KH-dagje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Studiedag-lijstje. Ik vind het al knap dat ik niet als een malle heb lopen snaaien, so be gentle![]()
O: boterham gelderse worst, beschuitje hagelslag, banaan
L: 2 afbakbroodjes met achterham, croissantje jam
T: bakje kwark met muesli, mini twix
T: kiwi
D: kip tandoori met rijst, salade
T: ?
Shh.quote:
Noemen jullie het dan ook liefkozend twintigtwaalf? Bij ons doen de VS2012-fans dat, en de stugge VS-tweeduizendtien werkers vinden dat kolderieke onzin.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me opeens af.
Ik ben trouwens verliefd op dat donkere theme van visual studio 2012
Ik geleuf het pas als ik een foto zie van jou *in* die verdomde cottage.quote:
Ja, dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geleuf het pas als ik een foto zie van jou *in* die verdomde cottage.
Lief!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloemen en chocola van de Baard..
^^quote:
^^quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen om half 10 staan we bij de makelaar op de stoep, half 11 ongeveer zal ik een foto posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 2 uur later nog een eerste nagerechtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
waar schrok je dan van?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schrok wel even toen ik thuis kwam en ik Baard met een bos bloemen zag staan in een woonkamer vol kaarsjes..
Maar helaas..
quote:
^^quote:
Ik zou het wel leuk vinden ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik gok dat DaD heel graag ten huwelijk wil worden gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat lief Coco
Ik had dezeHeliumballon?! Heliumballonnen zijn de bomb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een grote (een roze 'hoera een meisje'-voet) gekregen toen Saartje geboren was. En was licht teleurgesteld dat ik nu geen beterschaps-heliumballon heb gekregen.
Heliumballonnen![]()
Lief van 'm!![]()
![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kreeg net een grote bos bloemen bezorgd van mijn werkMet veel beterschap en een fijn herstel
Ik heb heel fijn werk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik kreeg van m'n bijbaantje eens een 'veel succes met je operatie'-bos bloemen. Die operatie ging alleen niet door..
Doosquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Probability het volgende:
Ik had vanavond vrij gehouden voor een onverwachtse date - maar die is er niet- dus ik ben vast te veel aangekomen
dus sta ik in de sportschool - waar ik allemaal leuke
mannen zie! Vast vrijgezel ook
![]()
Haha! Gewoon met puppy-oogjes vragen of ze je even met iets kunnen helpenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Probability het volgende:
Ik had vanavond vrij gehouden voor een onverwachtse date - maar die is er niet- dus ik ben vast te veel aangekomen
dus sta ik in de sportschool - waar ik allemaal leuke
mannen zie! Vast vrijgezel ook
![]()
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Doos![]()
Zullen idd wel vrijgezel zijnGo for it! Je hebt vast hulp nodig met een apparaat ofzo
Zo wil ik miljonair zijn... net zoals mijn moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo wil ik miljonair zijn... net zoals mijn moeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch coco. Tis ook niet nix wat je de afgelopen tijd hebt doorgemaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en heel even zeuren: M. zei een paar uur terug ineens dat hij vanavond dan langs K. ging (en of hij Saartje dan mee moest nemen, zodat ik kon rusten). Mja, ik was een beetje teleurgesteld daardoor. Niet alleen om Valentijnsdag, maar wel om de combi met net-terug-uit-ziekenhuis-zijn, en gisteren-een-rotdag-gehad-hebbende, en vlak ervoor nog gehuild-hebbende-omdat-ik-de-nightcare-moest-bellen-omdat-ik-een-brandend-gevoel-op-mn-borst-had-en-me-een-aansteller-voelde-omdat-ik-daarvoor-belde-terwijl-ik-aan-de-andere-kant-geen-risico-meer-wil-nemen.
En toen wilde hij niet meer gaan, maar snapte hij niet waarom ik er zo'n big deal van maakte en had ik zoiets van "ja, ga nou maar, want als je nu thuis blijft, is het toch al niet meer leuk!"
Dus.
Vond mezelf niet eens zo onredelijk (dat ik het jammer vond dat hij wegging). Mgoed. Ik ga toch zo slapen. En hij doet ontzettend veel voor me en is awesome wat dat betreft, en tuurlijk moet hij ook gewoon weg kunnen! Maar had het fijn gevonden als hij daar een dagje mee had kunnen wachten, zeg maar.
En nu klaar met het zeuren!
Thxquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Logisch coco. Tis ook niet nix wat je de afgelopen tijd hebt doorgemaakt.
Nee, dat houd ik mezelf ook maar voor. Bedoel, hij is alleen maar lief & supportive geweest toen ik in het zhuis lag (en heeft toch in zn eentje het huishouden moeten draaien, voor Saartje moeten zorgen en kwam iedere dag 2 keer op bezoek) en ook sinds ik thuis ben verwacht hij niks van me behalve dat ik rust en voor mezelf zorg. Hij zegt ook alleen dat hij blijf is dat ik weer thuis ben. Dus hij is écht heel lief voor me, en sowieso fantastisch met Saartje.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Truste Coco! En je bent niet onredelijk hoor!
Dat is niet waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Probability het volgende:
Mannen voelen niets aan
Wijze les #1
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nog even deze als afsluiter![]()
[ afbeelding ]
Marskramer/action ongeaard verlengsnoer kopen, evt stekker daarvan bewerken (opletten dat je er een zachte stekker neemt). Mijn naaimachine doet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg pas de bonenmaler van mijn moeders uitzet cadeau, zodat ik mijn eigen bonen kan malen voor mn koffie.
Wil ik het ding net gaan gebruiken, zit er een ongeaarde stekker aan en die past niet in mijn stopcontact.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Planning:
O: cappuccino (had nog gemalen bonen gelukkig!). 7 koren vlokken, havermout, melk, appel
L: Nallie salade, 2 boterhammen met gekookte worst
S: krachttraining
T: whey shake
D: Bak sla met o.a. geitenkaasjes in spek, 2 gekookte eitjes, tomaten, sla en wat ik nog meer tegenkom in de koelkast.
T: kwark met frambozen en bosbessen.
Ik heb mn vader al gebeld, die heeft vast wat liggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Marskramer/action ongeaard verlengsnier kopen, evt stekker daarvan bewerken (opletten dat je er een zachte stekker neemt). Mijn naaimachine doet hetzelfde.
Tomaten, komkommer, kikkererwten en in mijn geval ook paprika.quote:
Ohja die zag ik laatst ook, dat is zo winquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:36 schreef loveli het volgende:
Gespot bij appie: bolcourgettes. Kun je uithollen en vullen als je er het geduld voor hebt.
Oude liedjes uit de zeroes op 3fm. Best geinig, bij de meeste nummers heb je leuke herinneringenquote:
Joh, ook niet echt een wonder met maar 1 croissant als Oquote:
dit is het moment waarop jullie meoten zeggen dat ik natuurlijk moet gaan sporten, dat het onzin is om niet te gaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit te twijfelen om naar de sportschool te gaan zometeen.
Pro: ik heb de hele week nog niet gesport, maar wel elke dag 6 km gewandeld.
Con: ik ben de hele week al vreselijk moe, en voor m'n gevoel net op het randje van ziek zijn.
mmm...
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is het moment waarop jullie meoten zeggen dat ik natuurlijk moet gaan sporten, dat het onzin is om niet te gaan!
nou ja, ik zit op kantoor...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven!
Wehehe!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan dit topic in PTA PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING ! - soms kan iets meer achtergrondinformatie helpen om gericht mee te denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Probability het volgende:
wat vinden jullie mooie/overzichtelijke nieuwsbrieven? ik kom niet verder dan die van Nespresso..
Hahaha.. Ik moet zelf een nieuwsbrief maken en heb dat nog nooit gedaan dus ben opzoek naar voorbeelden. Ik heb wel een hele basic opzet gemaakt maar hij moet er nog wat professioneler uitzien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan dit topic in PTA PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING ! - soms kan iets meer achtergrondinformatie helpen om gericht mee te denken
Om die reden dus mijn suggestiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef the85mc het volgende:
Ik snap niet wat auto's met nieuwsbrieven te maken hebben.. Een duidelijke banner van het bedrijf lijkt me makkelijk. Duidelijke en niet te veel tekst. Verder weinig ervaring mee, want meestal gooi ik nieuwsbrieven ongeopend weg.
Niet elke nieuwsbrief komt met de post, als het om bedrijfsinformatie gaat hangen ze vaak gewoon in het zicht. Als je de doelgroep weet, kun je gerichter antwoord geven op een vraag. Moet 'ie per mail, post, fysiek verspreid worden, waar wil je dat 'ie gezien wordt, wie moet 'em zien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef the85mc het volgende:
Ik snap niet wat auto's met nieuwsbrieven te maken hebben.. Een duidelijke banner van het bedrijf lijkt me makkelijk. Duidelijke en niet te veel tekst. Verder weinig ervaring mee, want meestal gooi ik nieuwsbrieven ongeopend weg.
-per mailquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elke nieuwsbrief komt met de post, als het om bedrijfsinformatie gaat hangen ze vaak gewoon in het zicht. Als je de doelgroep weet, kun je gerichter antwoord geven op een vraag. Moet 'ie per mail, post, fysiek verspreid worden, waar wil je dat 'ie gezien wordt, wie moet 'em zien?
Mooier is niet altijd effectiever!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
-per mail
-aan leden/mensen die graag info willen
#dtvquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Slank, voor antwoorden en advies op al uw vragen.
Is van die vervelende trek, van die ik ga niet weg ook al zit je maag vol trek. Ga pas weg als je een half pak yogho in 1 grote slok hebt weggewerkt trekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verder heb ik HONGER vandaag.
Lunch zit er al in en ben nu een bak kwark (een hele bak kwark!) met wat bosbessen en frambozen aan het leegeten. Heb goede hoop dat ik daarna niet meer dat knagende gevoel in mn maag heb.
Anders ga ik maar appeltaart bakken ofzo, dat helpt altijd erg goed tegen de honger.
Helpt het bakken tegen de honger? Ondergetekende zou het deeg opeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anders ga ik maar appeltaart bakken ofzo, dat helpt altijd erg goed tegen de honger.
De halve bak kwark hielp uiteindelijk. Kan ik vanavond mooi de andere helft opeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is van die vervelende trek, van die ik ga niet weg ook al zit je maag vol trek. Ga pas weg als je een half pak yogho in 1 grote slok hebt weggewerkt trek
En zodra je dan toegegeven hebt je enerzijds voldaan en tjokvol bent en anderzijds je jezelf een goedkope junk voelt, een junk met een buik vol yogho...
Ja! Bij mij wel. Gewoon bezig zijn met eten helpt tegen honger bij mij. Deeg opeten heb ik nooit zoveel zin in eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Helpt het bakken tegen de honger? Ondergetekende zou het deeg opeten.
Ik vind mezelf eigenlijk best nog wel goed houden onder het feit dat ik weer aan de suikers ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef loveli het volgende:
Zit geloof ik in de afkickfasem'n innerlijke junk schreeuwt om gevulde choco. Hij begint schor te raken
Go Jag!
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef loveli het volgende:
Zit geloof ik in de afkickfasem'n innerlijke junk schreeuwt om gevulde choco. Hij begint schor te raken
Go Jag!
Leuk lijstje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Together-Alone het volgende:
Nieuw lijstje!
O: muesli met kokos, pompoempitten en lijnzaad/kwark, verse jus
T: Cappucino met suiker
L: 2x bh met avocado/fricandeau en grove paté
T: rijstwafel en cherrytomaatjes
D: boerenkool met spekjes en worst
Ook op stubru de 90.s, ook leuk voor 20ers. Zouden de oldies in de aanbieding zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef anna82 het volgende:
En op Q de nineties top zoveel, voor de dertigers onder ons!
quote:Ik heb fouten gemaakt..., ik heb mensen gekwetst..., ik ben soms compleet zot..., soms zonder controle..., recht voor de raap..., grote mond..., soms geëmotioneerd... Ik heb fouten gemaakt..., ik heb mensen gekwetst..., ik ben soms compleet zot..., soms zonder controle..., recht voor de raap..., grote mond...,en soms moeilijk te dulden !!! Maar als je het slechte van mijn karakter niet aanvaard... dan verdien je ook het beste van mij niet !!! Ten minste... ik weet wie ik ben..., en ik ben daar verdomd trots op.
Delen en liken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gruwelijke facebook post:
[..]![]()
Nu even bijlezen.
Ik heb het vermoeden dat dit zelf is bedacht. Maar dat weet ik niet zeker though.quote:
Ha, ook boerenkool vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit zelf is bedacht. Maar dat weet ik niet zeker though.
Vaiz nog steeds rookvrij
Afkickende loveli & HKPW, gogogo!
T-A: wat voor opleiding volg je? Altijd interessant
Lijstje:
O: boterham met chocoladevlokken
L: 2 broodjes met hamworst
T: banaan
T: chocola
D: boerenkool met worst
T: nog geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en helaas. No more broccoli for me! Vitamine K is een no-go als je anti-stollingsmedicatie gebruikt. Jammer. Heel jammer... Echt, ontzettend jammer. Jullie weten wat voor broccolifan ik altijd ben geweest....
Even serieus: als ik groene groenten, zoals broccoli - die werd echt specifiek genoemd- niet teveel eet, maar gewoon gevarieerd eet, is het geen probleem. Maar ze kunnen anders dus wel een -negatieve- invloed hebben op mijn medicatie.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gruwelijke facebook post:
[..]![]()
Nu even bijlezen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeetje Coco, misschien moet je een foto van een broccoli instellen als bureaublad. Kun je er tenminste nog een beetje van genieten! En af en toe aan je scherm likken ofzo!
Ik heb de knuffel gekregen he! Lik ik daar gewoon af en toe aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeetje Coco, misschien moet je een foto van een broccoli instellen als bureaublad. Kun je er tenminste nog een beetje van genieten! En af en toe aan je scherm likken ofzo!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, zou kunnen iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Deels Marilyn Monroe, deels eigen slechte spelling denk ik?
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu hadden ze bij de Bodyshop wel 15 geuren bodybutter, maar daar zat helaas geen broccoligeur bij.
Lijkt me nou niksquote:
Echt?quote:
Spuiten moet je tot je bloed twee keer achter elkaar ok is, en dan mag je over op alleen tablettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe lang moet je nu aan de medicatie?
En moet je spuiten?
Zelfs per 55gallons verkrijgbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Spuiten moet je tot je bloed twee keer achter elkaar ok is, en dan mag je over op alleen tablettenVandaag eerste keer bloedprikken gehad, en de waarde van mijn bloed was nu al ok
Dus dat is al 1x
Dinsdag moet ik weer, als het dan ok is, hoef ik (voorlopig) niet meer te spuiten.
Meestal zijn ze ongeveer een maand bezig om de medicatie goed in te stellen, maar wie weet heb ik geluk).
Anti-stollingsmedicatie minimaal een half jaar. Dan een ct-scan, kijken of er nog embolieën zitten. Zo nee: stoppen met medicatie en uitzoeken of er soms stollingsproblemen zijn met mijn bloed, bepaalde afwijkingen, etc. Anders doorgaan met medicatie tot de embolieën helemaal weg zijn, en dan pas onderzoek.
Martijn zet de spuiten voor me. Heel lief & fijn![]()
Ik zoek zelf een mooie rol uit (Gelukkig heb ik daar wat extra van gekweekt
![]()
), pak die vast, en hij prikt de spuit er dan in. Op die manier heb ik toch nog wat controle, maar hoef ik het prikken niet zelf te doen
ik word betaald om iets moois te maken...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooier is niet altijd effectiever!
Ah, dat is dan iig niet de rest van je leven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Spuiten moet je tot je bloed twee keer achter elkaar ok is, en dan mag je over op alleen tablettenVandaag eerste keer bloedprikken gehad, en de waarde van mijn bloed was nu al ok
Dus dat is al 1x
Dinsdag moet ik weer, als het dan ok is, hoef ik (voorlopig) niet meer te spuiten.
Meestal zijn ze ongeveer een maand bezig om de medicatie goed in te stellen, maar wie weet heb ik geluk).
Anti-stollingsmedicatie minimaal een half jaar. Dan een ct-scan, kijken of er nog embolieën zitten. Zo nee: stoppen met medicatie en uitzoeken of er soms stollingsproblemen zijn met mijn bloed, bepaalde afwijkingen, etc. Anders doorgaan met medicatie tot de embolieën helemaal weg zijn, en dan pas onderzoek.
Martijn zet de spuiten voor me. Heel lief & fijn![]()
Ik zoek zelf een mooie rol uit (Gelukkig heb ik daar wat extra van gekweekt
![]()
), pak die vast, en hij prikt de spuit er dan in. Op die manier heb ik toch nog wat controle, maar hoef ik het prikken niet zelf te doen
Bij mij zit 't meer tussen mn oren qua spuitenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dat is dan iig niet de rest van je leven.![]()
Ik moest toen ik met mn enkel zat dagelijks spuiten, maar vond het wel meevallen. En idd, zoek een rol en druk er een spuit in.
Beetjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Aan het woggen V1?
Toren C , is dat leuk? Ben Seizoen 1 aan het hengelen
hoe zoek ik makkelijk op nieuwsberichtjes? hoeft niet per se van de krant te zijn, maar wie weet is daar een soort zoekmachine voor?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Slank, voor antwoorden en advies op al uw vragen.
Kan leuk zijn...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beetjeserver is kaduuk, dus
Het is van Nederlandse makelij...
Of het is dus slecht geacteerd of compleet belachelijk, of beide natuurlijk
En eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe lekker helemaal niks, zondag misschien even hardlopen maar voor de rest wat laptophangen en huishaten.
quote:
Gewoon wassen voordat je het gaat dragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Was bij de kringloop, zomaar , fietste er toch langs... En ze hebben veel kleding! En veel leuke jurken (1 was prachtig! 9 euro maar helaas maat 40).
Misschien morgen nog maar even heen om wat te passen.
Maar ik vind het toch een beetje viezig
Kan, zelf niet zo'n fan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan leuk zijn...
Hoe laat ben je vrij?
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Doe lekker helemaal niks, zondag misschien even hardlopen maar voor de rest wat laptophangen en huishaten.
Lijst:
O: Tosti met wat curry, cappuccino
B:: boodschappen doen in verschillende dopkes = 20 km fietsen
L: halve stronk broccoli, 300 gr spruitjes curry en sambal, salade met ei en tonijn
T's:2 appel, sinaasappel , kleine reep witte chocolade
D: broccoli gekookt in van alles, gevulde champignons (spinazie, tomaat, knoflook, ui, kaas, kruiden), gegrilde biefstuk met gebakken courgette en paprika, aardappelkroketten
T: kwark en vla, zoute stokjes
Huishoudenhaten. Denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan, zelf niet zo'n fan eerlijk gezegd.
Over half uurtjeDan even pilsje halen bij pa en ma, dan naar hepies en die verwennen met blikje vis en mijzelf met een biefstukje, dan nieuwe poging tot LoL doen als hepie-Beetle het toelaat, zo nee dan film of skyrim.
Zaterdag de schoonmaak afmaken en bij lekker weer de auto meepakken, even kort verjaardagen (heeft kleine kinderen dus toch geen ene kut aan), misschien stappen als er gegadigden zijn en anders gamen/film
Zondag heb ik dus al het hele huis aan kant, geen verplichtingen, dus weer iets van relaxed doen waarschijnlijk.
Huishaten
Thx!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef _aurum_ het volgende:
Prob, je kan zoeken onder google news
En dan wat Li zegt mbt zoekhulpmiddelenquote:
Ik ben al thuisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Perruche het volgende:
Cococakes mag je nou naar huis? Wel naar van die spuiten, maar gelukkig heb je een goede aan M.!
Quiche in de oven, boardingpass geprint, nog 1,5 uur voor ik naar buiten moet en ik ben VET VROLIJK.
wat voor curry?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Nallie het volgende:
Wauw mijn curry is echt
Succes met je matties Henk
Tikka massala kruiden met linzen, daardoorheen aubergine, pompoen en zoete aardappel uit de oven met chili poeder. Simpel, maar echt zo lekker!quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tikka massala kruiden met linzen, daardoorheen aubergine, pompoen en zoete aardappel uit de oven met chili poeder. Simpel, maar echt zo lekker!
Ik vind kleren kopen eigenlijk alleen leuk bij de kringloop. Ik word altijd wat gedeprimeerd van 100 dezelfde T-shirts. Vorige week nog voor 35 euro kleren gekocht bij de kringloop, vakantiekleren: een jurk, een rok, 1 tshirt met lange mouwen, 3 korte, 1 vestding.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Was bij de kringloop, zomaar , fietste er toch langs... En ze hebben veel kleding! En veel leuke jurken (1 was prachtig! 9 euro maar helaas maat 40).
Misschien morgen nog maar even heen om wat te passen.
Maar ik vind het toch een beetje viezig
Wat fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef sigme het volgende:
Vandaag laatste werkdag gehad, nu drie weken vakantie. Morgen pakken en laatste dingen voorbereiden, zondag maar eens op pad.
Lekker zeg! Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef sigme het volgende:
Vandaag laatste werkdag gehad, nu drie weken vakantie. Morgen pakken en laatste dingen voorbereiden, zondag maar eens op pad.
Een foute extravaganza voor mij en een nog foutere shoarmapizza met knoflooksaus voor Freudquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat fijnVeel plezier
An, Wat voor pizza is onderweg (ondertussen al op waarschijnlijk)?
Oohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Een foute extravaganza voor mij en een nog foutere shoarmapizza met knoflooksaus voor Freud![]()
En ja, helemaal op
Als je het doet moet je het goed doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Een foute extravaganza voor mij en een nog foutere shoarmapizza met knoflooksaus voor Freud![]()
En ja, helemaal op
Oude kookboeken zijn hilarisch, een vriendin van me heeft de kookboeken gekregen die haar oma kreeg van d'r ouders bij de uitzet. Er staan recepten in als "boor het klokhuis uit een appel, leg een brie op de appel en doe dit in de oven"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb net science fiction boek geschreven door Ad Visser op de kop getikt. Voor 1 euro.
En nog een keer Wilde Zwanen om weg te geven.![]()
Kleding is heel erg afhankelijk van de kringloop of het wat is. Waar ik net was, daar moet je niet zijn voor kleding. Maar ze hebben er wel veel boeken.
Overigens twijfel ik nog steeds of ik een collectie moet gaan aanleggen van "antieke" kookboeken. Kom echt de meest geweldige exemplaren tegen.
Dat boek is inderdaad hilarisch ja. Een andere toppers was vla, doe het pak open en schenk het in een schaaltje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb er vorige week nog eentje gekocht van de huishoudschool in Vlissingen.
Boek uit 1956.
Verder is mijn grote trots natuurlijk het Kookboek voor de werkende vrouw uit 1977, wat ik ooit van mijn moeder kreeg.Daar staan tenminste toetjes in als Perzikken met slagroom, waarbij je perzikken uit blik op een bord legt en er slagroom op doet.
Vergeet de ananasschijven niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat boek is inderdaad hilarisch ja. Een andere toppers was vla, doe het pak open en schenk het in een schaaltje.
nou vraag ik mij serieus af of b.v. de spruiten van 30 jaar geleden gewoon anders waren. Groente en fruit zijn de laatste decennia natuurlijk ongelooflijk 'verbeterd'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De spruiten moet je 15 a 20 minuten koken, maar zijn dan nog niet helemaal gaar en dan moet je ze stoven.
Verder is dit natuurlijk een boekje voor de werkende vrouw en dus wordt er veel gebruik gemaakt van producten uit blik.
Goed punt! Open jij er een topic over?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nou vraag ik mij serieus af of b.v. de spruiten van 30 jaar geleden gewoon anders waren. Groente en fruit zijn de laatste decennia natuurlijk ongelooflijk 'verbeterd'
Haute cuisine!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat boek is inderdaad hilarisch ja. Een andere toppers was vla, doe het pak open en schenk het in een schaaltje.
CUL / Evolutie van voedselquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt! Open jij er een topic over?
Dan hoop ik niet dat je je aan je planning gehouden hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij had ik ook niks gepland voor vandaag..?
Maar ik was/ Ben al op schiphol. Zes uur opstaan vind ik vroeg!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, valt toch wel mee?
Ik ben al zeker een half uur rondjes door mn huis aan het rennen om dingen bij elkaar te graaien.
Over 45 minuten zit ik op de spinningfiets om echt wakker te worden.
Maar wat is jouw reden om nu al op te zijn?
Heb je al eens laten zien waar je naartoe verhuist?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:30 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Goede vlucht Perr!!
Veel plezier met het klussen Mo!
Wij gaan 1 dag na de overdracht verhuizenDe dag zelf badkamer/keuken/wc poetsen, volgende dag erin. Huis is prima bewoonbaar, maar moet wel veel gedaan worden, geen zin in 1 of 2 maanden dubbele lasten (vooral omdat mijn huidige huur zo'n 300 euro hoger is dan mijn hypotheek
)
Nee, dat heb ik nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al eens laten zien waar je naartoe verhuist?.
Er zitten bij ons twintig dagen tussen de beide overdrachten, gaat prima lukken. Plan is om in het laatste weekend te verhuizen, maar Baard heeft wat verlofdagen opgenomen op mijn vrije dagen, dus dan kunnen we ook flink aan de slag. En zo veel hoeft er niet te gebeuren... Ook vandaag nog twintig dagen tót de overdracht, als alles goed blijft gaan! Spannend!.
Linkje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nietWe hebben een jaren-30 benedenwoning in het centrum van Haarlem gekocht! Nog 6 weken en ik kan het wachten nu al bijna niet meer aan
We zijn al begonnen met het grote weggooien/op marktplaats zetten, over 3 weken ofzo maar eens de dozen bij de verhuizer bestellen.
20 dagen komt al lekker dichtbijVerf en behang uitzoeken, mooie spulletjes kopen
haha nee bij ons op het werk nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Noemen jullie het dan ook liefkozend twintigtwaalf? Bij ons doen de VS2012-fans dat, en de stugge VS-tweeduizendtien werkers vinden dat kolderieke onzin.
Denk dat ie doorheeft dat ie te maken heeft met mensen die weten hoe het rechtssysteem werkt. Heeft z'n sleutel nog steeds niet opgehaald, dus praktijken als sommige huisbazen kunnen doen, maak ik me ook niet bang voorquote:
Bij mij scheelt het echt gewoon een kilo als ik ongesteld benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef MaJo het volgende:
Schade was beperkt, maar 300 gram extra dus dat is verwaarloosbaar en ik ben ongesteld dus dan ben je altijd zwaarder toch? Dat calorieën tellen bevalt wel
Dat scheelt gemakkelijk tussen de één en drie kilogram bij mij, dus om die 300gr zou ik me niet druk makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef MaJo het volgende:
Schade was beperkt, maar 300 gram extra dus dat is verwaarloosbaar en ik ben ongesteld dus dan ben je altijd zwaarder toch? Dat calorieën tellen bevalt wel
Thanks! Heb nu wel door hoe het werktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Lekker lui dagje! Vanochtend uurtje cardio gedaan.
Nu eens bedenken waar ik zin in heb
Gaat goed Majo
Zolang je zorgt dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt vind ik t prima. Dus niet compenseren met een tomaat of 3 blaadjes slaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Heb nu wel door hoe het werktals ik veel carbs eet compenseer ik dat weer met andere dingen
Haha nee dat zou niet goed zijn! Sowieso eet ik nu standaard een bak yoghurt met fruit 's ochtends en veel meer groenten en eierenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zolang je zorgt dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt vind ik t prima. Dus niet compenseren met een tomaat of 3 blaadjes sla
*sad panda*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Probability het volgende:
Ik was opeens 69 ipv 67En ik wil naar 61 kilo/25% vet. Gaat lekker dus
Toen je hier kwam was je toch zwaarder? Netto = win. Die wintervoorraad sport je er wel afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:53 schreef Probability het volgende:
[..]
*sad panda*
Maar ben misschien wat zwaarder door het sporten
Nee joh in september was ik lichter, dus ja vroeg wintervoorraadje. En ik ben hier denk ik het langs van iedereenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen je hier kwam was je toch zwaarder? Netto = win. Die wintervoorraad sport je er wel af
Hmm ja kan wel..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel 5 jaar geleden, in topic +/- 60
*schop*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Probability het volgende:
Ik moet zeker weer studeren dat ik er zo over zit te miepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hupsaké, nu is mijn kans op te schoppenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Probability het volgende:
Ik moet zeker weer studeren dat ik er zo over zit te miepen![]()
Ja ga ik doen! Ik zit alleen onder de puistjes omdat ik nu een tijdje met de pil gestopt ben (nooit jeugd puistjes gehad)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En hupsaké, nu is mijn kans op te schoppen
*schop* Studeren jij!
Buiten het feit om dat het lelijk vast mee zal vallen. Je hier post dus waarschijnlijk rond gezond gewicht zit, je ook niet dik zal zijn. Over eenzaam durf ik niet te oordelen, daarom een *knuffel*.mquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ga ik doen! Ik zit alleen onder de puistjes omdat ik nu een tijdje met de pil gestopt ben (nooit jeugd puistjes gehad)
Dus voel mij dik lelijk en eenzaam whehe maar heb wel belangrijkere dingen om mij nu druk om te maken
Ja dat is zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het lelijk vast mee zal vallen. Je hier post dus waarschijnlijk rond gezond gewicht zit, je ook niet dik zal zijn. Over eenzaam durf ik niet te oordelen, daarom een *knuffel*.m
En ik heb nog nooit een studieboek of paper oid horen klagen over het uiterlijk van zijn lezer/schepper
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef Probability het volgende:
Als hij af is ga ik even aan mn ex zitten >> dus dan moet ik er weer leuk uitzien![]()
Ja was vorige keer ook en toen moest ik heel hard huilen wat had voor het eerst puistjes (quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan idd ook allemaal door pilloosheid komen, Prob! Hormonen zijn rare dingen![]()
OpgeruimdWasjes draaien, sieradenmeuk opbergen, was vouwen en opbergen, oude troep weggedaan. Kerstboom is eindelijk weg
En ik moet nog kadootjes uit Verweggistan verdelen! Had allemaal dingen meegenomen in kader van: dat is vast leuk voor mamma/oma/zus, nu nog kijken wat ik aan wie ga geven
Zus krijgt meer, want die was jarig
Ja maar ik wil weer tietenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
Prob! Toen ik stopte met de pil had ik dat eerst ook, maar ongemerkt is mijn huid nu zo goed geworden dat ik nauwelijks meer reiniger en laat staan make up hoef te gebruiken! ontpild zijn is echt heerlijk!
Wouw... dat heb ik juist als ik de pil slik. Met pil ben ik zoveel stabieler en rustiger in alles.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
Prob! Toen ik stopte met de pil had ik dat eerst ook, maar ongemerkt is mijn huid nu zo goed geworden dat ik nauwelijks meer reiniger en laat staan make up hoef te gebruiken! ontpild zijn is echt heerlijk!
afstudeerding? hm, nog niet zo. maar denk eerlijk gezegd dat ik dfaar pas na de schoolmusical en vakantie mee verder ga.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:50 schreef Probability het volgende:
Goed bezig kwak! Hoe gaat het met je andere opdracht?
Oke dan leen ik je motivatie nog evenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
afstudeerding? hm, nog niet zo. maar denk eerlijk gezegd dat ik dfaar pas na de schoolmusical en vakantie mee verder ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |