar van deze types zou ik ook in het wild niet willen leren kennen. Daarbij wordt ik erg chagerijnig als er niets meer te roken is.
Ik denk dat ik het in dat huis best zou uithouden. Ik kan mij bijzonder goed afsluiten van irritante types EN ik kan goed tegen alleen zijn (wat dan dus van pas zou komen)...
Ik zou een Ali Baba onmiddellijk de antwoorden geven waar het hele kijkerslegioen met deze nono's vergeefs op wacht, ik zou een lekker potje koken, niet hardop zingen, lekker pittige discussies voeren met de anderen... Neuh, die honderd dagen zou ik wel volhouden... maarreh, ik ben niet dom genoeg om erin te gaan...
V
Sorry Ted
V
Maar ik denk dat ik het ook uit zou houden als ik niet gebonden zou zijn. Mensen die mij niet boeien kan ik net zo makkelijk op een afstand houden als naast me op de bank hebben terwijl ze onverteerbare onzin uitkramen. Geen probleem.
Maar ja, de dierbare achterban is toch wel erg dierbaar...
quote:Wie zegt dat ik Ali met argumenten zou bestoken, Snof? Ik zou de boel omdraaien en HEM zo gek maken dat hij mij op mijn bek zou slaan en zou worden gediskwalificeerd, of dat 'ie zelf huilend zou opgeven...
Op 25 september 2000 15:25 schreef Snof het volgende:
Als jij argument na argument aandraagt en je krijgt als antwoord: "maar ik ben een goede jongen en ga voor iedereen door het vuur", ben je binnen anderhalf uur weer buiten. Gegarandeerd!
Maar ja, de achterban EN het IQ, he?
V
ben dan wel afgestudeerd, maar ben ook heel goed in staat mijn iq aan te passen aan het gezelschap, een soort IQameleon.
Toch wens ik je veel sterkte met de marteling, want ik ben bang dat Al al snel zijn ketting zal doorbijten en rond zich heen zal gaan meppen (goed uitkijken voor de insecten, want hij doet geen vlieg kwaad).
Nu ik er over nadenk wordt het toch wel aantrekkelijk om het huis in te gaan. Alsof je 24/7 in een RPG zit en je skills kan vergroten met oefenen op Ali.
- Het groepsgedoe: groepsopdrachten, samen eten, samen op de bank zitten, samen zus, samen zo BLEEEEEEEEHHHHHHHH! Wil mijn eigen gang kunnen gaan.
- Ik hou er niet van als er op mijn vingers gekeken wordt...stel je voor dat heel Nederland mijn doen en laten in de gaten houdt...verschrikkelijk zeg.
Nee, het is niks voor mij. Voor geen goud!
quote:Ook niet als ik erin zat?
Op 25 september 2000 15:45 schreef Beatrice het volgende:
Nee, het is niks voor mij. Voor geen goud!
V
quote:in Beatrice?
Op 25 september 2000 15:50 schreef Verbal het volgende:
Ook niet als ik erin zat?
quote:Wat een held die Verbal.
Op 25 september 2000 15:34 schreef Verbal het volgende:
Ali kan zuigen, maar hij heeft EEN nadeel t.o.v. mij... hij is zich er niet ernstig van bewust. IK daarentegen zou de opzettelijke verbale equivalent van de Chinese watermarteling worden...
[on topic]
No thanx, zou het niet zo lang volhouden zonder Carine, Myrthe en Rosa
quote:Hmmmmm, effe denken.... eh, ja.
Lijkt je dat leuk die jongen ZO te fokken?
quote:Of hoe 'ie het niet zegt... Doc, met de goede man is geen normaal woord te wisselen... Maarreh, ik zit er niet en ik zal er ook nooit zitten, dus terug naar de realiteit...
Op zich bedoelt die gast het niet slecht en WAT-ie zegt is op zich niet eens zo heel erg fout gezien. Alleen hoe-ie 't zegt is beroerd.
quote:Zoals ik zei... terug naar de realiteit. Ik heb 0,0 medelijden met willekeurig welke deelnemer aan Big Brother 2 of De Bus 2.
Meer compassie zou je goed staan.
quote:Dat zal wel... welke reactie bedoel je precies?
Ik vond wat dat betreft Robin's reactie wel OK.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 25-09-2000 16:30]
Allemaal redenen om er niet in te gaan dus.
Oja, en ik zou veel te vaak betrapt worden op neuspeuteren.
>> En Verbal, waarom dan wel? Hij is zo labiel as de nete, en kan eerder hulp gebruiken dan dat-ie weer 'vernederd' wordt, wat hem volgens mij al voldoende overkomen is.
---------------------------------------------Op zich bedoelt die gast het niet slecht en WAT-ie zegt is op zich niet eens zo heel erg fout gezien. Alleen hoe-ie 't zegt is beroerd.
---------------------------------------------
Of hoe 'ie het niet zegt... Doc, met de goede man is geen normaal woord te wisselen... Maarreh, ik zit er niet en ik zal er ook nooit zitten, dus terug naar de realiteit...
>> Ik denk dat er best met die jongen te praten is. Met de meeste mensen valt te praten als je bereid bent niet hooghartig overtuigd te zijn van je eigen en je probeert in te leven in wat iemand bedoelt. Empathie heet dat.
-----------------------------------
Meer compassie zou je goed staan.
Zoals ik zei... terug naar de realiteit. Ik heb 0,0 medelijden met willekeurig welke deelnemer aan Big Brother 2 of De Bus 2.
>> Mijn opmerkingen slaan dan ook meer op de realiteit waar je in zit: ik ga er van uit dat ALS je IN BB zit je zou gedragen als BUITEN BB. Dus dat als je BINNEN BB iemand zou fokken om die reden, je dat buiten BB ook zou doen; en BUITEN zou die compassie je wel sieren.
---------------------------------------------Ik vond wat dat betreft Robin's reactie wel OK.
Dat zal wel... welke reactie bedoel je precies?
>> De reactie waarin hij Darius uitlegde hoe hij zich wellicht beter zou kunnen uiten. Niet dat dat direct effect had, maar wat wil je als iemand al 30 jaar zo reageert als-ie doet.
>>>>>>>>
Wat ik samenvattend wil zeggen is dat het te 'gemakkelijk' is om hem te fokken, maar het veel waardevoller is het positieve naar voren te halen in iemand die (1) op zich potentieel niet dom is en (2) op zich veel zaken prima door heeft en (3) de hart op de goede plek heeft zitten. Ik vind je reactie op Darius te negatief, destructief en kinderachtig wraakachtig (zo in de trant van ik vinnum een lul dus ik ga um pesten; ook zo gedaan om de lagere school of je juist het slachtoffer?).
quote:Doc, ik geloof ZO dat jij daar de betere kijk op hebt. Ik ben gewoon een eenvoudige boerenlul die werkelijk met stijgende verbazing heeft zitten kijken naar MA's vrijwel niet bestaande discussie- en redenatie-technieken. Ik neem zijn 'hart op de juiste plaats' dan ook met een korreltje zout, omdat ik hem er (net als de meeste anderen in BB2) van verdenk, een toneelspelletje te spelen. Ik vind een discussie over hoe goed ze het eigenlijk hebben in het huis terwijl er armoede heerst en het genant is dat daar bijstandsgezinnen naar kijken ZO hypocriet als je er zelf ook in zit, dat ik er bijna geen woorden voor heb.
Hmmmmm, effe denken.... eh, ja.>> En Verbal, waarom dan wel? Hij is zo labiel as de nete, en kan eerder hulp gebruiken dan dat-ie weer 'vernederd' wordt, wat hem volgens mij al voldoende overkomen is.
quote:Hmmmmm, dat is nou net een van de dingen die ik bij Ali zo mis... die empathie. Ik ben een groot voorstander van een normale discussie, alleen staat juist jouw protege in deze discussie daar niet voor open...
>> Ik denk dat er best met die jongen te praten is. Met de meeste mensen valt te praten als je bereid bent niet hooghartig overtuigd te zijn van je eigen en je probeert in te leven in wat iemand bedoelt. Empathie heet dat.
quote:Dat vind ik een zwartwitte benadering, Doc. Toegegeven, dat is die van mij in deze ook wel, maar je moet wel proberen te relativeren.
Zoals ik zei... terug naar de realiteit. Ik heb 0,0 medelijden met willekeurig welke deelnemer aan Big Brother 2 of De Bus 2.
>> Mijn opmerkingen slaan dan ook meer op de realiteit waar je in zit: ik ga er van uit dat ALS je IN BB zit je zou gedragen als BUITEN BB. Dus dat als je BINNEN BB iemand zou fokken om die reden, je dat buiten BB ook zou doen; en BUITEN zou die compassie je wel sieren.
quote:QED. Wat wil je nou zeggen, Doc? Je moet normaal tegen zo'n gast doen, alleen heeft het geen enkele zin, maar ja, zo is hij nou eenmaal?
Dat zal wel... welke reactie bedoel je precies?
>> De reactie waarin hij Darius uitlegde hoe hij zich wellicht beter zou kunnen uiten. Niet dat dat direct effect had, maar wat wil je als iemand al 30 jaar zo reageert als-ie doet.
quote:Doc, JIJ bent de expert... JIJ zal het allemaal wel weten
Wat ik samenvattend wil zeggen is dat het te 'gemakkelijk' is om hem te fokken, maar het veel waardevoller is het positieve naar voren te halen in iemand die (1) op zich potentieel niet dom is en (2) op zich veel zaken prima door heeft en (3) de hart op de goede plek heeft zitten. Ik vind je reactie op Darius te negatief, destructief en kinderachtig wraakachtig (zo in de trant van ik vinnum een lul dus ik ga um peste)
Maar ja, dat ben ik...
quote:Als je het echt wilt weten, mail ik je het antwoord wel. Als het als 'cheap shot' is bedoeld, laat ik 'm effe gaan. Goed?
(ook zo gedaan om de lagere school of je juist het slachtoffer?).
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 25-09-2000 17:38]
Leuk weer zo'n discussie met jou
Wellicht op de verkeerde plek op het forum, en daarnaast heb ik nu helaas de tijd niet om er op te reageren. Morgen post ik mijn antwoord in het MA/Darius topic.
En mijn laatste opmerking was niet echt als 'cheap shot' bedoeld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |