sellenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn niet meer in de winkel te krijgen. Wil je ze kopen of sellen?
Hangt van de staat af maar zijn volgens mij niet zo gewild. Misschien dat Shooto iets weet wat ik niet weet.quote:
Die zijn Nice zeg, info? Al moet ik zeggen dat ik de gewone zwart witte ook erg tof vind nu ik ze irl icm denim heb gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef acbs2 het volgende:
Over flyknit gesproken, wat een geile schoen in deze cw![]()
[ afbeelding ]
En die rode flyknit chukka gaat niet komen in de EU zoals het er naar uitziet.
Dat wordt prolly ebayen ook ik moet keuzes maken
![]()
![]()
dus ga wss geen hua's kopen. (behalve voor mn vriendin dan lol)
Flyknit is de movement! (behalve de one+ die ik irl nog ff heb bekeken, wat een budschoen is dat)
Doe je jas uit vriend.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:09 schreef vault_tec het volgende:
not sure of het hier al gepost is maar Cpt. ik zie je. supreme blazers 0:19
Zelf al gezocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
Yo, waar kan ik compleet zwarte dunk mids vinden?
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.quote:
Volgens mij bied alleen nike sb dunk mids aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.
Enige wat ik kon vinden maar niet helemaal zwartquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja. Maar kom niet echt op Nederlandse sites. En als ik naar sneakers ga of zo hebben ze alleen maar Vans en shit.
Dat zijn geen dunks hé, wel all black.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
Deze vind ik ook wel wat.
[ afbeelding ]
I know. Ik ga binnenkort maar eens langs de Coach.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat zijn geen dunks hé, wel all black.
vind de flyknit lunar1+ wel goed voor hardlopen tov de Lunarglide+ 4quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef acbs2 het volgende:
Over flyknit gesproken, wat een geile schoen in deze cw![]()
[ afbeelding ]
En die rode flyknit chukka gaat niet komen in de EU zoals het er naar uitziet.
Dat wordt prolly ebayen ook ik moet keuzes maken
![]()
![]()
dus ga wss geen hua's kopen. (behalve voor mn vriendin dan lol)
Flyknit is de movement! (behalve de one+ die ik irl nog ff heb bekeken, wat een budschoen is dat)
wat de gek voor geeft, de pack lag nog bij FL in de sale. Qua CW is ie wel nice maar geen limited release oid.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Hoeveel zijn die Nike High Dunks *The Thing* van de fantastic four collectie waard?
Hardlopen in runnersquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind de flyknit lunar1+ wel goed voor hardlopen tov de Lunarglide+ 4
Ik ga even Nike opbellen en zeggen dat ze volledig de plank misslaan met hun Flyknit Lunar1+ campagne. Dit kan natuurlijk niet, hardlopen in runners.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Hardlopen in runners.
Weet iemand toevallig of er dit jaar nog bred 1s komen? Ik moet het verdriet van royal blues net missen weg kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |