quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En doorrrr,, met die taalfaujes zoeken...![]()
Ik weet mijn plaats wel intussen....
Neuhh.. ik ben nooit ver weg, met of zonder taalfautjes, The Sjow gaat gewoon door....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Copycat het volgende:
Wist je je plaats maar, dan was je elders.
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
"afzeik"quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..
Zou ik wel doen maar dan bij voorkeur niet eentje van Dennie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
Oh Loedo, hou je nog wel van me? Onze dochter heeft ons nodig, ze is zwanger ..... Whaaaat, heeft ze genoikt dan? Ja, is het niet fantaaastisch? Neej, Neenj iek verdraag het neit, mij kleine meisje heeft genoikt, wie o wie heeft zijn vuiijge loiter aan haar aangeboiden?
Gtst-fan, moi
Bij twijfel beter niet doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Nieuwe CD van Dennie Christian, Van toen naar Nu, staat op Spotnet, ik twijfel .... Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
Chet Bakerquote:
Oh tof, die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Thanks Cc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Heerlijke drama queenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Chet Bakerhij zal voor mij nooit meer dezelfde zijn, ik zal nooit meer naar hem kunnen luisteren zonder te denken aan chat, De chat, De chat van Oop en wat er allemaal fout ging, ... toen!
Ah, ik heb 'm al eens gezien op aanraden van jou. Ik denk altijd even aan hem als ik langs het hotel aan de Prins Hendrikkade kom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Hij is binnen, de aflevering van morgen. Ik ga straks gewoon kijken en dan in het GTST topic posten wat er morgen allemaal gebeurtquote:
Je zou deze pagina ook even moeten liken op Facebook. Daar worden de laatste tijd hele mooie dingen gepost. Ook de dochter van Nina Simone post daar zo nu en dan over haar moeder.quote:
O jee, zoveel ellende op een avond, kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Te laat, ik heb; "Je hebt mammies ogen" gedownload. Ik heb er geen goed gevoel over
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, zoveel ellende op een avond, kan je dat wel aan?
Wat een naar iets om van mammie te stelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Te laat, ik heb; "Je hebt mammies ogen" gedownload. Ik heb er geen goed gevoel over
Nou, precies, beetje eng ventje die Dennie, ik moet zijn CD ook niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een naar iets om van mammie te stelen.
Spannend ben benieuwd naar de reactie van Bingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is binnen, de aflevering van morgen. Ik ga straks gewoon kijken en dan in het GTST topic posten wat er morgen allemaal gebeurt
ik check het even voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend ben benieuwd naar de reactie van Bing
Dennie is niet van FOK, dus het is een combi van vanavondquote:
quote:
Vierde keer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik niet voor de derde keer deze winter snipper dan snipverkouden ben.
Okee, zij die Turkse vriendin van 'm voert die Hans en zegt"" Hans weet wat lekker is" Bing kijkt vuilquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, zij die Turkse vriendin van 'm voert die Hans en zegt"" Hans weet wat lekker is" Bing kijkt vuil
Zij trekt een wijntje open en zegt "Ik hou van robuust" Bing kijkt nog vuiler.
Zij zegt " drink je een glaasje mee Bing zuur " ja, waarom niet"
Pas op dat je niet te vaak je neus snuit, daar krimpt je hoofd van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Is dat een soort hattrick?
Mijn hoofd zit vol, ik stoom me wezenloos.
en ja kijk, nou moet Scrut opeens ook Spotnetquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Aflevering van de volgende dag altijd gratis te downloaden via spotnet.
O oke, thnx download eigenlijk nooit, zou eens kijken morgen!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Aflevering van de volgende dag altijd gratis te downloaden via spotnet.
Ik heb geeneens internetquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
en ja kijk, nou moet Scrut opeens ook Spotnet
Ik weet eigenlijk niet of het een nieuwe is, maar ik vind eigenlijk alles van Dennie goed, dus het maakt niet uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef Toverheks het volgende:
heeft Dennie Cristiaan een nieuwe cd
Shrunken head! Voor je het weet ben je een Frequin-item.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas op dat je niet te vaak je neus snuit, daar krimpt je hoofd van.
Uhhh, jawel, ow kut, mag ik het daar dan ook niet meer over hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
Spotnet heeft toch geen chatfunctie, hè?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
Spotnet heeft toch geen chatfunctie, hè?
zit je me nu in de zeik te nemen, Dennie Cristiaan, nou wereldzangerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het een nieuwe is, maar ik vind eigenlijk alles van Dennie goed, dus het maakt niet uit
In mijn antwoord probeer ik de schuld nu in jouw schoenen te schuiven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
En nu ga ik even m'n thee pakken en op m'n gemak het antwoord van Scrut aan Pietje lezen, hè, lekker, gezellig
Ik ben echt zó blij dat ik geen internet heb.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Tja, voor je het weet kom je daar een ouwe bekende tegen, en dan? En dan???
Ben ik degene met dat initiatief ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn antwoord probeer ik de schuld nu in jouw schoenen te schuiven.
Kijk, zo ken ik mezelf weer, stond vroeger in al mijn beoordelingen en rapporten; "toont initiatief" en dat was goed zeiden ze toenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij was degene die zei dat opa zat te tikken en refereerde zo als eerste aan de chat
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
LOL. Ik zie op Facebook een foto van de jodenmarkt aan de Jodenbreestraat in Amsterdam anno 1932. Reageert er een Duitser met "wir sollten da wieder mal hingehen!!!!" Nou nee, doe maar niet.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
LOL. Ik zie op Facebook een foto van de jodenmarkt aan de Jodenbreestraat in Amsterdam anno 1932. Reageert er een Duitser met "wir sollten da wieder mal hingehen!!!!" Nou nee, doe maar niet.
Er is voetbal op tv, zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Jian het volgende:
Toch luistert Gert wel, ik heb aan het begin van de avond gezegd, bemoei jij je nou even nergens mee, even niet tussenbeide komen, even gewoon mondje dicht. En je ziet, 't werkt wel
Ik moest het doen van Pietjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je probeert me nu gewoon een ban aan te smeren door met me te gaan slowchatten in het FB-topic. Straks moet ik weer als aanstichter het voorbeeld voor de rest zijn.
Dat zou toch gewoon 1-1 worden? Dat had ik vorige week al van een stel Chinezen in de kroeg gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Onbelangrijke wedstrijd Madrid - Manchester of zoiets, nee daar ligt het niet aan
Ik wilde niet, maar ja, hij beloofde me 10 notes aftrek wegens goed gedrag, zeg dan maar eens neequote:
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde niet, maar ja, hij beloofde me 10 notes aftrek wegens goed gedrag, zeg dan maar eens nee
Ook meer je kop houwe, zou dat helpen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeld
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook meer je kop houwe, zou dat helpen?
De billetjes bewaart-ie voor het laatst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Nerrr... Wazzup Frog?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.
Jij leeft hier echt van op hè ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Volgens Rood Blauw en Paars is kop houwe de beste oplossing tegen Mod-ingrijpen overal..
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is op het forum niet te zien.
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoon
Dat is omdat-ie in je cache staat (heb ik me ooit eens laten vertellen)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoon
Ja, ik heb zo'n kut-iMac, die zijn grafisch niet zo sterk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....
Is het niet gewoon de browser? Of is FOK me aan het muiten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....
Klinkt logisch ja... Hetzelfde als m'n website...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is omdat-ie in je cache staat (heb ik me ooit eens laten vertellen)
Je krijgt nu vast wat aftrek van notes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeld
Effe vragen; Scrut is het niet gewoon je browser, jij hebt toch die van Zeeman?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de browser? Of is FOK me aan het muiten?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga intussen naar bed, vechten jullie het even uit of het aan Fok ligt of aan jullie zelf...
Geinig, die kan ik niet zien.quote:
Stel je eens voor dat jij een groot fotobestand op je eigen website zet en iemand vindt dat bestand en post dat op een site waar die foto door honderdduizenden users gedownload wordt. Dan haalt jou provider je site meteen van internet of stuurt je een enorme rekening vanwege het door jouw site gegenereerde dataverkeer. Daarom zie je sommige plaatjes niet hier op het forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Klinkt logisch ja... Hetzelfde als m'n website...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je krijgt nu vast wat aftrek van notes.
Pietje zal NU toch wel inzien dat je ban onterecht was!
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat jij een groot fotobestand op je eigen website zet en iemand vindt dat bestand en post dat op een site waar die foto door honderdduizenden users gedownload wordt. Dan haalt jou provider je site meteen van internet of stuurt je een enorme rekening vanwege het door jouw site gegenereerde dataverkeer. Daarom, zie je sommige plaatjes niet hier op het forum.
Zeesafariquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe vragen; Scrut is het niet gewoon je browser, jij hebt toch die van Zeeman?
ik lees alleen uilebal? wie bedoel je daar meequote:
Jou! Wie anders?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees alleen uilebal? wie bedoel je daar mee
nee want ik ben een meisje, dan hoort er te staan uileballerinquote:
We wachten afquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik geloof niet dat hij dat met je eens is.
Haha, daar heeft hij al wel een paar dagen de tijd voor gehad andersquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We wachten af![]()
Hij kan toch zeker wel lezen! Terug lezen wel te verstaan en zijn fout toegeven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want ik ben een meisje, dan hoort er te staan uileballerin
lol deze zie ik welquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik stond vandaag per ongeluk bij de pin-kassa van de AH. Dankzij een nieuwe kassier mocht ik toch cash betalen. Alleen het plastic tasje kostte me wel 250 euro![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft al gereageerd en blijft erbij dat hij de juiste beslissing genomen heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We wachten af![]()
Hij kan toch zeker wel lezen! Terug lezen wel te verstaan en zijn fout toegeven.
Denk het niet, anders was het opa topic toch allang opgeschoondquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, daar heeft hij al wel een paar dagen de tijd voor gehad anders
wat denk je zelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We wachten af![]()
Na mij post in FB niet meer gezien ...dus is aan het overleggen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft al gereageerd en blijft erbij dat hij de juiste beslissing genomen heeft.
Dat zou inderdaad voor de hand liggen maar ja, niet alles in het leven en/of FOK! is logisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het niet, anders was het opa topic toch allang opgeschoond
Ik denk dat-ie al naar z'n bedje is. Morgen weer vroeg op om bammetjes te smeren om daarna op z'n fietsje naar het werk te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Na mij post in FB niet meer gezien ...dus is aan het overleggen denk ik
Pietje opent het topic opnieuw.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
ik vind niet dat Pietje nu gekleineerd moet worden, maar vind wel dat hij en of Gert gewoon moeten kunnen zeggen, oke was fout van ons die ban kunnen ze toch niet meer terug draaien maar een keer toegeven zou het modschap van de RLS wel sieren, maar dat is ook mijn mening.
mijn mening, het was niemand zijn fout, als Pietje en/of Gert nagedacht hadden wisten ze dat schrutz heel mild poste en totaal de bedoeling niet had om iets uit te lokken,( las ook niet iets van oh oh wat post ie nou) en jij had het alleen over de sjat/Wilma, heb pietje nog duidelijk gemaakt dat Wilma ook Opa is op de sjat. zeg alleen die ban van jullie is niet terug te draaien meer, maar nu zaten de meeste in de FB Pietje duidelijk te maken van wie wie is en dat het helemaal daar niet over ging etc. het had mooi geweest als Pietje zei, oke was foutje van me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pietje opent het topic opnieuw.
Pietje geeft aan dat we fout bezig zijn geweest.
Pietje wil zijn gelijk halen in FB.
Dus ja heb met Pietje te maken en met wie hij ingeschakeld heeft om me een ban te geven.
Prima ... mijn fout! Maar zeker niet van Scrutinizer.
Als hij dat tegen de mensen op zijn chat zegt, mag dat niet gepost worden op FOK! Als hij dat tegen oma of grote oma zegt, dan mag het wel. Maar zelfs dan blijft er het risico, het kan immers zijn dat er op die chat een Pietje en een Gert zitten. Dan mag het weer niet, want dat is voor de moderatoren onmogelijk na te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zat wel te bedenken, als Opa nou op stream roept Pietje en Gert zijn 2 travo`s met een blonde pruik, mag je dat dan poste etc. want alleen het woord travo werd al verkeerd begrepen.
en als hij het uit het niets roept?? niet tegen de mensen op zijn sjat of tegen oma?? geef een voorbeeld he, mag je het dan wel of niet plaatsen en zo zijn er meer dingenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij dat tegen de mensen op zijn chat zegt, mag dat niet gepost worden op FOK! Als hij dat tegen oma of grote oma zegt, dan mag het wel.
Ik dacht ook onschuldig te posten in me enthousiasme, dat opaatje topic weer open was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn mening, het was niemand zijn fout, als Pietje en/of Gert nagedacht hadden wisten ze dat schrutz heel mild poste en totaal de bedoeling niet had om iets uit te lokken,( las ook niet iets van oh oh wat post ie nou) en jij had het alleen over de sjat/Wilma, heb pietje nog duidelijk gemaakt dat Wilma ook Opa is op de sjat. zeg alleen die ban van jullie is niet terug te draaien meer, maar nu zaten de meeste in de FB Pietje duidelijk te maken van wie wie is en dat het helemaal daar niet over ging etc. het had mooi geweest als Pietje zei, oke was foutje van me.
zat wel te bedenken, als Opa nou op stream roept Pietje en Gert zijn 2 travo`s met een blonde pruik, mag je dat dan poste etc. want alleen het woord travo werd al verkeerd begrepen.
is gewoon een snoepje hoor dus lijkt mij welquote:
Ik zou het er niet op wagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als hij het uit het niets roept?? niet tegen de mensen op zijn sjat of tegen oma?? geef een voorbeeld he, mag je het dan wel of niet plaatsen en zo zijn er meer dingen
De stream is met de chat verbonden omdat opa ook chat via zijn stream, kan me nog voorstellen dat iemand die stream niet kijkt, het hele geneuzel is imo begonnen met de 'grapjes' over randfiguren, vervolgens gaan die klagen bij Danny, Danny heeft auw hoofd en geen in zin gezeik, Pietje, Gertje en weet ik veel wie gaan heel streng optreden maar weten niet vd hoed en de rand.........blablablaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
De vraag is wat mag nog wel ???
Dan maar geen opa topic als je als mod niet weet wat er speelt op stream bij opa!
dat heb ik al een tijdje hoor, dat ik neutraal maar post etc, ( anders weer een ban voor mij) maar er gewoon weg blijven lijkt me nu ik alles zo terug lees etc toch wel beter. alleen het AJAX lied moet ik in Opa zijn topic af en toe plaatsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen.
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
Het is wel duidelijk denk ik en een grapje over Pietje moet kunnen, een grapje over Gert ook trouwens, alhoewel ik dat wel al ver vind gaan, grapje over Scrut, grapje over mij (pas op) maar ik zeg vecht de verdere discussie uit in de FB, gewoon bang vol op z'n muil van mijn part, maar niet hier aan de gang blijven ten koste van Pietje, voelt niet lekker. Is geen verwijt, gewoon een remindertje wellicht.
Van jou houden we, allemaal, heel veel. En we vinden allemaal dat je die Yvonne-award dubbel en dwars verdient.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Maar grapjes over mij zijn verboden.
Ga weg man! En het was geen yvonne-award.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Van jou houden we, allemaal, heel veel. En we vinden allemaal dat je die Yvonne-award dubbel en dwars verdient.
Ik heb hetzelfde gevoel, dat heb ik ook al uitgesproken en van mij hoeft het op deze manier ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat veel users wel een beetje klaar zijn met dat topic, de nieuwe regels lijken mi een leuk topic in de weg te staan. Ik zal er in ieder geval niet meer posten, dus wie weet wordt het op termijn nog wel eens heel leuk.
Nee natuurlijk niet, dom van me, zo'n Yvonne-award kan iedereen krijgen, dat is niet zo moeilijk, ik weet niet meer precies wat het was in jouw geval, maar ik weet wel nog dat ik dacht, zoooo heeeej, kijk haar, geweldig wijf is het ook, zoiets dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga weg man! En het was geen yvonne-award.
Idd. dat dus. Als mod moet je je dan toch gaan inleven in opaatje en zijn chat dat is niet te doen denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat veel users wel een beetje klaar zijn met dat topic, de nieuwe regels lijken mi een leuk topic in de weg te staan. Ik zal er in ieder geval niet meer posten, dus wie weet wordt het op termijn nog wel eens heel leuk.
Ja!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dom van me, zo'n Yvonne-award kan iedereen krijgen, dat is niet zo moeilijk, ik weet niet meer precies wat het was in jouw geval, maar ik weet wel nog dat ik dacht, zoooo heeeej, kijk haar, geweldig wijf is het ook, zoiets dus.
Ik voel helemaal niets ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel, dat heb ik ook al uitgesproken en van mij hoeft het op deze manier ook niet.
Heb ik ook altijd na anderhalve fles Vodka, niks bijzonders dusquote:
Nee nee .. dat was zondag, maandag ergens..quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd na anderhalve fles Vodka, niks bijzonders dus
Moet je 'ns naar die maxi-tampons overstappen, mietjequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd na anderhalve fles Vodka, niks bijzonders dus
Jij had het er laatst over en ik het het niet altijd in huis, maar ik heb toevallig van de week een paar pakken gehaald, heeeeerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin aan m'n derde glas karnemelk en voel me nog prima.
Gelul, je ligt al 3 dagen non-stop te janken, milf:{wquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin aan m'n derde glas karnemelk en voel me nog prima.
Ach nee, hè, effe kijken, ja hoor bijna 12 uur, vrouwtje uit met het hondje en meneer grijp z'n kans en zit op het forum. Help me herinneren dat ik 'r een keer vertel dat je het wachtwoord van de netnanny hebt gejatquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moet je 'ns naar die maxi-tampons overstappen, mietje![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelul, je ligt al 3 dagen non-stop te janken, milf:{w
's Zomers, op één van die paar bloedhete dagen die daar voor door moeten gaan in Nederland, is er ook niets beters voor de dorstquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij had het er laatst over en ik het het niet altijd in huis, maar ik heb toevallig van de week een paar pakken gehaald, heeeeerlijk
Speel het maar weer via de whatsapp van m'n zus, dan weet je zeker dat het doorgeluld wordt. Ik kraak trouwens zo ieder nieuw wachtwoord, dus bie mij gestquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach nee, hè, effe kijken, ja hoor bijna 12 uur, vrouwtje uit met het hondje en meneer grijp z'n kans en zit op het forum. Help me herinneren dat ik 'r een keer vertel dat je het wachtwoord van de netnanny hebt gejat
Heb je dat epistel gelezen van die cry baby?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
lol, wat ben je ook een megool, hè
Ja dat wachtwoord kraak je wel, maar als ik 't 'r vertel heb je de komende 3 weken weer corvee want zo'n grote bek als je hier hebt, bij het vrouwtje heb je geen klote te vertellen ....quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Speel het maar weer via de whatsapp van m'n zus, dan weet je zeker dat het doorgeluld wordt. Ik kraak trouwens zo ieder nieuw wachtwoord, dus bie mij gest
Heb 'r anders laatst ff van de trap gelazerd en toen zei zij "sorry". Dus dat loopt wel los.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat wachtwoord kraak je wel, maar als ik 't 'r vertel heb je de komende 3 weken weer corvee want zo'n grote bek als je hier hebt, bij het vrouwtje heb je geen klote te vertellen ....
Wij wel, jij ook met afrossen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb 'r anders laatst ff van de trap gelazerd en toen zei zij "sorry". Dus dat loopt wel los.
Hoe is het met je verder, nog werk?
En toen werd je wakker ......quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb 'r anders laatst ff van de trap gelazerd en toen zei zij "sorry". Dus dat loopt wel los.
Ik heb er net een paar leuke dames bij, net wat voor jou ... en niet duur, ik weet dat je daar aan hecht.quote:Hoe is het met je verder, nog werk?
Hij is wel op de centjes toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
En toen werd je wakker ......
[..]
Ik heb er net een paar leuke dames bij, net wat voor jou ... en niet duur, ik weet dat je daar aan hecht.
Ja, sorry Glen Deveronquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
doe je effe normaal, Michiel, of heb je weer aan die malt liggen lurken?
Op z'n tijd rijd ik ff een stukkie om voor een incassootje. niets mis mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:09 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wij wel, jij ook met afrossen?
Van afgehakte paardenkoppen en het derde rijk, trutquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
Scrut waar ben je nou, laat je nou niet de mond snoeren door die dikke homo, hè. In real life verzamelt ie postzegels, echt!
Heb je nog veel open staan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Op z'n tijd rijd ik ff een stukkie om voor een incassootje. niets mis mee.
Ik laat me zo gauw de mond niet snoeren maar ik reageer ook weer niet op iedereen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
Scrut waar ben je nou, laat je nou niet de mond snoeren door die dikke homo, hè. In real life verzamelt ie postzegels, echt!
Glen Helder zahjewelbedoelen,quote:
Schrijf ff een janktekst van zeshonderd alinea's, misschien krijg je die kudde in het gelid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
Godverdomme dikke, je hebt weer eens iedereen weggejaagd met die asociale posts van je, dat kan niet meer tegenwoordig
Maar als je het doet is het meestal een jank-ode aan jezelf. Piss off, gekquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat me zo gauw de mond niet snoeren maar ik reageer ook weer niet op iedereen.
Zie ik eruit als een herder, badmuts of moet ik zeggen schaap en dat je blij mag zijn dat ik je herder niet ben, althans als je krent je lief is ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:20 schreef sly-nl het volgende:
Schrijf ff een janktekst van zeshonderd alinea's, misschien krijg je die kudde in het gelid.
R U tokking to jourself ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar als je het doet is het meestal een jank-ode aan jezelf. Piss off, gek
Omdat ik me aanpaste aan jou en je gepeupel omdat ik views nodig had, kudquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Margo37 het volgende:
Tis iig niet Sly himself, die kon geen woord Nederlands
Wel een leuke kloonquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Margo37 het volgende:
Tis iig niet Sly himself, die kon geen woord Nederlands
Heb wel een vermoedenquote:
Hou die vork eens in je zak manquote:
Ik zit net te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hou die vork eens in je zak man
Oh, je hebt wel een vermoeden... Spelen je eksterogen op of geeft je vleesboom weer signalen af?quote:
Gedeisd houden anders zet ik 'm in jouw zak, half omgebouwde eunuchquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hou die vork eens in je zak man
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gedeisd houden anders zet ik 'm in jouw zak, half omgebouwde eunuch
Nee, daar zitten alleen maar hele jostiesquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
zeker zo'n halve josti van dat Kietelkot
Promoot dat nu nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
zeker zo'n halve josti van dat Kietelkot
Als je ze deelt door zes wel !quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee, daar zitten alleen maar hele josties
Jankende leverkwab. Jij hebt een kloon nodig om verder gezichtsverlies te voorkomen en toch door te posten op je truttige wijzequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen hebben kennelijk een kloon nodig om te zeggen wat ze echt op hun lever hebben.
Ken je ook vierendelen? In die richting ongeveer en dan ben je op de helftquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als je ze deelt door zes wel !
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ken je ook vierendelen? In die richting ongeveer en dan ben je op de helft
Waarom niet, misschien gaat die vetbol daar dan wel heen, laten we eerlijk zijn dat klote forum van hemzelf daar wil je niet dood hangend over je toetsenbord gevonden worden, dus hij is op zoek naar wat anders, kans dat ie hier blijft hangen is zo maar aanwezig, nee dan zijn we blijquote:
Alles wat hij zegt is nietszeggend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, misschien gaat die vetbol daar dan wel heen, laten we eerlijk zijn dat klote forum van hemzelf daar wil je niet dood hangend over je toetsenbord gevonden worden, dus hij is op zoek naar wat anders, kans dat ie hier blijft hangen is zo maar aanwezig, nee dan zijn we blij
Dan is het zeker Slyquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Alles wij hij zegt is nietszeggend.
Het loopt anders nog prima. Als ik het wel heb postte jij er vorige week nog, dus niet te stoer doen, brugwachterquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, misschien gaat die vetbol daar dan wel heen, laten we eerlijk zijn dat klote forum van hemzelf daar wil je niet dood hangend over je toetsenbord gevonden worden, dus hij is op zoek naar wat anders, kans dat ie hier blijft hangen is zo maar aanwezig, nee dan zijn we blij
Zitten er daar echt nog mensen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het loopt anders nog prima. Als ik het wel heb postte jij er vorige week nog, dus niet te stoer doen, brugwachter
Dat komt omdat die zuster van je daar de hoer uithangt, als ik een afspraakje wil maken moet ik daar toch aanloggen, anders krijg ik het kreng niet te pakkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het loopt anders nog prima. Als ik het wel heb postte jij er vorige week nog, dus niet te stoer doen, brugwachter
Het ging over jostiesquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zitten er daar echt nog mensen?
Je zou verwachten dat vervelende kloons geband zouden worden maar in RLS lijkt dat toch anders te gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, alleen de leuke posters krijgen een ban van een paar dagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat vervelende kloons geband zouden worden maar in RLS lijkt dat toch anders te gaan.
Niet op reageren maar een TR sturenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat vervelende kloons geband zouden worden maar in RLS lijkt dat toch anders te gaan.
Ik TR never!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niet op reageren maar een TR sturen
Hij schijnt wat te hebben, waar Yvonne nogal gecharmeerd van is ... nee, nee, vraag het me maar nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet. Maakt mij niet waarom iemand komt, als het maar niet in m'n haar isquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat die zuster van je daar de hoer uithangt, als ik een afspraakje wil maken moet ik daar toch aanloggen, anders krijg ik het kreng niet te pakken
Geweldige postquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij schijnt wat te hebben, waar Yvonne nogal gecharmeerd van is ... nee, nee, vraag het me maar niet
Das het adviesquote:
Schrijf nog een epistel in de feedback en zend wat brieven naar de dagbladen, sissyquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou op Michiel, het is Scrut, geen lekker wijf ofzo ..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:37 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee, alleen de leuke posters krijgen een ban van een paar dagen
Ik waardeer ook leuke mannen, op mijn manierquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou op Michiel, het is Scrut, geen lekker wijf ofzo ..
Ajaxkampioen, de kloon van de gebande John100 is er ook nog steeds. Ik verwacht dus ook niet dat in dit geval een TR zal helpen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niet op reageren maar een TR sturen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ajaxkampioen, de kloon van de gebande John100 is er ook nog steeds. Ik verwacht dus ook niet dat in dit geval een TR zal helpen.
No homo, moet je er dan even bij zettenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik waardeer ook leuke mannen, op mijn manier
JA DAT OOKquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No homo, moet je er dan even bij zetten
Dat werd als advies gegevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ajaxkampioen, de kloon van de gebande John100 is er ook nog steeds. Ik verwacht dus ook niet dat in dit geval een TR zal helpen.
En wie houdt zich daaraan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat werd als advies gegeveneeeh zoiets van niet reageren enzo.
Not me and it is not fairquote:
trustquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga slapen, mijn pm box loopt vol
Dit is nu je niveau als het even tegenzitquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pleurt op faker!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit is nu je niveau als het even tegenzit![]()
Zeker voor het homohuwelijk?
Met een hoed op naar de kroning, babbeltante?
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:47 schreef Margo37 het volgende:
Der zit iemand zichzelf te quoten volgens mij
Vrouwtje blijft nog lang weg met het hondje zeg, weet je zeker dat ze alleen het hondje even aan het uitlaten is? Ik weet niet hoor, maar die hand op m'n dijbeen de laatste keer dat ik 'r zag gaf me al zo'n vermoeden dat ze wat te kort kwam .........quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit is nu je niveau als het even tegenzit![]()
Zeker voor het homohuwelijk?
Met een hoed op naar de kroning, babbeltante?
Slaap lekker, huilie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook slapen, mijn pm box blijft leeg.
Trusten
Jullie houden mij van mijn slaapje afquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwtje blijft nog lang weg met het hondje zeg, weet je zeker dat ze alleen het hondje even aan het uitlaten is? Ik weet niet hoor, maar die hand op m'n dijbeen de laatste keer dat ik 'r zag gaf me al zo'n vermoeden dat ze wat te kort kwam .........
Open relatie, I don't carequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwtje blijft nog lang weg met het hondje zeg, weet je zeker dat ze alleen het hondje even aan het uitlaten is? Ik weet niet hoor, maar die hand op m'n dijbeen de laatste keer dat ik 'r zag gaf me al zo'n vermoeden dat ze wat te kort kwam .........
lol,quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Slaap lekker, huilie.
[ afbeelding ]
Stuur maar naar mijn advocaat!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Open relatie, I don't careOf moet ik een brief op tafel leggen van zestien kantjes?
Slaap lekker ouwequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Jian het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op.
Trust![]()
Als je vanavond nog gaat cruisen, kijk je dan uit dikke, ...... anders slaap lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor FOK! ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:00 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
May be. Alleen niet voor RLS. Veel te hoog niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor FOK! ?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
SHO dan misschien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
May be. Alleen niet voor RLS. Veel te hoog niveau.![]()
Yep, je zou daar best een topic kunnen openen over deze "websoap". Die is er nog niet, als ik het zo even snel bekijk.quote:
Slaai, stuurt geen klaag pm'squote:Op donderdag 14 februari 2013 07:40 schreef pullup het volgende:
Ha, nu zitten dus al die klippenkoppers samen met Sly hier.
Dan zal het wel niet lang duren voordat er weer een zooi klaag pm's in de rondte vliegen.
Dan ben ik ook een KK figuurquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaai, stuurt geen klaag pm's
mogguh![]()
Ja, recessie in het hoofd van de consument, de pessimistische Hollander. Maar ik doe er lekker niet meer aan mee, ik ga wat kopen vandaag, weet alleen nog niet watquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
Nederland weer in recessie
Of is het nog?
Kijk uit voor ijzelquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, recessie in het hoofd van de consument, de pessimistische Hollander. Maar ik doe er lekker niet meer aan mee, ik ga wat kopen vandaag, weet alleen nog niet wat
Die zure Volkskrant weer hoor.quote:Verlos ons en Wendy van Ushi
"Gevoelens van schaamte gaan over in medelijden. Arme vroiuw achter bril, pruik en make-up"
De spits gaf 't 1 ster en de metro 2 geloof ikquote:
Vandaag landelijk aangepaste dienstregelingquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef jacqhassel het volgende:
Het sneeuwt hier ben zeer benieuwd of de trein vanavond rijd
Voor het publiek maakt dat niet zoveel uit, belangrijker is of er genoeg BN-ers in de film zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:59 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ushi must marry wordt echt overal de grond ingeboord. Lees net de recensie in de Next.
'een nieuw dieptepunt in de Nederlandse filmgeschiedenis', 'zelfs de bloopers zijn niet leuk', 'pijnlijk onleuke komedie'.
En dan mijmerde Wendy van D. afgelopen week in Blvd over de mogelijkheid van een hele filmreeks.
quote:'Vliegende Hollanders misdragen zich in hotel'
van onze redactie
AMSTERDAM -
De deelnemers van Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans zouden zich zo hebben misdragen dat ze bijna het hotel zijn uitgezet.
De deelnemers, die voor opnamen van het SBS-programma in Duitsland verblijven, zouden na een avond doorzakken flink tekeer zijn gegaan, meldt RTL Boulevard.
De gasten en het personeel van het hotel zouden zich flink geërgerd hebben aan de kandidaten, onder wie Lange Frans, Robert Schoemacher en Jody Bernal.
De eigenaar overwoog zelfs om de groep Nederlanders eruit te zetten. Hij heeft aan RTL Boulevard laten weten dat er iets is voorgevallen, maar wil niet zeggen wat. Een aanwezige woordvoerder van SBS zegt van niks te weten.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor het publiek maakt dat niet zoveel uit, belangrijker is of er genoeg BN-ers in de film zitten.
quote:
Nee even binnen komen wippen en meteen alles proberen te beledigen is meer zijn stijl.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaai, stuurt geen klaag pm's
mogguh![]()
Die gast negeren gewoon die is niet slimmerquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee even binnen komen wippen en meteen alles proberen te beledigen is meer zijn stijl.
Ik vraag me af wat voor man is datquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee even binnen komen wippen en meteen alles proberen te beledigen is meer zijn stijl.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:49 schreef selam het volgende:
Het regent hier , en het is spiegelglad .
Linkie ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]Eens even op de webcam van het Koningsplein kijken dan
http://www.terena.org/webcam/quote:
Teringlijers!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Er wordt ook veel beter gestrooid dan voorgaande jaren, al helemaal op de bruggen in de stad.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Mooi yoga weertje wel. Lekker van zennestein [ afbeelding ]
Hier is 't -1 Pullup, al heimwee naar de heimat?![]()
Redenen genoeg, het ijzelt hier!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ben zaterdag weer terug en ben mooie redenen aan het verzinnen om hier nog een weekje te blijven.
Ik kijk net naar die cam op het Koningspleinquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Redenen genoeg, het ijzelt hier!
Lekker daar blijven en je koesteren in het zonnetje
Welnee, we kunnen wel tegen een jaloersmakend zonovergoten plaatje stootje hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk net naar die cam op het Koningspleinen zal jullie mijn foto's besparen.
De Telegraaf heeft zijn pennetje ook in azijn gedoopt:quote:
quote:Het filmfonds kan zijn geld beter aan iets anders uitgeven, zeker als het gaat om films die hun basis vinden bij een commerciële omroep. Ushi Must Marry is helaas een nieuw dieptepunt voor de Nederlandse film.
Word jij altijd agressief van ijzel of alleen van Wendy?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten Wendy gewoon de tyfus slaan!
Mijn tuintafel is een ijstafel, bizar.
Alleen van Wendy en terecht lijkt me zo. Wat een vreselijk mens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Word jij altijd agressief van ijzel of alleen van Wendy?
Maar ze is overal zo goed in (zegt ze zelf)quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen van Wendy en terecht lijkt me zo.
Ik zag haar bij Boelevaar en ging bijna over mijn nek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze is overal zo goed in (zegt ze zelf)
Toen moest haar carrière eigenlijk nog beginnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wendy in de tijd van Over de Rooie wel eens werktechnisch ontmoet, en toen kwam ze op mij erg aardig over.
Maar dat is al heeeeeel lang geleden.
YWquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag haar bij Boelevaar en ging bijna over mijn nek.
Nog bedankt voor de FB fanpage van Nina.
Ik denk dat Erland haar daarin wel goed vindt acteren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:10 schreef Deisyy het volgende:
In die politieserie vind ik haar op zijn ergst
Linda de Mol ook zo portret brrrrrrrrquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me trouwens af aan wie ik een grotere hekel heb: Wendy of Sylvana?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting Artwork
Maar die verstaat dan tenminste nog haar vak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Linda de Mol ook zo portret brrrrrrrr
Kan wel zijn Scrutzz maar ik krijg de kriebels van haar, vooral sinds ze de weg naar de botox heeft gevonden bbrrrrquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die verstaat dan tenminste nog haar vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |