quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan gewoon de suskasten open en het klapraampje ookGoede luchtstroom creëeren en blijven stoken om het stucwerk niet te laten schrikken
Waar zou je zijn zonder JeMoederquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft MijnMoeder er nou weer mee te maken..
.
Een heater is geen drogerquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er staan twee 3.5kw heaters in. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn?
JeMoeder klust het voor elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
[..]
Waar zou je zijn zonder JeMoeder
Tering, dure dingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Een heater is geen droger
http://www.boels.nl/huren(...)rogers-tot-750-liter
Verwarming is.moeilijk zonder radiatoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:29 schreef Daeron het volgende:
[..]
Tering, dure dingen.
Je huurt zo'n ding meestal voor een paar dagen dus zit je al snel aan de weekprijs. Kun je wss beter gewoon de verwarming hoger en wat ramen open zetten.
Ik had de radiatoren beneden nog hangen, dus die lekker hoog gezet en omdat er nog geen isolatie tussen de beneden en de bovenverdieping zat steeg alle warmte naar de bovenverdieping.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verwarming is.moeilijk zonder radiatoren.
Mooi verhaal, kreeg er bijna tranen van in mijn ogen. Helaas heb ik dus geen verwarming.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Wij hebben laatst 250m2 laten stucen. Paar dagen ramen op kierstand, verwarming op 18C en het stucwerk was zo droog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |