Het is ook volstrekt onredelijk om homoseksueel gedrag vies of walgelijk te vinden, het is hygienisch gezien net zo vies als heteroseks. Er is een groot verschil tussen ergens van walgen en ergens niet geil van worden toch?
Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.
Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen, maar het tegendeel hiervan is waar. Homo, flikker en nicht worden al te vaak gebruikt door hetero's als scheldwoorden en dat vind ik iets verkeerd. Net zoals het gebruik van Turk als scheldwoord verkeerd is. Mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze hier anderen mee aandoen.
Ok, ik heb gesproken..
neuken?
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:
dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:15 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
he he h e lol die kon ik nog niet maar goed ik denk dat je je aan stelt je hoort hier verder nooit homofielen klagen maar goed dat is mijn mening
Fok is toch aardig gay, dacht ik zo!
Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij ...
Ben het wel met topicstarter eens btw....
quote:Vuile hetero!!!
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef robh het volgende:
Mag je een homo dan wel homo noemen? En schelden op een homo wordt dan hetero?Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij
...
sorry
[Dit bericht is gewijzigd door Talk2me op 04-09-2002 16:23]
quote:Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Op woensdag 04 september 2002 16:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Ga jij me nou vertellen hoe ik over homo's moet denken, ikgewoon op homo's..
En mij boeit het niet wat jij daarvan denkt.
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!
quote:Die logica ontgaat me een beetje...
Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.
quote:En knuffelen heeft ook niets met voortplanting te maken dus slaan we dat in het vervolg ook maar over
Op woensdag 04 september 2002 16:21 schreef Lucille het volgende:Gezien het feit dan het wel allemaal in elkaar past zou ik zeggen dat ze groot genoeg geschapen zijn om het wel te doen.
Maar mag ik hieruit concluderen dat jij niet beft of gepijpt wordt, want de mond en de tong zijn ook niet geschapen om orale seks te hebben.
quote:of jij geen stiekeme fantasie hebt om een vrouw anaal te pakken
Het walgelijke is dat mannen ervoor niet geschapen zijn om elkaar in hun kont te ******. Dat is mijn mening..
Waarom klaag je eigenlijk , ik heb niets tegen homo's maar ik vind wel dat ze gewoon kunnen integreren in de samenleving, dus ze hoeven voor mij geen apparte Homo dagen ,. gay parades etc.. vooral het overdreven gedrag van sommige homo's die je bv in de stad tegenkomt staat mij persoonlijk wel tegen.
Ik denk alleen dat je met dit soort topics wel alleen zoiets krijgt van : Daar heb je weer zo'n homo die zielig moet doen en zich niet geaccepteerd voelt.
Je noemt je zelf een homo dus hoe kan je het dan zien als een scheldwoord, zie het liever als een bevestingen van je eigen ik. Je bent een Nicht , een flikker en een homo, waarom omdat dat je geaardheid is , net zoals ik een hetero ben. Maar omdat je tot een minderheid behoord dan is het ineens schelden en zijn we zielig.
Er zijn hier op fok! ook genoeg homo's die je gewoon niet hoord, die niet zo nodig van de daken hoeven te schreeuwen dat ze homo zijn, en gelukkig met hun maatje zitten te fokken of wat dan ook.
Aanstellerietes vind ik het gewoon. En mensen die dus dit soort klaagzangverhalen neerzetten zijn naar mijn mening gewoon zielig en eerder een schande voor de mensen met een homofiele geaardheid dan dat ze goed doen.
Zow ik heb gezegt
P.s. ik heb niks tegen homo's.
Toch moet ik zeggen dat ik absoluut nooit tegen een homo een kwalijk woord zou zeggen enkel en alleen omdat ie homo is... ik behandel ze gelijk aan mensen waar ik het wel mee eens ben, alleen in dit soort onderwerpen/discussies geef ik mijn mening.
Kortom ik vind homo-sex walgelijk! Maar om als vrienden met een homo een biertje te gaan pakken vind ik geen probleem! dus als persoon walg ik niet van hem/haar, maar alleen qua sexueel gedrag.
quote:Als je het goed bekijkt zijn nichten dan juist stoerder ik durf me namelijk niet in mijn reet te laten nemen...
Op woensdag 04 september 2002 16:24 schreef blikgroente het volgende:
Met dat schelden bedoel ik meer het iemand 'nicht' noemen door hetero's als iemand iets niet doet/durft of weet ik veel wat.
Ik heb overigens niets tegen mannenliefde ... maar het is niet voor mij weggelgd
quote:Ik zeg ook niet dat dat moet hoor
Op woensdag 04 september 2002 16:23 schreef ComComMer het volgende:
Sorry hoor... maar een homo komt er bij mij niet in!
Op me werk, werken ook homo's en ik heb er echt geen problemen mee. Tegen hem zeg ik ook rustig, 'wat ben je nou voor een homo!?!', heb die geen probleem mee. (sterker nog hij lacht zich dan helemaal rot)
quote:je suggereert hiermee dat er toch homo's zijn die dit daadwerkelijk doen dan?
Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...AAARRGH!!! Alsof iedere homo altijd iedereen bespringt.
verder denk ik dat het voornamelijk onzekere mannen zijn die zich bedreigd voelen door homosexuelen.
quote:Dit slaat naturlijk nergens op ieder zijn eigen voorkeur toch.
quote:Ik dacht altijd dat dat zo was ja, maar juist de laatste tijd raak ik best wel gedesillusioneerd hierin. Ben laatst op het station bedreigd door aantal ongure mensen door middel van mededelingen als: vuile kankerhomo we vermoorden je' Is echt heel beangstigend als je alleen daar loopt. Verder is een vriend van me laatst op station amsterdam CS midden op de dag op zijn bek geramd omdat hij te nichterig was..... PFFFFFFF
Op woensdag 04 september 2002 16:28 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
oh BTW ik vind grapjes over nederlanders vaak net zo leuk als grapjes over belgen... dus misschien moet je jezelf eerst maar eens accepteren! Als persoon wordt je door het gros van de mensen heus wel geaccepteerd!
En over die grapjes, dat heeft denk ik niets met zelfacceptatie te maken. Ik kan net zo min tegen homograpjes als ik tegen vervloekingen met ziektes kan, of turken/marokkanenmoppen of mongoolmoppen of weet ik veel wat. Ik vind het iets heel laags.
quote:ohw is het tegenwoordig al stoer om je in je kont te laten raggen.
Op woensdag 04 september 2002 16:26 schreef pmponer het volgende:[..]
Als je het goed bekijkt zijn nichten dan juist stoerder
ik vind het nog altijd tegen natuurlijk
maar dat is mijn mening
quote:Jij leest niet echt goed he of lees je alleen selectief...
Op woensdag 04 september 2002 16:34 schreef Talk2me het volgende:[..]
ohw is het tegenwoordig al stoer om je in je kont te laten raggen.
maar dat is mijn mening
quote:Sletten heb je in ieder geslacht of seksuele voorkeur.
Op woensdag 04 september 2002 16:28 schreef extreme het volgende:[..]
je suggereert hiermee dat er toch homo's zijn die dit daadwerkelijk doen dan?
quote:Ik moet zeggen dat ik seks tussen twee mannen wel een beetje viezig vind. Da's hartstikke hypocriet want twee vrouwen vind ik wel leuk om bezig te zien. Ach ja, niemand is perfect...
verder denk ik dat het voornamelijk onzekere mannen zijn die zich bedreigd voelen door homosexuelen.
quote:Er zijn zoveel dingen tegennatuurlijk:
Op woensdag 04 september 2002 16:34 schreef Talk2me het volgende:[..]
ohw is het tegenwoordig al stoer om je in je kont te laten raggen.
maar dat is mijn mening
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
Ik vind dat hoewel je iemands gedrag kan afkeuren, je hem niet direct als persoon hoeft af te keuren!
toch moet ik zeggen dat ik homo gedrag vaak erg irri vind... dat gehups en zo... maar goed dat is een ander onderwerp
quote:Lach jij dan überhaupt wel eens?
Op woensdag 04 september 2002 16:32 schreef blikgroente het volgende:En over die grapjes, dat heeft denk ik niets met zelfacceptatie te maken. Ik kan net zo min tegen homograpjes als ik tegen vervloekingen met ziektes kan, of turken/marokkanenmoppen of mongoolmoppen of weet ik veel wat. Ik vind het iets heel laags.
quote:- Posten op fora...
Op woensdag 04 september 2002 16:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Er zijn zoveel dingen tegennatuurlijk:
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
quote:neej ik reageer selectief
Op woensdag 04 september 2002 16:35 schreef pmponer het volgende:[..]
Jij leest niet echt goed he of lees je alleen selectief...
quote:even verschilletje tussen de 1e en de 2e en 3e... de 2e en 3e hebben nut... sex tussen hetero's heeft ook nut(zonder voorbehoedsmiddelen dan) maar anale sex heeft geen nu...
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
kleding heeft het voor ons mogelijk gemaakt om te overleven in deze streken, waar je in de winter dood zou vriezen zonder kleding. Eten koken maakt oneetbare groenten eetbaar... dus ook nuttig om te overleven. dus wat hoort er niet in het rijtje thuis?
quote:ah daarom begrijpen we elkaar niet...
Op woensdag 04 september 2002 16:39 schreef Talk2me het volgende:[..]
neej ik reageer selectief
quote:anale sex met je kleren aan terwijl je staat te koken? lijkt me ook onnatuurlijk!
Op woensdag 04 september 2002 16:36 schreef Lucille het volgende:Er zijn zoveel dingen tegennatuurlijk:
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
quote:Ik kan hier vrij kort over zijn. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Ik begrijp werkelijk niet hoe bepaalde mensen zo vreselijk dom kunnen zijn om grapjes of onredelijke opmerkingen te maken over homoseksualiteit. Het regent kotssmileys wanneer er hier een topic wordt geopend over 2 mannen die al dan niet iets met elkaar doen of gewoon over naakte mannen op het babes/hunks forum. Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.Het is ook volstrekt onredelijk om homoseksueel gedrag vies of walgelijk te vinden, het is hygienisch gezien net zo vies als heteroseks. Er is een groot verschil tussen ergens van walgen en ergens niet geil van worden toch?
Dan heb je ook nog die 'leuke' grapjes over homo's. Vooral dat grapje dat je niet mag bukken wanneer er een homo in de buurt is.. je wordt anders namelijk meteen genomen...
Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen, maar het tegendeel hiervan is waar. Homo, flikker en nicht worden al te vaak gebruikt door hetero's als scheldwoorden en dat vind ik iets verkeerd. Net zoals het gebruik van Turk als scheldwoord verkeerd is. Mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze hier anderen mee aandoen.
Ok, ik heb gesproken..
quote:begrijp me goed ik heb nix tegen homosexuele mensen.
Op woensdag 04 september 2002 16:39 schreef pmponer het volgende:[..]
ah daarom begrijpen we elkaar niet...
De meeste mensen hebben na hun 20e geen probleem meer met homosexualiteit, en laten de homo's gewoon hun gang gaan.
Maar over het algemeen is ut zo dat de grootste homo haters, zelf homo zijn, dit omdat ze er gewoon niet mee om weten te .
quote:Ik ook niet...
Op woensdag 04 september 2002 16:42 schreef Talk2me het volgende:[..]
begrijp me goed ik heb nix tegen homosexuele mensen.
Het ging erom dat iemand boos werd omdat nicht als scheldwoord werd gebruikt als je iets niet durft...
Dan zeg ik nichten zijn stoerder (durven meer) want ik durf me niet anaal te laten nemen...
quote:Het ging niet over nuttig maar over tegennatuurlijk. Eten koken is tegennatuurlijk, je komt het bij de andere dieren op Aarde niet tegen. Door 'oneetbaar' eten (voor ons althans) te koken en eetbaar te maken ben je misschien wel helemaal verkeerd bezig. Het is dus in principe niet het soort voedsel dat we van nature eten. Misschien zijn een aantal ziekten wel hieraan gerelateerd. Wie zal het zeggen.
Op woensdag 04 september 2002 16:39 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:[..]
even verschilletje tussen de 1e en de 2e en 3e... de 2e en 3e hebben nut... sex tussen hetero's heeft ook nut(zonder voorbehoedsmiddelen dan) maar anale sex heeft geen nu...
kleding heeft het voor ons mogelijk gemaakt om te overleven in deze streken, waar je in de winter dood zou vriezen zonder kleding. Eten koken maakt oneetbare groenten eetbaar... dus ook nuttig om te overleven. dus wat hoort er niet in het rijtje thuis?
verder heb ik helemaal geen hekel aan homo's, wel aan mensen die zeuren...
In de dieren wereld zie je meer homosexualtied voorkomen op het moment als er een overbevolking ontstaat.
Is homosexualiteit dan niet een manier van de natuur om te zorgen dat er geen overbevolking ontstaat bij het menselijk ras?
quote:Zoals in Enschede ook noodhomosexualiteit onder de mannelijke studenten voorkomt ?
Op woensdag 04 september 2002 16:53 schreef cyberb0b het volgende:
Homosexualtied heeft denk ik wel een rede...In de dieren wereld zie je meer homosexualtied voorkomen op het moment als er een overbevolking ontstaat.
Is homosexualiteit dan niet een manier van de natuur om te zorgen dat er geen overbevolking ontstaat bij het menselijk ras?
quote:LOL
Op woensdag 04 september 2002 16:47 schreef Speerik het volgende:
...anders hebben ze niks meer om zich onderdrukt over te voelen en daar hangt geloof ik zo'n beetje hun halve identiteit aan vast.
Ach, we leven nou eenmaal niet in een perfecte wereld. En sommige 'scheld'woorden zijn nu eenmaal ingeburgerd. Ik erger me er dan ook niet aan als een collega van me het weer 's heeft over "Wat zijn dat toch een stelletje homo's". 'k Zou natuurlijk liever zien dat 't geen scheldwoord was, m'goed... Hij bedoelt er wat anders mee. Gewoon onzorgvuldig in z'n taalgebruik.
En zoenen/vrijen/seks tussen mannen als zien... Tja. 'k Vind dat persoonlijk een zwáár overtrokken reactie. Zeg dan iets als "Mij doet het niets, en ik vind het niet prettig om te zien". 'k Bedoel, dat gebonk op SBS/V8 's avonds laat word ik ook niet blij van. Ik zap gewoon verder.
quote:Is er enige wetenschappelijke onderbouwing van deze stelling?
Op woensdag 04 september 2002 16:53 schreef cyberb0b het volgende:In de dieren wereld zie je meer homosexualtied voorkomen op het moment als er een overbevolking ontstaat.
Ik weet niet of in enschedee er een tekort is aan vrouwen?, maar je hoort vaak genoeg dat in gevangenissen , bij gebrek aan vrouwen er naar mannen wordt gegerepen.
Dit terwijl de persoonen toch echt hetro zijn.
quote:Sorry Lucille, maar dit kan je niet menen... dat eten koken staat in geen verhouding tot die anale seks... kom op zeg... omdat in het verre verleden men geen vuur had... kom nou toch... Meestal ben je best gevat... maar dit is vergezocht...
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
quote:Idd, seks is tenminste nog leuk
Op woensdag 04 september 2002 16:56 schreef ComComMer het volgende:[..]
Sorry Lucille, maar dit kan je niet menen... dat eten koken staat in geen verhouding tot die anale seks...
quote:Ik heb ut niet op schrift gelezen, maar gezien op national geographic, dus ik ga er vanuit dat de informatie die ze verstrekken correct is.
Op woensdag 04 september 2002 16:55 schreef Lucille het volgende:[..]
Is er enige wetenschappelijke onderbouwing van deze stelling?
quote:Dit is nu wel gevat!
Op woensdag 04 september 2002 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Idd, seks is tenminste nog leuk
quote:sorry, maar hier wil ik ook even op reageren
- anale seks
- kleding dragen
- eten koken
eten koken is net als kleding dragen precies NIET tegennatuurlijk. Het is SURROGAATGEDRAG. Heel primitief zelfs.
De mens maakt graag z'n eten warm, omdat dan de associatie met een pas zelfgevangen dier 't grootst is. In de oertijd aten de jagers direct hun gevangen wild op, terwijl 't nog warm was. Het nog warm zijn van ons eten wordt nog altijd nagebootst.
over kleding: De mens stamt van de aap (de behaarde voorvader) af. De vacht is in feite niets anders dan kleding. In warme tijden verliezen veel dieren ook een deel ervan, zodat de warmte beter uit 't lichaam kan, terwijl in de winter de vacht als extra warmteopslagplaats wordt gebruikt.
Doordat de mens huizen is kunnen gaan maken, is de warmtehuishouding grotendeels overbodig geworden, en daardoor de vacht. Toch is het in de winter en op straat nog koud, dus moet er een plaatsvervangende vacht aan te pas komen: kleding !
Know your biology please.
Over anale seks kan ik geen wetenschappelijke/biologische verklaring geven, anders dan my own thoughts on the subject:
Ik vind 't tegennatuurlijk; Als er alleen maar homoseksualiteit zou zijn, dan zou de mens uitsterven; dit kan dus niet de bedoeling zijn. Waarom dan toch homoseksualiteit ? Vanwege overbevolking? Kan ik me niet voorstellen, homoseksualiteit bestaat al duizenden jaren; ook in tijden dat de bevolking veel kleiner was. Terwijl het percentage niet of niet noemenswaardig gestegen is.
Ik heb niks tegen homo's in het algemeen. 't zijn ongetwijfeld 'normale' mensen (als er al 'normale' mensen bestaan), maar imho is homoseksualiteit wel
Ik ben 1 keer nogal onzedelijk benaderd door een homo, en ik had de grootste moeite 'm bij me vandaan te krijgen, dus misschien (?) beinvloedt dat de beoordeling .. misschien ook niet.
Overigens (beetje loze mededeling wellicht, maartoch! : ) ik ken persoonlijk ook een paar homo's .. hele toffe gozers, en als ik 't niet zou weten, dan zou ik 't ook niet merken. Kan heel goed met ze overweg, en 't feit dat ze homo zijn doet daar niks aan af.
quote:Als jouw stelling juist zou zijn, dan zou je verwachten dat mensen het liefst lauw eten willen (ongeveer tussen 30 en 40 graden, ofwel lichaamstemperatuur). Helaas willen mensen het lieftst warm eten dat hogere temperaturen heeft dan de lichaamstemperatuur, dus je stelling gaat niet op. Ook het feit dat mensen in vrijwel alle gevallen niet meer enige eetlust hebben als ze de associatie tussen het dier wat ze willen eten en wat ze op het bord willen zien, is een constatering die tegen het jagersinstinct van de oertijd in gaat.
Op woensdag 04 september 2002 17:32 schreef thedane het volgende:eten koken is net als kleding dragen precies NIET tegennatuurlijk. Het is SURROGAATGEDRAG. Heel primitief zelfs.
De mens maakt graag z'n eten warm, omdat dan de associatie met een pas zelfgevangen dier 't grootst is. In de oertijd aten de jagers direct hun gevangen wild op, terwijl 't nog warm was. Het nog warm zijn van ons eten wordt nog altijd nagebootst.
quote:Ehh, de mens stamt niet van de aap af: Know your biology please. We hebben een gemeenschappelijke voorouder.
over kleding: De mens stamt van de aap (de behaarde voorvader) af. De vacht is in feite niets anders dan kleding. In warme tijden verliezen veel dieren ook een deel ervan, zodat de warmte beter uit 't lichaam kan, terwijl in de winter de vacht als extra warmteopslagplaats wordt gebruikt.Doordat de mens huizen is kunnen gaan maken, is de warmtehuishouding grotendeels overbodig geworden, en daardoor de vacht. Toch is het in de winter en op straat nog koud, dus moet er een plaatsvervangende vacht aan te pas komen: kleding !
Know your biology please.
quote:Als je een beetje je biologie kent weet je dat op mensen na homosexualiteit ook wijdverspreid onder dieren voorkomt. Vaak is seks een uitlaatklep voor emoties, testosteron en kalmeert het derhalve. Bij bonobo's is het bekend dat het net als bij de mens ook een sociaal karakter heeft, het goedmaken van ruzies of het creëren van speciale banden.
Op woensdag 04 september 2002 17:32 schreef thedane het volgende:[..]
Know your biology please.Ik vind 't tegennatuurlijk; Als er alleen maar homoseksualiteit zou zijn, dan zou de mens uitsterven; dit kan dus niet de bedoeling zijn. Waarom dan toch homoseksualiteit ? Vanwege overbevolking? Kan ik me niet voorstellen, homoseksualiteit bestaat al duizenden jaren; ook in tijden dat de bevolking veel kleiner was. Terwijl het percentage niet of niet noemenswaardig gestegen is.
quote:hmm, ok, dat aapgedoe was wel erg kort door de bocht
Op woensdag 04 september 2002 17:41 schreef Lucille het volgende:[..]
Als jouw stelling juist zou zijn, dan zou je verwachten dat mensen het liefst lauw eten willen (ongeveer tussen 30 en 40 graden, ofwel lichaamstemperatuur). Helaas willen mensen het lieftst warm eten dat hogere temperaturen heeft dan de lichaamstemperatuur, dus je stelling gaat niet op. Ook het feit dat mensen in vrijwel alle gevallen niet meer enige eetlust hebben als ze de associatie tussen het dier wat ze willen eten en wat ze op het bord willen zien, is een constatering die tegen het jagersinstinct van de oertijd in gaat.
[..]Ehh, de mens stamt niet van de aap af: Know your biology please. We hebben een gemeenschappelijke voorouder.
En de mens is zijn beharing al iets langer kwijt dan de sinds de periode dat we huizen zijn gaan bouwen hoor.
en als dat van dat eten ook niet klopt, dan moet mijn biologie leraar heel hard geschopt worden
en dan bied ik hierbij ook mijn excuses aan
quote:*nietig wegkruipt*
Op woensdag 04 september 2002 17:52 schreef speknek het volgende:[..]
Als je een beetje je biologie kent weet je dat op mensen na homosexualiteit ook wijdverspreid onder dieren voorkomt. Vaak is seks een uitlaatklep voor emoties, testosteron en kalmeert het derhalve. Bij bonobo's is het bekend dat het net als bij de mens ook een sociaal karakter heeft, het goedmaken van ruzies of het creëren van speciale banden.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 18:34 schreef thedane het volgende:
*nietig wegkruipt*
*niet echt wist*
quote:Ohja zo van het is maar en woord..
Op woensdag 04 september 2002 16:27 schreef _Etter_ het volgende:
ik denk dat je 'homo' ook moet loskoppelen van iemand die homo is. 'Homo' is net zo'n scheldwoord als 'Jesus!', daar bedoel je ook niet die persoon uit de bijbel mee.Op me werk, werken ook homo's en ik heb er echt geen problemen mee. Tegen hem zeg ik ook rustig, 'wat ben je nou voor een homo!?!', heb die geen probleem mee. (sterker nog hij lacht zich dan helemaal rot)
Ik verwonder mij aan het schouwspel dat mens heet. Hoe men zich gedraagt, hoe men zich kleedt... Ik kijk graag naar mensen en fantaseer een heleboel erbij. Maar niet over het volgende. Overal waar ik bij instanties in Amsterdam heb gewerkt, werden mij voorstellen gedaan door verschillende heren. De heren waren soms zelfs vrijpostig. Zelfs met uitgaan (maar ja, dan kan je het verwachten...) krijg ik met ze te maken. Ze komen dicht bij je staan en zeggen... hee stoere jongen... je kijkt cool... ben je marinier geweest (en dat soort dingen). Het zijn echt geen homo-cafees... Echt niet ik weet het zeker...
Ik snap er geen reet van... (?!) Wat moeten ze van me (alhoewel, waarschijnlijk weet ik dat wel... ) Maar waarom ik?????????? Waarom blijven ze niet weg. Ik heb geen hekel aan ze... maar ik trek ze aan als vliegen... wordt er een beetje doodmoe van.... EN IK BEN NIET LATENT!!!!!!!!!!!!!
quote:Ah wat zeur je nou? Wees blij dat er iemand in je geintresseerd is ofzow
Op woensdag 04 september 2002 20:03 schreef ComComMer het volgende:
Waarom blijven ze niet weg.
vooral als ze voor mijn neus gaan zoenen
en dat meen ik ook nog
Liefs,
Helga
Ps. Liever had ik gezien dat bepaalde mensen hun normen en waarden in hadden gezet om ander(s geaard)e mensen tenminste hadden proberen te begrijpen. Homo word je niet voor de grap en homo zijn is zoveel meer dan seks alleen... Dat zeggen mijn buurmannen tenminste. Zelf ben ik natuurlijk keurig hetero. Ik zou niet durven!
quote:Wat kunnen mensen toch dóm zijn zeg....
Op woensdag 04 september 2002 16:28 schreef vegeta2k het volgende:
als je homo wilt zijn best, maar laat mij in ieder geval met rust!anders krijg je idd hele irritante grappen
quote:Wéér een waarheid als een
Op donderdag 05 september 2002 01:34 schreef Helga het volgende:
Homo word je niet voor de grap en homo zijn is zoveel meer dan seks alleen...
quote:Flurry zegt in 1 zinnetje waar ik een achterlijke lap tekst voor nodig heb. Was iedereen maar zo helder!
Op donderdag 05 september 2002 02:33 schreef Flurry het volgende:
* Flurry vind het mooi als 2 mensen van elkaar houden, geslacht doet er dan toch niet toe?
Liefs,
Helga
Bite me..
O nee, laat maar
quote:AAhh... Die vind ik ook schitterend. Zou een heel verhaal kunnen beginnen hier over homosexualiteit en gayparades en whatnot.. Maar dat ene zinnetje zegt toch alles.
* Flurry vind het mooi als 2 mensen van elkaar houden, geslacht doet er dan toch niet toe?
De natuur is niet alleen voortplanting. En ja.. In de natuur is ook een hoop homosexualiteit te vinden. Populaire cijfers spreken van 10% van de zoogdieren.
10%.. dat is 1 op de 10. Kijk om je heen. Gegarandeerd dat je bij kort zoeken een homo of lesbo tegenkomt. Net zoals je zelfs hier in het erg witte Europa hier en daar een kleurling tegenkomt. Net zoals je in dit redelijk ontkerkte Nederland nog een hoop Christenen, Protestanten en een hele reeks anderen tegenkomt.
Persoonlijk ben ik hetero, blank, en atheist. Betekent dit voor mij dat ik alles wat niet zo is onnatuurlijk vind? Nee.. Verre van. Vind het spijtig als mensen wel zo denken, want op die manier sluiten ze zich af van een hoop wat heel mooi kan zijn, net omdat het anders is als zijzelf.
En die gay-parades? Wel.. als de homo's en lesbo's hun gayparade hebben.. Dan houden wij toch gewoon een hetero-parade? So what? In mijn ogen zijn dat soort parades alleen maar goed - want ze brengen de homosexualiteit onder de ogen van de mensen eromheen. Want nee.. Er is nog steeds te weinig acceptatie van het hele begrip homosexualiteit. Er wordt nog steeds te veel gekotst bij het zien van kussende mannen. Er zijn nog steeds veel te veel rare vooroordelen.
*grunt* toch een beetje lang verhaaltje, maar korter krijg ik het niet.
Ook goedemorgen allemaal.
quote:Auw! Ben ik de enige die dit heeft zien staan, of reageert de rest er bewust niet op (en ik wel... domme doos).
Op woensdag 04 september 2002 16:26 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
Verschil is dat het sowieso ranzig is om mannen te zien kussen. Vrouwen valt nog wel mee omdat vrouwen al intiemer zijn. toch moet ik zeggen dat ik het beide hetzelfde vind als mensen die het met dieren doen, of mensen die het met kinderen doen.
Als jij kussende mannen gelijktrekt aan mannen die het met dieren of kinderen doen, dan begrijp ik niet dat je er zo lakoniek over doet. Doe je ook zo lakoniek over mannen (en vrouwen wellicht) die het met kinderen doen? Bah...
Voor de duidelijkheid: ik (v) doe 'het' (en nog veel meer) met een vrouw.
Ontopic: Ik kan maar weinig begrip opbrengen voor mensen die zo kortzichtig zijn waar het de homo's en de lesbo's betreft. En eigenlijk boeit het me ook niet.
Grappen moet je kunnen maken over (bijna) alles. Maar dat hele gedoe over homo-is-vies of homo als scheldwoord kan ik niet bij met mijn hoofd
Volgens de mensen die zo zijn ben ik een latente... maar zelf moet ik er niet aan denken. Ik ben gewoon gefascineerd door elk mens. Man, vrouw, rood, geel, zwart, getint in elke kleur en hoe men zich gedraagt. Ik sta volledig open voor hoe elk mens is en hoe die denkt.
Ik vind de mens zo interessant. Ik wil dat niet kwijt, die fascinatie, ik vind het geweldig. De mens is geweldig...
En ja... als er maar twee mensen van elkaar houden is er niets mis mee... dan hebben ze toch geluk en liefde?
Ik ben ook voor homohuwelijken en dergelijke. Niks geen onderdrukking of wat. Of tegenhouden of uitsluiten. Van geen enkel mens.
Maar ga nou niet 15 centimeter van me afstaan en vragen of ik wat met ze wil drinken...na werktijd... Ik voel me zo opgelaten, omdat ik niet weet hoe ik hiermee moet omgaan. Ze zijn aardig en tof,... maar ik wil niet zo close...
quote:En als die groepsdruk te groot is, dan blijf je als homootje lekker in de kast. Ga je trouwen met een 'aardige' vrouw, omdat dat hoort. Denkend aan een lekkere jongen, krijg je 'm ook nog wel omhoog, en verwek je keurig 1.3 kinderen.
Op donderdag 05 september 2002 11:58 schreef DarkHelmet het volgende:
Zo voel je je goed als je als jongere erachter komt dat je homo bent en al je leeftijd genoten springen om het hardst mee!
What a world...
quote:welkom in 21ste eeuw .....
Ik begrijp werkelijk niet hoe bepaalde mensen zo vreselijk dom kunnen zijn om grapjes of onredelijke opmerkingen te maken over homoseksualiteit. Het regent kotssmileys wanneer er hier een topic wordt geopend over 2 mannen die al dan niet iets met elkaar doen of gewoon over naakte mannen op het babes/hunks forum. Zelf ben ik helemaal homo, maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen.Het is ook volstrekt onredelijk om homoseksueel gedrag vies of walgelijk te vinden, het is hygienisch gezien net zo vies als heteroseks. Er is een groot verschil tussen ergens van walgen en ergens niet geil van worden toch?
Ik heb *niets* tegen homofilie. Niet tegen het idee dat 2 mannen/vrouwen zoenen, verliefd zijn, neuken, whatever. Ik kan me echter indenken dat sommige acties (zoals anale seks tussen 2 mannen) een reflex bij iemand oproepen. Realistisch gezien zijn het meestal mannen die een
ding doen. Ik denk dat het een kwestie is van de scene zien/indenken en dan betrekken op jezelf. Ieder mens heeft gewoon sommige dingen die hij/zij gewoon echt misselijkmakend vindt (met name op sexueel gebied). Of het nou plassex, SM, gaysex of weet-ik-wat is. Het gaat er ook niet om of ik, of jij, of Pietje van de hoek of de rest van Fok! het een lekker idee vindt dat iemand homo is, het gaat erom dat diegene en zijn/haar partner er gelukkig mee worden.
Grapjes houd je altijd, over welke minderheidsgroep. Als ik nu ophef moet maken over elke blondjes- huisvrouwen of studentengrap die ik gehoord heb... (Get my point?)
Het verschil van een geaccepteerde minderheid tov een niet geaccepteerde minderheid is dat de geaccepteerde minderheid zich niet zo verdomd hard profileert als zielig en niet geaccepteerd.
Als jij (en andere zoals jij) is op zouden houden met organiseren van gay parades en andere gay shit zouden jullie niet meer als apart gezien worden en gewoon geaccepteerd worden.
Oftewel: Zeik niet zo! Dan val je alleen maar op!
quote:Ah! Homo's moeten onzichtbaar worden! Dan pas worden ze geaccepteerd getolereerd gedoogd!
Op donderdag 05 september 2002 19:57 schreef Goya het volgende:
homo = een minderheid, net als chinezen, turken, joden en wat dan nog in NL.Het verschil van een geaccepteerde minderheid tov een niet geaccepteerde minderheid is dat de geaccepteerde minderheid zich niet zo verdomd hard profileert als zielig en niet geaccepteerd.
Als jij (en andere zoals jij) is op zouden houden met organiseren van gay parades en andere gay shit zouden jullie niet meer als apart gezien worden en gewoon geaccepteerd worden.
Doe niet zo dom, man! Als jij mensen niet accepteert omdat ze eens per jaar met elkaar een (sport)feestje houden, dan ben je flink sneu bezig! En dan is dat alleen maar een slap excuus voor je bekrompen homofobie.
Dat skihut-voorbeeld heb ik zelf nog aan den lijve ondervonden: op vakantie in Mallorca en dan zingen "als je nu niet springt ben je een homofiel". Nou leuk, sta je daar met zijn drieen....
Beetje vaag, naja, ik ben toch geen opvallende relnicht ofzo hoor en knuffelen en kussen ed doe ik toch amper in het openbaar. Eigenlijk niet, dus, behalve mijn vriendje aankijken :-) vind dat daar niks mis mee is.
Nou ja, ik lees de reacties niet eens meer door joh, laag niveau af en toe...
quote:off-topic: Hey Waxxer! Jij hier?
Op donderdag 05 september 2002 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Beetje vaag, naja, ik ben toch geen opvallende relnicht ofzo hoor en knuffelen en kussen ed doe ik toch amper in het openbaar. Eigenlijk niet, dus, behalve mijn vriendje aankijken :-) vind dat daar niks mis mee is.
quote:Tja, en dan is Nederland nog een eiland van verlichting in zelfs de Westerse samenleving...what a world, indeed.
Op donderdag 05 september 2002 12:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En als die groepsdruk te groot is, dan blijf je als homootje lekker in de kast. Ga je trouwen met een 'aardige' vrouw, omdat dat hoort. Denkend aan een lekkere jongen, krijg je 'm ook nog wel omhoog, en verwek je keurig 1.3 kinderen.
Twee per week parkeer je je Astra met kinderzitje 's nachts op een donker bospaadje, om daar je geheime fantasiën te kunnen delen met lotgenoten.What a world...
ikzelf gebruik wel homo als scheldwoord in sommige omstandigheden, vooral tegen mijn broertje. de term homo-shirtje hier in huis is ook erg populair
ach.. doe niet zo moeilijk allemaal, wat maakt het nou uit? ga maar iedereen uitschelden voor hetro, kan mij het boeien.
quote:Dat zeg ik helamaal niet. Ik bedoel dat ze zich niet zo verdomd hard moeten profileren als apart, dan worden ze een stuk makkelijker geacepteerd!
Op donderdag 05 september 2002 20:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ah! Homo's moeten onzichtbaar worden! Dan pas worden ze geaccepteerd getolereerd gedoogd!
Nou snap ik 't!Doe niet zo dom, man! Als jij mensen niet accepteert omdat ze eens per jaar met elkaar een (sport)feestje houden, dan ben je flink sneu bezig! En dan is dat alleen maar een slap excuus voor je bekrompen homofobie.
quote:Doen ze dat dan over het algemeen?
Op vrijdag 06 september 2002 13:29 schreef Goya het volgende:Dat zeg ik helamaal niet. Ik bedoel dat ze zich niet zo verdomd hard moeten profileren als apart, dan worden ze een stuk makkelijker geacepteerd!
Het enige wat je als 'apart' zou kunnen zien is een evenement als de gay parade, verder leven ze gewoon als ieder ander, de meesten hebben samen met een partner een huisje, boompje, beestje levensstijl.
Maar dan heb je cruiseplaats-homo's. Dit zijn gewoon sexmaniakken. Vieze $#@%$%@$
Voorbeeld, laatst kom ik uit Schagen en parkeer even buiten schagen want ik word gebeld. Ben net klaar met bellen staat naast m'n auto een mannetje met z'n pik te spelen. Dus ik vraag of er iets is en krijg te horen "Ohh ben geiiill" dus meteen die deur dicht, gassen en wegwezen. Op zo'n manier wilt niemand dus benaderd worden.
quote:Verder vraag ik me af waarom mensen hun afkeer zo nodig moeten uiten. In dit topic zitten een aantal mensen die roepen dat ze homo's om te kotsen vinden. Nou ja, prima, als zij dat vinden. Maar waarom willen ze die haat zo graag uitdragen? Wat is daar het nut van?
Op donderdag 08 augustus 2002 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
Waar die evenementen voor zijn is om te laten zien dat het KAN in Nederland. Als je in Egypte openlijk homo bent dan wordt je veroordeeld en krijg je de doodstraf.
Dus dat zulke feesten in Nederland zomaar kunnen, dat is wel iets om als land trots op te zijn.
Met een GayPride-achtig feest wordt aangegeven dat er vrijheid is in Nederland.
Overigens heet het al jaren geen GayPride meer, maar Amsterdam Pride.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 10-09-2002 14:14]
quote:Hmm, die lijken dus wel een beetje op goeie Marrokanen... Of zelfs op goeie hetero's.
Op dinsdag 10 september 2002 13:37 schreef McDev het volgende:
De "goeien" heb je geen last van en behandeld jou ook met wederzijds respect
Dat iemand dik is maakt hem niet automatisch gezellig.
Get my message?
quote:ik snap jou helemaal..
Ok, ik heb gesproken..
Het is zo jammer dat die mensen die homo's om te kotsen vinden denken dat alle homo's op donkere plekken roepen dat ze geil zijn en elke zaterdag in leren pakjes in slings hangen in een willekeurige sm-tent. Of nog erger: in hun blote sjaak op een boot op een amsterdams kanaal!
Waarom worden homosuelen toch altijd geassocieerd met kinderverkrachters, dierenneukers, sm-liefhebbers, travestieten, omgebouwden en andere aandachtstrekkers?
* stuifzand kan hier zo pissig om worden, en wordt het misschien ook nog wel.
quote:Ik denk dat het te maken heeft met angst. Angst dat ze meteen in hun reet worden genaaid als ze bukken of zoiets achterlijks. Ongegronde angst dus, net zo goed dat niet elke meid meteen geneukt wordt door een hetero jongen als ze bukt. Maar ja, als je homo's alleen maar kent van TV en van horen zeggen dan is beeldvorming wel erg lastig. Zeker als je uit een cultuur komt waarin het not done is om te zeggen dat je homo's wel kan respecteren.
Op dinsdag 10 september 2002 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
Maar waarom willen ze die haat zo graag uitdragen? Wat is daar het nut van?
Nergens zit er ook maar het minste grijntje van minderwaardigheid aan de niet spruitjes eters. Het lusten van spruitjes is zelfs zo triviaal dat niemand het er ooit over heeft (tenzij er spruitjes geserveerd worden).
Geen enkele oorlog is uitgebroken over het lusten van spruitjes, geen enkele gevangenen gemartelt tot hij spruitjes lust (behalve jonge kinderen die slachtoffer zijn van de moederinquisitie). Zelfs de meest bevlogen puritijnen, die hele volkstammen uitroeiden op basis van hun ideaalbeeld hebben het nooit in hun hoofd gehaald de voorkeur voor spruitjes hiertoe te rekenen.
Ik moet het eerste slachtoffer van zinloos spruitjesgeweld nog zien.
En toch ligt het in de aard van de mens om een ander dan hijzelf op bepaalde aspecten van zijn wezen te benijden en te verachten. Als jij geen spruitjes lust, dan spoor je niet. Ik wens niet met spruitjes eters om te gaan. Vuile spruitjes eter!! Ik heb geen hekel aan spruitjes eters, mijn beste vrienden lusten spruitjes.
Homohaters haten geen homo's, homohaters houden van haten en zoeken doel. Homohaters haten vaak ook andere doelen. Ze haten diegene die geen spruitjes lusten, want wat is er nou helemaal mis met het spruitje? Het kan niet zo zijn dat iemand geen spruitjes lust, tegen de muur, de spruitjescultuur moet beschermd worden.
Het zijn haters die het voor de rest verprutsen, haters aan de macht en haters die de macht tot de mensen brengen. En een hater haat niets meer dan een andere hater, zeker als die beter haat dan de hater zelf. De hater is de bron van alle conflicten. Conflicten worden door haters altijd met geweld opgelost. En geweld lokt geweld uit. Haters maken haters. Niet haters staan in de weg.
Haters haten niet haters, want die houden niet van spruitjes.
Ps, vervang homo door islamiet, werkt ook.
quote:over de eerste alinea: hij bedoelt dat er vaak bij ruzies onder (hetero) mannen het woord homo, nicht of flikker gebruikt wordt als verwijtwoord, net alsof het iets is waarvan je je moet afkeren of zo. Een homo mag je homo noemen, maar het is de manier waarop dat telt. Als er een kleine mens voorbijkomt, dan kan dwerg zeggen kwetsend overkomen of helemaal niet. flikker en nicht zijn uiteraard al helemaal uit den boze.
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef robh het volgende:
Mag je een homo dan wel homo noemen? En schelden op een homo wordt dan hetero?Sorry hoor maar dan mag er ook wel ff een klaagzang van de boeren, ambtenaren en geestelijk mindervaliden bij
...
Hij bedoelt gewoon dat homo's zelf verweten worden door het feit dat homo gebruikt wordt als scheldwoord.
Als ik een homo was, nou, dan zou ik daar iig niets mee te maken willen hebben. Gatverdamme!
quote:wat bedoel je daar mee? en die kotslogootjes mag je voor je zelf houden!!!
Op zaterdag 14 september 2002 18:39 schreef Nuoro het volgende:
Weet je waar ik helemaal zat van ben? Van figuren die zichzelf opwerpen als 'Homo-Moeder'.Als ik een homo was, nou, dan zou ik daar iig niets mee te maken willen hebben. Gatverdamme!
![]()
![]()
quote:PLOINK!
Op zaterdag 14 september 2002 19:08 schreef wienietknapismoetgeilzijn het volgende:[..]
wat bedoel je daar mee? en die kotslogootjes mag je voor je zelf houden!!!
Weet je waar ik van walg, en ik bedoel dan echt walgen en niet "er niet van houden"? Homofoben dat is pas om te:r:r:r:r!!!
quote:Zeg dan niks hé, dit is een forum, op een forum kan je discussieren over iets, iets prijzen of iets verafschuwen. MAAR je moet dan wel alles wat je zegt kunnen verantwoorden, en als iets onduidelijk is alles kunnen uitleggen wat je zegt, zodat het een eerlijke discussie blijft en dat niet een van de partijen in het duister moet tasten over waarover het eigenlijk wel gaat.
Op zaterdag 14 september 2002 19:11 schreef Nuoro het volgende:[..]
PLOINK!
Er zijn op verschillende fora regels en ik veronderstel dat dit forum dat ook wel heeft. Op meerdere forums zou je nu geband geweest zijn voor minstens een week. Mijn vraag is dus, wat bedoel je met homo-moeders? lesbische moeders, moeders van homo's, homo-beschermsters of nog iets anders?
Ik zou vragen om dit keer serieus te antwoorden, anders voel ik me verplicht maatregelen te nemen die dan hopelijk wel door kunnen gaan en effect hebben.
quote:Imca Marina en Willeke Alberti enzo.
Op zondag 15 september 2002 11:51 schreef wienietknapismoetgeilzijn het volgende:
Mijn vraag is dus, wat bedoel je met homo-moeders?
quote:Jah, en alle limburgers zijn zuipende idioten, omdat ze 1x per jaar carnaval vieren...
Op zondag 15 september 2002 12:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, alleen de openingspost. Maar ik denk dat wanneer je evenementen als de Gay parade organiseert, waar iedereen er als een idioot bijloopt, je dit soort denkbeelden zelf stimuleert...
Jeumig, als jij een hele groep mensen beoordeeld op een feestje dat een klein deel van hen ééns per jaar viert, en waar een nóg kleiner deel er als een idioot rondloopt, dan ben je niet goed wijs.
Voor Limburgers geldt dat niet. Er zijn geen Limburger sauna's, -café's, en ook geen sporttournooi ter integratie van de Limburger in de samenleving.
Het eerste wat mijn ouders me vroegen toen ik uit de kast kwam was 'je bent toch niet zo'n enge nicht die op een bootje gaat staan he?!' Kan je nagaan, hun eigen zoon die ze al 21 jaar kenden!!! Dan kan je wel zeggen 'bekrompen ouders', maar wel typerend voor het beeld dat de meeste burgers van homo's hebben - en gegeven dat feit snap ik dat gaygames en -prides overkomen als 'typisch nichterigs'.
PS. DennisMoore, geef toe, het is soms toch ook leuk om hetero'tjes te pesten en de foute nicht uit te hangen?!
Toch vreemd.
Die mensen kom je nooit tegen in "ik wil anale sex met mijn VRIENDINNETJE" (~**vrouw!**vrouw!**vrouw!**~) Topics.
Heel raar.
Maar wat hebben jullie allemaal tegen de gayparade? (of hoe het ook moge heten).
Ik heb eens iets gelezen over Turkse homo's en Egyptische homo's die hier met tranen in de ogen stonden omdat het in Nederland gewoon KAN, de deur uitlopen en brullen HALLO! IK BEN HOMO!! zónder dat je neergestoken wordt, of gearresteerd. Kan je het je voorstellen dat het voor een heleboel mensen heel fijn is om te weten dat je je in Nederland Niet hoeft te schamen omdat je verliefd wordt op een man?
Misschien wat bakvisachtig neergezet, maar ik ben dan ook nog maar 16
Dat je zelf nou niet van mannen houdt als man zijnde, ik ben de laatste die je daar over hoort klagen. Maar al die smiles van mensen die ongetwijfeld ook wel eens filmpjes oid van anale sex met vrouwen hebben gezien... Dat snap ik niet helemaal.
En ik vind het prachtig dat een homo die ik ken verschrikkelijk gelukkig is met zijn vriendje Het is toch mooi dat 2 mensen van elkaar houden?
quote:En een stuk wijzer al dan veel mensen hierzo!
Op zondag 15 september 2002 16:54 schreef Baka_neko het volgende:
Misschien wat bakvisachtig neergezet, maar ik ben dan ook nog maar 16![]()
En ik vind het prachtig dat een homo die ik ken verschrikkelijk gelukkig is met zijn vriendje
Het is toch mooi dat 2 mensen van elkaar houden?
quote:Aww lief!
Op zondag 15 september 2002 16:54 schreef Baka_neko het volgende:
En ik vind het prachtig dat een homo die ik ken verschrikkelijk gelukkig is met zijn vriendjeHet is toch mooi dat 2 mensen van elkaar houden?
Zeg ns eerlijk: stel dat wij elkaar kenden enzo (en ongeveer even oud zouden zijn), en ik zou jou bekennen dat ik stiekem verliefd op je was, terwijl jij hetero bent. Hoe zou jij reageren? Ik heb eens iemand 'beledigd' door 'em te vertellen dat ik 'em wel errug leuk vond, ook al wist ik dat ik er verder niks mee zou kunnen omdat hij hetero is. Maar ik moest het kwijt. Hij vond het absoluut niet leuk, terwijl ik het juist als een compliment op zou vatten, lijkt me. Wat vind jij?
- edit: oops, en als je een jongen was Sorry!
uiteindelijk is Fok! geen homo-site, maar toch worden er regelmatig homo(erotische) zaken aangesneden.. waar over het algemeen heel redelijk over gepraat wordt
ok, domme boeren zitten overal, en dat zul je ook altijd houden
al maak ik me er niet druk om, de zogenaamde 'homo haat' die velen zeggen te koesteren is slechts bekrompen onwetendheid, het beeld dat ze van homo's hebben is gewoon heel negatief, en sluit zo weinig aan bij hun eigen belevingswereld dat ze daarover een beetje gefrustreerd zijn (kan het me soms op een bepaalde manier zelfs best voorstellen)
geen zorgen dus..
NB: ik denk dat wanneer iedere homo, in welke situatie dan ook gewoon zichzelf is en op een open en eerlijke manier wil praten over homoseksualiteit, daarbij bereid is om domme praat te incasseren en zich te verplaatsen in de ander, is er niks aan de hand.. maar helaas is het niet zo en zonderen homo's zich keer op keer veeeels te veel af. dan krijg je een beetje rare situaties, en dat uit zich vervolgens in dit soort uitlatingen op dit forum
hmmm
vrij warrig verhaal, he?
maar: er wordt tenminste over gesproken! doe niet zo moeilijk, het komt best goed met de wereld
(das een beetje de strekking)
wim... zelf ook poot, en bij deze de groetjes doenend aan Anakin25 en Prycon
quote:Jeps, ik ben een meisje ja
Op zondag 15 september 2002 17:38 schreef Doffy het volgende:[..]
Aww lief!
Dank je! Je hebt nog gelijk ook!
Zeg ns eerlijk: stel dat wij elkaar kenden enzo (en ongeveer even oud zouden zijn), en ik zou jou bekennen dat ik stiekem verliefd op je was, terwijl jij hetero bent. Hoe zou jij reageren? Ik heb eens iemand 'beledigd' door 'em te vertellen dat ik 'em wel errug leuk vond, ook al wist ik dat ik er verder niks mee zou kunnen omdat hij hetero is. Maar ik moest het kwijt. Hij vond het absoluut niet leuk, terwijl ik het juist als een compliment op zou vatten, lijkt me. Wat vind jij?
- edit: oops, en als je een jongen was
Sorry!
Ik denk dat ik even zou moeten wennen (gewoon omdat een vriend je ineens leuk blijkt te vinden) aan het idee maar daarna kan je toch gewoon blijven doen? Ik zou in ieder geval niet pissig worden. Dat wordt je toch ook niet als er een hetero persoon (zeg ik dat goed zo? ) verliefd op je wordt? Beetje vreemde reactie.
Nouja, daar doe je toch niks tegen. Maar lullig dat ze dan zo met je gevoelens omgaan
Zou eerder een compliment zijn toch?
quote:Hè hè, eindelijk iemand.... DANK U!
Op zondag 15 september 2002 19:05 schreef min6 het volgende:
ik vind helemaal niet dat hier een homo-onvriendelijk klimaat heerst
* hefaistos zegt "Leven en laten leven"
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 15 september 2002 19:05 schreef min6 het volgende:
ik vind helemaal niet dat hier een homo-onvriendelijk klimaat heerstuiteindelijk is Fok! geen homo-site, maar toch worden er regelmatig homo(erotische) zaken aangesneden.. waar over het algemeen heel redelijk over gepraat wordt
(De vraag is alleen in hoeverre de FOK-users representatief zijn voor de gem. Nederlander...)
quote:Ga jij me nou vertellen hoe ik overe hetero's moet denken, ik
Op woensdag 4 september 2002 16:18 schreef -En4Cer- het volgende:
quote:Dat is geen vraag meer. Niet namelijk.
Op maandag 16 september 2002 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Helemaal mee eens!(De vraag is alleen in hoeverre de FOK-users representatief zijn voor de gem. Nederlander...)
quote:dat zou ik ook niet weten... maar qua 'jong' Nederland (<30?) komt Fok! volgens mij best aardig in de buurt
Op maandag 16 september 2002 00:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
(De vraag is alleen in hoeverre de FOK-users representatief zijn voor de gem. Nederlander...)
quote:triest
Op maandag 16 september 2002 08:56 schreef ramsesii het volgende:
O meerlijk te zijn kan ik best wel walgen van andere mannen ja.. en ja vooral zullen dat HOMO's zijn
quote:hey datjullie niet van mannen walgen moet ik dat dan ook niet ??? dat is hetzelfde als jullie in de sloot springen moet ik dat ook ?
Op maandag 16 september 2002 15:10 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
triest
Ik vindt het vies als ik 2 mannen zie kussen, hand in hand lopen e.d. en ja ook somige mannen die alleen lopen... aan de rest stoor ik me niet
quote:nope, dat moet je zelf weten, maar dat kan ik daarom nog wel triest vinden. helemaal omdat je waarschijnlijk geen een kent (alsof alle homos hetzelfde zijn
Op maandag 16 september 2002 15:44 schreef ramsesii het volgende:[..]
hey datjullie niet van mannen walgen moet ik dat dan ook niet ??? dat is hetzelfde als jullie in de sloot springen moet ik dat ook ?
Ik vindt het vies als ik 2 mannen zie kussen, hand in hand lopen e.d. en ja ook somige mannen die alleen lopen... aan de rest stoor ik me niet
Alleen vraag ik me dus af waarom je dat kenbaar moet maken?
Hier op het forum wordt er om gevraagd, okay. Maar als je homo's op straat ziet... Waarom dan schelden?
Nu bedoel ik niet zozeer dat JIJ dit doet, ik bedoel meer in het algemeen. Wat is het nut?
Als ik iedereen aan wie ik me op straat irriteer uit moet gaan schelden dan kan ik maar beter altijd binnen blijven.
Dus, waarom altijd die mensen uitschelden als ze gelukkig zijn? Kun je ze niet gewoon in je eigen tijd haten?
quote:gebruik eens goede redenen anders hou je domme antwoorden voor je...
Op maandag 16 september 2002 16:17 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
nope, dat moet je zelf weten, maar dat kan ik daarom nog wel triest vinden. helemaal omdat je waarschijnlijk geen een kent (alsof alle homos hetzelfde zijn
)
en ja, ik ken een paar homo's en ja ze weten dat ik ervan kan walgen en ja ik zeg ook tegen een een homo die ik ken dat hij vies is en ja ik scheld een homo uit die ik ken, maar hij scheld mij ook uit lol (dat laatste is voor de grap, allene daar zal jij wel niet tegen kunnen)
quote:Jamaar, wat is er nou VIES aan? Het zijn gewoon 2 mensen die handjes vasthouden of mekaar een kusje geven toch?
Op maandag 16 september 2002 16:49 schreef ramsesii het volgende:[..]
gebruik eens goede redenen anders hou je domme antwoorden voor je...
en ja, ik ken een paar homo's en ja ze weten dat ik ervan kan walgen en ja ik zeg ook tegen een een homo die ik ken dat hij vies is en ja ik scheld een homo uit die ik ken, maar hij scheld mij ook uit lol (dat laatste is voor de grap, allene daar zal jij wel niet tegen kunnen)
(Dit in verband met nieuwsgierigheid naar 'anti' homo mensen, niet als verbetering ofzo. Ik ben alleen nieuwsgierig naar jouw achterliggende gedachten in deze )
quote:ik vindt het vies klaar... uitleggen kan ik niet, en ik ga er ook niet over nadenken...
Op dinsdag 17 september 2002 07:47 schreef Baka_neko het volgende:[..]
Jamaar, wat is er nou VIES aan? Het zijn gewoon 2 mensen die handjes vasthouden of mekaar een kusje geven toch?
Ik neem aan dat je ook niet walgt als een doorsnee jongen zn vriendin een kusje geeft. Maar als diezelfde jongen iemand anders zoent (die toevallig man is) is het wel vies? of is het iets anders? kan je misschien even uitleggen wat er nou zo walgelijk is aan homo's (behalve net voor mij twijfelachtige aspect van onnatuurlijkheid) ?(Dit in verband met nieuwsgierigheid naar 'anti' homo mensen, niet als verbetering ofzo. Ik ben alleen nieuwsgierig naar jouw achterliggende gedachten in deze
)
quote:zie je wel... zelfs ramsessi is van binnen een heel lieve jongen...
niks aan de hand
quote:precies.... nou ja lief is een groot woord
Op dinsdag 17 september 2002 09:17 schreef min6 het volgende:[..]
zie je wel... zelfs ramsessi is van binnen een heel lieve jongen...
niks aan de hand
quote:daar kan ik best wel tegen, en over domme antwoorden gesproken.........jij zegt zelf niet eens bereid te zijn er over na te denken....nee, lekker slim hoor.
gebruik eens goede redenen anders hou je domme antwoorden voor je...
quote:Ok, duidelijk. Als je er nog een (persoonlijke) gegronde reden voor had, no prob maar als je er niet eens over wil NADENKEN
Op dinsdag 17 september 2002 09:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
ik vindt het vies klaar... uitleggen kan ik niet, en ik ga er ook niet over nadenken...
en dat terwlijl ik toch heel netjes iets vroeg... *zucht* van sommige mensen wordt je ZO moe
quote:ten eerste wordt er hier niet gezegd dat hetro's de schuld zijn van discriminatie.
Op dinsdag 17 september 2002 16:26 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik vind het nogal hypocriet van al die homo's dat ze steeds maar weer lopen te zeuren over dat ze gediscrimineerd worden enzo. Het zou natuurlijk niet moeten gebeuren maar ze houden het wel zelf in stand.
Altijd maar roepen dat ze zijn zoals ieder anders mens maar ondertussen gaan ze toch weer rare feestdagen organiseren (zoals de potten en flikkerdag of het roze weekend ofzo) Ze gaan naar aparte uitgaansgelegenheden en ze hebben aparte sportverenigingen en als klap op de vuurpijl hadden ze ook nog een tijdje een eigen krant
(hebben homo's anders nieuws dan hetero mensen ofzo???) dat is toch allemaal belachelijk!
Ik wil niet alle homo's over een kam scheren maar kijk eerst eens naar je eigen groepje voordat je gaat blaten dat de hetero's de schuld zijn al die discriminatie.
ten tweede zeg je dat je niet wilt generaliseren: DOE DAT DAN OOK NIET.
ten vierde, het feit dat er homokroegen bestaan wil niet zeggen dat homos zich afzonderen: het is hetzelfde als de `gewone' kroegen: dat zijn namelijk hetrokroegen! (het feit dat alles daar opingesteld is doet je vergeten dat ook dat jij je ook expres begeeft in kroegen van je eigen geaardheid! (dat homos toch ook in hetrokroegen komen zegt meer over de `openheid' van homos dan over hetros, want stel je eens de vraag: waarom ga jij Niet naar homokroegen als hetrozijnde?????
Maar een uitermate klein deel van de homos roept dat ze gediscrimineerd worden, er zijn heel wat meer hetros die roepen dat homos dat aanzichzelf te danken hebben.
open your eyes!
quote:dit is ook te makkelijk gesteld, als het onderwerp niet behandeld mag worden in nederland , hoe kan je het aceptatie niveau dan verhogen, natuurlijk accepteerd een groot deel van nederland homosexualiteit. Maar dat is zeker niet heel nederland. Zolang er nog jongeren op school worden gepest op het moment dat zij er voor uit komen dat zij homosexueel zijn, is het nodig om homosexualiteit in de media te krijgen. Een politicus die het woordje homo in de mond neemt, zal weinig effect hebben. Daarom worden er van dit soort manifestaties gehouden.
Ik vind het nogal hypocriet van al die homo's dat ze steeds maar weer lopen te zeuren over dat ze gediscrimineerd worden enzo. Het zou natuurlijk niet moeten gebeuren maar ze houden het wel zelf in stand.
Altijd maar roepen dat ze zijn zoals ieder anders mens maar ondertussen gaan ze toch weer rare feestdagen organiseren (zoals de potten en flikkerdag of het roze weekend ofzo) Ze gaan naar aparte uitgaansgelegenheden en ze hebben aparte sportverenigingen en als klap op de vuurpijl hadden ze ook nog een tijdje een eigen krant
(hebben homo's anders nieuws dan hetero mensen ofzo???) dat is toch allemaal belachelijk!
Ik wil niet alle homo's over een kam scheren maar kijk eerst eens naar je eigen groepje voordat je gaat blaten dat de hetero's de schuld zijn al die discriminatie.
Zodra jij je er niet meer aan ergert dat dit soort feestdagen georganiseert worden, dan is homosexualiteid pas geaccepteerd.
Carnaval is toch ook een vreemd soort feestdag, wordt daar moeilijk om gedaan?
Tevens die krant is er nog steeds, caffe's heb je ook nog steeds, en wat is het probleem nou? tegenwoordig kan je vaak niet meer zien of iemand homo is, nu creeert men een centraal meeting point, zodat homo's elkaar kunnen ontmoeten, zodat zij ook hun vriend of vriendin kunnen vinden. Daar is het makkelijker om te oordelen of iemand homo is. Jij hoeft er toch niet naar binnen? nders kunnen we net zo goed de date avonden in de "hetro" kroegen ook afschaffen, omdat dat ook dan onzin is.
quote:Ga jij eerst maar eens goed leren lezen, drol.
rare feestdagen organiseren (zoals de potten en flikkerdag of het roze weekend ofzo)
quote:Wie zijn dan de schuld van de disriminatie, de homo's? (of de biseksuelen, want verder blijft er niet veel over he)
Op dinsdag 17 september 2002 16:57 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
ten eerste wordt er hier niet gezegd dat hetro's de schuld zijn van discriminatie.
quote:Waar doe ik dat dan?
ten tweede zeg je dat je niet wilt generaliseren: DOE DAT DAN OOK NIET.
quote:Euh, misschien omdat ik op vrouwen val en bij de vrouwen in homobars zal ik wel niet veel succes hebben of wel soms?
ten vierde, het feit dat er homokroegen bestaan wil niet zeggen dat homos zich afzonderen: het is hetzelfde als de `gewone' kroegen: dat zijn namelijk hetrokroegen! (het feit dat alles daar opingesteld is doet je vergeten dat ook dat jij je ook expres begeeft in kroegen van je eigen geaardheid! (dat homos toch ook in hetrokroegen komen zegt meer over de `openheid' van homos dan over hetros, want stel je eens de vraag: waarom ga jij Niet naar homokroegen als hetrozijnde?????
quote:Ja, misschien omdat er wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten...
Maar een uitermate klein deel van de homos roept dat ze gediscrimineerd worden, er zijn heel wat meer hetros die roepen dat homos dat aanzichzelf te danken hebben.
Het is toch gewoon krom dat je er voor vecht om gewoon gevonden te worden maar dat je je aan de andere kant juist weer afzonderd.
Nou zeg ik niet dat alle homo's dat doen. Maar juist die gasten die actief het taboe weg willen hebben versterken dat juist.
Tja, als je constant in de media homo's ziet die in het roze met een peloton travestieten erbij, tja, dan krijg je een beetje een kromme beeldvorming.
Ik denk dat het een ziekte is trouwens, het is toch niet normaal dat je op je eigen geslacht valt.
Mensen zijn op de wereld gebracht om zich voor te planten, dus homo's hebben niks te zoeken op deze aarde.
quote:Goed onderbouwd hoor, klasse.
Op dinsdag 17 september 2002 17:33 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ga jij eerst maar eens goed leren lezen, drol.
quote:Precies ik denk ook altijd maar dat het een ziekte is, misschien komt er ooit nog eens een geneesmiddel, maar dat betwijfel ik.
Op dinsdag 17 september 2002 18:10 schreef Pringle het volgende:
Ik ben homo's zat!Ik denk dat het een ziekte is trouwens, het is toch niet normaal dat je op je eigen geslacht valt.
Mensen zijn op de wereld gebracht om zich voor te planten, dus homo's hebben niks te zoeken op deze aarde.
quote:Waar maken jullie je nou zo druk over?? Als er EEN groep in de samenleving is waar je weinig mee te maken zult hebben zijn het wel homomannen. Ze zullen jullie als overduidelijk heteromannen niet lastigvallen want jullie heterosignalen zijn zo schrikbarend aanwezig dat ze je niet eens een tweede blik toewerpen.
Op dinsdag 17 september 2002 18:20 schreef NoMercy het volgende:[..]
Precies ik denk ook altijd maar dat het een ziekte is, misschien komt er ooit nog eens een geneesmiddel, maar dat betwijfel ik.
En het leuke van Nederland is dat mensen dingen in groepsverband kunnen organisreren (kantklossen, JOVD, Fokken, parenclubs) en dat zijn ook clubs waar mensen met andere voorkeuren dan het gros verzamelen. Maakt geen reet uit in hoeverre je er zelf mee geconfronteerd wil worden, ze zijn er.
Vergeet niet dat hetero zijn OVERAL de norm is, en dat het gewoon erg fijn kan zijn om je niet overal tussen de voegen als 'de homo'
En in godsnaam: als je er geen last van hebt, wie ben jij dan om te oordelen over iemands houding en gebaren en bestaan. Get a life en loop niet te bokken over een groep mensen die net zo divers in opvattingen en uitingen is als ieder andere.
Het getuigt van weinig tolerantie als je geen groep anders denkenden/gedragenden in je omgeving kan accepteren.
Volgens mij kom je alleen achter de oorzaak als je een onderzoekt doet naar het ontstaan van HETEROfilie. Pas dan kun je nagaan wat er misgegaan is. Zo'n onderzoek is nog nooit gedaan....
quote:Volledig mee eens.
Op dinsdag 17 september 2002 20:50 schreef marsterretje het volgende:Het getuigt van weinig tolerantie als je geen groep anders denkenden/gedragenden in je omgeving kan accepteren.
quote:Ik had alles al goed onderbouwd, dat jij dat niet leest is niet mijn probleem...
Op dinsdag 17 september 2002 18:11 schreef GEsTOoRD het volgende:
Goed onderbouwd hoor, klasse.
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over die Pride feesten...
Niet dat iemand het ooit leest, maar ik gooi 'm nog maar eens in de herhaling:
[..]
quote:
Op donderdag 8 augustus 2002 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
Waar die evenementen voor zijn is om te laten zien dat het KAN in Nederland. Als je in Egypte openlijk homo bent dan wordt je veroordeeld en krijg je de doodstraf.
Dus dat zulke feesten in Nederland zomaar kunnen, dat is wel iets om als land trots op te zijn.
Met een GayPride-achtig feest wordt aangegeven dat er vrijheid is in Nederland.
Overigens heet het al jaren geen GayPride meer, maar Amsterdam Pride.
quote:He, ik ben zo blij dat ik nu eindelijk weet waarom ik op aard ben. Ik zat aan hele ingewikkelde zaken te denken, een betere wereld, een hogerliggend doel
Ik ben homo's zat!Ik denk dat het een ziekte is trouwens, het is toch niet normaal dat je op je eigen geslacht valt.
Allemaal ziek, want allemaal niet gericht op datgene waarvoor wij op aard zijn. En daarnaast zijn er veel, heel veel mensen die zich eens af moeten vragen waar ze eigenlijk mee bezig zijn: Ikzelf ben bijvoobeeld zeker 23,5 uur per dag niet bezig met mijn primaire taak op deze aardkloot.
quote:Een ziekte is niet aangeboren, homosexualiteit wel.
Precies ik denk ook altijd maar dat het een ziekte is, misschien komt er ooit nog eens een geneesmiddel, maar dat betwijfel ik.
Buiten dat is de gaypride ook gewoon feest voor homo's, het eens meemaken om 1 dag per jaar in de meerderheid te zijn..
Dan nu de gaykrant: dat is geen krant. Het heet alleen de gaykrant en is gewoon een (naar mijn mening stom) tijdschrift voor homo's, evenals bladen als de Expreszo (homojongeren) en Squeeze (modegeile nichten )
Als laatste de homokroegen, die bestaan alleen maar uit praktisch oogpunt heb ik het idee. Iedereen wil de mogelijkheid hebben om te kunnen versieren bij het uitgaan, in een homokroeg ondervinden nichten (ja, ik mag ze lekker wel zo noemen volgens mijn geponeerde etiquette aan het begin van deze post ) geen last ervan dat ze niet zeker weten of iemand hetero is, want 95% van de jongens daar is net als zij en kunnen ze er op los flirten wat ze willen.
Overigens ga ik zelf niet altijd uit in homokroegen, omdat het merendeel van mijn vrienden hetero is en ik met hen vaak meer lol heb dan met homo's, maar het homocircuit heeft ook zijn charme..
Zo................... ik heb gezegd
Zelfde geldt voor de homokroegen; het is een paradox, want ze zouden niet *moeten* bestaan. Het is echter wel handig dat ze er zijn (mits met mate!) want dan weet je zeker dat je geen slag voor je harses krijgt als je een leuke jongen iets te lang aanstaart Zolang ik niet met mijn vriendje kan knuffelen op elke plek die ik wil zonder raar aangestaard/getreiterd/geslagen te worden (is me overkomen jah) is een homokroeg een veilige stek. Overigens, moet ik wel zeggen, niet te vaak want er wil soms nog wel eens een opgefokt sfeertje hangen. Daarom vind je me meestal ook in 'gewone' (hetero??) kroegen want daar kan je beter relaxed met je vrienden hangen (ho's en he's by the way).
Sommige dingen -zoals de kroegen en de gayprides- snap je eigenlijk alleen maar goed als je als homo door het leven gaat, of je wilt verdiepen in hun manier van leven: die doorgaans verdacht op die van hetero's lijkt
quote:daar ga je dus de fout in. ik moet al bijna kotsen bij het idee iets met een maat van mij te doen
maar ik walg echt niet van een vrouw, lijkt me dus ook logisch dat heteromannen ook niet van een andere man walgen
quote:Je ziet dat hjet patroon van integratie (en gelijke rechten en kansen) van homos in de samenleving hetzelfde patroon heeft als dat van de integratie/emancipatie van vrouwen (nog niet zo heel lang geleden uitten mannen dezelfde kritiek op vrouwen als jij nu op homos hebt) en bij de integratie in de eerste helft van de eeuw en van de allochtonen hedentendage zie je hetzelfde patroon.
Op dinsdag 17 september 2002 18:07 schreef Pingwing het volgende:Wie zijn dan de schuld van de disriminatie, de homo's? (of de biseksuelen, want verder blijft er niet veel over he)
[..]Er zijn hier meer lui zoals jij die schreeuwen dat homos zeiken over discriminatie dan homos die er over klagen.
Waar doe ik dat dan?
[..]
je zegt dat je niet alle homos over een kam wilt scheren maar vervolgens doe je dat dus tochEuh, misschien omdat ik op vrouwen val en bij de vrouwen in homobars zal ik wel niet veel succes hebben of wel soms?
nu zeg je het zelf waarom jij niet naar een homobar gaat, logisch dan toch dat homos naar homobars gaan? (btw er zijn genoeg homobars waar heel veel hetro vrouwen komen )[/b]
Ja, misschien omdat er wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten...
Het is toch gewoon krom dat je er voor vecht om gewoon gevonden te worden maar dat je je aan de andere kant juist weer afzonderd.
Nou zeg ik niet dat alle homo's dat doen. Maar juist die gasten die actief het taboe weg willen hebben versterken dat juist.
Tja, als je constant in de media homo's ziet die in het roze met een peloton travestieten erbij, tja, dan krijg je een beetje een kromme beeldvorming.
dat vechten voor acceptatie is gelijke rechten en gelijke mogelijkheden. dat er lui zijn die in het roze op tv willen doet daar niets aan af, want waarom zou je je hetzelfde moeten gedragen als anderen om gelijke rechten te krijgen??
Het zijn niet de mensen die bezig zijn om gelijke rechten en kansen te krijgen die lopen te zeiken, maar de groep die zich of verzet tegen die integratie of daar velle kritiek op uit die noodeloos uit hun nek lopen te lullen.
quote:Uhm.. jij gaat toch ook niet nadenken waarom je spruitjes niet lekker vindt, ik vindt homo's vies en een reden is er niet klaar !!! Mijn gevoel zegt dat het niet klopt
Op dinsdag 17 september 2002 15:51 schreef Baka_neko het volgende:[..]
Ok, duidelijk. Als je er nog een (persoonlijke) gegronde reden voor had, no prob maar als je er niet eens over wil NADENKEN
vind ik jou een
!! En DAAR wil IK verder niet meer over nadenken.
Goedemiddag!en dat terwlijl ik toch heel netjes iets vroeg... *zucht* van sommige mensen wordt je ZO moe
![]()
quote:Spruitjes zijn anders heel gezond.
Op woensdag 18 september 2002 14:05 schreef ramsesii het volgende:Uhm.. jij gaat toch ook niet nadenken waarom je spruitjes niet lekker vindt, ik vindt homo's vies en een reden is er niet klaar !!! Mijn gevoel zegt dat het niet klopt
En bovendien bestaat er iets als een 'aquired taste', iets léren eten, léren lekker vinden zelfs. Ik ben blij dat ik spruiten heb leren eten, klassieke muziek heb leren waarderen, etc etc.
Gevoel is niet statisch, blijft niet altijd hetzelfde. Je kunt aan dingen wennen.
quote:Daar kan ik niet aan wennen en wat jij bedoelt is hier niet op toe te passen
Op woensdag 18 september 2002 14:17 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Spruitjes zijn anders heel gezond.
En bovendien bestaat er iets als een 'aquired taste', iets léren eten, léren lekker vinden zelfs. Ik ben blij dat ik spruiten heb leren eten, klassieke muziek heb leren waarderen, etc etc.
Gevoel is niet statisch, blijft niet altijd hetzelfde. Je kunt aan dingen wennen.
quote:Daar wil je niet aan wennen.
Op woensdag 18 september 2002 15:06 schreef ramsesii het volgende:
Daar kan ik niet aan wennen.
quote:Ik vond het eerst ook maar raar om jongens/mannen te zien zoenen. Nu ben ik eraan gewend. Kan dus prima.
Op woensdag 18 september 2002 15:06 schreef ramsesii het volgende:
Daar kan ik niet aan wennen en wat jij bedoelt is hier niet op toe te passen
quote:Klopt. Spruitjes zijn geen homo's. Maar wie kwam er nou met die vergelijking?
Op woensdag 18 september 2002 15:06 schreef ramsesii het volgende:[..]
Daar kan ik niet aan wennen en wat jij bedoelt is hier niet op toe te passen
Trouwens, ik kan heel goed verklaren wat ik vies vind aan spruitjes: te bitter, beetje soppig, en een vies uitgekookt koolsmaakje. Rauw best lekker. Nou jij:
En leg nou eens uit wat er nou VIES is aan 2 mannen die verliefd zijn. Handje vasthouden= niet vies. Ze zullen ongetwijfeld hun handen wassen. Zoenen: idem dito. Sex: is niet viezer dan een man die een vrouw van achteren neemt. Niet mijn voorkeur, maar ik vind dat ook echt niet extreem ranzig.
Het zijn gewoon 2 mensen hoor!! probeer ze es zo te zien ipv als 'twee MANNEN'.
Dat je er niet van houd, dat je het zelf niet wilt, best! Ik val ook niet op vrouwen. Maar waarom vinden jullie het 'walgelijk, vies (? vies?? hoezo VIES?) of tegennatuurlijk'? kan iemand mij dat nou uitleggen?
En dan niet van: OOOOOOWH YUCKY YUKY GROSS!! 2 MANNEN DAT HOORT NIET DAT IS ONNATUURLIJK WANT DAT KAN GEEN KINDERTJES MAKEN!! (hallóóhóó, rokenautorijdenvlietuigkledingmensendieinditgedeeltevandewereldwonen is OOK niet natuurlijk!!!)
quote:Halooooooohhh.. Appels met peren.
Op woensdag 18 september 2002 21:01 schreef Baka_neko het volgende:
En dan niet van: OOOOOOWH YUCKY YUKY GROSS!! 2 MANNEN DAT HOORT NIET DAT IS ONNATUURLIJK WANT DAT KAN GEEN KINDERTJES MAKEN!! (hallóóhóó, rokenautorijdenvlietuigkledingmensendieinditgedeeltevandewereldwonen is OOK niet natuurlijk!!!)
quote:Dus? Er wordt zoveel geappeld en -peert hier.
Op woensdag 18 september 2002 21:54 schreef Disorder het volgende:[..]
Halooooooohhh.. Appels met peren.
quote:Waarom wil je dat weten dan?
Op donderdag 19 september 2002 07:33 schreef Baka_neko het volgende:
Maar kan iemand mij nou vertellen wat ze zo vies vinden aan homo's? (met beargumentatie?)
quote:Het uiteindelijke doel is om je voor te planten, we kunnen natuurlijk niet asl konijnen de hele dag neuken en jongen baren.
Op woensdag 18 september 2002 08:47 schreef Parabola het volgende:[..]
He, ik ben zo blij dat ik nu eindelijk weet waarom ik op aard ben. Ik zat aan hele ingewikkelde zaken te denken, een betere wereld, een hogerliggend doel
blijk ik hier gewoon te zijn om me voor te planten!
Ik ken trouwens nog een paar andere, sterk vergelijkbare zieken:condoomgebruikers; pilslikkers; periodieke onthouders; voor-het-zingen-de-kerk-uiters; spiralisten morning-after-pillers; celibatairen; maagdelijkheid-tot-het-huwelijk-bewaarders;
Allemaal ziek, want allemaal niet gericht op datgene waarvoor wij op aard zijn. En daarnaast zijn er veel, heel veel mensen die zich eens af moeten vragen waar ze eigenlijk mee bezig zijn: Ikzelf ben bijvoobeeld zeker 23,5 uur per dag niet bezig met mijn primaire taak op deze aardkloot.
quote:Wat een onzin. Sex om de sex heeft helemaal niets met voortplanting te maken. jij zegt dus dat IEDEREEN als doel MOET hebben het krijgen van kinderen?
Op donderdag 19 september 2002 09:02 schreef Pringle het volgende:[..]
Het uiteindelijke doel is om je voor te planten, we kunnen natuurlijk niet asl konijnen de hele dag neuken en jongen baren.
Condooms zijn er om ziektes tegen te houden en voor mensen die nog niet toe zijn aan kinderen.
nou lekker leuk voor alle mensen die dat niet willen of kunnen.
quote:Ze stinken.
Op donderdag 19 september 2002 07:33 schreef Baka_neko het volgende:
Maar kan iemand mij nou vertellen wat ze zo vies vinden aan homo's? (met beargumentatie?)
quote:Hahaha! Ik raad jou aan om eens te kijken naar Monty Python's "Meaning of Life"
Op donderdag 19 september 2002 09:02 schreef Pringle het volgende:Het uiteindelijke doel is om je voor te planten, we kunnen natuurlijk niet asl konijnen de hele dag neuken en jongen baren.
Condooms zijn er om ziektes tegen te houden en voor mensen die nog niet toe zijn aan kinderen.
MR. BLACKITT: Look at them, bloody Catholics, filling the bloody world up with bloody people they can't afford to bloody feed.
MRS. BLACKITT: Hmm. Well, why do they have so many children?
MR. BLACKITT: Because... every time they have sexual intercourse, they have to have a baby.
MRS. BLACKITT: But it's the same with us, Harry.
MR. BLACKITT: What do you mean?
MRS. BLACKITT: Well, I mean, we've got two children, and we've had sexual intercourse twice.
MR. BLACKITT: That's not the point. We could have it any time we wanted.
MRS. BLACKITT: Really?
MR. BLACKITT: Oh, yes, and, what's more, because we don't believe in all that Papist claptrap, we can take precautions.
MRS. BLACKITT: What, you mean... lock the door?
MR. BLACKITT: No, no. I mean, because we are members of the Protestant Reformed Church, which successfully challenged the autocratic power of the Papacy in the mid- sixteenth century, we can wear little rubber devices to prevent issue.
MRS. BLACKITT: What d'you mean?
MR. BLACKITT: I could, if I wanted, have sexual intercourse with you,...
MRS. BLACKITT: Oh, yes, Harry.
MR. BLACKITT: ...and, by wearing a rubber sheath over my old feller, I could insure... that, when I came off, you would not be impregnated.
quote:
Op donderdag 19 september 2002 10:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hahaha! Ik raad jou aan om eens te kijken naar Monty Python's "Meaning of Life"
MR. BLACKITT: Look at them, bloody Catholics, filling the bloody world up with bloody people they can't afford to bloody feed.
MRS. BLACKITT: Hmm. Well, why do they have so many children?
MR. BLACKITT: Because... every time they have sexual intercourse, they have to have a baby.
MRS. BLACKITT: But it's the same with us, Harry.
MR. BLACKITT: What do you mean?
MRS. BLACKITT: Well, I mean, we've got two children, and we've had sexual intercourse twice.
MR. BLACKITT: That's not the point. We could have it any time we wanted.
MRS. BLACKITT: Really?
MR. BLACKITT: Oh, yes, and, what's more, because we don't believe in all that Papist claptrap, we can take precautions.
MRS. BLACKITT: What, you mean... lock the door?
MR. BLACKITT: No, no. I mean, because we are members of the Protestant Reformed Church, which successfully challenged the autocratic power of the Papacy in the mid- sixteenth century, we can wear little rubber devices to prevent issue.
MRS. BLACKITT: What d'you mean?
MR. BLACKITT: I could, if I wanted, have sexual intercourse with you,...
MRS. BLACKITT: Oh, yes, Harry.
MR. BLACKITT: ...and, by wearing a rubber sheath over my old feller, I could insure... that, when I came off, you would not be impregnated.
'Blikgroente net zo gezond als verse groente'
http://nu.nl/document?n=62593
[/offtopic]
BTW, ik heb persoonlijk vaker een vrouw in bed..... Gaat deze hele discussie ook op voor lesbiennes???? Wij kunnen gewoon ons voortplanten, hebben we slechts een druppeltje zaad voor nodig.....
[Dit bericht is gewijzigd door redhead_too op 20-09-2002 16:18]
quote:Je hebt er enkele bij die in de ontkennende fase zijn misschien, maar je moet niet vergeten dat veel mensen homo's maar gewoon niks vinden.
Op vrijdag 20 september 2002 16:14 schreef redhead_too het volgende:
Humm, moet ff gaan zoeken, maar ik kwam pas een wetenschapplijk artikel tegen waaruit zou bl;ijken dat blijkt dat homofoob gedrag samengaat met meer homosexuele gevoelens. Als ik dat los laat op deze uit de hand lopende discussie.......................
quote:Vraag is dus, waarom vinden ze het maar niks, en dat onderzoek wijst in een bepaalde richting..... En dat doet dus niks af aan wat je hier steld.....
Op vrijdag 20 september 2002 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Je hebt er enkele bij die in de ontkennende fase zijn misschien, maar je moet niet vergeten dat veel mensen homo's maar gewoon niks vinden.
quote:Naar het waarom is gissen. Kan vanalles zijn, ze vinden het vies, of ze vinden het ongehoord, men is het niet gewend, van God mag het niet.
Op vrijdag 20 september 2002 16:20 schreef redhead_too het volgende:[..]
Vraag is dus, waarom vinden ze het maar niks, en dat onderzoek wijst in een bepaalde richting..... En dat doet dus niks af aan wat je hier steld.....:)
quote:Alsof de argumenten die iemand gebruikt ook daadwerkelijk iets zeggen over de onderliggende gevoelens. Zeker als men juist bepaalde gevoelens niet wil laten zien...........
Op vrijdag 20 september 2002 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Naar het waarom is gissen. Kan vanalles zijn, ze vinden het vies, of ze vinden het ongehoord, men is het niet gewend, van God mag het niet.
Ieder heeft wel zijn eigen argument daarvoor.
quote:En net zoals voor mij 'de Lloret-gangers' het niet 'verpesten' voor de hetero's, zouden ook de 'iT-gangers' het voor jou niet hoeven verpesten voor de homo's. Toch?
Op vrijdag 20 september 2002 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet je wat het is? Het is gewoon een kleine groep die het verpest voor alle homo's. En dat zijn de homo's die zo graag aan iedereen willen laten zien dat ze homo zijn. De iT-type's.
quote:Dus jij hebt het beeld dat elke hetero elke dag op het strand ligt te neuken met elke dag een verschillende breezergirl of smirnofdude
Op vrijdag 20 september 2002 17:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En net zoals voor mij 'de Lloret-gangers' het niet 'verpesten' voor de hetero's, zouden ook de 'iT-gangers' het voor jou niet hoeven verpesten voor de homo's. Toch?
quote:Helemaal mee eens!
Op vrijdag 20 september 2002 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet je wat het is? Het is gewoon een kleine groep die het verpest voor alle homo's. En dat zijn de homo's die zo graag aan iedereen willen laten zien dat ze homo zijn. De iT-type's.
quote:Nee, juist niet!
Op vrijdag 20 september 2002 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Dus jij hebt het beeld dat elke hetero elke dag op het strand ligt te neuken met elke dag een verschillende breezergirl of smirnofdude
Dat was mijn punt! Ik ben in staat om in te zien dat de gemiddelde hetero geen Lloret-ganger is. En zo zou een hetero moeten inzien dat de gemiddelde homo geen iT-ganger is!
In beide gevallen is er dus geen 'verpesten'. Omdat ik daar doorheen kan kijken.
quote:die dingen zijn imho niet te vergelijken.
Op zaterdag 21 september 2002 14:07 schreef redhead_too het volgende:
Nog een leuke in deze context is dat ik al diverse malen meegemaakt heb dat mannen in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk maken dat ze twee mannen bijelkaar maar ....... vinden, terwijl die zelfde mannen ruiterlijk togaven er supergeil van te worden als het twee vrouwen zouden zijn geweest.......
en ja, wat je gevoel zegt hoeft niet altijd logisch te zijn.
-edit-
ik las net de sig van DL en moest 'm hier gewoon even kwijt
quote:
"We had gay burglars the other night. They broke in and rearranged the furniture..."
quote:Mooi gesproken
Op vrijdag 20 september 2002 17:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, juist niet!
Dat was mijn punt! Ik ben in staat om in te zien dat de gemiddelde hetero geen Lloret-ganger is. En zo zou een hetero moeten inzien dat de gemiddelde homo geen iT-ganger is!
In beide gevallen is er dus geen 'verpesten'. Omdat ik daar doorheen kan kijken.
quote:*mee eens is*
Op zaterdag 21 september 2002 14:20 schreef SpaceCake het volgende:
Ik ben zelf absoluut geen homo, maar ik heb niets tegen homo's. Die mensen moeten zelf weten wat ze doen. Onredelijk gedrag erover maakt mij ook af en toe boos.
ik stoor me er absoluut niet aan, ze moeten idd zelf weten wat ze doen, ook al zoenen ze in het openbaar, maakt me echt niets uit
quote:Integendeel, geloof ik?
Op zaterdag 21 september 2002 14:22 schreef Sinaasappel het volgende:
ook al zoenen ze in het openbaar, maakt me echt niets uit
BTW waarschijnlijk heeft elke homohater een onderbroek aan die door een homo is ontworpen en das een enge gedachte voor een homohater dat er iets van een homo om je kont heen zit als je in je bedje licht
Ik heb gesproken
quote:
Op woensdag 4 september 2002 16:11 schreef blikgroente het volgende:
Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen, maar het tegendeel hiervan is waar. Homo, flikker en nicht worden al te vaak gebruikt door hetero's als scheldwoorden en dat vind ik iets verkeerd. Net zoals het gebruik van Turk als scheldwoord verkeerd is. Mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze hier anderen mee aandoen.Ok, ik heb gesproken..
quote:WHAHAHAHAHAHA
Op zaterdag 21 september 2002 19:50 schreef Filmgek het volgende:
BTW waarschijnlijk heeft elke homohater een onderbroek aan die door een homo is ontworpen en das een enge gedachte voor een homohater dat er iets van een homo om je kont heen zit als je in je bedje lichtIk heb gesproken
[..]
die isse goed
quote:Je kiest er sowieso niet voor om homo te zijn hoor. Had ik mogen kiezen dan had ik hetero gebleven, had een stuk makkelijker geweest
Op dinsdag 24 september 2002 13:22 schreef OuTPuT het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand er voor kiest om homo te zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel de andere kant op kijk als ik 2 mannen zie zoenen.
quote:Hehe.. waarom zou je je 2 mannen in 1 bed proberen voor te stellen als je hetero bent? Dat homo's dat fijn vinden, kun jij je toch weinig bij voorstellen omdat je veel liever bij een meid in bed ligt, iets wat ik me weer nauwelijks kan voorstellen
Op dinsdag 24 september 2002 13:27 schreef redhead_too het volgende:
Ik merk zelf dat ik een soort dubbelle reactie heb. enerzijds vind ik het allemaal prima. Heb ook diverse goede kenissen die homo zijn, en dat zijn gewoon toffe lui. Als ik me echter twee mannen bij elkaar in bed probeer voor te stellen, daar kan ik werkelijk waar helemaal niets mee. Twee vrouwen daarentegen, geen probleem, doe ik vaker dan met een man in bed liggen. Emotioneel geeft het dus bij mij twee heel duidelijke verschillende reacties.
quote:Ik wil het me niet voorstellen...
Op dinsdag 24 september 2002 13:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
iets wat ik me weer nauwelijks kan voorstellen
quote:Precies, en ik denk dat dit om deze reden een grote bron van onredelijk gedrag is.
Op dinsdag 24 september 2002 13:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hehe.. waarom zou je je 2 mannen in 1 bed proberen voor te stellen als je hetero bent? Dat homo's dat fijn vinden, kun jij je toch weinig bij voorstellen omdat je veel liever bij een meid in bed ligt, iets wat ik me weer nauwelijks kan voorstellen
quote:Waarom zou het dan zo zijn dat er geen homo's zijn die onredelijk gedrag vertonen tegen hetero's?
Op dinsdag 24 september 2002 13:39 schreef redhead_too het volgende:
Precies, en ik denk dat dit om deze reden een grote bron van onredelijk gedrag is.
quote:Omdat ze:
Op dinsdag 24 september 2002 13:58 schreef Doffy het volgende:Waarom zou het dan zo zijn dat er geen homo's zijn die onredelijk gedrag vertonen tegen hetero's?
quote:My point exactly...
Op dinsdag 24 september 2002 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat ze:
- vaak wat meer openminded hebben leren zijn op 'seksueel' gebied
quote:Omdat die er wel zijn. Als 5% van de hetero mannen onredelijk is, en onder homo's dat niet anders is, en ik had gelezen dat 7% van de bevolking homo is, dan is 0.05 maal 0.07 is 0.0035% van de mensen en homosexueel en onredelijk. ergo, die kom je dus bijna niet tegen. Dit in tegen stelling tot onredelijke hetero mannen. Als je dan ook nog eens niet op plekken komt waar homo's zich verzamelen, dan is die kans dus typhus klein.
Op dinsdag 24 september 2002 13:58 schreef Doffy het volgende:[..]
Waarom zou het dan zo zijn dat er geen homo's zijn die onredelijk gedrag vertonen tegen hetero's?
quote:Als ik je wiskunde even mag bijpunten:
Op dinsdag 24 september 2002 15:28 schreef redhead_too het volgende:
Omdat die er wel zijn. Als 5% van de hetero mannen onredelijk is, en onder homo's dat niet anders is, en ik had gelezen dat 7% van de bevolking homo is, dan is 0.05 maal 0.07 is 0.0035% van de mensen en homosexueel en onredelijk. ergo, die kom je dus bijna niet tegen. Dit in tegen stelling tot onredelijke hetero mannen. Als je dan ook nog eens niet op plekken komt waar homo's zich verzamelen, dan is die kans dus typhus klein.
Daarbij kom ik wel degelijk op plaatsen 'waar homo's zich verzamelen' (onder het motto 'I'm not gay but my boyfriend is'), en ken ik best wel veel homo's. Natuurlijk niet allemaal (goddank) maar ik heb zelfs nog nooit *gehoord* van een homo die 'iets' tegen hetero's zou hebben (en er wordt wat afgeluld).
quote:Goed.. dit is dus ook heel jammer altijd.. cijfertjes.. daar gaat het hier namelijk helemaal niet om. Hoeveel homo's er zijn, hoeveel anti-hetero-nichten er zijn enz. doet er niet zo toe.
Op dinsdag 24 september 2002 15:49 schreef Doffy het volgende:[..]
Als ik je wiskunde even mag bijpunten:
5% is 0.05
7% is 0.07
7% * 5% is dus 0.0035, ofwel 0,35%. Ofwel, op elke duizend mensen vind je 3 en een halve onredelijke nichten. Of die 7% en 5% kloppen weet ik niet, is ook niet de discussie. Jij zat er een factor 100 naast.Daarbij kom ik wel degelijk op plaatsen 'waar homo's zich verzamelen' (onder het motto 'I'm not gay but my boyfriend is'), en ken ik best wel veel homo's. Natuurlijk niet allemaal (goddank) maar ik heb zelfs nog nooit *gehoord* van een homo die 'iets' tegen hetero's zou hebben (en er wordt wat afgeluld).
quote:Hmmm.
Op dinsdag 24 september 2002 15:54 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. dit is dus ook heel jammer altijd.. cijfertjes.. daar gaat het hier namelijk helemaal niet om. Hoeveel homo's er zijn, hoeveel anti-hetero-nichten er zijn enz. doet er niet zo toe.
quote:Wellicht een paar zure types die het niemand vergeven dat 'ze' niet geaccepteerd worden enzo, maar niet omdat ze het idee 'smerig' vinden dat een man en een vrouw seks hebben...
btw. Er zijn wel degelijk homo's die wat tegen hetero's hebben, gelukkig de meesten niet,
quote:Ook een niet te roeien beeld van de 'gemiddelde homo'.
en bij veel homo's zie je juist dat ze enorm veel met (hetero) meiden optrekken.
quote:zeg dan niks hé
Op woensdag 4 september 2002 17:20 schreef PatrickBateman het volgende:
Die kuthomo's ook altijd...
quote:Onzin
Op woensdag 4 september 2002 16:26 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
Verschil is dat het sowieso ranzig is om mannen te zien kussen. Vrouwen valt nog wel mee omdat vrouwen al intiemer zijn.
quote:Wel, enkele rechtzettingen:
Op woensdag 4 september 2002 17:32 schreef thedane het volgende:
Over anale seks kan ik geen wetenschappelijke/biologische verklaring geven, anders dan my own thoughts on the subject:Ik vind 't tegennatuurlijk; Als er alleen maar homoseksualiteit zou zijn, dan zou de mens uitsterven; dit kan dus niet de bedoeling zijn. Waarom dan toch homoseksualiteit ? Vanwege overbevolking? Kan ik me niet voorstellen, homoseksualiteit bestaat al duizenden jaren; ook in tijden dat de bevolking veel kleiner was. Terwijl het percentage niet of niet noemenswaardig gestegen is.
Ik heb niks tegen homo's in het algemeen. 't zijn ongetwijfeld 'normale' mensen (als er al 'normale' mensen bestaan), maar imho is homoseksualiteit wel
Ik ben 1 keer nogal onzedelijk benaderd door een homo, en ik had de grootste moeite 'm bij me vandaan te krijgen, dus misschien (?) beinvloedt dat de beoordeling .. misschien ook niet.Overigens (beetje loze mededeling wellicht, maartoch! : ) ik ken persoonlijk ook een paar homo's .. hele toffe gozers, en als ik 't niet zou weten, dan zou ik 't ook niet merken. Kan heel goed met ze overweg, en 't feit dat ze homo zijn doet daar niks aan af.
Raymond
quote:pfff, 2 mensen houden van elkaar en laat die mensen van elkaar houden, pervers ventje, dat is heus (meestal) niet om de seks te doen hoor, en als iemand nu liever zijn eigen geslacht ziet, laat heb dan gelukkig zijn hé, trouwens, homoseksuelen vergelijken met cheerleaders, das pas ranzig.
Op donderdag 5 september 2002 02:53 schreef Calella het volgende:
Ik vind H to O to the MO's ranzig, net als bestialiteit.Bite me..
O nee, laat maar
quote:Dat liedje wat je bedoelt is waarschijnlijk van TNT (Tony and Tom) en heet "Al wie dat niet spring". Wel, ik verdedig homo's, biseksuelen en lesbiennes, ik ben zelf biseksueel en met dat liedje kan ik heus wel lachen hoor. Wat doe je als homoseksueel dan? Lekker zitten protesteren en niet meedoen of gewoon meespringen en je er geen zak van aantrekken? Trouwens, Tony en Tom zijn zelf homoseksuelen die lachen met zichzelf volgens jouw? Nee, ze lachen met de maatschappij die zo verkankert reageert op homoseksueliteit.
Op donderdag 5 september 2002 11:58 schreef DarkHelmet het volgende:
Vind ik dus ook. Bijv. in de skihut "als je nu niet springt ben je een homofiel".
Eigenlijk schandalig! Zo voel je je goed als je als jongere erachter komt dat je homo bent en al je leeftijd genoten springen om het hardst mee!Grappen moet je kunnen maken over (bijna) alles. Maar dat hele gedoe over homo-is-vies of homo als scheldwoord kan ik niet bij met mijn hoofd
quote:Dan mis je toch wel echt de bedoeling van gay-parades en zo. De bedoeling is om de homofobe Jan Moraal duidelijk te maken dat we niet meer in de middeleeuwen leven en dat het moet normaal zijn dat mensen elkaar graag zien, ongeacht het geslacht.
Op donderdag 5 september 2002 19:57 schreef Goya het volgende:
homo = een minderheid, net als chinezen, turken, joden en wat dan nog in NL.Het verschil van een geaccepteerde minderheid tov een niet geaccepteerde minderheid is dat de geaccepteerde minderheid zich niet zo verdomd hard profileert als zielig en niet geaccepteerd.
quote:WTF!? Je roept eerst op een reactie van iemand die lesbisch is "en terecht!" en dan pleur je er "gadverdamde homo's" bij, en die kots smiley is er echt te veel aan, die zou moeten gedisabled worden vind ik. Schaf jezelf een stel hersenen en wat gezond verstand aan en praat dan over serieuze onderwerpen.
Op vrijdag 6 september 2002 13:24 schreef steve-a17 het volgende:
en terecht!! gadverdamme homo's
quote:Jah, ik ben Belg dus daar heb ik niet veel aan. En ik maak me ook liever niet druk, maar wat doe je er aan, ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke achterlijke reacties komen op iets die spijtig genoeg nog niet geaccepteerd is.
Op zondag 15 september 2002 12:43 schreef dwerg het volgende:[..]
Imca Marina en Willeke Alberti enzo.
Maak je niet zo druk, is niet goed voor je.
quote:spijtig voor jouw hé, dan zal jij op je 30ste sterven (tenzij je die leeftijd al behaald hebt) wegens het niet kunnen binnenhouden van voedingsstoffen.
Op maandag 16 september 2002 08:56 schreef ramsesii het volgende:
O meerlijk te zijn kan ik best wel walgen van andere mannen ja.. en ja vooral zullen dat HOMO's zijn
quote:Vooral niet doen, je zou kunnen je ene hersencel overbelasten :p Kijk, je kan geen reden geven, wel, zwijg dan gewoon.
Op dinsdag 17 september 2002 09:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
ik vindt het vies klaar... uitleggen kan ik niet, en ik ga er ook niet over nadenken...
quote:Ironisch protest noemen ze dat: hetero's kunnen niet tegen homo's, wel, dan kopen homo's hun kranten niet, gaan ze niet naar hun tenten en doen ze niet mee aan hun feestjes. Willen ze fuiven: aparte feesten, willen ze het nieuws weten: aparte kranten. Simpel toch. Voor moest je nog niet doorhebben wat ik bedoel: de letterlijke betekenis van ironie is "prijzen wat je minacht", als homo minacht je het feit dan hetero's denken dat homo's speciaal willen doen, dus protesteer je door... inderdaad, speciaal te doen.
quote:En waar slaat dat nu weer op, de mens is gemaakt om te evolueren, trouwens er zijn al mensen genoeg op aarde, er wordt ferm gepromoot in sommige landen om je niet voort te planten. Trouwens, jouw argument heb ik als christen ergens eens gelezen in de bijbel en ik geef toe dat er in de bijbel ook ergens staat bij de wetten dat een man die een man kust moet worden afgemaakt, MAAR in diezelfde wet staat er nog dat wie vlees eet het werk van God verafgood en dus spot met God en in de hel belandt en Jezus heeft ook als je het gelooft van een liter of 12 water, 12 liter wijn gemaakt. Je kan zo ook een heleboel argumenten bovenhalen tegen blanken, kleurlingen, atheïsten, polytheïsten, dieren, planten... Get a life man, er zijn homo's in de wereld en geloof me vrij, redelijk veel zelfs dus leer er maar mee leven en anders is het *jij* die niet behoort tot deze aarde.
quote:Jouw sig is "Perfect", wel dan heb jij effe lekker een andere mening daar over, want moest je perfect zijn zou je iedereen aanvaarden. Trouwens, dan is hetero zijn ook een ziekte. En moest het een ziekte zijn, wat het dus in de verste verte niet is en nooit zal zijn, dan zou je het toch wel moeten accepteren, want ik veronderstel dat je niets hebt tegen kankerpatiënten of zo?
quote:dat zri hij toch ook niet, hij zei niet dat hij niet zou moeten kotsen bij het seks hebben met een vrouw, hij zei dat hij niet moet kotsen van vrouwen. Het gaat er hier niet om of je nu jezelf kan accepteren als homo, maar het gaat er om of je homo's kan accepteren of niet, als mens, niet als er op los neukend constant geil beest of zo.
Op woensdag 18 september 2002 12:52 schreef GWD het volgende:[..]
daar ga je dus de fout in. ik moet al bijna kotsen bij het idee iets met een maat van mij te doen
quote:Dan moet je even op deze reageren: "heterokoppels die in heel hun leven geen kinderen nemen maar dat wel kunnen zijn zwaar ziek"
Op donderdag 19 september 2002 09:02 schreef Pringle het volgende:[..]
Het uiteindelijke doel is om je voor te planten, we kunnen natuurlijk niet asl konijnen de hele dag neuken en jongen baren.
In Amerika ontstonden er in 1969 3 dagen rellen nadat de politie een homobar ontruimde. (In de meeste staten was homoseksualiteit verboden!) De homoseksuelen waren het zat als paria's te worden behandeld en vochten (letterlijk) voor het eerst terug! Sindsdien wordt die dag jaarlijks herdacht/gevierd en waaide dit feest (de gedachte erachter) over naar andere landen. (Over die rellen is een prachtige film gemaakt: Stonewall UK/USA 1995)
In Nederland ontstond "roze zaterdag" in 1979. Homoseksuelen kwamen in Roermond bij elkaar om te protesteren tegen bisschop Gijsen die erg tekeer ging met zijn anti-homo ideeën. (Luister maar eens naar het nummer Homo Sapiens van Robert Long)
Is het nu wat duidelijker allemaal waarom er jaarlijks één dag "homodag" is
quote:* blikgroente voelt zich dom
Op vrijdag 27 september 2002 22:32 schreef Gboy27 het volgende:
Als mensen zich eens zouden verdiepen in het feit hoe de gaypride dag is ontstaan...In Amerika ontstonden er in 1969 3 dagen rellen nadat de politie een homobar ontruimde. (In de meeste staten was homoseksualiteit verboden!) De homoseksuelen waren het zat als paria's te worden behandeld en vochten (letterlijk) voor het eerst terug! Sindsdien wordt die dag jaarlijks herdacht/gevierd en waaide dit feest (de gedachte erachter) over naar andere landen. (Over die rellen is een prachtige film gemaakt: Stonewall UK/USA 1995)
In Nederland ontstond "roze zaterdag" in 1979. Homoseksuelen kwamen in Roermond bij elkaar om te protesteren tegen bisschop Gijsen die erg tekeer ging met zijn anti-homo ideeën. (Luister maar eens naar het nummer Homo Sapiens van Robert Long)
Is het nu wat duidelijker allemaal waarom er jaarlijks één dag "homodag" is
Dat wist ikke nie...
Maakt het allemaal nog historisch verantwoord ook Btw.. leuke signature
quote:Nog een historisch feitje dan:
Op vrijdag 27 september 2002 23:15 schreef blikgroente het volgende:* blikgroente voelt zich dom
Dat wist ikke nie...
Maakt het allemaal nog historisch verantwoord ook
Btw.. leuke signature
Roze is een geuzekleur geworden, homoseksuelen kregen in de concentratiekampen (2e WO) een roze driehoek opgespeld
quote:Waarom een roze ?
Op vrijdag 27 september 2002 23:24 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Nog een historisch feitje dan:
Roze is een geuzekleur geworden, homoseksuelen kregen in de concentratiekampen (2e WO) een roze driehoek opgespeld
quote:Dat weet ik niet echt... (zal ik eens gaan opzoeken), maar ik denk dat het met felle kleurtjes te maken had zodat het opviel of zo... (voor de Joden was de kleur geel)
Op vrijdag 27 september 2002 23:26 schreef gelly het volgende:Waarom een roze ?
quote:Die wist ik wel
quote:1. Les oubliés de la mémoire: la persécution des homosexuels en Europe au temps du nazisme door Jean Le Bitoux (Paris: Hachette Littératures, 2002 - 304 paginas)
Op vrijdag 27 september 2002 23:40 schreef blikgroente het volgende:
Die wist ik welWeet jij heel toevallig niet een of andere bron (het liefste in de vorm van een boek) over de homovervolging in WO II, heb hier eigenlijk nog nooit iets over gehoord behalve dan dat ze vervolgd werden.
2. Encyclopedia of genocide door Israel W. Charny, en anderen. Voorwoord door bisschop Desmond M. Tutu en Simon Wiesenthal. (Santa Barbara, Ca : ABC-CLIO, 1999, 2 delen)Bevat thema "Genocide of homosexuals in the holocaust" door Jack Nussan.
3. In de documentaire Paragraph 175 USA 2002, uitgezonden door de VPRO dit jaar, belichten Rob Epstein en Jeffrey Friedman de vervolging van homoseksuelen in Duitsland gedurende het Hitler-regime.
4. Nationalsozialistischer Terror gegen Homosexuelle: verdrängt und ungesühnt door Burkhard Jellonek en Rüdiger Lautmann (Schöningh, 2002 - 428 paginas)
Bundel artikelelen over de vervolging van homoseksuelen (m/v) in het Derde Rijk en daarbuiten. De artikelen zijn gegroepeerd rond de volgende thema's: Homosexuellenverfolgung im Dritten Reich; Frauenliebe im Dritten Reich; Der Homosexuelle und die nationalsozialistische Gesellschaft; Polizei und Justiz; Medizin und Psychiatrie; Homosexuellenverfolgung im besetzten Europa (met een bijdr. van Pieter Koenders over Nederland); Wiedergutmachung an homosexuellen NS-Opfern in der Bundsrepublik Deutschland; Gedenkstätten- und Erinnerungsarbeit.
Dat is wat ik snel kon vinden op het internet... maar je kunt natuurlijk ook zelf op zoek gaan op het internet of bibliotheek
quote:Ik ben zelf hetero, maar verbaas me ook heel vaak aan de afkeer van mensen hierin. Ik zelf ben gelovig, maar ik zie er niets verkeerds in.
Ok, ik heb gesproken..
Het gaat toch om 2 mensen die van elkaar houden?? Ik vind er niets verkeerds aan.
quote:Goed, deze discussie is ook al eens in R&P geweest. Ik ga daarom niet NOG eens in discussie. In het kort komt het hier op neer: Jullie lokken met jullie gedrag veel dingen zelf uit.
Ok, ik heb gesproken..
quote:Zoals ? Intolerantie ? Wat moet het heerlijk zijn om in zoń bekrompen wereldbeeld als de jouwe te leven..
Op zaterdag 5 oktober 2002 06:30 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Goed, deze discussie is ook al eens in R&P geweest. Ik ga daarom niet NOG eens in discussie. In het kort komt het hier op neer: Jullie lokken met jullie gedrag veel dingen zelf uit.
quote:<off-topic maar goed te weten:>
Nog meer feiten:
- Voordat de nazi's met de roze driehoek kwamen, werden homosexuelen in kampen gemerkt met een grote zwarte stip en '175' op de rug van de kampkleding. (Meeste bronnen menen dat er simpelweg voor roze is gekozen omdat dat als 'vrouwelijke' kleur te boek stond. Lijsten met namen voor razia's op homo's in de jaren dertig werden bijv. al 'roze lijsten' genoemd)
- 175 is de paragraaf in het Duitse wetboek dat homosexualiteit strafbaar stelde
- Ook mensen die vanwege paragraaf 174 en 176 werden vervolgd (incest & pedofilie) moesten op den duur de roze driehoek dragen. Hij is dus niet alleen voor homosexuelen (en alleen mannen, lesbiënnes werden voor zover ik weet niet vervolgd) gebruikt.
- De par. 175 - overlevenden konden na de bevrijding op geen enkele vergoeding of hulp rekenen, sommigen moesten domweg nog niet uitgezeten tijd vast blijven zitten.
- (want) pas in 1969 is die wet afgeschaft. En dat is de belangstijkste reden dat die roze kleur een geuzenkleur is geworden, hij is na '45 veelvuldig gebruikt in de strijd voor afschaffing van paragraaf 175.
</off-topic>
quote:Oeps, da's niet waar, helaas. Alleen kregen ze geen roze maar een zwarte of rode ('crimineel', 'asociaal' of 'politiek') driehoek.
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:43 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..](en alleen mannen, lesbiënnes werden voor zover ik weet niet vervolgd) gebruikt.
quote:Yeah rite, zoiets als vrouwen die in een kort rokje achter het aanrecht vandaan komen zijn zelf schuldig als ze verkracht worden?
Op zaterdag 5 oktober 2002 06:30 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Goed, deze discussie is ook al eens in R&P geweest. Ik ga daarom niet NOG eens in discussie. In het kort komt het hier op neer: Jullie lokken met jullie gedrag veel dingen zelf uit.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 06:33 schreef gelly het volgende:[..]
Zoals ? Intolerantie ? Wat moet het heerlijk zijn om in zoń bekrompen wereldbeeld als de jouwe te leven..
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:15 schreef HiZ het volgende:[..]
Yeah rite, zoiets als vrouwen die in een kort rokje achter het aanrecht vandaan komen zijn zelf schuldig als ze verkracht worden?
Maar goed, ik zal nog even een korte samenvatting geven:
Ik verwijt sommige homo's van onnodig profocerend gedrag: De gay parade, gay games, maar onder tussen de homo's wel de strijden voor jullie gelijkwaardigheid. Maar juist met dit soort dingen geven homo's aan niet als gelijkwaardigen behandelt te willen worden. Zij zien zich zelf als iets bijzonders, haast een gift van god..... dat kan er bij mij niet in.
Ik ken genoeg homo's. Prima mensen, niets mis mee. Maar zij gaan niet overdreven met hun homo zijn te koop lopen netalsof hun heel wat bijzonders zijn.
quote:Precies dus, net zoals vrouwen die zich 'uitdagend' kleden en dan klagen over het feit dat ze verkracht worden, schandelijk !!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:47 schreef Pulsemaster het volgende:
(hier geldt eigenlijk het zelfde: ik heb geen weer eens die discussie aan te gaan)
Ik verwijt sommige homo's van onnodig profocerend gedrag: De gay parade, gay games, maar onder tussen de homo's wel de strijden voor jullie gelijkwaardigheid. Maar juist met dit soort dingen geven homo's aan niet als gelijkwaardigen behandelt te willen worden. Zij zien zich zelf als iets bijzonders, haast een gift van god..... dat kan er bij mij niet in.
Ik ken genoeg homo's. Prima mensen, niets mis mee. Maar zij gaan niet overdreven met hun homo zijn te koop lopen netalsof hun heel wat bijzonders zijn.
quote:LOL
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:47 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Know me better man! Net als ik al zei: die discussie is al gevoerd en ik ga hem niet nog eens aan.
[..]
(hier geldt eigenlijk het zelfde: ik heb geen weer eens die discussie aan te gaan)
Misschien moet je je horizon verbreden.
Het feit dat er dingen zijn als de gay games.. is omdat mensen zoals jij het moeilijker maken voor mensen die homosexueel zijn.. (of iets anders wat jouw niet bevalt) .
En waarom mogen mensen zich niet manifesteren in een groep, een groep die elkaar wil herkennen?
Jij vind zeker dat voetbal supporters wel mogen? die zijn wat dat betreft toch iets irritanter (in elk geval kost het de maatschappij meer geld).
Als mensen zoals jij ophouden met die vijandelijke 'attitude' zul je zien dat de uiting van homosexueelen geen extreme vormen aanneemt..
Maar van mij mag het want diversiteit doet leven!
quote:? hoe kom je hier nou bij?
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:33 schreef Pulsemaster het volgende:
Lieve roze vrienden..... dit is dus de reden dat ik mijzelf niet meer ga verdedigen. Lees de andere topics maar door die in R&P gemaakt zijn, daar staat mijn mening en mijn toelichting daarop. En wat betreft de horizon verbreeden?
Misschien kunnen we elkaar dan wel de hand schudden, want jullie kijken niet verder dan jullie roze circeltje (wolkje).
Nouja.. misschien is het ook maar goed dat niet iedereen hetzelfde denkt... zou een stuk minder leuk zijn als iedereen als ik dacht (of 'wij' roze vrienden)
ze mogen van mij hun gang gaan, maar laat mij erbuiten
quote:Meer dan logisch? Natuurlijk?
Op zondag 6 oktober 2002 03:49 schreef ChaoZzZzz het volgende:
bah wat kunnen die homo's zeiken zeg
tis meer dan logisch dat mensen (en vooral mannen) er een afkeer van hebben, sterker nog, dat is natuurlijk..
quote:'k Laat bekrompen geesten gráág overal buiten.
ze mogen van mij hun gang gaan, maar laat mij erbuiten
quote:Deze zin vind ik allang niet meer kloppen. Ik merk het in alles om me heen, de (nederlandse)mens is echt niet meer tolerant hoor. Heeft niks te maken met het homo issue, maar het geldt overal voor. Iedereen is tegenwoordig gewoon erg egocentrisch en er vooral op uit om andere mensen eens lekker te kwetsen. Maar ja, da's mijn mening.
Nederlanders worden altijd bestempeld als zulke tolerante mensen,
quote:Als je de TV aanzet zie je ook niet anders.
Op zondag 6 oktober 2002 05:37 schreef Cora het volgende:Iedereen is tegenwoordig gewoon erg egocentrisch en er vooral op uit om andere mensen eens lekker te kwetsen.
Je bent niet 'gevat' als je een ander niet kunt kwetsen, en dat is het voorbeeld en hoe iedereen wil zijn!
quote:Inderdaad. Best triest eigenlijk.
Op zondag 6 oktober 2002 05:39 schreef FROSTBITE het volgende:
Als je de TV aanzet zie je ook niet anders.Je bent niet 'gevat' als je een ander niet kunt kwetsen, en dat is het voorbeeld en hoe iedereen wil zijn!
quote:Ja, compenseren (een ander de grond in trappen om jezelf beter te voelen) is gecultiveerd. Dè manier van doen geworden.
Op zondag 6 oktober 2002 05:40 schreef Cora het volgende:[..]
Inderdaad. Best triest eigenlijk.
Maar het is een golfbeweging denk ik, hoop ik. Dat het uiteindelijk meer over je eigen onvolkomenheden zegt zal naar verloop van tijd wel weer doordringen.
quote:Was precies wat ik wilde zeggen.
Op zondag 6 oktober 2002 05:47 schreef FROSTBITE het volgende:
Ja, compenseren (een ander de grond in trappen om jezelf beter te voelen) is gecultiveerd. Dè manier van doen geworden.Maar het is een golfbeweging denk ik, hoop ik. Dat het uiteindelijk meer over je eigen onvolkomenheden zegt zal naar verloop van tijd wel weer doordringen.
Het zegt idd meer over je eigen onvolkomenheden dan die van een ander. Het "je beter voelen ten koste van een ander" is erg "in" de laatste tijd. Hopen inderdaad dat het een golfbeweging is.
Wegens invallende coma moet ik nu afhaken. Trusten.
Ik snap de opmerkingen van sommige hetero's (het zijn altijd hetero's) hier wel; Pulsemaster heeft een punt als ie zegt dat ho's afkerige reacties over zichzelf afroepen. Net zo hebben de ho's hier een punt dat dat ligt aan zijn 'bekrompen wereldje'. Het is een paradox, en we komen er nooit uit. Het blijft een welles/nietes discussie.
Ik ben ho, en daar redelijk blij mee. Nu althans. Het heeft me wel 10 jaar gekost om hier te komen, en met mezelf te kunnen leven. Dat wordt voornamelijk veroorzaakt door het feit dat je je als 'verse' homo volstrekt verlaten voelt, en 'anders' dan iedereen. Als de televisie het enige beeld is dat je van homo's hebt, is dat geen fijn toekomstbeeld
Ik moest ook nooit wat hebben van gay games, -prides enzo. Nog steeds niet trouwens, maar tegenwoordig begrijp ik het wel wat meer. Men doet het om precies de redenen die zoveel anderen hier voor me al hebben opgesomd, en dat zijn precies redenen waar je als gemiddelde hetero weinig boodschap aan hebt: 'doe maar gewoon, doe je al gek genoeg'. Volgens mij zul je het nooit begrijpen als je niet zelf in zo'n situatie zit.
Voor de mannelijke hetero's: stel je voor dat 9 van de 10 meisjes lesbisch zouden zijn, en je een ram op je muil riskeert als je het toch zou proberen. Dat je niet hand in hand mag lopen zonder door iedereen aangekeken te worden, of het risico loopt door vrienden of familie te worden uitgekotst als je zegt dat je op meisjes valt. Dit klinkt dramatisch, maar het gebeurt en is de grote angst van elke in-de-kast gay.
Daarom is het zo handig om een groep te vormen; 'samen redden we het wel'. En dat leidt tot een subcultuur, en een groeps-ego, enzovoorts. In een homokroeg mag je wel aan je vriendje zitten zonder raar aangekeken te worden; op het risico af dat je wereld niet groter wordt dan die gayscene. En dat gebeurt sommigen dus ook.
Dus juist omdat homo's ook willen doen wat ze willen doen en dat door de maatschappij niet zomaar geaccepteerd wordt, zonderen ze zich af, terwijl de meesten liever zouden zien dat ze alles net zo konden doen als 'de hetero's', die wel door iedereen moeiteloos en zonder nakijken geaccepteerd worden. Het is dus altijd tweeslachtig: aan de ene kant wil je alles graag 'open' doen, aan de andere kant, als dat je in het ziekenhuis kan doen belanden (of nog erger...), dan zit je graag in een beschermd wereldje waar alles wel mag.
Uiteindelijk, denk ik, is de enige oplossing om mensen te laten zien dat ho's wel normale mensen zijn, door gewoon jezelf te durven zijn. Dat is moeilijk, ja, en dat gaat nog wel een tijdje duren, ja. Tot die tijd proberen sommigen de aandacht op "ons homo's" te vestigen door aandacht te gaan staan trekken. Ik geloof daar niet in, en denk dat meer Pim Fortuyn's (een nicht met 26 Kamer-zetels?!) en jonge, normale ho's in soapseries enzo het doel sneller dichterbij brengen. Het gaat langzaam, maar wel de goeie kant op. Het is een kwestie van wennen, voor iedereen.
PS. Sorry voor de enorme lap tekst
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:32 schreef Doffy het volgende:
(ook al heb ik, net als Pulsemaster, deze discussie al uit ten treure gevoerd, maar goed, a man's gotta do what a man's gotta do...)
quote:Mja, mijn bekrompen wereldje
Ik snap de opmerkingen van sommige hetero's (het zijn altijd hetero's) hier wel; Pulsemaster heeft een punt als ie zegt dat ho's afkerige reacties over zichzelf afroepen. Net zo hebben de ho's hier een punt dat dat ligt aan zijn 'bekrompen wereldje'. Het is een paradox, en we komen er nooit uit. Het blijft een welles/nietes discussie.
quote:Kijk, eindelijks een homo die toegeeft een subcultuur te willen vormen. Dit is dus het heikele punt waar het elke keer weer op mis ging:
Ik ben ho, en daar redelijk blij mee. Nu althans. Het heeft me wel 10 jaar gekost om hier te komen, en met mezelf te kunnen leven. Dat wordt voornamelijk veroorzaakt door het feit dat je je als 'verse' homo volstrekt verlaten voelt, en 'anders' dan iedereen. Als de televisie het enige beeld is dat je van homo's hebt, is dat geen fijn toekomstbeeld...
Daarom is het zo handig om een groep te vormen; 'samen redden we het wel'. En dat leidt tot een subcultuur, en een groeps-ego, enzovoorts. In een homokroeg mag je wel aan je vriendje zitten zonder raar aangekeken te worden; op het risico af dat je wereld niet groter wordt dan die gayscene. En dat gebeurt sommigen dus ook.
En nogmaals: ik heb geen afkeer tegen alle homo's. Als ik wist dat ik in mijn team of vereniging een homo heb, ga ik hem niet negeren of met douchen wachten totdat hij uit de kleedkamer is ofzow.
Maar die homo's die het nodig vinden enorm shockerend/ confronterend bezig te zijn, die vind ik een groep om in de gaten te houden.......
quote:We zijn nu ruim een maand verder , en ik had gedacht dat het nu wel over zou zijn, maar helaas , dus quote ik mezelf nog maar een keer.
Op woensdag 4 september 2002 16:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
grappig ..zo'n topic hebben we lang niet gehad.Waarom klaag je eigenlijk , ik heb niets tegen homo's maar ik vind wel dat ze gewoon kunnen integreren in de samenleving, dus ze hoeven voor mij geen apparte Homo dagen ,. gay parades etc.. vooral het overdreven gedrag van sommige homo's die je bv in de stad tegenkomt staat mij persoonlijk wel tegen.
Ik denk alleen dat je met dit soort topics wel alleen zoiets krijgt van : Daar heb je weer zo'n homo die zielig moet doen en zich niet geaccepteerd voelt.
Je noemt je zelf een homo dus hoe kan je het dan zien als een scheldwoord, zie het liever als een bevestingen van je eigen ik. Je bent een Nicht , een flikker en een homo, waarom omdat dat je geaardheid is , net zoals ik een hetero ben. Maar omdat je tot een minderheid behoord dan is het ineens schelden en zijn we zielig.
Er zijn hier op fok! ook genoeg homo's die je gewoon niet hoord, die niet zo nodig van de daken hoeven te schreeuwen dat ze homo zijn, en gelukkig met hun maatje zitten te fokken of wat dan ook.
Aanstellerietes vind ik het gewoon. En mensen die dus dit soort klaagzangverhalen neerzetten zijn naar mijn mening gewoon zielig en eerder een schande voor de mensen met een homofiele geaardheid dan dat ze goed doen.
Zow ik heb gezegt
Voor mij geldt nog steeds, dat ook homo's vaak generaliserend bezig zijn door dat één hetero een verkeerde uitspraak doet, één die politiek niet correct is , elke hetero dus fout is.
Misschiend dat toch de waarden en normen weer hersteld moeten worden.
quote:Ik heb die post van je die je nu gequotte hebt nog niet gelezen, maar ik vind hem aardig verwoorden hoe ik er over denk
Op zondag 6 oktober 2002 16:58 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
We zijn nu ruim een maand verder , en ik had gedacht dat het nu wel over zou zijn, maar helaas , dus quote ik mezelf nog maar een keer.
Voor mij geldt nog steeds, dat ook homo's vaak generaliserend bezig zijn door dat één hetero een verkeerde uitspraak doet, één die politiek niet correct is , elke hetero dus fout is.
quote:Je hebt mij niet horen zeggen/zien posten dat ik een subcultuurtje wil vormen. Integendeel, ik moet er niks van hebben. Maar het is wel de easiest way to go: het is nou eenmaal makkelijker om een vriend(innet)je te vinden in een kroeg waar allemaal mensen met hetzelfde doel bij elkaar zijn. En dan ontstaat er algauw een 'wij' sfeertje; nogal wiedes, daar hebben alle voetbalsupporters, BrEeZaH-chicks, Ferrari-fans enzo last van; iedereen dus. Sommige homo's vinden hun specifieke 'eigenschap' voldoende reden om daar hun leven omheen te borduren, en dat is hun goed recht (al moet ik er niet aan denken). Overigens, deze discussies draaien altijd om deze 'scene-nichten', en die zijn niet representatief voor de meeste homo's (weet ik uit ervaring).
Op zondag 6 oktober 2002 16:35 schreef Pulsemaster het volgende:
Kijk, eindelijks een homo die toegeeft een subcultuur te willen vormen. Dit is dus het heikele punt waar het elke keer weer op mis ging:
Ik (en anderen) proberen aan te tonen dat de homo's een subcultuur willen vormen (wat wel over duidelijk is). En toch wordt elke keer geschreeuwd dat dat niet zo is.
quote:
En nogmaals: ik heb geen afkeer tegen alle homo's. Als ik wist dat ik in mijn team of vereniging een homo heb, ga ik hem niet negeren of met douchen wachten totdat hij uit de kleedkamer is ofzow.
quote:Nou, dat vond ik vroeger dus ook. Nu weet ik dat het meer een spelletje is, en aangezien ze er niemand kwaad mee doen, zie ik niet in waarom je ze 'in de gaten' zou moeten houden. Laat ze, mensen doen wel meer gekke dingen. Je mag ze negeren (doe ik ook). En voor de zoveelste keer: dat is een klein clubje nichten die zichzelf graag op een bootje zien hossen. Mediageile types heb je overal, sommigen op een bootje in de grachten, sommige 'politici' in de Tweede Kamer
Maar die homo's die het nodig vinden enorm shockerend/ confronterend bezig te zijn, die vind ik een groep om in de gaten te houden.......
quote:D'r zullen weinig homo's zijn die ontkennen dat er een subcultuur is.
Op zondag 6 oktober 2002 16:35 schreef Pulsemaster het volgende:Kijk, eindelijks een homo die toegeeft een subcultuur te willen vormen. Dit is dus het heikele punt waar het elke keer weer op mis ging:
Ik (en anderen) proberen aan te tonen dat de homo's een subcultuur willen vormen (wat wel over duidelijk is). En toch wordt elke keer geschreeuwd dat dat niet zo is.
De vraag is alleen: is dat erg? Ieder mens maakt wel deel uit van een 'subcultuurtje' en gaat met mensen om waar hij zich prettig bij voelt. Of dat nu te maken heeft met een bepaalde hobby, een bepaalde muziekstroming, een bepaalde 'sociale klasse', etc. Het wordt pas 'eng' als je niet buiten je eigen subcultuurtje komt, en dat je hele leven bepaalt.
En, wanneer maak ik deel uit van een subcultuur? Als ik op zaterdag met homo's ga stappen? Als ik ook door de weeks in homokroegen te vinden zou zijn? Als ik alleen maar homo-vrienden zou hebben? Als ik op een homo-sportvereniging zou zitten? Als ik eens per jaar langs de gracht ga staan om een optocht van vorlijke bootjes te bekijken?
'De homo's' worden hier weer lekker over één kam geschoren...
quote:Kleine minderheid dus. En kleiner dan de groep hetero's die graag enorm shockerend/confronterend doen (waar overigens nog vaak agressie bij komt kijken ook).
quote:LOL, lachen dit soort posts, bijna net zo grappig als die van een hetero die klaagt over alle homo's naar aanleiding van één nicht die in z'n blote kont op een boot danst.
Op zondag 6 oktober 2002 16:58 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
We zijn nu ruim een maand verder , en ik had gedacht dat het nu wel over zou zijn, maar helaas , dus quote ik mezelf nog maar een keer.
quote:Ben ik niet met je eens, Dennis. Ik denk dat Pulsemaster heel goed door heeft dat het hier niet over 'alle homo's' gaat. Wel is het jammer dat heel veel mensen inderdaad het beeld van 'de gemiddelde homo' ontlenen aan die gaypride-types; omdat ze geen tegenvoorbeelden zien. Als het beeld van de gemiddelde jongere zou moeten worden ontleend aan uitzendingen van V8 dan zou ook elke jongen/meisje van een jaar of 16 raar aangekeken worden...
Op zondag 6 oktober 2002 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
'De homo's' worden hier weer lekker over één kam geschoren...
PS. Briljante quote, moet de HGTTG toch weer eens gaan lezen
quote:Kan je ook nog normaal reageren dan alleen van dit soort teksten ???? zo niet .. reageer dan ff niet.
Op zondag 6 oktober 2002 17:55 schreef HiZ het volgende:[..]
LOL, lachen dit soort posts, bijna net zo grappig als die van een hetero die klaagt over alle homo's naar aanleiding van één nicht die in z'n blote kont op een boot danst.
quote:proest
Op zondag 6 oktober 2002 19:00 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Kan je ook nog normaal reageren dan alleen van dit soort teksten ???? zo niet .. reageer dan ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |