Die rijontzegging, die gaat dan in ná die celstraf, neem ik aan? Of gaat dat meteen in (wat wel in overeenstemming zou zijn met ambtelijke logica)?quote:Het OM eiste behalve de vijf jaar celstraf zeven jaar rijontzegging.
Wat zou er schokkend aan moeten zijn? We weten allemaal dat de dader veel te hard reed natuurlijk, anders beland je niet 50 meter verderop.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Niemand vindt het schokkend dat er een 23 jarige van zeg een gemiddelde 60-80 kilo, 50-vijftig meter door de lucht vliegt na een aanrijding?
Ik vind vijftig meter gewoon schokkend ver...quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zou er schokkend aan moeten zijn? We weten allemaal dat de dader veel te hard reed natuurlijk, anders beland je niet 50 meter verderop.
Tja, het komt er op neer dat de dader kei- en keihard gereden heeft op dat stuk, waarschijnlijk nog even snel een donkeroranje verkeerslicht meepakken met de auto van paps.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik vind vijftig meter gewoon schokkend ver...
Wat boeit die afstand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik vind vijftig meter gewoon schokkend ver...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, het komt er op neer dat de dader kei- en keihard gereden heeft op dat stuk, waarschijnlijk nog even snel een donkeroranje verkeerslicht meepakken met de auto van paps.
Ah, ik ben dus de enige die zich verwonderd over het feit dat je door een aanrijding 50 meter door de lucht geslingerd kan worden, of in iedergeval 50 meter verder terecht komt.quote:
Als je dat voor je neus ziet gebeuren doorgaans wel, maar zo in de krant is het een van de vele doden en dan ben je wat minder van slag lijkt me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Niemand vindt het schokkend dat er een 23 jarige van zeg een gemiddelde 60-80 kilo, 50-vijftig meter door de lucht vliegt na een aanrijding?
Je denkt niet dat de VOA het precies heeft nagemeten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ook niet dat ze het hebben nagemeten.
Dat denk ik dan weer wel...quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ook niet dat ze het hebben nagemeten.
zat er semtex in die auto of zo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef tong80 het volgende:
lucht geslingerd en komt vijftig meter verder
Lekker figuur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef tong80 het volgende:
Vijf keer eerder kwam Van L. in aanraking met politie en justitie na agressief rijgedrag en ruzie met andere verkeersdeelnemers.
Klopt, het is altijd de schuld van de ander en vooral van de politie en de overheid die dat soort ver in de evolutie achtergebleven lutsers regelmatig achter de vodden zit (en terecht).quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:22 schreef Flurry het volgende:
Ik vind dat laffe gelieg van die tokkie's altijd zo schokkend. Geef nou gewoon toe dat je onverantwoordelijk reed. Jezelf ook als slachtoffer neerzetten is een dikke middelvinger naar de nabestaanden en naar de maatschappij.
De vraag is of "50-vijftig meter" (de afstand zowel in cijfers als letters schrijven maakt 'm niet langer) wel ver genoeg is. Ik denk het eigenlijk niet. Pas bij 200 meter praten we echt ergens over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nou, het is toch 8 karakters langer hoor. Maar ik vind 50 meter toch ook al ver genoeg voor een persoon die met beetje geluk zelf niet verder dan 8,95 meter kan springen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag is of "50-vijftig meter" (de afstand zowel in cijfers als letters schrijven maakt 'm niet langer) wel ver genoeg is. Ik denk het eigenlijk niet. Pas bij 200 meter praten we echt ergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |