abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122850037
Landgenoten,

Lang, lang geleden wisten onze voorouders met bloed, zweet en tranen een eigen koninkrijk te stichten. Dit koninkrijk, gefundeerd op de oerkrachten van onze voorouders, heeft in de loop der tijd vele moeilijke periodes doorstaan. Grote droogtes, hongersnoden, natuurrampen, Joegoslaven, larpers en internethelden; niets was ons geliefde koninkrijk de baas. Al deze ontberingen hebben ons geleerd om ten alle tijde achter elkaar te staan, elkaar te steunen. De tijd van onze onverzettelijke expansiedrift is voorbij; wij leven vreedzaam met andere (minderwaardige) volkeren en respecteren hun land en bezittingen. Ik besef mij dat de heldendaden uit de geschiedenisboeken bij vlagen te aantrekkelijk zijn om niet te evenaren, maar ik wil benadrukken dat wij dit niet kunnen. De afwezigheid van natuurlijke vijanden had een deel van onze oerkracht weggenomen: onze strijdlust, ons saamhorigheidsgevoel, het is niet meer zoals het was.

Nu worden wij bedreigd door muiterij, door hoogverraad, door eigenbelangen. Kunnen deze ons koninkrijk schaden? Jazeker. Laten wij deze ons koninkrijk schaden? Absoluut niet. Landgenoten, broeders, vrienden; de tijd is gekomen om onze voorouders een dienst te bewijzen. De tijd van lanterfanten en neuspeuteren is voorbij. Het voortbestaan van ons koninkrijk, van ons volk en helaas ook van ons ras wordt bedreigd. Wij moeten onze krachten samenbundelen om deze bedreigingen te weerstaan. Strijden voor wat wij waard zijn, strijden voor ons geliefde koninkrijk.

Landgenoten, ik weet dat ik een grote gunst van jullie vraag. Maar onthoud; als wij nu niet als een eenheid ons voortbestaan garanderen, zijn niet alleen wij maar ook ons koninkrijk, onze planeet, onze bron van bestaan ten dode opgeschreven. Wij zullen moeten vechten. Moeten strijden. Moeten bloeden. Pijn moeten lijden. Moeten doden. Maar wij moeten vooral laten zien wat wij waard zijn, en dat is niet in tonnen goud uit te drukken.

Het is tijd voor onze wederopstanding.

Vergeet niet; ik zal u leiden, ik zal u voorgaan, zoals het een echte koning betaamt.

Wij zijn niet zomaar een volk; wij zijn MCSC'ers. Wij steunen elkaar, a mari usque ad mare.

Ad maiorem AlDie gloriam.

Koning TJV de 23e
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122850367
Mooi geschreven en gesproken en straks gesloten.
pi_122850452
Een slot is niet sterk genoeg om onze geestelijk vader af te stoppen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122851331
Ceterum censeo MCSC esse delendam :(
pi_122851371
Zo. Dit is wel goed geschreven.
pi_122851401
Slechte minecrafters moeten het ergens mee compenseren.. :P
pi_122851433
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:30 schreef shaderon het volgende:
Slechte minecrafters moeten het ergens mee compenseren.. :P
Ga weg, we hadden dit topic net raszuiver gekregen.
pi_122851649
Is dit nu een soort van afsplitsing in MC SC land?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122851850
Nee, dit is een topic met oerkrachten die zich slechts aan de echte MCSC'ers openbaren.
pi_122852021
Als het maar geen mfok achtige praktijken worden
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:46:47 #11
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_122852449
Ik ben even één potje L4D2 doen met Datdus en de hele boel gaat apeshit?
pi_122872428
when suddenly, le topic died
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:53:09 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_122957773
GAM / [Minecraft SC #215] Woehoeplap!

Dat is en blijft de enige SC. Geen nieuwe SC topics openen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')