quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ah ze is toch geraakt, dan kan Carolien het nog steeds zijn, al denk ik zelf totaal van niet.
Ik denk van wel en dit vind ik ook wel net iets te toevallig om niet verdacht te vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ah ze is toch geraakt, dan kan Carolien het nog steeds zijn, al denk ik zelf totaal van niet.
Inderdaad, dat was echt dom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Carolien liep daar al zo open, kon niet goed gaan!
De manier hoe ie zei, dan ben ik hem wel kwijt ofzo kon je al opmaken dat ie hem mocht houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Vrijstelling blijft voor Daniël denk ik.
Ik hoop dat zij de mol isquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
De Mol zou nooit die laser opdracht doen slagen, tenzij ze nog debieler zijn geworden dit jaar bij WIDM. Dus voor mij kan zij niet de Mol zijn,.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk van wel en dit vind ik ook wel net iets te toevallig om niet verdacht te vinden.
Blijft voor mij toch tussen Carolien en Zaraydaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Omdat ze in volle sprint was?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Maartel het volgende:
Maar uhm, je krijgt toch wel een soort teken als je geraakt bent?
Dat de mol die negeert snap ik, maar hoe kan Caroline dat gemist hebben?
Mij ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Blijft voor mij toch tussen Carolien en Zarayda
En door de adrenaline in het heetst van de strijd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat ze in volle sprint was?
Idd neem aan dat hij zijn eigen plan trekt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Daniël heeft dat heus wel door
Dat is wat ik ook tegen Zarayda heb....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
Voor mij is het Paulien (die ik al een tijd verdacht) en Zarayda. Die laatste verdenk ik steeds niet omdat ik het vooral niet wil (doordat ze niks durft en hele domme dingen doet, die truc kennen we nou wel).
Druk is wel groot nu, hij zou er wel eens uit kunnen vliegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef themole het volgende:
[..]
Idd neem aan dat hij zijn eigen plan trekt.
Kan ook bewust gedaan zijn door de programmamakers, om zo de spanning erin te houden of ze wel of niet het gehaald hadden. Dat zorgt voor spannendere tv.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En door de adrenaline in het heetst van de strijd?
Milouska de tweedequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook tegen Zarayda heb....
Inderdaad zeg..quote:
Als hij de mol is niet.quote:
Dat zullen we zo zienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Daniël heeft dat heus wel door
Is ie niet.quote:
Carolien kan ook nog afvallen..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Maartel het volgende:
Wel leuk, zo'n hele aflevering die draait om een vrijstelling die er niet toe doet.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Krijgt Daniel straks alsnog een modderfokking rood scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |