Ik heb geen idee wat het was verder, dus baseer het verder niet op een merk ofzo. Ben gewoon meer van de runners over het algemeen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:09 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Oh thats oke
Daarom vraag ik een mening, voor een eerlijk antwoord.
De meeste in dit topic zijn ook Nike en NB fan
Ik ook en ook wel wat van de skate schoenen. Ben niet echt fan van een bepaald merk verder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het was verder, dus baseer het verder niet op een merk ofzo. Ben gewoon meer van de runners over het algemeen.
zijn echt nice!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Dunk_High_Undftd by acbs2, on Flickr
Woow... die zijn dope on feet. Nice pick up!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Met jouw size kan je dat doen. Vaak is US 7.5-8 de kleinste size online dus betaal liever wat meer zodat ik zeker weet dat ik ze krijg. Plus ted is tof.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef acbs2 het volgende:
Yup, beide cw's. Ted zou me laten weten hoe ze vielen. Wilde ze ook preorderen in een 10,5 maar die pakt ted zelf lol.
UK zijn ze £85 dus zeker ¤40,- goedkoper dan nl retail dus pak ze wel ergens online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What the hell!![]()
Niet mijn ding, but you wear it wellquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef acbs2 het volgende:
Wivah tevens pickup.
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig, ben benieuwd wat je van de tech super vindt. De air max is ook mijn model niet. Zitten leuke tussen maar niet echt voor mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
Bij Size? die AM Light release bekeken, kwam toevallig vandaag uit. Best najs, ook qua materialen. Kan alleen niet wennen aan de AM, ook al droeg ik ze vroeger veel. Voelt nog als een klomp, na al mijn runners, etc.
Morgen even bij andere filiaal die Tech Super proberen in mijn maat, en langs bij The Hideout en Footpatrol.
ATTA!!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef TN-FR het volgende:
Iemand zocht toch nog die converse camo's in kleine maat?
Laat het wel weten, blijft een dope model.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker bezig, ben benieuwd wat je van de tech super vindt. De air max is ook mijn model niet. Zitten leuke tussen maar niet echt voor mij.
Absoluut. Laat maat weten als er nog wat leuks ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laat het wel weten, blijft een dope model.
Ik had het gezien, maar ben al enige tijd klaar met de sale.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Bajskorv het volgende:
By the way, met code "allgone" nu 25% extra korting op alle sale items bij End.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door vault_tec op 16-02-2013 21:02:29 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |