quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Ik denk niet dat ik heel veel mis als ik niet weet wie het is?
Je kent Nirvana nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Ik denk niet dat ik heel veel mis als ik niet weet wie het is?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain
eh hij heeft helemaal geen hits :S
niet door hebben dat jer en ik vaker expres dingen verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
en dan Cobain nog verkeerd typen ook.
echt JRRY
ja want ik weet zelf wel dat ik geen stalker benquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel erger dan het feit dat ik je een stalker noem
nee One Direction is stukken beter inderdaadquote:
Sorry hoor, maar jij kent mij geen eens, mijn verleden niet, en ook niet irl, dus niet zo vooroordelen.quote:
Ja, waar moet ik m dan van kennen? Had ie een sociaal netwerk ofzo net als KimK, een reallifesoap en deed ie zingen erbij?quote:
OMG DAT IS ZO STOER JA!!!1!!1!11!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
niet door hebben dat jer en ik vaker expres dingen verkeerd schrijven
Sweet dreamsquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij kent mij geen eens, mijn verleden niet, en ook niet irl, dus niet zo vooroordelen.
En op FOK! overdrijf ik idd soms, maar dat zegt nog helemaal niks over hoe ik me voel.
Doei. Alvast slaap lekker allemaal
Entry-level: zoek smells like teen spiritquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain
eh hij heeft helemaal geen hits :S
idk, zal wel van niet want 1D is nogal commericeel opgezet enzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee One Direction is stukken beter inderdaad
denken dat ik nog steeds fan ben van 1D terwijl ik vaker heb gezegd dat ik soms naar ze luisterquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee One Direction is stukken beter inderdaad
Schat ik had het alleen over met die jongen. De rest ken ik niet en gaat mij verder niets aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij kent mij geen eens, mijn verleden niet, en ook niet irl, dus niet zo vooroordelen.
En op FOK! overdrijf ik idd soms, maar dat zegt nog helemaal niks over hoe ik me voel.
Doei. Alvast slaap lekker allemaal
Fair enoughquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want ik weet zelf wel dat ik geen stalker ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |