Wie verlost ons van die bitchhoerslet bitchhoersletquote:
Uitdoelpuntje en klaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet toch bij zichzelf te raden gaan waarom dit soort wedstrijden niet al met 3-0 of 4-0 beslist kunnen worden. Nu gaat de return toch nog een wedstrijd worden.
MIDDENINDENACHTRICKquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wie verlost ons van die bitchhoerslet bitchhoerslet
TOETERTIJD
Ja, wat een ongelovelijke random onzin en humor altijd. Luisterde het vaak tijdens nachtdienst. Met 14jarige sidechicks om half 3 -s'nachts doordeweeks in die show. Helaas komen aan alle goede dingen een eindquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
MIDDENINDENACHTRICK![]()
Dat waren tijden
Heb nog al die podcasts met jingles, vanavond eens terugluisteren, echt gouden shit daartussen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, wat een ongelovelijke random onzin en humor altijd. Luisterde het vaak tijdens nachtdienst. Met 14jarige sidechicks om half 3 -s'nachts doordeweeks in die show. Helaas komen aan alle goede dingen een eind
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Gwunnik het volgende:
Commentator heeft de stadionspeaker overgenomen
Of hij zit nu onwetend door te lullen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Wel makkelijk geld verdienen als je commentaar wegvalt
Denk het wel, hij zat net ook midden in een verhaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of hij zit nu onwetend door te lullen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of hij zit nu onwetend door te lullen.
De NOS had dat wel met de Arnoquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben dus ook een back-up commentator?
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Is die Thomas Buffel diezelfde sukkel die bij Feyenoord was mislukt?
okquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind dat zo dom hè..
Dat ze bv HSV ook HA ES VAU noemen, en VFB Vau EF BEEE
Alsof Duitsers PSV
PEE ES VEE noemen..
Noem HSV gewoon HA ES VEE, en VFB gewoon VEE EF BEE
voor de samenvattingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben dus ook een back-up commentator?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind dat zo dom hè..
Alsof Duitsers PSV
PEE ES VEE noemen..
Ja Gullit moest hem niet dus mislukt is een te groot woordquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Moeilijk hoor dat Duitsquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind dat zo dom hè..
Alsof Duitsers PSV
PEE ES VEE noemen..
't ging dinsdag wel goed bij de NOS inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef The_Avatar het volgende:
Daarom moet dit niet op de commerciële TV.
Waarom zouden wij ons moeten aanpassen aan dat Duits? Die Duitsers noemen PSV ook gewoon PEE ES VAU ipv PEE ES VEE.quote:
Oke dan zeg jij gewoon HSV.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons moeten aanpassen aan dat Duits? Die Duitsers noemen PSV ook gewoon PEE ES VAU ipv PEE ES VEE.
Of hoe zal een Spanjaard Ajax uitspreken? Iets als Agax?
En we zeggen toch ook: FC BARSELONA (met een s-klank ipv th) ipv Efe Ce Barþelona
Zoals een Spanjaard of Engelsman Oegstgeest niet uit kan spreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Commentator spreekt ibisevic verkeerd uit
nounouquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Commentator spreekt ibisevic verkeerd uit
nederland is te kleinquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons moeten aanpassen aan dat Duits? Die Duitsers noemen PSV ook gewoon PEE ES VAU ipv PEE ES VEE.
Of hoe zal een Spanjaard Ajax uitspreken? Iets als Agax?
En we zeggen toch ook: FC BARSELONA (met een s-klank ipv th) ipv Efe Ce Barþelona
Mislukt ??quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Nee, Engelsen houden zich ook niet aan de Spaanse uitspraak. En ik denk dat Duitsers de Engelse teams ook op z'n Duits uitspreken. Wellicht niet Manchester Stadt en Manchester Vereint, maar je weet het niet.quote:
dat komt omdat florence in het duits florenz heeft en milaan mailand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, Engelsen houden zich ook niet aan de Spaanse uitspraak. En ik denk dat Duitsers de Engelse teams ook op z'n Duits uitspreken. Wellicht niet Manchester Stadt en Manchester Vereint, maar je weet het niet.
Maar ze noemen bv AC Fiorentina gewoon AC Florenz en AC Milan is AC Mailand.
Nederlanders passen zich gewoon te snel aan aan de uitspraak van het betreffende land..
No shit, maar heb je een Nederlander ooit AC Florence en AS Rome/Lazio Rome, SSC Napels of FC Turijn horen zeggen? Nee..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
dat komt omdat florence in het duits florenz heeft en milaan mailand.
Geen idee waarom dat is, lig er ook niet wakker vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
No shit, maar heb je een Nederlander ooit AC Florence en AS Rome/Lazio Rome, SSC Napels of FC Turijn horen zeggen? Nee..
Italianen zeggen "Bayern Monaco"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wij zeggen altijd "Bayern München" terwijl het in Duitsland "FC Bayern" is
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kwam bij Feyenoord nauwelijks meer aan spelen toe...dus ja, mislukt.
"In de zomer van 2004 nam Ruud Gullit de leiding over. De nieuwe coach plaatste Buffel regelmatig op de bank en gaf in de spits de voorkeur aan Salomon Kalou. Onder Gullit werd de toekomst van Buffel onzeker.[3] De aanvaller weigerde zijn contract te verlengen en werd door het bestuur in de etalage geplaatst."quote:
Dat is de afgekorte naam ja. Volledige naam is gewoon FC Bayern München..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wij zeggen altijd "Bayern München" terwijl het in Duitsland "FC Bayern" is
Ja daarom vertrok hij ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"In de zomer van 2004 nam Ruud Gullit de leiding over. De nieuwe coach plaatste Buffel regelmatig op de bank en gaf in de spits de voorkeur aan Salomon Kalou. Onder Gullit werd de toekomst van Buffel onzeker.[3] De aanvaller weigerde zijn contract te verlengen en werd door het bestuur in de etalage geplaatst."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Buffel
Klopt, net zo als AC Fiorentinaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is de afgekorte naam ja. Volledige naam is gewoon FC Bayern München..
of UC Sampdoria en Sampdoria Genuaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, net zo als AC Fiorentina
Hij kwam niet meer aan spelen toe...dan is het logisch dat je vertrekt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja daarom vertrok hij ook?Of komt dit voort uit je Belgie haat.
Zijn eerste seizoen was ie toch gewoon basisspeler? Scoorde zelfs behoorlijk wat denk ik. Was vervolgens bij rangers ook enkele seizoenen sterkhouder. Haalde maximum uit zijn carrière .quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kwam bij Feyenoord nauwelijks meer aan spelen toe...dus ja, mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Natuurlijk , had je anders verwacht ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of komt dit voort uit je Belgie haat.
2 jaar basisspeler met 32 goals, Gullit vond er geen goede kop opzitten en stelde Kalou op die ook wel beter werd daarna.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen was ie toch gewoon basisspeler? Scoorde zelfs behoorlijk wat denk ik. Was vervolgens bij rangers ook enkele seizoenen sterkhouder. Haalde maximum uit zijn carrière .
Mislukt lijkt me dus niet op zijn plaats.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
2 jaar basisspeler met 32 goals
Racing genk is een topclub man.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Wat een armoede deze wedstrijd. Belgisch voetbal is om te huilen en in de Bundesliga zijn alleen de top 5 ploegen goed.
In België misschien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Racing genk is een topclub man.
Want Nederland heeft wel nog veel clubs over in Europa natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Wat een armoede deze wedstrijd. Belgisch voetbal is om te huilen en in de Bundesliga zijn alleen de top 5 ploegen goed.
Wat een onzin man.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
in de Bundesliga zijn alleen de top 5 ploegen goed.
Hun spel in Europa is veel beter, verder namen PSV en Twente de EL niet serieus, is Feyenoord kut en Ajax had een superzware loting. Die amateurs van Galatasaray zeiden nog stoer: Ja, Turkije heeft nog een ploeg in de CL en Nederland niet. Maar als Galatasaray in een beetje lastige groep had gezeten werden ze gewoon vierde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Want Nederland heeft wel nog veel clubs over in Europa natuurlijk.
Nou nou nou, de voorzitter zei dat gala de CL kan winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hun spel in Europa is veel beter, verder namen PSV en Twente de EL niet serieus, is Feyenoord kut en Ajax had een superzware loting. Die amateurs van Galatasaray zeiden nog stoer: Ja, Turkije heeft nog een ploeg in de CL en Nederland niet. Maar als Galatasaray in een beetje lastige groep had gezeten werden ze gewoon vierde.
Ja, de bal is rond, het is elf tegen elf (of meestal tien tegen elf als Turkse club zijnde)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou nou nou, de voorzitter zei dat gala de CL kan winnen.
Stiekem weten we al dat ze verliezen van Schalke 04.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, de bal is rond, het is elf tegen elf (of meestal tien tegen elf als Turkse club zijnde)
schalke maakt een gehaktbal van Gala, of kebabquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem weten we al dat ze verliezen van Schalke 04.
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LAZIO ROMAquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij spel je het golazo
scoorde Lazio of Roma nou?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LAZIO ROMA
de enige echte club van romequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
scoorde Lazio of Roma nou?
Was te verwachtenquote:
hup Rubin!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef macca728 het volgende:
Atletico achter thuis, leuk als Ajax verder gaat !!
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of ligt het commentaar een seconde voor?
of het beeld ligt een seconde achterquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of ligt het commentaar een seconde voor?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
of het beeld ligt een seconde achter
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
Belgjes beginnen gefrustreerd te raken
Wel goed voor Duits voetbal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Rickazio het volgende:
scheids krijgt een hoop centen! hij heeft de thuisclub een overwinning bezorgd
Ja dat weten we nu welquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wist dat dit doelpunt gemaakt zou worden, het geluid loopt voor
Laten we eerlijk zijn, de Bundesliga is ook wel iets overrated. Natuurlijk een grotere competitie dan die van Nederland, maak toch fors minder dan Premier League of Primera Divisionquote:
ja die komen ver, alleen Levante straks nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de Bundesliga is ook wel iets overrated. Natuurlijk een grotere competitie dan die van Nederland, maak toch fors minder dan Premier League of Primera Division
PD stelt geen reet voor, alleen maar Barca en Madrid, rest stelt niks voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de Bundesliga is ook wel iets overrated. Natuurlijk een grotere competitie dan die van Nederland, maak toch fors minder dan Premier League of Primera Division
Barcelona en Real Madrid doen het wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja die komen ver, alleen Levante straks nog
ja Bayern en Dortmund ook, Real ligt eruit bijna.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona en Real Madrid doen het wel goed.
Dortmund heeft gefaald gisteren manquote:
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef macca728 het volgende:
Atletico tegen 10 man met 0-2 verliezen.
yesss hopelijk zoveel mogelijk spaanse eruitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef macca728 het volgende:
Atletico tegen 10 man met 0-2 verliezen.
2-2 uit toch ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dortmund heeft gefaald gisteren man
Tegen een club waar ze met 2 goals verschil van moeten winnen jaquote:
uit bij schachtar 2:2 is prima. 2 uitgoalsquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dortmund heeft gefaald gisteren man
Nou die nemen het ook niet serieus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ze komen volgende ronde tegen Chelsea uit
die stellen het 2e elftal opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als Sjelsie straks weer gelijk speelt in de PL wel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die stellen het 2e elftal op
Vandaag toch geen 2de elftal , enkel marinquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die stellen het 2e elftal op
Ja maar Manchester City hebben we ook geklopt over twee wedstrijden. Bovendien kan Nederland meestal wel goed spelen tegen Engelse clubs. Als Ajax inzet, karakter en mentaliteit toont zal Chelsea het afleggen en daarna moet de finale haalbaar zijn. De finale zelf in de Arena geeft Ajax natuurlijk flink thuisvoordeel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nou wel lekker als Atletico er uit gaat, die zag ik toch als een van de favorieten voor de EL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
één woord:
metsj fiksing
nee spaanse clubs moeten verliezen, kosten mijn belastinggeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom ropen mensen yes....russische en oekrainse teams moeten juist verliezen.
aan wie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
"is dit één van de mooiste avonden van je leven?"![]()
wat een vraag
Atletico kan voor het eerst in weet ik veel hoeveel jaar boven Real Madrid eindigen (En directe CL plaatsing) Het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze met een tweede elftal speelde.quote:
Het is idd geen volledig A-elftalquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Atletico kan voor het eerst in weet ik veel hoeveel jaar boven Real Madrid eindigen (En directe CL plaatsing) Het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze met een tweede elftal speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |