Hoop dat die bubba keihard KO gaat volgende weekquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vonden jullie van TUF...?
Saaaai! Ik heb de hele aflevering gefastforward. ik wil wat meer Chael Sonnen, Jon Jones en Frank Mir zien. Doet Greg Jackson uberhaupt mee of knippen ze hem er steeds uit ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Ja, beetje de huidige champ zo beledigen.. schandalig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:10 schreef LuieSurinamer het volgende:
Moet OP niet aangepast worden?
Hobby? Dat is zijn dagelijkse baan nu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Fenomeno het volgende:
Aleks Emelianenko heeft een nieuwe hobby![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de rap battle in het huis wel leuk, volgende week hints.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moest er van de week nog aan denken, briljant muziekje!quote:
quote:Renan Barão vs. Michael McDonald
Barão is het mannetje, ik denk niet dat iemand hem voorlopig zal verslaan! Ook McDonald niet.
Cub Swanson vs. Dustin Poirier
Altijd als ik denk dat Swanson wel gaat winnen loopt ie tegen een submission op ofzo, als ik dan denk dat gaat hij afleggen, komt ie met een dikke KO op de proppen. Toch gaan ik voor Poirier, mad talent heeft die gast en ik mag hem wel. Beide trouwens!
Jimi Manuwa vs. Cyrille Diabaté
De 'kenners' zijn redelijk verdeeld, beetje 50/50. Ik zie Manuwa echter gewoon via KO winnen!!
Gunnar Nelson vs. Jorge Santiago
Close close close, maar ik geef Nelson de edge.. traint Santiago niet bij de Blackzillians?
James Te-Huna vs. Ryan Jimmo
Jimmo is een die hard maar Te-Huna is nét teveel voor hem schat ik zo in. 29-28 decision.
Che Mills vs. Matthew Riddle
SPLIT DECISION!! Riddle omdat ie sterker is en een prima TDD heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |