Probleem is dat ik feitelijk gezien nog maar 3 weken onderwijs heb gehad over internationaal.. Dus ik weet naast de basis bijzonder weinig. Het vinden van een boeiend onderwerp is voor mij dan ook best moeilijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik weet niet precies wat de opzet van het essay is. Maar joh, die bepaling is niet heel spannend. Je kunt overwegen iets te schrijven over de antimisbruikbepaling voor een Cooperatie en de bijbehorende substanceregels. Genoeg over te vinden, en die regels zijn tamelijk idioot, dus kun je lekker over lullen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van mensen dat het heel leuk is.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet je doen. Leuk vak en handig voor je hele leven
Keuzevak inderdaad, erg leuk en nuttig. Bovendien is het huurrecht nou ook niet het meest ingewikkelde recht heb ik tot dusver het idee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha![]()
oh nice huurrecht als keuzevak? Ga ik denk ik ook doen tzt
Neen, zitten en luisteren. Of heel veel vragen stellen zoals Aurelius.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Voor eerste werkgroep Europees recht hoef je niets voor te bereiden toch?
Jawel je moest tabjes plaatsen in de klapperquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Voor eerste werkgroep Europees recht hoef je niets voor te bereiden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vent dat was ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef Giku het volgende:
[..]
Neen, zitten en luisteren. Of heel veel vragen stellen zoals Aurelius.
Ik heb het vak zelf nooit gevolgd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
[..]
Keuzevak inderdaad, erg leuk en nuttig. Bovendien is het huurrecht nou ook niet het meest ingewikkelde recht heb ik tot dusver het idee.
Ik heb soms het gevoel dat jij totaal de verkeerde studie doet als ik je hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb het vak zelf nooit gevolgd.Het heeft/had niet echt mijn interesse
Luister je nooit naar FOk!-radio dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat jij totaal de verkeerde studie doet als ik je hoor(maar ik hoor natuurlijk niks want we zitten op FOK! [ afbeelding ] )
Bestaat dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Luister je nooit naar FOk!-radio dan?
Wut voorheen deden ze gewoon een jaar over 3 topicsquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oja joh? wanneer dan
Topicreeks: SC WO Rechten
Die zijn met propjes papier aan het voetballen in Zoetermeer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Aurelius. het volgende:
Ben benieuwd wat er met al die posters van toen is terechtgekomen
Goot, doos onder de brug, dat soort dingen. Thug Life!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Aurelius. het volgende:
Ben benieuwd wat er met al die posters van toen is terechtgekomen
Zijn ze veel te lui voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:21 schreef Giku het volgende:
Kan een van de mod niet weer een keer die statistieken posten, zoals eriksd dat keer gedaan had? Alleen dan wel van begin tot eind?statistieken
Niet iedereen gaat iets juridisch doen. Iedereen gaat wel ergens wonen, of dat nou huur of koop is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna de hele studie handig voor je hele leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |