quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Een eigen naamtopique maken
als fucking 500ste waar is timmmmmquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kate UptonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ow kom je ook naar mijn huisquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen aan Promi leren!
quote:
Dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hier heb je een tutorial
hou op het is mooi geweest nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen aan Promi leren!
ja minimeet jeweetquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow kom je ook naar mijn huis?
[..]
[..]
Dankje
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bier voor allen!
[ afbeelding ]
Hey hypoquote:
We hadden een afspraak morgen tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou op het is mooi geweest nu
Ik lust geen bierquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bier voor allen!
[ afbeelding ]
HYPOquote:
Dat is supersof die bier voor mij haaltquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bier voor allen!
[ afbeelding ]
PIZZAquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HYPO
Ik heb een valentijnskaartje gekregen(maar ik was niet op school dus ik heb hem nog niet
)
Stop daar eens mee echt het wordt dodelijk vermoeiendquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is supersof die bier voor mij haalt![]()
Het was een inkoppertjequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stop daar eens mee echt het wordt dodelijk vermoeiend
Daarnaast ziet sof er beter uit
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja nu haatte ik vandaag een heel klein beetje minder
Nee alles gaat slecht.quote:
Gewoon cold turkey stoppenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Het was een inkoppertje![]()
Maar oke ik zal de dalende lijn iets versnellen
yayyyquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen halen we weer even een nieuwe fles
En ontbijt voor zaterdag
Nee ben autistisch ik kan niet tegen snelle veranderingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon cold turkey stoppen
Yayquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yayyyheb nog steeds een lege fles voor je
Dat is kut voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je
[..]
Nee alles gaat slecht.
Maar dat maakt niet uit. Hoe is het met jouuu?
I know.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut voor je
Ja hier gaat het ook niet echt top.
Maar morgen ga ik een nieuw boek kopen, dus dan ga ik weer naar de boekenwinkel, heb ik wel zin in
Ja waarschijnlijk wordt De Schaduw van De Wind, maar misschien zie ik wel iets veel leukers, dus dat zie ik dan wel, ik laat me verassenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I know.
Aww![]()
Ah tofmoet ik ook maar weer eens doen. Al een boek in gedachten?
Ik moet nog 5 boeken voor schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wordt De Schaduw van De Wind, maar misschien zie ik wel iets veel leukers, dus dat zie ik dan wel, ik laat me verassen
Ga dan gewoon lezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 boeken voor school![]()
Wel zo slim geweest om luisterboeken te downloaden
scholieren.com of de film kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 boeken voor school![]()
Wel zo slim geweest om luisterboeken te downloaden
Ben ik te lui voorquote:
Nah dat vind ik ook weer zo lafquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
scholieren.com of de film kijken
ja maar 5 boeken lees je niet even in 1 avond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah dat vind ik ook weer zo laf![]()
Bovendien heeft een docent dat zo door bij de mondeling omdat de film vaak anders is en je met een samenvatting alsnog niet dezelfde kennis hebt dan wanneer je het boek hebt gelezen.
Peterquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Taexon het volgende:
Ow laat maar Peter maakte een geintje dat het eten klaar was... hij had me deur met een riem vastgezet zodat die niet open zou kunnen maar dat faalde
Horen héquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ja maar 5 boeken lees je niet even in 1 avond.
Dat duurt langer dan gewoon lezen joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Horen héHeb luisterboeken gedownload
ohjeetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The party has arrived
yeschquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The party has arrived
aaah wat flauwquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En het uitgaan van vanavond is gecancelled omdat iedereen de partypooper uithangt.
In ieder geval niet groepsdruk-hosselen
Het ov om in Arnhem te komen zit natuurlijk ook tegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah wat flauwdan maar hier rondhangen
Utrecht-Arnhem schijnt tegen te vallen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ov om in Arnhem te komen zit natuurlijk ook tegen
ja dat is zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ov om in Arnhem te komen zit natuurlijk ook tegen
Ja ga ik jullie lekker lastig vallen
Uit die richting komen er een aantal jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Utrecht-Arnhem schijnt tegen te vallen ja
Nee nog nooit gekekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo
of wie is de mol kijkentenzij je het niet volgde. Dan lijkt het me saai
Kom je uit zutphen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uit die richting komen er een aantal ja
Vanuit zutphen ook veel vertraging en hier en daar een uitvaller
Ja man koele gozerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Baudartiusquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke middelbareschool zat je in zutphen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja man koele gozerik ken iemand die heet gert die woont volgens mij in ZutphenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ja, aparte langharige dude. Normaal praten kon ie niet en zijn bed kwam ie ook niet uitquote:
Ik zag het, ook zo'n identieke naamquote:
echt raarquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag het, ook zo'n identieke naam
Nog steeds niet goed, maar achquote:
Alleen past tax er 2 keer in en doet tax niet aan XTCquote:
Wat danquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed, maar ach
Zeker, isendoorn is ook matigjes en de vrije scholen laten we er buitenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Stedelijk Dalton is toch de pauperschool in zutphen?
hahaahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen past tax er 2 keer in en doet tax niet aan XTC
Vrije scholen inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, isendoorn is ook matigjes en de vrije scholen laten we er buiten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag het, ook zo'n identieke naam
Die komen dus allemaal in de pauze bij de AH waar ik werkquote:
NO. BAD BOY.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat doe ik alleen met su....
Ja echt bah vies iehl
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat doe ik alleen met su....
Ja echt bah vies iehl
Welke AH werk jequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die komen dus allemaal in de pauze bij de AH waar ik werk
1076 voor eckte bazenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
8708 crew niet te stoppen
AH meetquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
Kom we gaan de AH van VA overvallen.
goed ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
Ah dan krijg je het gepauper van de vrije school.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De Brink
Lekker klein
hahaah jaquote:
Doe je ding, maar ik ken je dan nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
Nou nou.quote:
BBB (Blauw Bloed Bijeenkomst)quote:
echt welquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe je ding, maar ik ken je dan niet
ze zijn daar altijd chagrijnig en hebben vieze puisten met haar eruit en bahquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Caissières van de Lidl, Plus, C1000, Spar, Jumbo
Nee ik heb je nog nooit gezienquote:
Komen we in ons uniformquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BBB (Blauw Bloed Bijeenkomst)
we hebben hem op FBquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Snel zn FOBO kijken voor die pics om hem te herkennen
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Komen we in ons uniform
ik werk niet bij de AHquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Komen we in ons uniform
Hebben sommige van de AH ook maarjaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zijn daar altijd chagrijnig en hebben vieze puisten met haar eruit en bah
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Komen we in ons uniform
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik heb je nog nooit gezien
heb VA op fb hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Snel zn FOBO kijken voor die pics om hem te herkennen
Ja maar wel minderquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben sommige van de AH ook maarja
Ja maar die worden bij ons ontslagen en gaan dan naar de Lidl. Afvoerputje ditdatquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben sommige van de AH ook maarja
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vet sexy hoor zo'n AH uniform
ooh nou dan nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is ook een AH meet
waarom danquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik moet zo eten met iemand die ik niet ken ;s;s en met m'n moeder
hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar wel minderof ze worden vrolijk van mij
Ik heb een sexy grote maat blouse met een ubersexy sjaaltjequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee.
En ik ga niet eens een uitzondering maken voor wie wel sexy is in zo'n uniform![]()
Die dingen zijn lelijk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die worden bij ons ontslagen en gaan dan naar de Lidl. Afvoerputje ditdat
Ik moest gelijk denken aan deze:quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb een sexy grote maat blouse met een ubersexy sjaaltje
Iedereen wil mij op facebookquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Op facebook![]()
hoe is ie?
ik had jou geen foto van mij laten zien of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Veel en VEEL MEERquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan deze:![]()
[ afbeelding ]
idk, ze praat wel veel -hoor ik vanaf mijn kamer- ze heeft wel een leuke stemquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom dan
Kan je wel aan toch?
Ja dat ben ik inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan deze:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen wil mij op facebooknodig wil zijn anonimiteit behoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
JA anders kan jij hem aanklagen voor stalkingquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nodig wil zijn anonimiteit behouden
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen wil mij op facebookZo gaat het niet, jij benadert mij en ik neem je verzoek in overwegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA anders kan jij hem aanklagen voor stalking
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nodig wil zijn anonimiteit behouden
[..]
Iedereen wil mij op facebookiedereen wil mij ook op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
maar waarom moet je mee danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
idk, ze praat wel veel -hoor ik vanaf mijn kamer- ze heeft wel een leuke stem
nou ik niet meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen wil mij ook op facebook
5quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
hoeveel fokkers hebben jullie dan op fb?
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
7 ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
Ehm stuk of 10quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
avondeten ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar waarom moet je mee dan?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
Stiekem ben ik weleens in VA zijn AH geweest
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
Stiekem ben ik weleens in VA zijn AH geweest
Mijn AH is baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ben niet goed genoeg om bij de AH te werken ofzo
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
5oh spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heb jij ook blauw bloed ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
Mensen die bij AH werkenin zo'n AHpakje
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
![]()
Nope.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij ook blauw bloed ja?
24quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
POEPSTAMPERquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iets verder in z'n verteringskanaal
Mensen die werkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
![]()
Ik kan wel poseren voor je als ik ooit word aangenomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
![]()
alleen computerfluisteraarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
Ja dat doe ik ook weleensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
yes
Eigenlijk heb ik trouwens wel werk, want ik pas wel eens op
http://www.facebook.com/sjaak.haak.14quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
Hoezo gaan jullie zo los om met je FB account en dus je naam en gegevens?
Wat willen mensen doen met mijn facebookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet leuk, want het huis waarin ik op moet passen is helemaal zwart-witquote:
Omdat er geen gegevens op staanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
Dus speciaal een FB account voor FOK?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat er geen gegevens op staan
Bij mijn oppaskindjes is zoveel rotzooi dat je niet eens normaal rond kan lopen. Nee dat is leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet leuk, want het huis waarin ik op moet passen is helemaal zwart-wit
Voeg me toe http://www.facebook.com/sjaak.haak.14quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus speciaal een FB account voor FOK?
Met je naam kunnen ze zo je twitter account te voorschijn toveren en aan de hand van je tweets komen ze ook wel achter waar je woont.
Ik hou van mijn privacy
Geloof me, dat kunnen ze niet doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Met je naam kunnen ze zo je twitter account te voorschijn toveren en aan de hand van je tweets komen ze ook wel achter waar je woont.
Ik hou van mijn privacy
En dan weet je waar ik woonquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hou van mijn privacy
Ja goeiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Voeg me toe http://www.facebook.com/sjaak.haak.14
sorry, heb nog niet het lef gehad dat te doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verwachtte Pizza in een konijnenpak te zien
M'n activiteit is niet openbaar, dus neequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja goeie![]()
Kan vervolgens iedere FOK!er zien dat jij om kwart over 7 bevriend bent geworden met mij
Ja en als ze eenmaal in bed liggen is het ook erg makkelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mijn oppaskindjes is zoveel rotzooi dat je niet eens normaal rond kan lopen. Nee dat is leuk
maar het betaalt goed
Je bedreigen met ''Ik weet waar je woont''quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan weet je waar ik woonWat moet iemand bij mijn huis dan?
Ja dat gaat niet zo goed dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en als ze eenmaal in bed liggen is het ook erg makkelijk
Die van mij blijft maar door praten over lego en over dat mijn kleine zusje hem leuk zou moeten vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet zo goed dus.Ze zijn niet zo lief verder.
"NEE SASHA JE MAG JE BROERTJE NIET WURGEN MET EEN KLERENHANGER.. NEEEE"
pics van je zusjequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van mij blijft maar door praten over lego en over dat mijn kleine zusje hem leuk zou moeten vinden
En die van jou klinken wel extreem zeg
cutequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van mij blijft maar door praten over lego en over dat mijn kleine zusje hem leuk zou moeten vinden
En die van jou klinken wel extreem zeg
ALBERTOOOOOOOOquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Pedo's gespot ik ga even bellen met Alberto.
Ongelooflijk!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!111quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Pedo's gespot ik ga even bellen met Alberto.
Maar jij staat erboven? Goedzo!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
cute
de vorige 5 oppassen werden weggepest![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Voordat je weet ligt die in je kofferbak
Wtfquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vermommingen ook
Nog een jaartje d'r afquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ohja, vier was toch je max?
You did it! Congratulations!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
500ste topic hier moet ik gepost hebben
jij hebt ze het liefst vers van de pers?quote:
In de trein iemand gehad die meekeek toen ik aan het smsen wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die gaan meekijken op je telefoon
Iewl niet zo viesquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij hebt ze het liefst vers van de pers?
Of in dit geval 'bebloed uit de baarmoeder'.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij hebt ze het liefst vers van de pers?
Of in dit geval 'bebloed uit de baarmoeder'.
Wat asociaal zeg, was je zeker net met heppie aan het sextingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In de trein iemand gehad die meekeek toen ik aan het smsen was![]()
en er van vervolgens iets over zeggen
GVD DAT IS PRIVÉ
hahaha zo asociaal datquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In de trein iemand gehad die meekeek toen ik aan het smsen was![]()
en er van vervolgens iets over zeggen
GVD DAT IS PRIVÉ
Niet eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat asociaal zeg, was je zeker net met heppie aan het sextingen
Ooh ik dacht dat je gewoon 24/7 met heppie aan het sextingen wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet eens.
Dat doen we in DM joh
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
*msacras gepost moeten hebben in Jubileum topique
Slechte herinneringen aan je vanillesuiker na gisteravond zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
yoghurt met kaneelsuiker. Maar nu is de kat het aan het eten.
neeequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je gewoon 24/7 met heppie aan het sextingen was
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slechte herinneringen aan je vanillesuiker na gisteravond zeker?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neeesoms hebben we ook irl seks toch
![]()
![]()
promquote:
wat een combinatiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had vandaag pannekoeken met erwtensoep
Hoera als mijn vader kookt
quote:
Nee sorry ben niet van plan om bij elke post die ik maak alles te verbeteren wat ik ziequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je leert het ook nooit
Pietsaquote:
Mooi gedicht broederquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV,
Bier is fijn.
En voor vanavond mijn valentijn
Het zal er altijd voor je zijn
ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima hoormet jou?
Sorry was even op FB chat bezigquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
Geen mooi gedicht?SV,was speciaal voor jou.
het maakt niet uit sorry ik ben in een zeurstemmingquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee sorry ben niet van plan om bij elke post die ik maak alles te verbeteren wat ik zie
alles wat mijn ouders koken is viesquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had vandaag pannekoeken met erwtensoep
Hoera als mijn vader kookt
is dat nog lekker dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, er was trouwens ook nog Chinees van een week geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |