PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
0:55
Held van de week.Wat een koning ben je dan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
0:55
Held van de week.Wat een koning ben je dan.
Ik zou nu gewoon stoppen met openen.. welke Larsson is dat eigenlijk, die bronze ST met 92 pace?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef quer het volgende:
40k aan silver packs beste die ik krijg is larrson ..![]()
![]()
![]()
fuck .. ff di natale verkopen
nee de centre backquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon stoppen met openen.. welke Larsson is dat eigenlijk, die bronze ST met 92 pace?
Ik ken trouwens geen 1 speler van Steaua
Nog nooit Cuenca zien spelen bij Barca ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Baje het volgende:
Cuenca is zo slecht
Waar is de beste aankoop sana ooit? Hij is toch zo goed.
je bent de valentijn van eaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
dafuq
krijg ineens een gratis mini gold pack
hopen dat je meer geluk hebt dan mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
dafuq
krijg ineens een gratis mini gold pack
Radjaquote:
ik kreeg 1 mini silver wats dezequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
2x mini gold en 1x een gewoon silver pack
[ afbeelding ]
Theinks! Had nog geen zilver team dus het overwegen zeker en vast waard!quote:
Mensen die dat doen zijn zo dom..werkt gewoon niet in FIFAquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als mensen op buitenspel val spelen is dat zo heerlijk counteren he
Echt super makkelijk te omspelen iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die dat doen zijn zo dom..werkt gewoon niet in FIFA
Ik moest meteen denken van, idd, EA loves you, die zien het laadje met geld steeds verder groeienquote:
Die trommels in het publiek, het lijkt wel Een taptoequote:
Hij staat niet op de webapp helaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken van, idd, EA loves you, die zien het laadje met geld steeds verder groeien
lekker weggestopt in de nok van de betonbakquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die trommels in het publiek, het lijkt wel Een taptoe
en toch nog Fok!ken, strijder hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft rood? Ik hoor de tv wel maar ik zit te schijten.
iemand rood ?, ik zit ook even niet te kijken maar ik hoor het graag wie het dan isquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
Niemand, maar die nummer 55 had wel rood moeten krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |