SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Morgen valentijnsdag. Ik vind het altijd een rotdag omdat er zoveel geluk lijkt te zijn en allerlei stelletjes geforceerd elkaar leuk moeten vinden.![]()
Gewoon niks van aantrekken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef benzin het volgende:
Morgen valentijnsdag. Ik vind het altijd een rotdag omdat er zoveel geluk lijkt te zijn en allerlei stelletjes geforceerd elkaar leuk moeten vinden.
Het is morgen gewoon 14 februari.![]()
Achja zijn geschiedenis spreekt natuurlijk boekdelen over het succes van zijn aanpak. Dus begrijp dat hij die rustige aanpak niet verandert. Gegarandeerd succesquote:![]()
![]()
als je iemand geforceerd leuk vindt doe je t niet goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef benzin het volgende:
Morgen valentijnsdag. Ik vind het altijd een rotdag omdat er zoveel geluk lijkt te zijn en allerlei stelletjes geforceerd elkaar leuk moeten vinden.![]()
Morgen is het donderdag en dan ga ik werken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef benzin het volgende:
Morgen valentijnsdag. Ik vind het altijd een rotdag omdat er zoveel geluk lijkt te zijn en allerlei stelletjes geforceerd elkaar leuk moeten vinden.Er is helemaal geen geschiedenis van mijn aanpak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja zijn geschiedenis spreekt natuurlijk boekdelen over het succes van zijn aanpak. Dus begrijp dat hij die rustige aanpak niet verandert. Gegarandeerd succes"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
goede binnenkomerquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef kloon491 het volgende:
Niemand wilt mij. Dat is mijn probleem.![]()
Misschien moet je die boze vriend van je eens vragen hoe dat toch zou komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef kloon491 het volgende:
Hoe merk je dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef kloon491 het volgende:
Maar hoe denk je dat dat komt dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef kloon491 het volgende:
Je weet wel of je gewild of ongewild bent aan hoe mensen zich gedragen naar jou toez![]()
Ook dat kan veranderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef kloon491 het volgende:
Je weet wel of je gewild of ongewild bent aan hoe mensen zich gedragen naar jou toez![]()
Spreek je jezelf daar niet tegen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef benzin het volgende:
raar. Mensen mogen me vaak niet zo. Wat anders. Ogja: Looks ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat dat komt dan?![]()
We hebben hier nog wel wat leuke mannen voor je in de aanbieding hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef kloon491 het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja anders hoeft het voor mij sowieso niet meer![]()
Als dat daadwerkelijk een reden heeft kan je daar ook wat aan doen. En aan je looks valt vaak makkelijk wat te verbeteren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef kloon491 het volgende:
[..]
raar. Mensen mogen me vaak niet zo. Wat anders. Ogja: Looks ook![]()
mannen willen enkel seks en nooit een relatie, dat bedoel ik. Dus niemsnd wil mij. Ben ook moeilijk.
Maarja.
Misschien ga ik wel in een klooster voor een maand.![]()
Seks is een goed begin.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef kloon491 het volgende:
mannen willen enkel seks en nooit een relatie, dat bedoel ik. Dus niemsnd wil mij. Ben ook moeilijk.
Maarja.
![]()
Try itquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef kloon491 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |