Lijkt me fijn om in NY te wonen. Supreme met dollar koers is cheap.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef don-diablo het volgende:
Lees je mee bajs? Kun je dan naar de winkel in Londen en caps halen voor sommigen hier.
Q is niet je local man, die gast woont helemaal in Limburgquote:Op zondag 17 februari 2013 11:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, Q. 22ste komt wel nieuwe supreme collectie. Wil ook een supreme pet.
Haha, heb tot nu toe elk shirtje van hem gekocht héhé. Vind zijn tekenstijl tof. Ja, nog niks bekend over die collectie toch?!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Q is niet je local man, die gast woont helemaal in Limburg![]()
Wel cool.
Ben benieuwd naar nieuwe supreme collectie, hoop dat er wat tussen zit.
Had geluk dat ik in engeland was toen die isaac hayes shirtjes en die fuck the rest mutsen dropte. Wil alleen nog een boxlogo hoody en een 5 panel.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:00 schreef Atta-boy het volgende:
Nog niet geloof ik, ben wel benieuwd wat ze gaan droppen. Haat het alleen dat je elke week moet campen online in de hoop dat er tussen zit wat je zoekt.
De 22e ben ik richting NY...quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef don-diablo het volgende:
Lees je mee bajs? Kun je dan naar de winkel in Londen en caps halen voor sommigen hier.
Dat vermoedde ik al. Ben er helaas maar 2 dagen en mijn chick heeft een heel programma. We zullen zien, wil zelf best ook even langs Supreme, Kitk, DQM, etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak van Londen, NYC, iedereen blij.
Truien zijn duur, helaas. Heb mijn supreme trui moeten kopen voor 132 pond in de winkelquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Pedroo het volgende:
Kith vond ik zelf echt heel relaxed. Personeel deed ook relaxed en was super behulpzaam.
Zou zelf ook nog wel een box logo hoodie of shirtje willen en nog een 5 paneltje natuurlijk.
Ouch. Heb alleen een overhemd van Supreme, en dat viel qua prijs (in Tokyo) wel mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Truien zijn duur, helaas. Heb mijn supreme trui moeten kopen voor 132 pond in de winkel
Ik zoek nog steeds de andere 3 1500's. Kan je zelf een foto maken van jouw paar? Benieuwd naar jouw shape.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef Bajskorv het volgende:
Tech Super's gepast, maar er was geen 'chemistry'. Schoen ziet er altijd dope uit, maar vond het voor mezelf niks. Geen idee waarom.
Daarna nog even naar Dover Street Market, redelijk "high end" fashion enzo. Hebben ook klein beetje sneakers, stonden nog Adidas Allegra x Solebox's in verschillende maten... Helaas niet mijn maakt, maar voor de reseller nog wel wat te verdienen daar dus.
Heb zelf nog een paar NB 1500's opgepikt, shape was goed en de CW was dope aan de voet. Erg blij mee.
[ afbeelding ]
Oh, ze hadden die tee's van The Inoue Brothers x Fragment ook hangen. Waren 130 euro, meer dan 50% duurder dan 290sqm... Bizar.
[ afbeelding ]
Nee. Meer geld verdienen, dan heb je tenminste geen probleem om de huur nog te betalen aan het eind van de maand.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Hmm denk dat ik sneakerverslaafd wordt...Het begint onderhand zelfs moeilijk te worden om geen sneakers te kopen. Iemand afkick-tips?
Dit. Voor de rest, leuke dingen > sneakers.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee. Meer geld verdienen, dan heb je tenminste geen probleem om de huur nog te betalen aan het eind van de maand.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit. Voor de rest, leuke dingen > sneakers.
Over shape en zo gesproken. Hoe bevallen je flyknits? Heb je je normale maat genomen (us 11?) of een half maatje kleiner?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
Zal vanavond even kijken. Vond shape zelf wel goed, beter dan mijn paarse paartje, denk ik.
Flyknits nog niet echt gedragen, maar de us11 is daar perfect voor mij. Maar zin om die flyknits te rocken...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Over shape en zo gesproken. Hoe bevallen je flyknits? Heb je je normale maat genomen (us 11?) of een half maatje kleiner?
Ik moet sowieso flyknits een keer gepast hebben. Ben te benieuwd hoe dat zit.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Flyknits nog niet echt gedragen, maar de us11 is daar perfect voor mij. Maar zin om die flyknits te rocken...
Niet meer dan retail hoezo?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Hoeveel zijn die Nike High Dunks *The Thing* van de fantastic four collectie waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |