SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik behoor niet tot de Elite van dit land. Ben een simpele arbeider s.q. studentquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef OEM het volgende:
90 euroHalf uurtje schijten op het werk en je hebt het er al weer uit.
Pauper.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de Elite van dit land. Ben een simpele arbeider s.q. student
En er ondertussen alles aan doen om je ov af te pakkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:09 schreef Confetti het volgende:
De politie is de Gestapo van de 21e eeuw.
Marionetten van de politici om de burger kaal te plukken. Bah.
Kunnen ze nog meer geld vangen toch. Begrotingsgat zal eind juli in dit tempo wel gedicht zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En er ondertussen alles aan doen om je ov af te pakken
1 gat dicht en duizenden openquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunnen ze nog meer geld vangen toch. Begrotingsgat zal eind juli in dit tempo wel gedicht zijn
Allemaal voorvocht kinderen die niet meer gaan studeren en na hun 18e wachten op een uitkering omdat studeren te duur is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 gat dicht en duizenden open
quote:
Je moest eens weten wat ik allemaal heb geprobeerd sindsdien, zonder succesquote:
Volgens mij mag je gewoon telefoneren in een stilstaande auto.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Het kan erger, 220¤ vorige week omdat ik een telefoontje moest beantwoorden. Duurde maar 6 seconde en ik was aan het wachten bij rood licht.
Ik herinner me nog dat bij invoering van die wet zelfs gezegd werd 'ja, nu gaan we natuurlijk geen mensen die langzaam rijdend in de file even naar huis bellen dat het wat later wordt pakken. Dit is zuiver voor mensen die gevaarlijk rijgedrag vertonen'quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hierro het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon telefoneren in een stilstaande auto.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef rece het volgende:
347 stilstaan op invalidenplek ik zat godverdomme in de auto.
Idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Hierro het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon telefoneren in een stilstaande auto.
Dus uitgaande van een 40 urige werkweek verdien jij 28800 euro per maand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef OEM het volgende:
90 euroHalf uurtje schijten op het werk en je hebt het er al weer uit.
Zo betaal ik ook altijd m'n boetesquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef OEM het volgende:
90 euro Half uurtje schijten op het werk en je hebt het er al weer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |