1 | /usr/sbin/burg-probe: error: cannot find a device for / (is /dev mounted?). |
Ik zit hier ook met enige verbazing, iemand die ergens aan begint en meteen de meest onlogische weg pakt. GRUB herkent Windows 8 prima, dual-boot is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Even googlen leert dat dat inderdaad nog weleens moeilijk kan zijn.
Maar. Waarom nou weer BTRFS? Laatste keer dat ik checkte was dat nou niet bepaald productierijp..
Je maakt het jezelf op zijn zachts gezegd niet bepaald makkelijk...
Opnieuw beginnen en EXT4 gebruiken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Superthomas het volgende:
Nieuwe vraag: ik ben BURG aan het installeren, maar hij geeft steeds een foutmelding:
[ code verwijderd ]
Kan dit zijn omdat ik btrfs heb gebruikt?
ik hou ervan om nieuwe dingen uit te proberen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met enige verbazing, iemand die ergens aan begint en meteen de meest onlogische weg pakt. GRUB herkent Windows 8 prima, dual-boot is geen enkel probleem.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik hou ervan om nieuwe dingen uit te proberen.
Ik dacht dat btrfs al wat verder gevorderd was, maar daar had ik het even mis.
Van de Wiki.quote:It is still in heavy development and marked as unstable. Especially when the filesystem becomes full, no-space conditions arise which might make it challenging to delete files.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |