SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenendertig seconden in de lucht met CR7quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Als je hem per se wil openen verzin dan op z'n minst een TT.
Suggesties?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Tussenstand Shakhtar - Borussia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Tussenstand Shakhtar - Borussia:FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Die mensen die daarop geilen kunnen hem dan vooraf toch al even een titeltje klaarzetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee. Want OP pakken is supercool, en als je nog een titel moet typen ben je niet de eerste.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Tyron het volgende:
Tussenstand Ajax - SteauIk dacht 3x EriksenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Bewust hands is gewoon geel en het leek me redelijk bewust.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan vind ik je behoorlijk overdrijven
Technisch is het niet top, nooit iets geniaals, maar werkt wel enorm hard, goede loopacties, goed in de combinatie, loopt hard.quote:
Tja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Die mensen die daarop geilen kunnen hem dan vooraf toch al even een titeltje klaarzetten.
Hij schijnt wel goed als back te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
Wellbecknis lekker bezig. Normaal bakt hij er vrij weinig van.
Wat de neuk man, kun je ook normaal reageren?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef MolFan het volgende:
Word tijd dat Alexander Buttplug ff erin komt die maakt het verschil
Sowieso kansloze regie met die vage shots elke keer en herhalingen, laat gewoon het fucking veld zien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een flutmoment om die stats in beeld te brengen
Sowieso half trolletje die gast, daarvoor ook alquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat de neuk man, kun je ook normaal reageren?
Well als beck ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij schijnt wel goed als back te zijn
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef MolFan het volgende:
ja en van de sar op doel, de gea bakt er niks vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef MolFan het volgende:
weer zo'n domme opmerkingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef MolFan het volgende:
Die Ozil is een klasbak natuurlijk maar als je zoveel geld hebt wordt het dan geen tijd voor een faceliftje? Mijn hemel zeg
Sorry krijg kriebels van die enge Ozilquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
weer zo'n domme opmerkingwie ben jij man
z'n vriendin vind het blijkbaar niet ergquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef MolFan het volgende:
Die Ozil is een klasbak natuurlijk maar als je zoveel geld hebt wordt het dan geen tijd voor een faceliftje? Mijn hemel zeg
Zn bankrekening obv.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
z'n vriendin vind het blijkbaar niet erg
Zou niet weten waarom je voor die halve knuffelturk bang zou moeten zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sorry krijg kriebels van die enge Ozil
Gokkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Thas het volgende:
Je moet nu in-play betten op Rafael rood voor het einde van de wedstrijd
xdxdquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen weer zo'n anti voetbal wedstrijd op t programmaquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zeker een heerlijke wedstrijd, beter dan dat saaie tikkie-takkie voetbal van Barcelona
Mja met Evans ga je de oorlog ook niet winnen. Is meer iemand voor in het Sprookjesbos met zo'n nek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Thas het volgende:
Verdediging van Man Utd is veel te nerveus, ze worden bang van die Real spelers..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja met Evans ga je de oorlog ook niet winnen. Is meer iemand voor in het Sprookjesbos met zo'n nek.
En Bayern München vorig jaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kunnen niet beter tegen Real. Alleen Barcelona kan hier tegen voetballen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
morgen weer zo'n anti voetbal wedstrijd op t programma
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 21:28:21 ]
vergelijkbaar met barcelona iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
morgen weer zo'n anti voetbal wedstrijd op t programma
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja met Evans ga je de oorlog ook niet winnen. Is meer iemand voor in het Sprookjesbos met zo'n nek.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Paxcon het volgende:
dordtmundSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dortmundwat is het nut van zo'n postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
dordtmundhopelijk een Duitse finale, Dortmund tegen BayernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
En Granada, Malaga, Betis, Sevilla enzquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kunnen niet beter tegen Real. Alleen Barcelona kan hier tegen voetballen.
dortmundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je vergist je met Bruno Martins denk ik?
Vrouwen en een mening (over voetbalquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef alors het volgende:
MU speelt in de competitie vaak ook maar zozo hoor, het is dit jaar best armoedig in de PL.
Niet als ze gewoon hun niveau halen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Granada, Malaga, Betis, Sevilla enz
Asjeblieft zeg.. moet jij niet afwassen ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef alors het volgende:
MU speelt in de competitie vaak ook maar zozo hoor, het is dit jaar best armoedig in de PL.
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef MolFan het volgende:
PS Lekker kappertje Ramos, vasthouden hou ik van
Ah dus het was toevallig die 1% kans waardoor ze vorig jaar beiden niet in de finale stonden, dat moet het geweest zijn. En die 1% kans 3 seizoenen geleden natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja leuk. Barca en Real winnen 9/10 wedstrijden tegen andere Europese top.
Omgekocht. Zo ben jij ook weer op de hoogte etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah dus het was toevallig die 1% kans waardoor ze vorig jaar beiden niet in de finale stonden, dat moet het geweest zijn. En die 1% kans 3 seizoenen geleden natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Persie 45 minuten onzichtbaar.
Waarom heb jij Ronald Plasterk als UI?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, een spelfout. Allemaal even lachen mensen.
Wie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah dus het was toevallig die 1% kans waardoor ze vorig jaar beiden niet in de finale stonden, dat moet het geweest zijn. En die 1% kans 3 seizoenen geleden natuurlijk ook.
Want 1/10 is 1%?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Als zijn ploeg in de verdrukking zit zie je hem niet neequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De laatste 10 jaar puur door de scheids niets gewonnen in Europa.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Thas het volgende:
[..]
ik vind het feit dat een Rotterdamse club zichzelf vernoemd naar een achterstandswijk nog altijd grappiger eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Net als Mertens dus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als zijn ploeg in de verdrukking zit zie je hem niet nee
1/10 * 1/10quote:
Wel bij iemand die daar zelf altijd op hamertquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leonard Cohen, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom heb jij Ronald Plasterk als UI?
Ah ja, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar puur door de scheids niets gewonnen in Europa.
hij is ook niet zo grootquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zie je in uitwedstrijden ook niet
Komt door z'n lengtequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mertens > Persiequote:
Duh ligt die al op bedquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en België wordt wereldkampioen in 2014quote:
Jij hebt er verstand van merk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ramos ook hoor lekker gelletjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Duzzy het volgende:
Die ronaldo moet niet teveel koppen.. Anders moet ie zijn haar weer bijkammen..
Een trolletje?quote:
De enige die watbetreft techniek en snelheid een beetje mee kan komen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat vind ik een belediging naar tong toequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tong80, zelfde soort humor
Die Utd verdediging choket al de hele wedstrijd, gaat net goed steedsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef ValHallen het volgende:
United gaat dit gewoon winnen over 2 wedstrijden. Madrid chokers.
Die moet tegen een stootje kunnen. Net als Erica Terpstra.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging naar tong toe
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moet tegen een stootje kunnen. Net als Erica Terpstra.
Mijn grappen worden tot in het koningshuis op waarde geschat maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ben je ajacied422?
ohnee, je maakte net een redelijke grap
't is Robert Jensen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mijn grappen worden tot in het koningshuis op waarde geschat maar dat terzijde.
Wat een showwwwww wat een showwwwww
Scoring goals is important.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef KingRoland het volgende:
leuke wedstrijd alleen mis ik wel een gepaste Steve mcclaren quote bij deze wedstrijd
And it's A teamquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scoring goals is important.
Wie nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad heeft nachtmerries van Guyon Fernandez
Die zegt 'topshow' (dan bedoelt hij zichzelf).quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat zegt Genee ook weleens badaap
Zeg maar anaal of?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad heeft nachtmerries van Guyon Fernandez
Zit je nou mensen uit een televisieprogramma na te doen? Dat vinden johannes_vermeer en ik nogal raar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat zegt Genee ook weleens badaap
ff kijken, zijn ze al geweest?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Allemaal even zappen! Tieten op RTL 4
Mensen van de tv citeren staat niet gelijk aan humor, dat heb ik al zo vaak gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou mensen uit een televisieprogramma na te doen? Dat vinden johannes_vermeer en ik nogal raar.
Internet hebben en dan boobies op tv willen zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
geen tv in huis hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Internet hebben en dan boobies op tv willen zien
op je monitor zijn ze inderdaad mooierquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Internet hebben en dan boobies op tv willen zien
er is nu een wijf op dat geen seks kan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is oranje en het roept "ik ben een sinaasappel!"quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mij quoten en een grap proberen te maken
Vaginaal verzakkinkje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
er is nu een wijf op dat geen seks kan hebben
Mij quoten en zeggen Mij quoten en een grap proberen te makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mij quoten en een grap proberen te maken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat is in haar geval maar goed ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nee je pc is de gif aan het bufferenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, hangt hij nou 31 seconden in de lucht?
quote:
ik ben zo misselijk als ik blijf kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is in haar geval maar goed ook
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit een topper noemen. Geen van de spelers heeft zijn opleiding bij Ajax genoten. Kan nooit veel soeps zijn.
Ik snap niet dat mensen dit een topper noemen. Geen van de spelers heeft zijn opleiding bij Ajax genoten. Kan nooit veel soeps zijn.
Alors wil van voor, Nadal wil anal, so just do it all!quote:
Baas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
En niet te vergeten, Louis van Gaal is bij geen van beide clubs ooit trainer geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mag je opblijven voor de wedstrijd vandaag?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Daarom is het ook een topper.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hete man (trekt ondertussen zn pyjama uit)
Is het ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat ziet Rooney er toch uit als een chav.
Het is een eckte hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat ziet Rooney er toch uit als een chav.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |