Nee, ben aan het werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Adelante het volgende:
Was je naar de handwerkbeurs minthy?
Nope, vooral Valentijns-crapquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is #snil nog geen trending topic?
Het staat niet eens op de eerste pagina in de zoekresultaten van Googlequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is #snil nog geen trending topic?
Hoe zijn de wegen in dit gebied? met name de rond weg ri A 2 en A2quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef Lemans24 het volgende:
In Utrecht ligt ook weer een centimetertje snil. Was alweer een tijd geleden natuurlijk...
Weet iemand waar ik een staafdiagram met het aantal dagen met een snil (of sneeuw)dek in De Bilt kan vinden?
Omgeving Venlo ook, en ging best hard op een gegeven momentquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef fotostarter het volgende:
In Wijchen is een behoorlijk pak gevallen nog. Had het niet verwacht, zoveel.
Zwartsluisquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:43 schreef WEST het volgende:
in Zwartsluis worden de straten nu langzamerhand ook wit. Het is net 45 minuten geleden echt begonnen met sneeuwen
Geen idee, ik ben niet eens buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe zijn de wegen in dit gebied? met name de rond weg ri A 2 en A2
Ahh nouja ik ga het straks ervarenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet eens buiten geweest vandaag
Ja, het was een bende! Ik vrees voor morgenochtend...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Vreselijk gevaarlijk op de wegoprotten met die meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |