Is dat net zoiets als: de geit is gemolken en we sturen nu een long-distance-duck?quote:
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Luigi het volgende:
Ik wil overigens wel selectief zijn qua buurvrouw dan. Ik bedoel als we dan toch uitbesteding aan het bespreken zijn he.
Welke buurvrouw. Die van je "insert locatie" of die van hier?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Luigi het volgende:
Ik wil overigens wel selectief zijn qua buurvrouw dan. Ik bedoel als we dan toch uitbesteding aan het bespreken zijn he.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.
Nouja, anders gezegd, ik denk dat beide buurvrouwen prima inzetbaar zijn voor ieder één vorm van zuigen. Maar dan wel ieder zijn eigen expertise.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.
Van [betreffende lokatie] dus. De ene buurvrouw is 58 en oud enzo, de ander is 22 en een godin. Met een grote mond. Maar da's misschien juist weer handig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Welke buurvrouw. Die van je "insert locatie" of die van hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |