Ja zit het te lezen op nu.nlquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
whut
'Buitenland jaloers op regeling winterweer NS'
Nederlands systeem volgens directeur Meerstadt uniek in de wereld
Wait whut?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIX
zag je het nieuws al
Super Mario Bros U krijgt DLC, Super Luigi U. De game wordt dan geupgrade met 80 levels die je met Luigi speeltquote:
Oh wauwquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Super Mario Bros U krijgt DLC, Super Luigi U. De game wordt dan geupgrade met 80 levels die je met Luigi speelt
Super fijn want k heb de game al tijd geleden uitgespeeld
Nintendo Direct begon vandaag om 3 uur, hoop nieuwe dingen aangekondigdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh wauwmijn supermega-Luigifan zal ook blij zijn!!
Wat liefquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B had vandaag een helmer willen kopen en alvast in elkaar zetten, met antislip matjes en alles, voor Valentijnsdag
Alleen omdat het buiten schijnbaar een grote ijsplaat is, durft ie niet zo goed te rijden, dus ik hou hem tegoed
Maar wel lief![]()
![]()
Ik had de mail wel gehad, maar omdat er een plaatje bijstond van de 3ds xl dacht ik dat het daarover zou gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nintendo Direct begon vandaag om 3 uur, hoop nieuwe dingen aangekondigd
Thnx! En lol, ja echt! Maar wat ik er nu niet uit opmaak, moet je die luigi-content nog separaat betalen? Niet dat ik 'm dan niet koop, maar tochquote:
Hebben ze ook niet gezegd, ik gok wel dat je er voor moet betalen maar die info komt dus nog. Voor 80 nhieuwe levels wil ik wel wat geld neerlappenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx! En lol, ja echt! Maar wat ik er nu niet uit opmaak, moet je die luigi-content nog separaat betalen? Niet dat ik 'm dan niet koop, maar toch
Wel supercool! Luigi's mansion zag er ook wrl hip uit btw!
LM ga ik ook gelijk op dag 1 spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx! En lol, ja echt! Maar wat ik er nu niet uit opmaak, moet je die luigi-content nog separaat betalen? Niet dat ik 'm dan niet koop, maar toch
Wel supercool! Luigi's mansion zag er ook wrl hip uit btw!
DIT! GL DICOquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Dico, voordat ik 't vergeet te zeggen: heul veul succes voor morgen!
Ik wist het niet zeker, ik had het geluid zacht staan en cartoon network stond op de achtergrond te tetterenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet gezegd, ik gok wel dat je er voor moet betalen maar die info komt dus nog. Voor 80 nhieuwe levels wil ik wel wat geld neerlappen
7.45 melden in UMC Utrecht, dus dat word vroeg wegrijden hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker, ik had het geluid zacht staan en cartoon network stond op de achtergrond te tetteren
Ohja!! Dico, veel succes morgen! Moet je vroeg?
ZWANGERquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme word opeens super misselijk
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme word opeens super misselijk
je kan nog steeds zwanger zijn zelfs als je ongesteld bent geweestquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEINZ dan is de baby al lang uit mijn baarmoeder verwijderd na afgelopen week
LEUGENS LADIELAquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je kan nog steeds zwanger zijn zelfs als je ongesteld bent geweest
puke everythingquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet kotsen want m'n keel doet al zo'n pijn maar ik voel alles naar boven komen
Veel haar eraf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn pousse haat mij op dit moment.
Furminator
Ja ehrmahgerd dat vond ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd Melz, je ziet er keimooi uit in je nieuwe filmpje![]()
Er kon nog veel meer vanaf, maar ze is me nu echt zatquote:
Ja! En goeden kleren!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ehrmahgerd dat vond ik ookje haar zat zo leeeeeeuk
What did you doquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er kon nog veel meer vanaf, maar ze is me nu echt zat
Ze loopt nu door het huis met zo'n hoofd:
[ afbeelding ]
Ja! Ehrmahgerd ik moet toch met je trouwen Sjaanquote:
Ik heb haar gekamdquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar gekamd![]()
And she did not like it
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze is trouwens een mongol![]()
Hoe vervelender ze het vond, hoe moeilijke ze deed en hoe meer ze met haar staart ging zwaaien... Des te harder ging ze spinnen
Dude dat is een pousse op zichzelfquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Score tot nu toe:
[ afbeelding ]
Nieuwe pousse kleienquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dude dat is een pousse op zichzelf
Maar je wordt er slank vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo fucking smerig en die smaak achter in je keel gaat ook niet weg
Volgende keer verdoven en dan kammenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe pousse kleien![]()
Maar ze vindt het dus echt helemaal niks, dus ik vind het wel sneu![]()
Gewoon borsteltje kon ze nog wel aan, zolang ze er kopjes tegen mocht geven. Maar dan was ik ook een stuk minder grondig dan nu...
Ik zou dat niet kunnen, m'n eten uitkotsen en het 'zelf' doen zegmaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je wordt er slank van![]()
![]()
Ik zou alles eten wat je ziet, het gaat er toch weer uit
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Score tot nu toe:
[ afbeelding ]
ehrmahgerd hoezo datquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd velen boodschappen gedaan, morgen hele dag koken en bakken
hebben jullie enig idee hoelang risolles opgewarmd moeten worden in de oven?
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd velen boodschappen gedaan, morgen hele dag koken en bakken
hebben jullie enig idee hoelang risolles opgewarmd moeten worden in de oven?
ja iets van de tokoquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
meh bahquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik knalde ze altijd in magnetron want ongeduldig
Best goed te eten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meh bah
ovenkwartiertje ofzo, komp vast goed
Ermagerd een ekte fok-relquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker op m'n kamer zitten zonder tv, FUCK my life
aaah thanks mss en dico!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ehrmahgerd dat vond ik ookje haar zat zo leeeeeeuk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja! Ehrmahgerd ik moet toch met je trouwen Sjaan
Jammer voor SF en Sjonquote:
En je geldquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar wat nou als jullie alleen met mij willen trouwen voor mijn lakjes
Morantiek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
op Valentijnsdag ten huwelijk gevraagd via FOK, aaaaaawesome
erhmahgerd wiequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelijk wie unne nerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawel joh, is toch een mooie jurkquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelijk wie unne nerd
Meiden, kan ik dit nog dragen of ben ik officieel te oud voor deze shit?
Ik vind 'm zo mooi!!
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-black-gingham
Volgens mij kan dat prima.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelijk wie unne nerd
Ik vind 'm zo mooi!!
Ik zeg neequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelijk wie unne nerd
Ik vind 'm zo mooi!!
Want je vindt de jurk niet mooi of omdat je mij te oud vindt?quote:
Oh sorry puckzzquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Want je vindt de jurk niet mooi of omdat je mij te oud vindt?
Ja met iets erover idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind die jruk al leuker zoals die vrouw hem op dat plaatje aan heeft met dat zwarte topje erover
Ja idd iets met een mooie zwarte bolero of shawl erover.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind die jruk al leuker zoals die vrouw hem op dat plaatje aan heeft met dat zwarte topje erover
Mehh, ik snap wel dat dat kut is jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus Fred komt thuis van het werk.
Ik: Ik heb Miep flink toegetakeld met dat haarding, maar ze vond het echt vreselijk, dus ik heb niet alles eraf gekregen. Ben wel een heel eind gekomen
Hij: Dan doe je het morgen weer
Ik: Ik doe m'n best, maar ze vind het echt helemaal niks
Hij: Dan heeft ze pech, stom beest.
Ik word hier zo pissig van![]()
Dat beest is toch een beetje m'n kindje, ik ben het echt zat dat hij zo over haar praat.
Dat gezeik over die paar haren en dan doe ik mijn best voor hem, ben een halve middag m'n kat aan het martelen, blijft hij alsnog zeiken
Je mag die furminator niet elke dag gebruiken, dat is ook niet goed. Mijn katten moesten er ook aan wennen, niet te hard gebruiken dan gaan ze t vanzelf fijner vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus Fred komt thuis van het werk.
Ik: Ik heb Miep flink toegetakeld met dat haarding, maar ze vond het echt vreselijk, dus ik heb niet alles eraf gekregen. Ben wel een heel eind gekomen
Hij: Dan doe je het morgen weer
Ik: Ik doe m'n best, maar ze vind het echt helemaal niks
Hij: Dan heeft ze pech, stom beest.
Ik word hier zo pissig van![]()
Dat beest is toch een beetje m'n kindje, ik ben het echt zat dat hij zo over haar praat.
Dat gezeik over die paar haren en dan doe ik mijn best voor hem, ben een halve middag m'n kat aan het martelen, blijft hij alsnog zeiken
Het gaat ook helemaal nergens overquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Mehh, ik snap wel dat dat kut is ja
Je maakt me weer even aan het lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
en geef fred eens wat chocolade misschien helpt dat tegen zijn pms
Ik vermaak me al enige uren met de Fok-relquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
nog leuke filmpjes die ik kan kijken tijdens het eten?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
en geef fred eens wat chocolade misschien helpt dat tegen zijn pms
Op een ietwat diplomatiekere manier zou ik dat zo wel doen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal nergens over.
Maar ik geloof dat ik maar tegen hem ga zeggen dat hij een keuze moet maken hierin. Of hij accepteert dat de kat er is en dat de kat haar heeft of het hele feestje gaat niet door. Ik wil helpen met stofzuigen, ik wil helpen door m'n kat te martelen, maar meer kan ik niet doen. En ik ga niet op deze manier verder als hij elke kans aangrijpt om op dat beest te klagen.
Ik ben uiterst politiek-correct buiten Fokquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op een ietwat diplomatiekere manier zou ik dat zo wel doen ja
Zeg gewoon tegen hem dat het furminaten ook wat tijd kost en dat hij het gewoon allemaal ff wat tijd moet geven om te wennen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal nergens over.
Maar ik geloof dat ik maar tegen hem ga zeggen dat hij een keuze moet maken hierin. Of hij accepteert dat de kat er is en dat de kat haar heeft of het hele feestje gaat niet door. Ik wil helpen met stofzuigen, ik wil helpen door m'n kat te martelen, maar meer kan ik niet doen. En ik ga niet op deze manier verder als hij elke kans aangrijpt om op dat beest te klagen.
IK WAS SERIEUS!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je maakt me weer even aan het lachen![]()
Goeden wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar, geef hem gewoon de optie deze kat en niet meer zeiken of anders neem je er nog een extragratischverharendekutkat bij, dan moet hij wel voor optie 1 kiezen
zeg maar dat ik anders mijn mormels langs stuur, die terroriseren gelijk de hele bendequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden wel.
ACCEPTEER DEZE KAT ANDERS NEEM IK EEN CAVIA EN EEN EXTRA HONT EN EEN HAMSTER EN NOG EEN KAT BIJ!
Zal ik de furminator eens op hem loslaten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Of pak een tondeuze en zeg dat je hem gaat scheren omdat jij zijn haar ook zat bent
GO GO GOquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik de furminator eens op hem loslaten?
ik moest even denken en zat toen hardop te lollerenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Mirjam het volgende:
Schaar, anders koop je morgen toch een panty een maatje groter voor Fred?
Misschien zit daar het probleem wel, je weet het niet.
Hallonquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest even denken en zat toen hardop te lolleren
tevens hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Of is Fred al daar geweest waar dat foldertje van was? Is dat wel helemaal goed gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu tegen hem gezegd dat dit de situatie is zoals hij is en dat ik kan beloven om vaker te gaan stofzuigen en zulks, maar dat kan ik niet waarmaken. En dat ik het klagen op die kat de hele dag heel vervelend vind.
Hij vindt dat hij mag blijven klagen omdat hij zich zo hard ergert aan die haren en dat die kat hem ook oprecht niet interesseert. En toen ik zei dat we hier iets mee moeten omdat het anders echt niet gaat werken, zei hij "dan gaat het niet werken dus"... En nu zit hij op de bank te vreten en ik zit achter de computer boos te zijn.
Seriously, dit allemaal om een beetje haar. It's funny cuz it's sad
Maar wat nou als Koos al een kat had gehad voor je hem tegenkwam?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook zo'n haar zeikerd dus ik kan me wel in Fred vinden
Bij sommige vriendinnen eet ik ook alleen als we afhaalvoer hebben of uit eten gaan omdat haren overal. Kattenharen gaan nu eenmaal overal heen. Kan die kat niks aan doen uiteraard, maar ik vind het echt te goor
Mannenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu tegen hem gezegd dat dit de situatie is zoals hij is en dat ik kan beloven om vaker te gaan stofzuigen en zulks, maar dat kan ik niet waarmaken. En dat ik het klagen op die kat de hele dag heel vervelend vind.
Hij vindt dat hij mag blijven klagen omdat hij zich zo hard ergert aan die haren en dat die kat hem ook oprecht niet interesseert. En toen ik zei dat we hier iets mee moeten omdat het anders echt niet gaat werken, zei hij "dan gaat het niet werken dus"... En nu zit hij op de bank te vreten en ik zit achter de computer boos te zijn.
dan zou ik denk ik erger zijn dan Fred nu isquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat nou als Koos al een kat had gehad voor je hem tegenkwam?
Want ik probeer me wel in te leven hoor en ik kan me voorstellen dat hij er mee zit. Maar het moet voor mij ook te doen zijn.
Ehr sorry en ik bedoel echt niet te stoken hoor, maar bij hem was het stof-technisch nou ook niet echt een paleisje. En dat is wel OK?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehr sorry en ik bedoel echt niet te stoken hoor, maar bij hem was het stof-technisch nou ook niet echt een paleisje. En dat is wel OK?
Ik denk dat ik die er niet in moet gooien, dan krijgen we helemaal een eindeloze discussiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehr sorry en ik bedoel echt niet te stoken hoor, maar bij hem was het stof-technisch nou ook niet echt een paleisje. En dat is wel OK?
Jawel en dan filmenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die er niet in moet gooien, dan krijgen we helemaal een eindeloze discussie
dat ben ik helemaal met je eens, ik ben gewoon een mongool als het om haardingen gaat, whehehequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij moet je niet naar kip luisteren schaar, mehe
quote:
Nou ja, we hebben nog exact twee weken om te zien hoe het looptquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Hij moet het gewoon iig ff proberen, gelijk zeiken schiet geen pleur op
Ja maar jij bent impulsief en ik ben autistquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had al lang boos mn hont en kad gepakt (of expres de kad daar laten mehhehee en was naar huis gestampt
omnomnom, jaloers!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Uurtje bij het consultatiebureau, kun je meteen je auto uit gaan lopen gravendikke ijzel jonge..
Maar we waren wél op tijdheb ik meteen maar een moorkop en een ons slagroomtruffels gehaald bij maison kelder en naar binnen gepropt om dat te vieren
Hij heeft vooooogeeelssquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
sf moet het zien te redden met 2 moron kadders als we ooit gaan samen wonen
Ik vraag me dus af waar het water nog bij moet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens, ik ben gewoon een mongool als het om haardingen gaat, whehehe![]()
![]()
Maar praat er wel even goed over Schaar, hier valt best uit te komen, als je allebei maar even goed naar elkaar luistert en wat water bij de wijn (of haar bij de kat?) doet``
Mika en Milo vinden die vogels ook leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft vooooogeeelssdie zijn zo leeeukk
Mijn pino is weggevlogen
Ik wil niet lullig zijn, maar ik denk niet dat dat komtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af waar het water nog bij moet.
Zijn standpunt is dat de bank minimaal 4 keer per week stof gezogen moet worden.
Ik wil heel graag beloven dat ik dat doe, ik wil heel graag voornemen om dat te doen, maar ik heb zelfkennis: Ik hou dat niet vol.
Ik mishandel dat beest met die furminator, ik stuur haar van de banken af omdat Fred de illusie heeft dat ze het dan ook niet doet als we er niet zijn, ik laat haar buiten de slaapkamer (ze sliep altijd bij mij op bed). Dat is wat ik allemaal kan bijdragen. Wat ik ervoor terug verwacht is dat er niet steeds op die kat geklaagd wordt, dat ze er ook gewoon mag zijn. Hij hoeft haar niet leuk te vinden, maar hij moet niet steeds op haar zeiken.
Maar Fred blijft hangen op die haren op de bank en kan niet waarmaken dat hij niet meer op haar klaagt.
Waar zit dat midden dan?![]()
Nou ja, het zal nog wel komen.
waarom doet hij dan zelf niet extra zuigen als het hem stoort?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af waar het water nog bij moet.
Zijn standpunt is dat de bank minimaal 4 keer per week stof gezogen moet worden.
Ik wil heel graag beloven dat ik dat doe, ik wil heel graag voornemen om dat te doen, maar ik heb zelfkennis: Ik hou dat niet vol.
Ik mishandel dat beest met die furminator, ik stuur haar van de banken af omdat Fred de illusie heeft dat ze het dan ook niet doet als we er niet zijn, ik laat haar buiten de slaapkamer (ze sliep altijd bij mij op bed). Dat is wat ik allemaal kan bijdragen. Wat ik ervoor terug verwacht is dat er niet steeds op die kat geklaagd wordt, dat ze er ook gewoon mag zijn. Hij hoeft haar niet leuk te vinden, maar hij moet niet steeds op haar zeiken.
Maar Fred blijft hangen op die haren op de bank en kan niet waarmaken dat hij niet meer op haar klaagt.
Waar zit dat midden dan?![]()
Nou ja, het zal nog wel komen.
Dan moet hij de mail lezen op mijn computerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom doet hij dan zelf niet extra zuigen als het hem stoort?
Da's toch prima compromis?
er zijn toch vast ook dingen waar jij je aan stoort?
hoe lossen jullie dat op?
En uiteindelijk is dit natuurlijk prima iets om uit te komen, het is echt het einde van de wereld niet. Als je het lastig vindt om te zeggen gewoon op papier zetten voor hem? (ik wilde zeggen stuur hem ene email, maar ja, Fred en computers he)
Financieel geen optie, we gaan er dan flink op achteruit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar dit is voor hem zijn eerste keer samenwonen toch? Dat is natuurlijk mega wennen voor hem ook wel dan.
Helpt dan natuurlijk ook niet echt dat je bij hem in trekt. Soms is samen ander huisje zoeken nog het handigst, omdat de een dan niet het idee heeft dat de ander bij hem in trekt en zich dus automatisch maar moet aanpassen.
Want zo dom is den menschheid nu eenmaal. Nummer 1 komt bij nummer 2 in het huis erbij, dan moet nummer 1 zich maar aanpassen aan nummer 2. En dat werkt zo niet, maar moet je wel beide bewust van zijn om het aan te kunnen of te kunnen veranderen.
hoe lang is die kad er nu?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet hij de mail lezen op mijn computer.
Hij wil wel extra zuigen, maar hij wil niet stoppen met op de kat klagen. En ik word iedere keer strontchagrijnig als hij dat doet.![]()
Ik heb hem ook al uitgelegd dat ik ook heel veel dingen accepteer die ik eigenlijk irritant vind.
Nou ja, laat maar even waaien. We komen er vast wel uit, dat komen we tot nu toe altijd. En anders is de proefmaand niet voor niks geweest![]()
![]()
Ik betwijfel het sterk. "Want dan is dat kleedje weer vies"quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar is een kleed op de bank een optie? Voor als jullie er niet zijn? En als jullie wel thuis zijn het kleedje op een gedeelte van de bank?
En hoe lang zeik je daar dan over voor je het opgeeft en accepteert?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang is die kad er nu?
Hij gaat vanzelf wel minder klagen joh, hij moet wennen. En op zijn leeftijd (no offence) duurt dat nu eenmaal echt wat langer dan als je jonger bent.
Hier waren het ook van die kansloze dingen hoor. De dingen die we echt niet trokken van elkaar hebben we veranderd in de loop der tijd, de rest is aanpassen aan en accepteren
Zoals mijn haren in het doucheputje, zijn scheerharen in de wasbak, mijn vuile kleding in de gang gesmeten en zijn übersexy instappers van 15 jaar oud die hij thuis vaak aan heeft etc
oplossingquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Financieel geen optie, we gaan er dan flink op achteruit.
Ik heb hem al uitgelegd dat we als we hier gaan wonen op 100% Fred starten. Als dat 50%-50% moet worden, dan gaat het dus lijken alsof ik heel veel m'n zin krijg. Maar dat is omdat hij start met heel veel en ik start met heel weinig.
Tot nu toe gaat dat redelijk harmonieus, het enige probleem is echt die kat. Of in Fred z'n woorden "de kat is het probleem niet, het haar van de kat is het probleem"
hahahaha, autistjequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe lang zeik je daar dan over voor je het opgeeft en accepteert?
quote:
en Braziliaanse receptenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik werk samen met een Braziliaan op school en ik denk nu pas: ERMAHGERD LAKJES
Dus nu zet je haar toch maar niet uit je werkgroep?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik werk samen met een Braziliaan op school en ik denk nu pas: ERMAHGERD LAKJES
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
GC / Kraakster rukt met nagels balzak open
quote:'Ik wilde hem aan zijn kruis van de trap trekken.' De graai van Els was goed raak. Met een gescheurde balzak, een bal ernaast hangend en een bebloed kruis, belt de ex-vriend uiteindelijk zelf de ambulance. 'Mijn beltegoed was op', zegt Els die wel wilde bellen maar niet kon.
Ze was heul niet in Brazilië maar in Spanje. Maar nu doet ze goed mee en biedt ze aan om veel te doen en reageert ze super snel dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en Braziliaanse recepten
die hebben vet lekkere visreceptjes met bacalhau enzo en gebakjes/broodjes met kaneel en zulks![]()
En velen lakjes dus![]()
Is ze weer terug van carnaval?
bonusquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze was heul niet in Brazilië maar in Spanje. Maar nu doet ze goed mee en biedt ze aan om veel te doen en reageert ze super snel dus![]()
ja, das het extra mooie van die uitspraakquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE KUNT 112 WEL BELLEN ALS JE BELTEGOED OP IS
een inside out balzak is wel genoeg aanleiding om even alert te worden denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel knap van die vent dat die gaar van de drugs en met een buitenhangende testikel nog het nummer van 112 wist
inscannen en hier plaatsen ermahgerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Dwyn het volgende:
Mijn baas vroeg of ik iets over mijn nagellakjes wilde schrijven voor de landelijke nieuwsbrief. Er staat namelijk altijd iemand met een 'bijzondere hobby' dus nu sta ik volgende week in die nieuwsbrief.
oh gawd, van dat stigma ga je dus echt never nooit meer af komen hequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Dwyn het volgende:
Mijn baas vroeg of ik iets over mijn nagellakjes wilde schrijven voor de landelijke nieuwsbrief. Er staat namelijk altijd iemand met een 'bijzondere hobby' dus nu sta ik volgende week in die nieuwsbrief.
O ik heb zo'n beeld van een vent die compleet van de wereld eens een blik naar beneden werpt en denkt "hmmm... no this can't be good"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een inside out balzak is wel genoeg aanleiding om even alert te worden denk ik
Ik zal het proberen haha. Ik heb er een foto bij gedaan van mijn lade met OPI's.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
inscannen en hier plaatsen ermahgerd
Ach, ik sta er niet met mijn kop op gelukkig. Toen ik vijf jaar in dienst was, heb ik niet eens een eervolle vermelding gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh gawd, van dat stigma ga je dus echt never nooit meer af komen he![]()
Oud collega van me heeft ooit aan zoiets over folkloristisch dansen meegedaan, iedereen weet het nog en ook veel patiënten van haar![]()
![]()
"goh, ik wist niet dat ik de gekookte eieren op de bank had gelegd?"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik heb zo'n beeld van een vent die compleet van de wereld eens een blik naar beneden werpt en denkt "hmmm... no this can't be good"
![]()
geen theelepeltje/gebaksvorkje/button/speldje/mok?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, ik sta er niet met mijn kop op gelukkig. Toen ik vijf jaar in dienst was, heb ik niet eens een eervolle vermelding gehad.
Alleen een contant bedrag, maar normaal worden mensen dus ook vermeld in die nieuwsbrief.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen theelepeltje/gebaksvorkje/button/speldje/mok?
bij 5 jaar dienst al? Ohhhh, das ook nice!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen een contant bedrag, maar normaal worden mensen dus ook vermeld in die nieuwsbrief.
Ja, zeker niet slecht!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij 5 jaar dienst al? Ohhhh, das ook nice!
Da's bij ons pas bij 12,5 maar dat ga ik nooit halen. Ik vind het binnen een jaar of 6,7 wel mooi geweest over het algemeen en denk dat dat voorlopig ook zo blijft
yep, me, maar die van ons is 2 pagina's en 1 keer in de 2 maanden ofzo, dus das te doen als ik in vergadering zit en er een stukje tussen zit wat mij niet boeit. Kan het daarna de vuilnisbak inquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die van die personeelsblaadjes lezen?
Ik pleur ze altijd gelijk bij het oud papier![]()
Snap niet waarom zo veel bedrijven ze nog hebben...
Hebben ze wel een gezond BMI?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
mika weegt 5 kilo en milo is nu 6,3
Voor katten is rond de 5 a 5,5 okayquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben ze wel een gezond BMI?
Herman woog 6,5 laatste keer bij de dierenartsquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
mika weegt 5 kilo en milo is nu 6,3
Mwehehhee net zo'n vetklep als de mijnequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman woog 6,5 laatste keer bij de dierenarts.
Ja maar wat is hun BMI dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor katten is rond de 5 a 5,5 okay![]()
Ik heb ze 330 dagen gleden voor t laatst gewogen zegt dat ding, toen was mika nog 4 en milo nog 5.1
neinzquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
geldt een BMI ook voor kadden dan???
Ebay Chineesquote:Hi. I have shipped 2 item to you today. Hope you will like it. The tracking number is attached on l It was via China airmail
Please trace it at Chinese post website
http://intmail.183.com.cn/item/trace/itemTraceAction.do
It usually takes 40-45 days to arrive . If you have any problem, please tell me. I'd like to try my best to solve it. When you get it, please leave me feedback.
Die zooi komt toch wel snel, gewoon afwachten. Ik kijk op ebay nooit naar T&T nrquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ebay Chinees![]()
Die site geeft een error en volgens mij heb ik heul geen tracking nummer gekregen, want die kan ik niet vinden
Weet iemand hoe dit werkt?
Ja, je wacht even, dan komt het vanzelf. Of niet, dan stuur je een mail en dan geeft de Chinees z'n complete fortuin als je maar geen negatieve feedback achter laatquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ebay Chinees![]()
Die site geeft een error en volgens mij heb ik heul geen tracking nummer gekregen, want die kan ik niet vinden
Weet iemand hoe dit werkt?
Mika is echt super slankquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Incantrix het volgende:
Vette dikzakjes!mijn zwaarste weegt 5 en dat is echt een grķte kat. Hij is alleen niet dik
Bij ons staat ie in de kantine in zo'n plastic ding en ik krijg een blaadje thuis van het moederbedrijf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
oh dat werkt dus helemaal niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die zooi komt toch wel snel, gewoon afwachten. Ik kijk op ebay nooit naar T&T nr
quote:It usually takes 40-45 days to arrive .
die ratings van gemiddeld 99,8% ook somsquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, je wacht even, dan komt het vanzelf. Of niet, dan stuur je een mail en dan geeft de Chinees z'n complete fortuin als je maar geen negatieve feedback achter laat
Ook een groterd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mika is echt super slankmilo daarentegen ...
Ohja! Nom!! Zullen we zondigen als we afspreken voor da hues (pun intended)?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola Trixje, ik ben jaloers op je Maison Kelder zut
goed planquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Nom!! Zullen we zondigen als we afspreken voor da hues (pun intended)?
Ik heb een shop gezien die me twee dollar discount op het volgende product gaf als ik positieve feedback zou achterlatenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ratings van gemiddeld 99,8% ook soms
hahahahhaa, wat een rare apen daarquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een shop gezien die me twee dollar discount op het volgende product gaf als ik positieve feedback zou achterlaten
Du nomquote:
ik ken het eigenlijk alleen van collega's, patiënten en familie die het weleens mee namquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Du nom
Het is echt slecht voor me dat ik erachter kwam dat ze hier vlakbij zitten en nog slechter dat ze letterlijk bij het consultatiebureau om de hoek zittenelke afspraak is het weer onmogelijk te negeren.. En het ruikt er zo lekker, ik wil er altijd belachelijk veel geld uitgeven
Wassenaar is de zaak waarmee ze bekend zijn, maar er zit een tweede filiaal hier heel vlakbijquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken het eigenlijk alleen van collega's, patiënten en familie die het weleens mee nam
Ik weet dus helemaal niet waar ze zitten, maar bij jou in de buurt dus, jam!
gij gebakjes-wijk-snob!quote:
Ik ben ook echt serieus een gebakjes-taart-chocolade-snobquote:
die mensen moeten op handen gedragen wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben ook echt serieus een gebakjes-taart-chocolade-snobmaison kelder was niet eens de beste, er zat een héle ouderwetse patissier aan de Thomsonlaan, dat was echt de beste van Den Haag. Die kreeg dan een stagair van de banketbakkersschool en dan zij hij 'nou, ga jij maar even banketbakkersroom maken' en dan kwam zo'n student na 20 minuten bezweet van achter terug omdat hij het poeder niet kon vinden waarmee ze dat aanmaken. En dan zei de patissier 'pķeder?? Daar doe ik niet aan hoor, maak het maar vanaf het begin' en dan ging zo'n student helemaal in de stress want hij wist niet hoe en die vent vond het maar schandelijk dat ze dat niet leerden. Zo'n patissier
Maar die is nu met pensioen
Mhehe yep, hij inhaleert ook etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mwehehhee net zo'n vetklep als de mijne![]()
ik heb 'm even in een tabje open gezet, ga ik morgen eens naar kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe yep, hij inhaleert ook eten.
Kip, zoek eens op The Lonely Island, vind je wel leuk denk ik
ik zie het nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef Incantrix het volgende:
Zíj hij?? Ermahgerd, ik heb echt dringend meer slaap nodig![]()
Maar inderdaad ja, échte vaklui![]()
Ik ben volgens mij ook uitgevoed, dus ik ga ook pittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie het nu
Hahahahaha
ik heb zin in koffie, maar moet gewoon ook lekker mijn bed in gaan zo, das handiger
I just had seeeheeex, and it feels so goohoodquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, Debs, ik kende deze wel al van hun (de director van de volgende clips)
maar ze hebben dus nog meer van die pareltjes zoals deze
Da kleine zuiperdjequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook uitgevoed, dus ik ga ook pitten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da kleine zuiperdje
Hotelletje geboekt
26-27-28 maart naar Mont Saint Michel
Ik welquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedmaakbatspartijquote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
toch leuk dat hij iets doet priem na dat gedoe met sint of kerst toen met die cadaeutjhes
de hint is dus toch aangekomen
Ja echt niet normaalquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd brownie staat in de oven.
daarna nog een cheesecake, koekjes, pigs in a blanket en 8 kilo kip.
ik verveel me vandaag in ieder geval niet.
Wie gaat dat allemaal opetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd brownie staat in de oven.
daarna nog een cheesecake, koekjes, pigs in a blanket en 8 kilo kip.
ik verveel me vandaag in ieder geval niet.
Ik alleen, SCHIJT AAN MIJN DIEETquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie gaat dat allemaal opeten
Ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie gaat dat allemaal opeten
Reden waarom?quote:
ERMAGERD JE BENT GEWOON JALOERS!quote:
Ik zou hem alleen om die reden al bestellenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd klein flesje Lipcote komt in een doos![]()
Aids?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En tetten. What more could we want
FALEN JA NU!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen om die reden al bestellen
Heb je hashbrownies. Want dan word je wel gaar mwehehehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En brownie die niet gaar wordt
Kom op gaar worden
Dan moet ik gelijk lipstick falen, want die heb ik niet want die draag ik nooitquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je hashbrownies. Want dan word je wel gaar mwehehehe.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je hashbrownies. Want dan word je wel gaar mwehehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |