Nice! Dit soort dingen vind ik dan wel weer vetquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Is die foto niet gewoon van een heel kleine maat? Rest van de foto's zag de shape er niet echt slecht uit.
Bedankt voor deze geweldige bijdrage, ik zal ook nog een the extra mile gaan om iemand iets uit te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef Atta-boy het volgende:
De betere sneakerwinkels. Staan er best veel in de OP
volle bak voor zaterdag, Cork Lebrons, AJ3 Crimsons, Air Huarache's..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Deze zouden toch 22/23 Feb gelaunched worden? Hij is delayed op Nike.com dus waar kan je em nog meer halen?
Ik hou niet zo van die pretentieuze types bij die winkels die soms lijken te vergeten dat ze slechts schoenenverkoper zijn en niet Godquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volle bak voor zaterdag, Cork Lebrons, AJ3 Crimsons, Air Huarache's..
Epic Store heeft zijn Air Huarache levering al binnen, de rest van de QS accounts zullen ook wel snel volgen (WOEI, concrete, patta? etc)
Wist niet dat je boos werd, dacht dat iedereen shops als patta, woei, concrete en in jou geval ook no boys allowed wel zou kennen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige bijdrage, ik zal ook nog een the extra mile gaan om iemand iets uit te leggen
P.S. there you go
Ja die ken ik ook, no boys allowed is crappy ze hebben zelden wat leuks en die zogenaamde vrouwenmaten beginnen daar ook pas bij 40quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd, dacht dat iedereen shops als patta, woei, concrete en in jou geval ook no boys allowed wel zou kennen.
Tip voor de mensen hier... very limited units beschikbaar en alleen via link op twitter (@NikeStoreEurope) dus niet direct op Nike.com. 1 paar p.p.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die Cork Lebrons zijn een van de weinige basketbalschoenen die ik tof vind. Iemand hier die gaat proberen ze te coppen?
Ik wil eigenlijk die helemaal zwarte flyknits met witte swoosh als semi-beaters maar weinig geld dus pray voor die sale.
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die Cork Lebrons zijn een van de weinige basketbalschoenen die ik tof vind. Iemand hier die gaat proberen ze te coppen?
Ik wil eigenlijk die helemaal zwarte flyknits met witte swoosh als semi-beaters maar weinig geld dus pray voor die sale.
EUR220,- zijn ze en ook instore bij Oqium R'dam (alleen instore)quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.
Jammer dat ik zaterdag training moet geven, anders was ik er vrijdag miss wel gaan liggen.
Dit ligt denk ik aan wanneer je komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook, no boys allowed is crappy ze hebben zelden wat leuks en die zogenaamde vrouwenmaten beginnen daar ook pas bij 40
Voor maat 38 hoef ik meestal ook niet naar Concrete of Patta te gaan
En Flyknits gaan niet in de sale, die zijn/worden allemaal verkocht en als er dan wat overblijft komt het missch. in de summer sale maar zou er niet op rekenen.
Meh vind ik ze ook niet écht copwaardig, stoor me teveel aan die zool.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Retail van corks ligt rond de 300 dus als je weinig geld hebt zou ik die laten liggen. Zou je waarschijnlijk ook flink voor moeten campen.
Jammer dat ik zaterdag training moet geven, anders was ik er vrijdag miss wel gaan liggen.
Daarom had ik het over campen, en bij oqium gaan ze 299 kostenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
EUR220,- zijn ze en ook instore bij Oqium R'dam (alleen instore)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |