Je hebt het er maar druk mee hequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, ga maar weer terug naar de keuken
pure provocaties weerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Eeh
Eehm
Eeh
Eeh
Eehm
Bij elk interview van een voetballer is dat zo.
Omdat het resultaat goed is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom hij nu wel een normaal interview kan geven en bij Oranje niet
Het Hansie Hansie effectquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom hij nu wel een normaal interview kan geven en bij Oranje niet
Respectloze sloeber is het, hij is geen man, hij zou terug naar de keuken moeten!quote:
Hij deed het vorige week bij Oranje ook hoor, gezellig met Bertje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Nee in oranje is hij helaas gewoon minder. Vooral minder beslissend. Wedstrijden op het EK ook te geforceerdquote:
Tegen alle voetballers?quote:
APPLAUSquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef Thas het volgende:
Giggs speelde echt goed die 10 minuten dat hij inviel trouwens.
hij is toch mocroquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef MolFan het volgende:
Heet V Persie niet eigenlijk AbdulKader met zn achternaam? Vind hem altijd zo Mocro overkomen
En jij bent het type man dat bij elke vrouw zwaar onder de plak ligt en verplicht moet afwassen terwijl je vrouwlief met de buurman loopt de flirtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Respectloze sloeber is het, hij is geen man, hij zou terug naar de keuken moeten!
Dat krijg je als je met een Mokra getrouwd bent en Mokro-vrienden hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef MolFan het volgende:
Heet V Persie niet eigenlijk AbdulKader met zn achternaam? Vind hem altijd zo Mocro overkomen
Kwam veel meer rust in het spel van Utd iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef Thas het volgende:
Giggs speelde echt goed die 10 minuten dat hij inviel trouwens.
Eens, altijd al, hij is ook met zo'n Marokkaanse en RVP is officiëel ook moslim ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef MolFan het volgende:
halfquote:
Dat zou ik niet meteen zeggen, maar goede accurate passes, die tackle op Özil was prachtig, etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam veel meer rust in het spel van Utd idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |