abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122876409
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122876531
Haha mooie TT O+

Ik zit al 3 kwartier te wachten op een afspraak die vast zit in de sneeuw }:|
Be someone that makes you happy
pi_122876626
Geen kaartjes hier :+ Zo stamppot maken :9
pi_122876667
Studiedag-lijstje. Ik vind het al knap dat ik niet als een malle heb lopen snaaien, so be gentle :')

O: boterham gelderse worst, beschuitje hagelslag, banaan
L: 2 afbakbroodjes met achterham, croissantje jam
T: bakje kwark met muesli, mini twix
T: kiwi
D: kip tandoori met rijst, salade
T: ?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122876981
Op school van de oudste kunnen leerlingen elkaar rozen sturen met een kaartje erbij O+ ze heeft er twee gekregen.
pi_122877055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Studiedag-lijstje. Ik vind het al knap dat ik niet als een malle heb lopen snaaien, so be gentle :')

O: boterham gelderse worst, beschuitje hagelslag, banaan
L: 2 afbakbroodjes met achterham, croissantje jam
T: bakje kwark met muesli, mini twix
T: kiwi
D: kip tandoori met rijst, salade

KH-dagje? :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122877099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

KH-dagje? :P
Shh. }:|
pi_122877727
Mo wat fijn *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 14 februari 2013 @ 17:17:19 #9
70532 loveli
N
pi_122877815
*O* *G* *O*
crap in = crap out
pi_122877919
*;
Ja doei.
pi_122878013
Mooi Mo! Is het nu echt écht rond? Mooi valentijnskado van de bank ;) Ze hebben het waarschijnlijk daarom uitgesteld zodat het speciaal op valentijnsdag rond is 8-)
pi_122878131
Mar: Fijne vooruitgang ^O^

En natuurlijk jompels voor Mo *O* *O* *O*
pi_122878443
Mo, wat goed!
Nu echt echt echt? :s)
pi_122878507
:Y sleutels zijn vrijgegeven :Y we kunnen ze vanaf nu ophalen. Morgenochtend zijn we de eersten! :D
Ja doei.
pi_122879366
heeft iemand hier het nummer van HPKW? ik dacht dat het in mijn pm-box zat, maar het was denk ik DM...

hebbes!
Kwak
pi_122880179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me opeens af.

Ik ben trouwens verliefd op dat donkere theme van visual studio 2012 O+
Noemen jullie het dan ook liefkozend twintigtwaalf? Bij ons doen de VS2012-fans dat, en de stugge VS-tweeduizendtien werkers vinden dat kolderieke onzin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:23:53 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122880286
Tard in OP O+

Mo, goed nieuws? *O*

Mijn trainingdinges ging geloof ik goed! Nu moe :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122880989
Mo wat fijn *O*. Ein-de-lijk!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122881357
quote:
Ik geleuf het pas als ik een foto zie van jou *in* die verdomde cottage.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122881838
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik geleuf het pas als ik een foto zie van jou *in* die verdomde cottage.
Ja, dat. :P.

*O* .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122881893
Morgen om half 10 staan we bij de makelaar op de stoep, half 11 ongeveer zal ik een foto posten :P
Ja doei.
pi_122881907
Bloemen en chocola van de Baard. O+ .
pi_122883637
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloemen en chocola van de Baard. O+ .
Lief!
Ik alleen bloemen van de stoppelbaard O+
pi_122884166
Ik nixxx
Worry is a misuse of imagination
pi_122884433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Probability het volgende:
Ik nixxx
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122884542
Oh en net t lekkere zelfgemaakte toetje op: lange vingers in sherry, daarboven yoghurt daarboven mangopuree :9
pi_122884572
Ik schrok wel even toen ik thuis kwam en ik Baard met een bos bloemen zag staan in een woonkamer vol kaarsjes. :+.

Maar helaas. ;(.
pi_122884663
quote:
Ik nixxx
Ja doei.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:56:52 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122884922
Ik ben nu onderweg naar huis, waar grieperig vriendje op me wacht :+

Eet nu volkorenpenne van julias.

Mo, bij je vieren met 1 blokje (pure) chocola moest ik even denken aan de Rauw mevrauw (sorry pun moest :+ ) met haar "Wie wil er een mandarijn om het te vieren! :D"

Niet gek dat ik spekkie ben dat ik 1 blokje choco karig vind om iets te vieren :') :D
pi_122885144
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^
^^
pi_122885635
Ik moet heel veel doen maar geen zin. Misschien zo even uitrazen ( :')) op de sportschool
pi_122886139
Ik heb als een waar duracel konijntje staan slaan en schoppen in de sportschool. B-) Best lekker. :D

Lijstje:
O: cappuccino, 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met ontbijtspek
B: fietsen in de sneeuw en in de ijzel
L: enorm veel broccoli, enorm veel kipfilet en een normale portie noodles
S: uur kickfit
D: bak kwark met frambozen, bosbessen en een beetje muesli.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122886208
Fijn Mo! *O*

DaD :D Kan me voorstellen dat je dan toch wel even schrikt! Wel lief van hem :Y O+

Wij hebben ook niks aan Valentijnsdag gedaan.
pi_122887151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen om half 10 staan we bij de makelaar op de stoep, half 11 ongeveer zal ik een foto posten :P
^O^

*O* *O* *O*

Wij kregen een valentijnscadeau van de mini: een "werkje" van de crèche met een handafdrukje erop O+. Wel jammer dat de leidster erop had gezet: Valantijn. Gelukkig hoeft ze hem niet te leren schrijven :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:34:48 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122887249
Mo, eindelijk *O*
Tot volgend jaar :D

Wokken was heerlijk!!
Voorgerechtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 2 uur later nog een eerste nagerechtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122887354
Waar zijn alle tussengerechten, Uniek! :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:36:32 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122887367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrok wel even toen ik thuis kwam en ik Baard met een bos bloemen zag staan in een woonkamer vol kaarsjes. :+.

Maar helaas. ;(.
waar schrok je dan van?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122887398
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

waar schrok je dan van?
^) , I guess?
pi_122887602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

waar schrok je dan van?
Ik gok dat DaD heel graag ten huwelijk wil worden gevraagd
pi_122888143
quote:
Ik nixxx
^^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:51:53 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122888375
Uniekje :9 nom! Zei zij met haar buik vol pasta :')
pi_122888405
Hier niets. Wel een halve liter heerlijke snert op! Nu het weer er nog naar is :)
pi_122888412
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik gok dat DaD heel graag ten huwelijk wil worden gevraagd
Ik zou het wel leuk vinden ja. :Y) .
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:57:30 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122888742
Pim en Pom hebben een eigen Facebookaccount :D O+ Met updates als: "Het tapijt versieren met een patroon van modderpootjes. Vindt de vrouw vast heel mooi!" :D O+
pi_122889692
Ik kreeg net een grote bos bloemen bezorgd van mijn werk O+ Met veel beterschap en een fijn herstel O+

Ik heb heel fijn werk :Y
pi_122890750
Ik verveel me. Ik ga dus maar sporten :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:27:35 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122890847
Wat lief Coco O+

Ik had deze
SPOILER
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122890931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat lief Coco O+

Ik had deze
SPOILER
Heliumballon?! Heliumballonnen zijn de bomb! O+ *O* Ik heb een grote (een roze 'hoera een meisje'-voet) gekregen toen Saartje geboren was. En was licht teleurgesteld dat ik nu geen beterschaps-heliumballon heb gekregen.

Heliumballonnen O+

Lief van 'm! :Y O+
pi_122891025
Zo, en morgen gaat mijn ik-ga-weer-fatsoenlijk-eten-voornemen van start :Y Wilde er gisteren mee beginnen, maar toen niet lekker & migraine (incl. overgeven), en vandaag daar nog de nasleep van. Morgen dus :Y

We hebben allemaal gezonde dingetjes in huis, dus dat moet goedkomen :)
pi_122891256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kreeg net een grote bos bloemen bezorgd van mijn werk O+ Met veel beterschap en een fijn herstel O+

Ik heb heel fijn werk :Y
Wat lief!

Ik kreeg van m'n bijbaantje eens een 'veel succes met je operatie'-bos bloemen. Die operatie ging alleen niet door. :+.
pi_122891929
Ik had vanavond vrij gehouden voor een onverwachtse date - maar die is er niet ;( - dus ik ben vast te veel aangekomen ;( dus sta ik in de sportschool - waar ik allemaal leuke :9 mannen zie! Vast vrijgezel ook :9 :9
pi_122892089
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat lief!

Ik kreeg van m'n bijbaantje eens een 'veel succes met je operatie'-bos bloemen. Die operatie ging alleen niet door. :+.
:D ! Maar wel bloemen *O* En wat lief ook, van je werk :Y
pi_122892128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Probability het volgende:
Ik had vanavond vrij gehouden voor een onverwachtse date - maar die is er niet ;( - dus ik ben vast te veel aangekomen ;( dus sta ik in de sportschool - waar ik allemaal leuke :9 mannen zie! Vast vrijgezel ook :9 :9
Doos :+ O+

Zullen idd wel vrijgezel zijn :Y Go for it! Je hebt vast hulp nodig met een apparaat ofzo O-)
pi_122892366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Probability het volgende:
Haha! Gewoon met puppy-oogjes vragen of ze je even met iets kunnen helpen ;)
pi_122892447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Doos :+ O+

Zullen idd wel vrijgezel zijn :Y Go for it! Je hebt vast hulp nodig met een apparaat ofzo O-)
Nee :P ik moet echt vaker gaan was na de warming up al kapot :')
pi_122893142
Awwww :D _O-

pi_122893202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
:D
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:16:06 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122893784
quote:

[ afbeelding ]
Zo wil ik miljonair zijn... net zoals mijn moeder *O* :6
SPOILER
pi_122894532
quote:

[ afbeelding ]
Hahaha
pi_122895364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo wil ik miljonair zijn... net zoals mijn moeder *O* :6
SPOILER
:+
pi_122895615
Oh, en heel even zeuren: M. zei een paar uur terug ineens dat hij vanavond dan langs K. ging (en of hij Saartje dan mee moest nemen, zodat ik kon rusten). Mja, ik was een beetje teleurgesteld daardoor. Niet alleen om Valentijnsdag, maar wel om de combi met net-terug-uit-ziekenhuis-zijn, en gisteren-een-rotdag-gehad-hebbende, en vlak ervoor nog gehuild-hebbende-omdat-ik-de-nightcare-moest-bellen-omdat-ik-een-brandend-gevoel-op-mn-borst-had-en-me-een-aansteller-voelde-omdat-ik-daarvoor-belde-terwijl-ik-aan-de-andere-kant-geen-risico-meer-wil-nemen.

En toen wilde hij niet meer gaan, maar snapte hij niet waarom ik er zo'n big deal van maakte en had ik zoiets van "ja, ga nou maar, want als je nu thuis blijft, is het toch al niet meer leuk! :( "

Dus. :')

Vond mezelf niet eens zo onredelijk (dat ik het jammer vond dat hij wegging). Mgoed. Ik ga toch zo slapen. En hij doet ontzettend veel voor me en is awesome wat dat betreft, en tuurlijk moet hij ook gewoon weg kunnen! Maar had het fijn gevonden als hij daar een dagje mee had kunnen wachten, zeg maar.

En nu klaar met het zeuren! :s)
pi_122895807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en heel even zeuren: M. zei een paar uur terug ineens dat hij vanavond dan langs K. ging (en of hij Saartje dan mee moest nemen, zodat ik kon rusten). Mja, ik was een beetje teleurgesteld daardoor. Niet alleen om Valentijnsdag, maar wel om de combi met net-terug-uit-ziekenhuis-zijn, en gisteren-een-rotdag-gehad-hebbende, en vlak ervoor nog gehuild-hebbende-omdat-ik-de-nightcare-moest-bellen-omdat-ik-een-brandend-gevoel-op-mn-borst-had-en-me-een-aansteller-voelde-omdat-ik-daarvoor-belde-terwijl-ik-aan-de-andere-kant-geen-risico-meer-wil-nemen.

En toen wilde hij niet meer gaan, maar snapte hij niet waarom ik er zo'n big deal van maakte en had ik zoiets van "ja, ga nou maar, want als je nu thuis blijft, is het toch al niet meer leuk! :( "

Dus. :')

Vond mezelf niet eens zo onredelijk (dat ik het jammer vond dat hij wegging). Mgoed. Ik ga toch zo slapen. En hij doet ontzettend veel voor me en is awesome wat dat betreft, en tuurlijk moet hij ook gewoon weg kunnen! Maar had het fijn gevonden als hij daar een dagje mee had kunnen wachten, zeg maar.

En nu klaar met het zeuren! :s)
Logisch coco. Tis ook niet nix wat je de afgelopen tijd hebt doorgemaakt. :*
pi_122896296
Vandaag een goede eetdag gehad, ben er best trots op:
O. 2 boterhammen met kaas
L. 2 boterhammen met een ei glas melk
T. 2 appels en een beetje yoghurt
D. 2 wraps met groenteprut en tofu (nu zijn ze op)
T. Handje nootjes
S. Geen

Morgen op stage, een ochtend. Wel spannend, maar komt vast goed.

Slaap lekker mensen!
pi_122896448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Logisch coco. Tis ook niet nix wat je de afgelopen tijd hebt doorgemaakt. :*
Thx O+
pi_122896531
Mannen zijn niet zo handig..
pi_122896615
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef Probability het volgende:
qft

en een :* voor coco
pi_122896646
quote:

[ afbeelding ]
;(
Ja doei.
pi_122896687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef Probability het volgende:
Nee, dat houd ik mezelf ook maar voor. Bedoel, hij is alleen maar lief & supportive geweest toen ik in het zhuis lag (en heeft toch in zn eentje het huishouden moeten draaien, voor Saartje moeten zorgen en kwam iedere dag 2 keer op bezoek) en ook sinds ik thuis ben verwacht hij niks van me behalve dat ik rust en voor mezelf zorg. Hij zegt ook alleen dat hij blijf is dat ik weer thuis ben. Dus hij is écht heel lief voor me, en sowieso fantastisch met Saartje.

Maar toch had ik het fijn gevonden als hij niet was weggegaan vandaag. En dat zelf had weten aan te voelen. :')
pi_122896719
Mgoed. Ik ga mijn bed opzoeken :Y

Slaap lekker allen :*

(Mo, nog 1 nachtje slapen :D *O* )
pi_122896952
:Y

O+ Truste Coco! En je bent niet onredelijk hoor! :*
Ja doei.
pi_122896963
En nog even deze als afsluiter _O-

pi_122896976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:

O+ Truste Coco! En je bent niet onredelijk hoor! :*
:) O+
pi_122897054
pi_122897087
Mannen voelen niets aan :+

Wijze les #1
pi_122897508
O jeej ik heb weer een dipje/down gevoel.
Ben onder de zonnebank geweest & wezen sporten dus daar zal het niet aan liggen.

Denk dat het komt doordat ik veel moet doen:constante stress
  Vis een optie? donderdag 14 februari 2013 @ 23:42:01 #76
70532 loveli
N
pi_122898156

But if you love him you'll forgive him
Even though he's hard to understand
And if you love him
Oh be proud of him
'Cause after all he's just a man
crap in = crap out
pi_122903529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Probability het volgende:
Mannen voelen niets aan :+

Wijze les #1
Dat is niet waar :6 Ze uiten het vaak alleen onhandig O+
pi_122903536
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nog even deze als afsluiter _O-

[ afbeelding ]
pi_122903794
Goedemorgen!

Planning:
O: croissant en vers sinaasappelsap
L: iets luxe's!
T: peer en raw brownie
D: omelet 2 eieren met champignons en restje sla
T: wijntje ofzo
pi_122903899
Ik kreeg pas de bonenmaler van mijn moeders uitzet cadeau, zodat ik mijn eigen bonen kan malen voor mn koffie.
Wil ik het ding net gaan gebruiken, zit er een ongeaarde stekker aan en die past niet in mijn stopcontact. :D

Planning:
O: cappuccino (had nog gemalen bonen gelukkig!). 7 koren vlokken, havermout, melk, appel
L: Nallie salade, 2 boterhammen met gekookte worst
S: krachttraining
T: whey shake
D: Bak sla met o.a. geitenkaasjes in spek, 2 gekookte eitjes, tomaten, sla en wat ik nog meer tegenkom in de koelkast.
T: kwark met frambozen en bosbessen.
Doe wat je niet durft.
pi_122904119
Goedemorgen!

Heb mijn rondje bio supermarkt gemist deze week.. niet best voor de score.

O: warm pistoletje met hagelslag :') en twee amaranth crackers met jam
T: amandelen en snoeptomaatjes
L: 3 spelt-zuurdesem boterhammen (kunnen er 4 worden) met grillworst en komkommersalade
D: nog geen enkel idee, rondje super om dat te bepalen
T: vroeg naar bed ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122904193
Ik heb niet mijn ochtend.
pi_122904453
Cots prima lijstje gisteren! En dat is dus wat je hebt gegeten en geen planning? En wat ga je vandaag doen?

Net een heeeeerlijk tukje gedaan in de trein O+
pi_122904593
hm, morgen niet naar pa, dochter zit ziek thuis en hij moet er geen griepdingen overheen krijgen nu, dus ik ga zelf ook niet just to be safe.

Lijstje:

O: brinta
T: cappuccino, plakje kruidkoek (krijg zo visite)
L: 2 rijstwafels hamkaas, bak rauwkost
T: cappuccino, banaan
D: nog nader te bepalen
T: kwark met een peer
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 09:59:18 #86
70532 loveli
N
pi_122905252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg pas de bonenmaler van mijn moeders uitzet cadeau, zodat ik mijn eigen bonen kan malen voor mn koffie.
Wil ik het ding net gaan gebruiken, zit er een ongeaarde stekker aan en die past niet in mijn stopcontact. :D
Marskramer/action ongeaard verlengsnoer kopen, evt stekker daarvan bewerken (opletten dat je er een zachte stekker neemt). Mijn naaimachine doet hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-02-2013 10:19:50 ]
crap in = crap out
pi_122905674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Planning:
O: cappuccino (had nog gemalen bonen gelukkig!). 7 koren vlokken, havermout, melk, appel
L: Nallie salade, 2 boterhammen met gekookte worst
S: krachttraining
T: whey shake
D: Bak sla met o.a. geitenkaasjes in spek, 2 gekookte eitjes, tomaten, sla en wat ik nog meer tegenkom in de koelkast.
T: kwark met frambozen en bosbessen.
:9
Maar wat is het?
pi_122905749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Marskramer/action ongeaard verlengsnier kopen, evt stekker daarvan bewerken (opletten dat je er een zachte stekker neemt). Mijn naaimachine doet hetzelfde.
Ik heb mn vader al gebeld, die heeft vast wat liggen. :D Anders ga ik straks even richting de Blokker ofzo. :)
Gelukkig zat het ding nog in het originele doosje en heb ik kunnen herleiden dat mijn moeder het apparaat in 1967 heeft aangeschaft. :D O+ Ze deden toen trouwens ook nog niet aan postcodes. B-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar wat is het?
Tomaten, komkommer, kikkererwten en in mijn geval ook paprika. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 10:36:29 #89
70532 loveli
N
pi_122906216
Gespot bij appie: bolcourgettes. Kun je uithollen en vullen als je er het geduld voor hebt.
crap in = crap out
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:39 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122906274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:36 schreef loveli het volgende:
Gespot bij appie: bolcourgettes. Kun je uithollen en vullen als je er het geduld voor hebt.
Ohja die zag ik laatst ook, dat is zo win :D Lekker met gehakt-tomaten-kruiden-mengsel :9

Cocoface :* had ik ook niet leuk gevonden denk ik! En ook dat 'Nou is het toch niet meer leuk" is dan herkenbaar :D Smooch voor joe O+
pi_122906342
Herstel, ik heb vandaag linzen in mn salade en geen kikkererwten. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122906379
Goedemorgen! Pfff saaie bende hier in het wiskunde gebouw.. Gelukkig heb ik de zeroes request nog..
pi_122906656
Zeroes request :?
pi_122906771
ik zit te twijfelen om naar de sportschool te gaan zometeen.

Pro: ik heb de hele week nog niet gesport, maar wel elke dag 6 km gewandeld.
Con: ik ben de hele week al vreselijk moe, en voor m'n gevoel net op het randje van ziek zijn.

mmm...
pi_122906773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:51 schreef Perruche het volgende:
Zeroes request :?
Oude liedjes uit de zeroes op 3fm. Best geinig, bij de meeste nummers heb je leuke herinneringen :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:57:29 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122906851
Wiskunde en saai, ik zou niet verbaasd zijn :+

Havermout met appel en kaneel en rozijntjes :9
pi_122906854
En op Q de nineties top zoveel, voor de dertigers onder ons!
pi_122906962
Honger :')
pi_122907100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:01 schreef Perruche het volgende:
Honger :')
Joh, ook niet echt een wonder met maar 1 croissant als O :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122907261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit te twijfelen om naar de sportschool te gaan zometeen.

Pro: ik heb de hele week nog niet gesport, maar wel elke dag 6 km gewandeld.
Con: ik ben de hele week al vreselijk moe, en voor m'n gevoel net op het randje van ziek zijn.

mmm...
dit is het moment waarop jullie meoten zeggen dat ik natuurlijk moet gaan sporten, dat het onzin is om niet te gaan!
pi_122907292
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dit is het moment waarop jullie meoten zeggen dat ik natuurlijk moet gaan sporten, dat het onzin is om niet te gaan!
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven!
pi_122907295
Niet zo aanstellen Jagar en gaan sporten! Laat je geen mietje noemen he, mietje!
pi_122907305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

nou ja, ik zit op kantoor...
pi_122907342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou ja, ik zit op kantoor...
Oh in dat geval zou ik lekker op kantoor blijven! :P
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 11:23:55 #105
70532 loveli
N
pi_122907667
quote:

[..]

Wehehe!
crap in = crap out
pi_122907704
anna heeft me precies de sarcastische schop gegeven die ik nodig had, i'm off to the gym!
pi_122907723
Whoohoo!! Go Jagär! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_122908563
quote:

[..]

Goed bezig Jagar!
pi_122909264
wat vinden jullie mooie/overzichtelijke nieuwsbrieven? ik kom niet verder dan die van Nespresso..
pi_122909285
De nieuwsbrieven die ik niet krijg! :)
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 12:19:08 #111
70532 loveli
N
pi_122909385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Probability het volgende:
wat vinden jullie mooie/overzichtelijke nieuwsbrieven? ik kom niet verder dan die van Nespresso..
Moet een beetje denken aan dit topic in PTA PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING ! - soms kan iets meer achtergrondinformatie helpen om gericht mee te denken :P
crap in = crap out
pi_122909453
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet een beetje denken aan dit topic in PTA PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING ! - soms kan iets meer achtergrondinformatie helpen om gericht mee te denken :P
Hahaha.. Ik moet zelf een nieuwsbrief maken en heb dat nog nooit gedaan dus ben opzoek naar voorbeelden. Ik heb wel een hele basic opzet gemaakt maar hij moet er nog wat professioneler uitzien.
pi_122909576
Ken je deviantart? Is een site waar je goede ideeën voor dit soort dingen kunt opdoen :Y
Check it out: http://browse.deviantart.com/?q=newsletter

Als je Maria haar andere nick kent kun je ook dingetjes van haar er vinden :7
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:26:47 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122909628
Gewoon platte tekst, dan lijkt het alsof je een mail van een vriend krijgt :+
pi_122909655
Ik snap niet wat auto's met nieuwsbrieven te maken hebben.. Een duidelijke banner van het bedrijf lijkt me makkelijk. Duidelijke en niet te veel tekst. Verder weinig ervaring mee, want meestal gooi ik nieuwsbrieven ongeopend weg.
pi_122909708
Ohai!
Update:
O: croissant en jus d'orange
T: raw brownie
L: quiche zalm/courgette en koolsla erbij
T: peer en cappuccino met koekje
D: ei en paddestoel en sla
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:06 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122909746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef the85mc het volgende:
Ik snap niet wat auto's met nieuwsbrieven te maken hebben.. Een duidelijke banner van het bedrijf lijkt me makkelijk. Duidelijke en niet te veel tekst. Verder weinig ervaring mee, want meestal gooi ik nieuwsbrieven ongeopend weg.
Om die reden dus mijn suggestie :+
pi_122909815
Raar lijstje vind ik het maar Perr... Hoe is dat een D :?
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 12:33:30 #119
70532 loveli
N
pi_122909840
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef the85mc het volgende:
Niet elke nieuwsbrief komt met de post, als het om bedrijfsinformatie gaat hangen ze vaak gewoon in het zicht. Als je de doelgroep weet, kun je gerichter antwoord geven op een vraag. Moet 'ie per mail, post, fysiek verspreid worden, waar wil je dat 'ie gezien wordt, wie moet 'em zien?
crap in = crap out
pi_122909856
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet elke nieuwsbrief komt met de post, als het om bedrijfsinformatie gaat hangen ze vaak gewoon in het zicht. Als je de doelgroep weet, kun je gerichter antwoord geven op een vraag. Moet 'ie per mail, post, fysiek verspreid worden, waar wil je dat 'ie gezien wordt, wie moet 'em zien?
-per mail
-aan leden/mensen die graag info willen
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 12:35:52 #121
70532 loveli
N
pi_122909908
Ervaring: 90% van de inhoud blijft niet hangen, de grote koppen en uitroeptekens wel.
/licht frustrerend
crap in = crap out
pi_122909933
Slank, voor antwoorden en advies op al uw vragen. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:45:06 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122910196
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef Probability het volgende:

[..]

-per mail
-aan leden/mensen die graag info willen
Mooier is niet altijd effectiever! :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:45:22 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122910205
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
#dtv :7
pi_122910262
Verder heb ik HONGER vandaag.
Lunch zit er al in en ben nu een bak kwark (een hele bak kwark!) met wat bosbessen en frambozen aan het leegeten. Heb goede hoop dat ik daarna niet meer dat knagende gevoel in mn maag heb.
Anders ga ik maar appeltaart bakken ofzo, dat helpt altijd erg goed tegen de honger. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122910796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verder heb ik HONGER vandaag.
Lunch zit er al in en ben nu een bak kwark (een hele bak kwark!) met wat bosbessen en frambozen aan het leegeten. Heb goede hoop dat ik daarna niet meer dat knagende gevoel in mn maag heb.
Anders ga ik maar appeltaart bakken ofzo, dat helpt altijd erg goed tegen de honger. :D
Is van die vervelende trek, van die ik ga niet weg ook al zit je maag vol trek. Ga pas weg als je een half pak yogho in 1 grote slok hebt weggewerkt trek :{
En zodra je dan toegegeven hebt je enerzijds voldaan en tjokvol bent en anderzijds je jezelf een goedkope junk voelt, een junk met een buik vol yogho...
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:42 #127
70532 loveli
N
pi_122910820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Helpt het bakken tegen de honger? Ondergetekende zou het deeg opeten.
crap in = crap out
pi_122910967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is van die vervelende trek, van die ik ga niet weg ook al zit je maag vol trek. Ga pas weg als je een half pak yogho in 1 grote slok hebt weggewerkt trek :{
En zodra je dan toegegeven hebt je enerzijds voldaan en tjokvol bent en anderzijds je jezelf een goedkope junk voelt, een junk met een buik vol yogho...
De halve bak kwark hielp uiteindelijk. Kan ik vanavond mooi de andere helft opeten. :P
Maar zo irritant als je maar zo'n knagend gevoel blijft houden in je maag. Zelfs na het eten van een salade van 3 tomaten, halve paprika, halve komkommer en een klein blikje linzen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Helpt het bakken tegen de honger? Ondergetekende zou het deeg opeten.
Ja! Bij mij wel. Gewoon bezig zijn met eten helpt tegen honger bij mij. Deeg opeten heb ik nooit zoveel zin in eigenlijk. :?
Maar afijn, mijn bezoek van zondag is ziek dus nu is de vraag: ga ik een appeltaart bakken of niet?
Kan natuurlijk de helft aan mn ouders geven en de andere helft voornamelijk voeren aan een gewillig slachtoffer.
Doe wat je niet durft.
pi_122911032
zo. sportschool geweest. lunch gegeten. nu weer werken. bijna weekend!
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 13:15:52 #130
70532 loveli
N
pi_122911079
Zit geloof ik in de afkickfase :P m'n innerlijke junk schreeuwt om gevulde choco. Hij begint schor te raken :+

Go Jag!
crap in = crap out
pi_122911480
^O^ Jagar!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef loveli het volgende:
Zit geloof ik in de afkickfase :P m'n innerlijke junk schreeuwt om gevulde choco. Hij begint schor te raken :+

Go Jag!
Ik vind mezelf eigenlijk best nog wel goed houden onder het feit dat ik weer aan de suikers ben.
Maandag fles Fernandes gekocht en nog niet over de helft, vorig weekend fles Dr. Pepper waarmee ik van vrijdag tot en met zondag heb gedaan.
Normaal was die en een halve fles cola op de vrijdagavond al leeg gegaan :+

En waarom weet ik niet maar heb al een week echt ECHT behoefte aan een shaggie :@
Maar wel nu dikke 2mnd rookvrij :7
pi_122911486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef loveli het volgende:

Go Jag!
Ik ook!
Ik heb woensdag geen troep gegeten (ok, diner was kipsaté met frietjes, maar ik heb het toetje overgeslagen!) en gister ook heel netjes (wel veel, maar geen troep) en dat was voor vandaag ook weer de bedoeling. :)

Maar, als ik zelf gewoon de controle hou (en zelf boodschappen doe en zorg dat er voldoende gezonds in huis is om te snaaien), dan beperk ik de hoeveelheid troep dit weekend ook en neem ik lekker een stukje zelfgebakken appeltaart. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122911899
Herstel! Ik heb woensdag wel troep op, maar wel zelfgemaakte troep. B-)
Chocoladetaart met witte chocolademousse. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122911956
Nieuw lijstje! :)

O: muesli met kokos, pompoempitten en lijnzaad/kwark, verse jus
T: Cappucino met suiker
L: 2x bh met avocado/fricandeau en grove paté
T: rijstwafel en cherrytomaatjes
D: boerenkool met spekjes en worst :9
''Going mental on the Wabbu''
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 13:42:19 #135
70532 loveli
N
pi_122912046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Together-Alone het volgende:
Nieuw lijstje! :)

O: muesli met kokos, pompoempitten en lijnzaad/kwark, verse jus
T: Cappucino met suiker
L: 2x bh met avocado/fricandeau en grove paté
T: rijstwafel en cherrytomaatjes
D: boerenkool met spekjes en worst :9
Leuk lijstje!
crap in = crap out
pi_122912142
Dank u! Goed en rustig ontbijten (en lunchen) is stukken makkelijker als je hele dagen thuis zit om een scriptie te schrijven. ;)
pi_122912268
Vandaag m'n eerste stage gelopen vanuit deze opleiding op een basisschool (wat ik best zuur vind omdat ik keihard gefaald heb op de pabo), maar het ging er goed en was erg leuk.
Doet wel een beetje pijn aan mijn hart.
pi_122913183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef anna82 het volgende:
En op Q de nineties top zoveel, voor de dertigers onder ons!
Ook op stubru de 90.s, ook leuk voor 20ers. Zouden de oldies in de aanbieding zijn?
pi_122913329
Puff, ben je er nog uitgekomen met je vriend over wel of niet alleen een weekje weg?
Doe wat je niet durft.
pi_122914536
Gruwelijke facebook post:

quote:
Ik heb fouten gemaakt..., ik heb mensen gekwetst..., ik ben soms compleet zot..., soms zonder controle..., recht voor de raap..., grote mond..., soms geëmotioneerd... Ik heb fouten gemaakt..., ik heb mensen gekwetst..., ik ben soms compleet zot..., soms zonder controle..., recht voor de raap..., grote mond...,en soms moeilijk te dulden !!! Maar als je het slechte van mijn karakter niet aanvaard... dan verdien je ook het beste van mij niet !!! Ten minste... ik weet wie ik ben..., en ik ben daar verdomd trots op.
:X

Nu even bijlezen.
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 14:50:50 #141
70532 loveli
N
pi_122914588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nu even bijlezen.
Delen en liken?
crap in = crap out
pi_122914717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Delen en liken?
Ik heb het vermoeden dat dit zelf is bedacht. Maar dat weet ik niet zeker though.

Vaiz nog steeds rookvrij *O*

Afkickende loveli & HKPW, gogogo! *O*

T-A: wat voor opleiding volg je? Altijd interessant :)

Lijstje:
O: boterham met chocoladevlokken
L: 2 broodjes met hamworst
T: banaan
T: chocola
D: boerenkool met worst
T: nog geen idee
pi_122914912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat dit zelf is bedacht. Maar dat weet ik niet zeker though.

Vaiz nog steeds rookvrij *O*

Afkickende loveli & HKPW, gogogo! *O*

T-A: wat voor opleiding volg je? Altijd interessant :)

Lijstje:
O: boterham met chocoladevlokken
L: 2 broodjes met hamworst
T: banaan
T: chocola
D: boerenkool met worst
T: nog geen idee
Ha, ook boerenkool vanavond :)

Ik studeer journalistiek. Nog een half jaartje in ieder geval, hopelijk. ;)
pi_122915019
Vandaag bij de trombosedienst geweest. Was even een soort van confronterend. Allemaal opaatjes en omaatjes die daar zitten, en dan ik :')

Wel interessant gesprek gehad met de directeur van de stichting (die ik toevallig tegen het lijf liep, en volgens mij vond hij het interessant om daar een jong iemand te zien rondhuppelen). Hij heeft (in het verleden) blijkbaar heel veel onderzoek verricht op dit gebied en houdt zich er nog steeds mee bezig.
SPOILER
Oh, en helaas. No more broccoli for me! Vitamine K is een no-go als je anti-stollingsmedicatie gebruikt. Jammer. Heel jammer... Echt, ontzettend jammer. Jullie weten wat voor broccolifan ik altijd ben geweest....

Even serieus: als ik groene groenten, zoals broccoli - die werd echt specifiek genoemd- niet teveel eet, maar gewoon gevarieerd eet, is het geen probleem. Maar ze kunnen anders dus wel een -negatieve- invloed hebben op mijn medicatie.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:03:19 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122915096
Boerenkool :9 ik doe misschien mee :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nu even bijlezen.
:D Deels Marilyn Monroe, deels eigen slechte spelling denk ik? :+

Moest ook denken aan liedje wat ik laatst op tv zag, "Dingen gedaan" :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:03:56 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122915126
Jeetje Coco, misschien moet je een foto van een broccoli instellen als bureaublad. Kun je er tenminste nog een beetje van genieten! En af en toe aan je scherm likken ofzo! :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122915174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeetje Coco, misschien moet je een foto van een broccoli instellen als bureaublad. Kun je er tenminste nog een beetje van genieten! En af en toe aan je scherm likken ofzo! :+
:')
pi_122915205
Boerenkool-eters unite! :D

quote:
Ik heb de knuffel gekregen he! Lik ik daar gewoon af en toe aan :+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:05:43 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122915209
quote:

Word je wel steeds geconfronteerd met het Gemis ;(
pi_122915251
Nu hadden ze bij de Bodyshop wel 15 geuren bodybutter, maar daar zat helaas geen broccoligeur bij. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_122915257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
:D Deels Marilyn Monroe, deels eigen slechte spelling denk ik? :+
Oh, zou kunnen idd :Y Had ik nog even niet bij stilgestaan. Maar pffff, wat een post weer :+
pi_122915295
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu hadden ze bij de Bodyshop wel 15 geuren bodybutter, maar daar zat helaas geen broccoligeur bij. -O-
;( -O-

Tot nu toe heb ik me wel redelijk sterk kunnen houden, maar de broccoli was eigenlijk net teveel.
;(
pi_122915445
Er is wel broccoli shampoo :Y
pi_122915457
Hoe lang moet je nu aan de medicatie?
En moet je spuiten?
Doe wat je niet durft.
pi_122915634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me nou niks :P

Heb een heerlijk dagje. Geen afspraken voor werk, hoef alleen nog maar mn mail af te maken en dan heb ik een weekje vakantie :D Net lekker naar de markt/bakker/groenteman geweest O+

T: rijstwafel pindakaas
S: 20 min cardio, 40 min kracht
O: havermout, banaan, dadels
L: meergranenbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade en tomaat
T: koffie verkeerd, blokje pure chocola
D: curry van linzen, aubergine, courgette, pompoen en zoete aardappel
T: wijn :9

Oh en Coco, gecondoleerd met het verlies van broccoli -O-
pi_122915799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef V1z0R het volgende:
Echt? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe lang moet je nu aan de medicatie?
En moet je spuiten?
Spuiten moet je tot je bloed twee keer achter elkaar ok is, en dan mag je over op alleen tabletten :) Vandaag eerste keer bloedprikken gehad, en de waarde van mijn bloed was nu al ok *O* Dus dat is al 1x :s) Dinsdag moet ik weer, als het dan ok is, hoef ik (voorlopig) niet meer te spuiten.
Meestal zijn ze ongeveer een maand bezig om de medicatie goed in te stellen, maar wie weet heb ik geluk :)).

Anti-stollingsmedicatie minimaal een half jaar. Dan een ct-scan, kijken of er nog embolieën zitten. Zo nee: stoppen met medicatie en uitzoeken of er soms stollingsproblemen zijn met mijn bloed, bepaalde afwijkingen, etc. Anders doorgaan met medicatie tot de embolieën helemaal weg zijn, en dan pas onderzoek.

Martijn zet de spuiten voor me. Heel lief & fijn :Y O+ Ik zoek zelf een mooie rol uit (Gelukkig heb ik daar wat extra van gekweekt :7 :+ ), pak die vast, en hij prikt de spuit er dan in. Op die manier heb ik toch nog wat controle, maar hoef ik het prikken niet zelf te doen :)
pi_122915911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Spuiten moet je tot je bloed twee keer achter elkaar ok is, en dan mag je over op alleen tabletten :) Vandaag eerste keer bloedprikken gehad, en de waarde van mijn bloed was nu al ok *O* Dus dat is al 1x :s) Dinsdag moet ik weer, als het dan ok is, hoef ik (voorlopig) niet meer te spuiten.
Meestal zijn ze ongeveer een maand bezig om de medicatie goed in te stellen, maar wie weet heb ik geluk :)).

Anti-stollingsmedicatie minimaal een half jaar. Dan een ct-scan, kijken of er nog embolieën zitten. Zo nee: stoppen met medicatie en uitzoeken of er soms stollingsproblemen zijn met mijn bloed, bepaalde afwijkingen, etc. Anders doorgaan met medicatie tot de embolieën helemaal weg zijn, en dan pas onderzoek.

Martijn zet de spuiten voor me. Heel lief & fijn :Y O+ Ik zoek zelf een mooie rol uit (Gelukkig heb ik daar wat extra van gekweekt :7 :+ ), pak die vast, en hij prikt de spuit er dan in. Op die manier heb ik toch nog wat controle, maar hoef ik het prikken niet zelf te doen :)
Zelfs per 55gallons verkrijgbaar :+
http://www.essentialwholesale.com/Free-and-Clean-Broccoli-Shampoo

:D *mental-image*

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 15-02-2013 15:28:15 ]
pi_122916444
Heeft Coco de broccoli knuffel niet? Dat helpt vast we'll om het trauma te verwerken :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:35:16 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122916465
D:

Broccoli shampoo? Vast heel gezond voor je haar oO<
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:35:18 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122916469
Wij eten broccoli *O*
pi_122916493
Repost maar wel toepasselijk
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:38:48 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122916600
Aan het woggen V1?

Toren C , is dat leuk? Ben Seizoen 1 aan het hengelen
pi_122916670
Ah.. Lekker nog een bak automatenkoffie, puur genieten. Ofzo.
Maar wel bijna weekend!
pi_122916740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooier is niet altijd effectiever! :P
ik word betaald om iets moois te maken...
pi_122916968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Ah, dat is dan iig niet de rest van je leven. :)

Ik moest toen ik met mn enkel zat dagelijks spuiten, maar vond het wel meevallen. En idd, zoek een rol en druk er een spuit in. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122917094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, dat is dan iig niet de rest van je leven. :)

Ik moest toen ik met mn enkel zat dagelijks spuiten, maar vond het wel meevallen. En idd, zoek een rol en druk er een spuit in. :D
Bij mij zit 't meer tussen mn oren qua spuiten :+ Ik wéét dat het niks voorstelt, en ook na afloop heb ik zoiets van "eitje!" :7 Maar tijdens breekt me letterlijk het koude zweet uit :')

Oh, en hopelijk niet levenslang idd (spuiten sowieso niet, wel medicatie evt) :) Dat is pas zeker na onderzoek straks (maar ik heb goede hoop, al kun je beter nergens vanuit gaan).
pi_122917104
Haha:
pi_122917141
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Aan het woggen V1?

Toren C , is dat leuk? Ben Seizoen 1 aan het hengelen
Beetje :D server is kaduuk, dus :)

Het is van Nederlandse makelij...
Of het is dus slecht geacteerd of compleet belachelijk, of beide natuurlijk :+
pi_122917370
Ohai!

Al onderweg naar huis, echt heerlijk zo'n rustig dagje. Zo m'n tas inpakken , eten, drankje doen en optijd naar bed.
pi_122917491
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
hoe zoek ik makkelijk op nieuwsberichtjes? hoeft niet per se van de krant te zijn, maar wie weet is daar een soort zoekmachine voor?

[ Bericht 68% gewijzigd door Probability op 15-02-2013 16:09:34 ]
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 16:04:05 #171
70532 loveli
N
pi_122917603
google -> zoekhulpmiddelen -> afgelopen dag/week/maand, makkelijk schiften tussen oud en nieuw nieuws.

Of newsfeed ANP of andere instelling. Ligt er een beetje aan watvoor nieuws je zoekt.
crap in = crap out
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:04:12 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122917610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Beetje :D server is kaduuk, dus :)

Het is van Nederlandse makelij...
Of het is dus slecht geacteerd of compleet belachelijk, of beide natuurlijk :+
Kan leuk zijn...

Hoe laat ben je vrij?

Wat zijn jullie plannen dit weekend?

Doe lekker helemaal niks, zondag misschien even hardlopen maar voor de rest wat laptophangen en huishaten.

Lijst:
O: Tosti met wat curry, cappuccino
B:: boodschappen doen in verschillende dopkes = 20 km fietsen
L: halve stronk broccoli, 300 gr spruitjes curry en sambal, salade met ei en tonijn
T's:2 appel, sinaasappel , kleine reep witte chocolade
D: broccoli gekookt in van alles, gevulde champignons (spinazie, tomaat, knoflook, ui, kaas, kruiden), gegrilde biefstuk met gebakken courgette en paprika, aardappelkroketten
T: kwark en vla, zoute stokjes
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 16:06:46 #173
70532 loveli
N
pi_122917724
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe lekker helemaal niks, zondag misschien even hardlopen maar voor de rest wat laptophangen en huishaten.
En eten.
crap in = crap out
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:10:33 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122917864
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]

En eten.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:14:47 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122918028
Was bij de kringloop, zomaar , fietste er toch langs... En ze hebben veel kleding! En veel leuke jurken (1 was prachtig! 9 euro maar helaas maat 40).
Misschien morgen nog maar even heen om wat te passen.
Maar ik vind het toch een beetje viezig :P
pi_122918397
Prob, je kan zoeken onder google news
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122918679
Dr is hier net een gast komen zitten in dit hok en volgens mij is ie wat gestresst. Lijkt wel of ie de toetsen door het bureau probeert te rammen :D
pi_122918779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Was bij de kringloop, zomaar , fietste er toch langs... En ze hebben veel kleding! En veel leuke jurken (1 was prachtig! 9 euro maar helaas maat 40).
Gewoon wassen voordat je het gaat dragen. :)
Ik kijk eigenlijk nooit bij de kleding bij de kringloop. :D Het ziet er altijd zo rommelig uit en dat trek ik alleen bij boeken. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122918861
Ik ben dol op de kringloop. En inderdaad gewoon wassen die handel en dan is er niks aan de hand. Trouwens, het kringloopbedrijf wast zelf de kleding ook. En nogmaals trouwens, wat je nieuws koopt heeft misschien ook al een hele vieze vrouw gepast, misschien zelfs meerdere. Dus tja...
pi_122918952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan leuk zijn...

Hoe laat ben je vrij?

Wat zijn jullie plannen dit weekend?

Lijst:
O: Tosti met wat curry, cappuccino
B:: boodschappen doen in verschillende dopkes = 20 km fietsen
L: halve stronk broccoli, 300 gr spruitjes curry en sambal, salade met ei en tonijn
T's:2 appel, sinaasappel , kleine reep witte chocolade
D: broccoli gekookt in van alles, gevulde champignons (spinazie, tomaat, knoflook, ui, kaas, kruiden), gegrilde biefstuk met gebakken courgette en paprika, aardappelkroketten
T: kwark en vla, zoute stokjes
Kan, zelf niet zo'n fan eerlijk gezegd. :@

Over half uurtje :) Dan even pilsje halen bij pa en ma, dan naar hepies en die verwennen met blikje vis en mijzelf met een biefstukje, dan nieuwe poging tot LoL doen als hepie-Beetle het toelaat, zo nee dan film of skyrim.
Zaterdag de schoonmaak afmaken en bij lekker weer de auto meepakken, even kort verjaardagen (heeft kleine kinderen dus toch geen ene kut aan), misschien stappen als er gegadigden zijn en anders gamen/film
Zondag heb ik dus al het hele huis aan kant, geen verplichtingen, dus weer iets van relaxed doen waarschijnlijk. :7

Huishaten :?
pi_122919013
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan, zelf niet zo'n fan eerlijk gezegd. :@

Over half uurtje :) Dan even pilsje halen bij pa en ma, dan naar hepies en die verwennen met blikje vis en mijzelf met een biefstukje, dan nieuwe poging tot LoL doen als hepie-Beetle het toelaat, zo nee dan film of skyrim.
Zaterdag de schoonmaak afmaken en bij lekker weer de auto meepakken, even kort verjaardagen (heeft kleine kinderen dus toch geen ene kut aan), misschien stappen als er gegadigden zijn en anders gamen/film
Zondag heb ik dus al het hele huis aan kant, geen verplichtingen, dus weer iets van relaxed doen waarschijnlijk. :7

Huishaten :?
Huishoudenhaten. Denk ik :Y

Klinkt als een lekker chill weekendje O+
pi_122919070

En er zijn ballonnetjes :D
pi_122919112
Ik heb zondag ook zo'n relax dagje. O+
Mijn favoriete koekiemonster mag de hele dag op stap met de mensen van de stichting waar hij voorzitter van is en ik heb in de planning om een stuk te gaan hardlopen en ga eens een serieuze poging doen voor het haken van een stropdas. :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:47:54 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122919437
LoL! *zet op lijstje* :7
pi_122919859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef _aurum_ het volgende:
Prob, je kan zoeken onder google news
Thx!!
pi_122919895
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Thx!!
En dan wat Li zegt mbt zoekhulpmiddelen
pi_122920422
Er zit hier een vent in de trein die echt al 2 uur op de meest monotone wijze een gesprek zit te voeren. Zijn gesprekspartner mompelt alleen 'ja' en 'uhuh'. O+
pi_122920469
Ik had bijna boerenkool gegeten vanavond. Ik ging uiteindelijk toch voor de couscous met merquezworstjes. :9

En ik heb een mega lekker ding gespot in het zwembad! Mooie bruine ogen en goed gespierd :9 Maar ik kon hem wel bijhouden. :7
pi_122922994
Cococakes mag je nou naar huis? Wel naar van die spuiten, maar gelukkig heb je een goede aan M.!

Quiche in de oven, boardingpass geprint, nog 1,5 uur voor ik naar buiten moet en ik ben VET VROLIJK.
pi_122923552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Perruche het volgende:
Cococakes mag je nou naar huis? Wel naar van die spuiten, maar gelukkig heb je een goede aan M.!

Quiche in de oven, boardingpass geprint, nog 1,5 uur voor ik naar buiten moet en ik ben VET VROLIJK.
Ik ben al thuis :Y Paar dagen inmiddels :)
pi_122923629
Vrolijke Perr O+
pi_122923900
*dansje doet*
*verder gaat met trainen*

Gelukkig komen mn matties net binnen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122923972
Wauw mijn curry is echt :9
Succes met je matties Henk :D
pi_122924496
Avond slankies :W

Jeetje Coco, wat een verhaal over het moeten spuiten enzo. Gelukkig idd niet de rest van je leven :*

Vandaag weer een opleidingsdag gehad. Was super intensief dus GAAR! Ik bedenk me nu ook dat we Bea niet geanalyseerd hebben. Ga ik nog een keertje doen :Y

En er is pizza onderweg *O*
pi_122924561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Nallie het volgende:
Wauw mijn curry is echt :9
Succes met je matties Henk :D
wat voor curry?
pi_122924678
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

wat voor curry?
Tikka massala kruiden met linzen, daardoorheen aubergine, pompoen en zoete aardappel uit de oven met chili poeder. Simpel, maar echt zo lekker!
pi_122924803
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Tikka massala kruiden met linzen, daardoorheen aubergine, pompoen en zoete aardappel uit de oven met chili poeder. Simpel, maar echt zo lekker!
pi_122924877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

^^
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:03:49 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122926765
OmnomNallienom! Naan erbij ofzoiets?

Lijstje ook maar!

O: havermout met appel, kaneel, rozijntjes, melk
L: twee sneetjes brood met kruidenroomkaas
T: bakje Griekse yoghurt met jam
T: halve eierkoek
D: spinazie met lekkerbekje :9
T: misschien bakje chips?
pi_122926831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind kleren kopen eigenlijk alleen leuk bij de kringloop. Ik word altijd wat gedeprimeerd van 100 dezelfde T-shirts. Vorige week nog voor 35 euro kleren gekocht bij de kringloop, vakantiekleren: een jurk, een rok, 1 tshirt met lange mouwen, 3 korte, 1 vestding.
pi_122926921
Vandaag laatste werkdag gehad, nu drie weken vakantie. Morgen pakken en laatste dingen voorbereiden, zondag maar eens op pad.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:17:43 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122927468
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef sigme het volgende:
Vandaag laatste werkdag gehad, nu drie weken vakantie. Morgen pakken en laatste dingen voorbereiden, zondag maar eens op pad.
Wat fijn *O* Veel plezier *O*

An, Wat voor pizza is onderweg (ondertussen al op waarschijnlijk)?
pi_122927541
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef sigme het volgende:
Lekker zeg! Veel plezier alvast.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:20:10 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122927605
Kringloop is tof. En vaak ook helemaal niet vies, want gewassen.
Daarnaast zijn nieuwe kleren vaak 'ongezonder' door alle schimmeldodende meuk en andere chemicalien die er in zitten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122928771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat fijn *O* Veel plezier *O*

An, Wat voor pizza is onderweg (ondertussen al op waarschijnlijk)?
Een foute extravaganza voor mij en een nog foutere shoarmapizza met knoflooksaus voor Freud :9

En ja, helemaal op :')
pi_122928790
Door het gepraat over kringloop heb ik besloten morgen na het sporten ze allemaal in de stad eens af te fietsen voor nieuwe kleding. Even mezelf goedkoop verwennen (en gelijk te grote oude kleding dumpen)
pi_122929152
Geniet ervan Sigme! O+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:48:55 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122929198
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Een foute extravaganza voor mij en een nog foutere shoarmapizza met knoflooksaus voor Freud :9

Oohhhhhhhhhhhhhhh O+ Allebei... :9~

Denk dat ik morgen ook nog even naar de kringloop ga want dat ene jurkje wil ik gewoon passen.
pi_122929282
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Als je het doet moet je het goed doen ;)

Succes met de frisse adem ;)
pi_122930279
Ik heb net science fiction boek geschreven door Ad Visser op de kop getikt. Voor 1 euro.
En nog een keer Wilde Zwanen om weg te geven. :)

Kleding is heel erg afhankelijk van de kringloop of het wat is. Waar ik net was, daar moet je niet zijn voor kleding. Maar ze hebben er wel veel boeken. B-)

Overigens twijfel ik nog steeds of ik een collectie moet gaan aanleggen van "antieke" kookboeken. Kom echt de meest geweldige exemplaren tegen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122930493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb net science fiction boek geschreven door Ad Visser op de kop getikt. Voor 1 euro.
En nog een keer Wilde Zwanen om weg te geven. :)

Kleding is heel erg afhankelijk van de kringloop of het wat is. Waar ik net was, daar moet je niet zijn voor kleding. Maar ze hebben er wel veel boeken. B-)

Overigens twijfel ik nog steeds of ik een collectie moet gaan aanleggen van "antieke" kookboeken. Kom echt de meest geweldige exemplaren tegen. :D
Oude kookboeken zijn hilarisch, een vriendin van me heeft de kookboeken gekregen die haar oma kreeg van d'r ouders bij de uitzet. Er staan recepten in als "boor het klokhuis uit een appel, leg een brie op de appel en doe dit in de oven" :X

(en heel mijn verzameling kookboeken komt ook uit de kringloop, alleen dan met andere gerechten)
pi_122930821
Ik heb er vorige week nog eentje gekocht van de huishoudschool in Vlissingen.
Boek uit 1956. O+

Verder is mijn grote trots natuurlijk het Kookboek voor de werkende vrouw uit 1977, wat ik ooit van mijn moeder kreeg. B-) Daar staan tenminste toetjes in als Perzikken met slagroom, waarbij je perzikken uit blik op een bord legt en er slagroom op doet. O+
Doe wat je niet durft.
pi_122930960
Stiekem ben ik het meest blij met 1001 cupcakes, die heb ik een jaar terug van een vriendin gekregen.

En verder maak ik veel misbruik van mijn "vegetarisch koken"
pi_122931623
:W
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:54:02 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122932424
En alle groente moet je min. 20 min. koken :Y)
pi_122932730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb er vorige week nog eentje gekocht van de huishoudschool in Vlissingen.
Boek uit 1956. O+

Verder is mijn grote trots natuurlijk het Kookboek voor de werkende vrouw uit 1977, wat ik ooit van mijn moeder kreeg. B-) Daar staan tenminste toetjes in als Perzikken met slagroom, waarbij je perzikken uit blik op een bord legt en er slagroom op doet. O+
Dat boek is inderdaad hilarisch ja. Een andere toppers was vla, doe het pak open en schenk het in een schaaltje. _O-
pi_122932820
De spruiten moet je 15 a 20 minuten koken, maar zijn dan nog niet helemaal gaar en dan moet je ze stoven.
Verder is dit natuurlijk een boekje voor de werkende vrouw en dus wordt er veel gebruik gemaakt van producten uit blik. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122932842
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat boek is inderdaad hilarisch ja. Een andere toppers was vla, doe het pak open en schenk het in een schaaltje. _O-
Vergeet de ananasschijven niet. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:11:34 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122933256
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De spruiten moet je 15 a 20 minuten koken, maar zijn dan nog niet helemaal gaar en dan moet je ze stoven.
Verder is dit natuurlijk een boekje voor de werkende vrouw en dus wordt er veel gebruik gemaakt van producten uit blik. :P
nou vraag ik mij serieus af of b.v. de spruiten van 30 jaar geleden gewoon anders waren. Groente en fruit zijn de laatste decennia natuurlijk ongelooflijk 'verbeterd'
pi_122934029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

nou vraag ik mij serieus af of b.v. de spruiten van 30 jaar geleden gewoon anders waren. Groente en fruit zijn de laatste decennia natuurlijk ongelooflijk 'verbeterd'
Goed punt! Open jij er een topic over?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:33:04 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122934280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haute cuisine!
pi_122934440
Een fraai boek dus, nog andere tips wat betreft boeken over voeding? Als cadeau hoor :P Het liefst voor een normale prijs want ik ben arm ;(
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:38:08 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122934535
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed punt! Open jij er een topic over?
CUL / Evolutie van voedsel
pi_122935708
Mijn plan voor morgen:
O. 2 boterhammen met een ei
S. Body fit
L. 3 boterhammen met kaas
S. De stad doorfietsen langs de kringloopwinkels
T. 2 rijstwafels en een appel
D. Ik denk een broodje Subway
T. Een appel met een salade
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 23:09:45 #226
70532 loveli
N
pi_122936224
Niet goed bijgelezen, maar hoe is je lijstje van vandaag gelukt?
crap in = crap out
pi_122936435
Vandaag probeer ik heel erg hard te vergeten, laten we het daarop houden. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Volgens mij had ik ook niks gepland voor vandaag..?

Voor volgende week heb ik veel sociale eetmomenten ingepland om even in een beter ritme te komen.
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 23:18:20 #228
70532 loveli
N
pi_122936610
Niet omdat je verantwoording aan ons moet afleggen, maar voor je eigen besef. Vergeet vandaag niet in je gesprek met Psyq (of hoe die gasten ook heten). En je hebt nog ongeveer 42 minuten vandaag over.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2013 @ 23:18:59 #229
70532 loveli
N
pi_122936637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij had ik ook niks gepland voor vandaag..?
Dan hoop ik niet dat je je aan je planning gehouden hebt :P
crap in = crap out
pi_122936712
Ik houd een soort van "dagboek" bij zodat ik voorbeelden heb van dit soort dagen.

:P En deze dag heb ik meer gedaan dan alleen stil op mijn rug liggen ;)
En ja :P er zit voedsel in mij ook overigens

[ Bericht 17% gewijzigd door ChildoftheStars op 15-02-2013 23:26:30 ]
pi_122942337
Vroeg!!
pi_122942351
Nah, valt toch wel mee? :D
Ik ben al zeker een half uur rondjes door mn huis aan het rennen om dingen bij elkaar te graaien. :D
Over 45 minuten zit ik op de spinningfiets om echt wakker te worden. :P

Maar wat is jouw reden om nu al op te zijn?
Doe wat je niet durft.
pi_122942363
Mogge! :Z
Ja doei.
pi_122942377
Verhuizen vandaag Mo?
Doe wat je niet durft.
pi_122942379
Nope, klussen! Volgend weekend gooien we de spullen over :)
Ja doei.
pi_122942393
Maar ik dacht dat ze in Engeland altijd verhuisden op de dag dat ze de sleutel kregen! :o

Moet er veel gebeuren? :)
Doe wat je niet durft.
pi_122942399
Klopt! Dat is hier inderdaad de norm, maar normen zijn er om vanaf geweken te worden :P

Keuken krijgt metamorfose voordat we erin trekken en hier en daar een lik verf. Verder nog wel aardig wat, maar dat kan als we er wonen ook op ons gemak :)
Ja doei.
pi_122942407
Ik vind het verbazingwekkend hoor, dat je op de dat van sleuteloverdracht zou kunnen verhuizen. :D
Je wilt het toch eerst goed schoonmaken enzo? :? :D
Succes iig! :D
Ik ga sporten!
Doe wat je niet durft.
pi_122942471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 07:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, valt toch wel mee? :D
Ik ben al zeker een half uur rondjes door mn huis aan het rennen om dingen bij elkaar te graaien. :D
Over 45 minuten zit ik op de spinningfiets om echt wakker te worden. :P

Maar wat is jouw reden om nu al op te zijn?
Maar ik was/ Ben al op schiphol. Zes uur opstaan vind ik vroeg!
pi_122942482
Ah, vliegen dus :P weekendje weg!

Mijn O heb ik nu; shake van yoghurt, spinazie, banaan en wat citroensap. Veel lekkerder dan het klinkt!
pi_122942509
Morgen!

Goede vlucht Perr!!

Veel plezier met het klussen Mo! :D

Wij gaan 1 dag na de overdracht verhuizen :D De dag zelf badkamer/keuken/wc poetsen, volgende dag erin. Huis is prima bewoonbaar, maar moet wel veel gedaan worden, geen zin in 1 of 2 maanden dubbele lasten (vooral omdat mijn huidige huur zo'n 300 euro hoger is dan mijn hypotheek :P )
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122942767
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:30 schreef Novem het volgende:
Morgen!

Goede vlucht Perr!!

Veel plezier met het klussen Mo! :D

Wij gaan 1 dag na de overdracht verhuizen :D De dag zelf badkamer/keuken/wc poetsen, volgende dag erin. Huis is prima bewoonbaar, maar moet wel veel gedaan worden, geen zin in 1 of 2 maanden dubbele lasten (vooral omdat mijn huidige huur zo'n 300 euro hoger is dan mijn hypotheek :P )
Heb je al eens laten zien waar je naartoe verhuist? O-) .

Er zitten bij ons twintig dagen tussen de beide overdrachten, gaat prima lukken. Plan is om in het laatste weekend te verhuizen, maar Baard heeft wat verlofdagen opgenomen op mijn vrije dagen, dus dan kunnen we ook flink aan de slag. En zo veel hoeft er niet te gebeuren... Ook vandaag nog twintig dagen tót de overdracht, als alles goed blijft gaan! Spannend! :o.
pi_122942817
(BAM! Ik mag de koelkast van mijn verhuizende huisgenoot! Die is een keer zo groot en dan heb ik ook een vriesvak tot mijn beschikken :) Nu nog eventjes mijn oude verkopen)
pi_122942890
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb je al eens laten zien waar je naartoe verhuist? O-) .

Er zitten bij ons twintig dagen tussen de beide overdrachten, gaat prima lukken. Plan is om in het laatste weekend te verhuizen, maar Baard heeft wat verlofdagen opgenomen op mijn vrije dagen, dus dan kunnen we ook flink aan de slag. En zo veel hoeft er niet te gebeuren... Ook vandaag nog twintig dagen tót de overdracht, als alles goed blijft gaan! Spannend! :o.
Nee, dat heb ik niet :D We hebben een jaren-30 benedenwoning in het centrum van Haarlem gekocht! Nog 6 weken en ik kan het wachten nu al bijna niet meer aan :') We zijn al begonnen met het grote weggooien/op marktplaats zetten, over 3 weken ofzo maar eens de dozen bij de verhuizer bestellen.

20 dagen komt al lekker dichtbij :o Verf en behang uitzoeken, mooie spulletjes kopen O+
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122942927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:22 schreef Novem het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet :D We hebben een jaren-30 benedenwoning in het centrum van Haarlem gekocht! Nog 6 weken en ik kan het wachten nu al bijna niet meer aan :') We zijn al begonnen met het grote weggooien/op marktplaats zetten, over 3 weken ofzo maar eens de dozen bij de verhuizer bestellen.

20 dagen komt al lekker dichtbij :o Verf en behang uitzoeken, mooie spulletjes kopen O+
Linkje? ;). Wachten duurt lang hè? Bij ons was eerst sprake van juli, maar gelukkig verkochten we toen ons huis bizar snel.

We hebben al wat te veel mooie spulletjes gekocht dus we hebben onszelf even een koopverbod opgelegd. :@. Alleen nog een wasmachine en vriezer, voor we gaan verhuizen. Verf is al in huis. :P.
pi_122943016
Leuk al die klus -en verhuispraat O+ Wij wachten er nog ff mee :+

Goede vlucht Perr!

Vandaag is het eerste weekend zonder twee huizen *O*

Straks lekker even uitleven op de yogamat.
pi_122943286
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Noemen jullie het dan ook liefkozend twintigtwaalf? Bij ons doen de VS2012-fans dat, en de stugge VS-tweeduizendtien werkers vinden dat kolderieke onzin.
haha nee bij ons op het werk niet :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122943664
Aanstekelijk, alle verhuispraat, maar dan kijk ik om me heen en wonen we heel prima :)
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 11:11:52 #250
70532 loveli
N
pi_122944368
Geen gedoe meer met de verhuurder?
crap in = crap out
pi_122944513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:
Geen gedoe meer met de verhuurder?
Denk dat ie doorheeft dat ie te maken heeft met mensen die weten hoe het rechtssysteem werkt. Heeft z'n sleutel nog steeds niet opgehaald, dus praktijken als sommige huisbazen kunnen doen, maak ik me ook niet bang voor :)
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 11:26:00 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122944661
Meuning :O

Laatste dagen aardig wat carbs op dus ik ben benieuwd wat de weegschaal zo aangeeft _O- Wel calorieën geteld dus hopelijk valt het allemaal mee :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122944840
Morning! Heerlijk uitgeslapen vanochtend, beetje gebruncht, super relaxed. Net koffie met choco(bietjes?)cake op :9

Zometeen maar eens de fiets op zoeken en de bossen onveilig maken!
pi_122945017
*helemaal tevreden* Sporten na het ontbijt is het beste wat je kan overkomen.
Zo meteen eerst mijn weegschaal naar mijn vriendin brengen (wegen mag alleen gecontroleerd in haar bijzijn vanaf nu) en dan lekker shoppen en oude kleding naar de kringloop brengen
pi_122945073
Ik ga geen rondje rennen want: longen en conditie is wel ok.

Dus doe wat oefeningen op een matje!
pi_122945106
Ik was opeens 69 ipv 67 :? En ik wil naar 61 kilo/25% vet. Gaat lekker dus :P
pi_122945164
Goedzo Cots :)

En mogge!
Vandaag een lekker lui dagje met een filmmiddagje O+ Gezellig begin van de vakantie.
De oudste is weer een stuk opgeknapt gelukkig, er gaat alleen nog wel een pak zakdoekjes per uur doorheen :P

Lijstje van vandaag wordt ongeveer dit:
O: kwark met muesli en een paar rozijntjes
T: cappuccino, banaan
L: halve krop sla met tomaat en dressing, 2 rijstwafels hamkaas
T: warme chocolademelk, plakje kruidkoek
T: wijntje, olijfjes
D: sperzieboontjes, vleesje
T: kwark met peer
T: wijntje
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 11:54:59 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122945169
Schade was beperkt, maar 300 gram extra dus dat is verwaarloosbaar en ik ben ongesteld dus dan ben je altijd zwaarder toch? Dat calorieën tellen bevalt wel *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122945221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef MaJo het volgende:
Schade was beperkt, maar 300 gram extra dus dat is verwaarloosbaar en ik ben ongesteld dus dan ben je altijd zwaarder toch? Dat calorieën tellen bevalt wel *O*
Bij mij scheelt het echt gewoon een kilo als ik ongesteld ben :') heb het een tijdje bijgehouden om te kijken of het klopte en dat is echt structureel.
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:47 #260
70532 loveli
N
pi_122945229
Sigme, succes met pakken en fijne reis!
crap in = crap out
pi_122945272
Morning :O

Lekker lui dagje! Vanochtend uurtje cardio gedaan.
Nu eens bedenken waar ik zin in heb :D

Gaat goed Majo ^O^
pi_122945327
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef MaJo het volgende:
Dat scheelt gemakkelijk tussen de één en drie kilogram bij mij, dus om die 300gr zou ik me niet druk maken
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 12:16:35 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122945567
Dan ben ik waarschijnlijk zelfs afgevallen :D
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 12:18:55 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122945616
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef Nallie het volgende:
Morning :O

Lekker lui dagje! Vanochtend uurtje cardio gedaan.
Nu eens bedenken waar ik zin in heb :D

Gaat goed Majo ^O^
Thanks! Heb nu wel door hoe het werkt :Y als ik veel carbs eet compenseer ik dat weer met andere dingen :s)
pi_122945724
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks! Heb nu wel door hoe het werkt :Y als ik veel carbs eet compenseer ik dat weer met andere dingen :s)
Zolang je zorgt dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt vind ik t prima. Dus niet compenseren met een tomaat of 3 blaadjes sla :P
  Moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 12:34:32 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122946014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zolang je zorgt dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt vind ik t prima. Dus niet compenseren met een tomaat of 3 blaadjes sla :P
Haha nee dat zou niet goed zijn! Sowieso eet ik nu standaard een bak yoghurt met fruit 's ochtends en veel meer groenten en eieren :s) komt dus wel goed :)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:35:12 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122946036
Heb ik je lijstje gemist Majo?

S 11.2 km hardlopen
Br: bak salade (halve paprika, halve ijsbergsla, halve komkommer, blik tonijn, gekookt ei, augurken, zilverui, 1 tomaat, schijf ananas). 2 boterhammen met gegrilde tartaar champignons en ui met curry en likje mayo. Beker melk
T's 2 appels, peer, 3 beschuiten kaas, paar kommen kippejsoep met groenten, dropjes, choccolade, cola-berenburg
D: halve kip, bloemkool, geakken aardappelen, komkommersalade
T kwark en vla, zoute stokjes, cola-berenburg
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 12:44:39 #268
70532 loveli
N
pi_122946241
_O- Je mist je vent heel erg he?
Bij de weg, doe je olie/dressing/iets vettigs over je salade? Dan krijg je meer vetoplosbare vitamines waar je ze wilt hebben.
crap in = crap out
pi_122946461
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Probability het volgende:
Ik was opeens 69 ipv 67 :? En ik wil naar 61 kilo/25% vet. Gaat lekker dus :P
*sad panda*
Maar ben misschien wat zwaarder door het sporten :?
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 12:57:37 #270
70532 loveli
N
pi_122946567
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:53 schreef Probability het volgende:

[..]

*sad panda*
Maar ben misschien wat zwaarder door het sporten :?
Toen je hier kwam was je toch zwaarder? Netto = win. Die wintervoorraad sport je er wel af ;)
crap in = crap out
pi_122946595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Toen je hier kwam was je toch zwaarder? Netto = win. Die wintervoorraad sport je er wel af ;)
Nee joh in september was ik lichter, dus ja vroeg wintervoorraadje. En ik ben hier denk ik het langs van iedereen ;)
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 12:59:46 #272
70532 loveli
N
pi_122946626
Ik bedoel 5 jaar geleden, in topic +/- 60 oO<
crap in = crap out
pi_122946691
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel 5 jaar geleden, in topic +/- 60 oO<
Hmm ja kan wel.. :P maar daar heb ik nu niets aan.. Ik moet nuuu sporten! Etc.
Wel lastig zit de laatste tijd vaak bij ouders met veel eten :P
pi_122946913
Ik moet zeker weer studeren dat ik er zo over zit te miepen }:| :P
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 13:11:07 #275
70532 loveli
N
pi_122946968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Probability het volgende:
*schop*
crap in = crap out
pi_122947004
Ben even helemaal blij :)

SPOILER
pi_122947013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Probability het volgende:
En hupsaké, nu is mijn kans op te schoppen
*schop* Studeren jij!
pi_122947093
Fijne vakantie sigme!

Mijn voorlopig lijstje:

O: gekookt eitje en verse jus
S: uur een kwartier yoga
L: half om half gehakt, broccoli, champignons, tomatenblokjes, ui en kruidenprutje. Beetje kaas er over.
T: kruidenthee
D: thom kha kai soep. Bami met chilisaus.
T: wat peppadews en een handje nibbit chips. Cola light. (filmpje met vrienden).
pi_122947268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En hupsaké, nu is mijn kans op te schoppen
*schop* Studeren jij!
Ja ga ik doen! Ik zit alleen onder de puistjes omdat ik nu een tijdje met de pil gestopt ben (nooit jeugd puistjes gehad)

Dus voel mij dik lelijk en eenzaam whehe maar heb wel belangrijkere dingen om mij nu druk om te maken :7
pi_122947394
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ga ik doen! Ik zit alleen onder de puistjes omdat ik nu een tijdje met de pil gestopt ben (nooit jeugd puistjes gehad)

Dus voel mij dik lelijk en eenzaam whehe maar heb wel belangrijkere dingen om mij nu druk om te maken :7
Buiten het feit om dat het lelijk vast mee zal vallen. Je hier post dus waarschijnlijk rond gezond gewicht zit, je ook niet dik zal zijn. Over eenzaam durf ik niet te oordelen, daarom een *knuffel*.m
En ik heb nog nooit een studieboek of paper oid horen klagen over het uiterlijk van zijn lezer/schepper
pi_122947549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Buiten het feit om dat het lelijk vast mee zal vallen. Je hier post dus waarschijnlijk rond gezond gewicht zit, je ook niet dik zal zijn. Over eenzaam durf ik niet te oordelen, daarom een *knuffel*.m
En ik heb nog nooit een studieboek of paper oid horen klagen over het uiterlijk van zijn lezer/schepper
Ja dat is zo ;) ik ga m'n paper/scriptie afmaken!

Als hij af is ga ik er even met mn ex aan zitten >> dus dan moet ik er weer leuk uitzien :P

Issues !
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:32:28 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122947553
Kan idd ook allemaal door pilloosheid komen, Prob! Hormonen zijn rare dingen :')

Opgeruimd :7 Wasjes draaien, sieradenmeuk opbergen, was vouwen en opbergen, oude troep weggedaan. Kerstboom is eindelijk weg :') En ik moet nog kadootjes uit Verweggistan verdelen! Had allemaal dingen meegenomen in kader van: dat is vast leuk voor mamma/oma/zus, nu nog kijken wat ik aan wie ga geven :P Zus krijgt extra, want die was jarig *O*
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 13:33:16 #283
70532 loveli
N
pi_122947579
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef Probability het volgende:
Als hij af is ga ik even aan mn ex zitten >> dus dan moet ik er weer leuk uitzien :P
O~)
crap in = crap out
pi_122947604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan idd ook allemaal door pilloosheid komen, Prob! Hormonen zijn rare dingen :')

Opgeruimd :7 Wasjes draaien, sieradenmeuk opbergen, was vouwen en opbergen, oude troep weggedaan. Kerstboom is eindelijk weg :') En ik moet nog kadootjes uit Verweggistan verdelen! Had allemaal dingen meegenomen in kader van: dat is vast leuk voor mamma/oma/zus, nu nog kijken wat ik aan wie ga geven :P Zus krijgt meer, want die was jarig *O*
Ja was vorige keer ook en toen moest ik heel hard huilen wat had voor het eerst puistjes ( :')!!!!)

Nu wil ik eerst in shape komen, dan weer aan de pil! En m'n gezicht verzorgen met dermalogica/id bare minerals ipv matige zooi die ik nu gebruik.
pi_122947616
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

O~)
Fixed :')!
pi_122947894
Prob! Toen ik stopte met de pil had ik dat eerst ook, maar ongemerkt is mijn huid nu zo goed geworden dat ik nauwelijks meer reiniger en laat staan make up hoef te gebruiken! ontpild zijn is echt heerlijk!
Kwak
pi_122948003
Ik heb altijd een onrustige huid gehad. Alleen toen ik zwanger was niet en ook nu is het nog een stuk beter dan ervoor. Ik gebruik nog precies dezelfde spullen voor mijn huid, dus de hormonen zijn echt de boosdoeners ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122948029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
Prob! Toen ik stopte met de pil had ik dat eerst ook, maar ongemerkt is mijn huid nu zo goed geworden dat ik nauwelijks meer reiniger en laat staan make up hoef te gebruiken! ontpild zijn is echt heerlijk!
Ja maar ik wil weer tieten :7
  Vis een optie? zaterdag 16 februari 2013 @ 13:49:07 #289
70532 loveli
N
pi_122948069
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar ik wil weer tieten :7
Zwanger worden, lees ik.
crap in = crap out
pi_122948089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
Wouw... dat heb ik juist als ik de pil slik. Met pil ben ik zoveel stabieler en rustiger in alles.

(even vergelijkend met, voordat ik begon met de pil, ben er nooit mee gestopt. En ik slik hem nu tien jaar, dus het kan iets te maken hebben met pubertijd)
pi_122948095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Zwanger worden, lees ik.
Pil scheelt bij mij 1-2 cupmaten
pi_122948098
ik heb vanochtend het huis goed aan kant gemaakt, schiet er een beetje bij in in deze drukke tijd, en straks komt mijn tante uit zwolle. is mijn liefste tante, we gaan denk ik even winkelen en boodschappen doen en vanavond een filmpje kijken ofzo :) zin in!

als we niet uit eten gaan wil ik bladerdeegflapjes met kip, kerrie, cashew en ui/prei maken vanavond O+
Kwak
pi_122948118
oh en Coco, fijn dat je weer thuis bent, en Sigme, fijne vakantie (al benje al weg) en MoBlo heeft eindelijk haar huis!! En wolve natuurlijk!
Kwak
pi_122948120
Goed bezig kwak! Hoe gaat het met je andere opdracht?
pi_122948143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:50 schreef Probability het volgende:
Goed bezig kwak! Hoe gaat het met je andere opdracht?
afstudeerding? hm, nog niet zo. maar denk eerlijk gezegd dat ik dfaar pas na de schoolmusical en vakantie mee verder ga.
Kwak
pi_122948152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

afstudeerding? hm, nog niet zo. maar denk eerlijk gezegd dat ik dfaar pas na de schoolmusical en vakantie mee verder ga.
Oke dan leen ik je motivatie nog even
pi_122948202
Ik ben nog niet weg!
Heb al kleren gepakt, eten gepakt (meer eten dan kleren) en nog wat dingen gekocht. Melkpoeder was weer eens een lastige, uiteindelijk bij de Oriental supermarkt op de kop getikt.

Nu een bakje snert gegeten en zometeen weer verder pakken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:55:34 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122948262
Snert :9

Die bladerdeegdingen van Kwak klinken ook goed!

Veel plezier vast, Sigme :Y
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:59:53 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122948384
Zit in de tuin in de zon! Heerlijk!

Ja Loveli beetje olijfolie, azijn, mosterd, dille, zout en peper , citroensap en suiker
  zaterdag 16 februari 2013 @ 14:00:38 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122948411
Fijne vakantie Sigme!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 14:00:51 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122948419
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')