quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En doorrrr,, met die taalfaujes zoeken...![]()
Ik weet mijn plaats wel intussen....
Neuhh.. ik ben nooit ver weg, met of zonder taalfautjes, The Sjow gaat gewoon door....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Copycat het volgende:
Wist je je plaats maar, dan was je elders.
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
"afzeik"quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..
Zou ik wel doen maar dan bij voorkeur niet eentje van Dennie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
Oh Loedo, hou je nog wel van me? Onze dochter heeft ons nodig, ze is zwanger ..... Whaaaat, heeft ze genoikt dan? Ja, is het niet fantaaastisch? Neej, Neenj iek verdraag het neit, mij kleine meisje heeft genoikt, wie o wie heeft zijn vuiijge loiter aan haar aangeboiden?
Gtst-fan, moi
Bij twijfel beter niet doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Nieuwe CD van Dennie Christian, Van toen naar Nu, staat op Spotnet, ik twijfel .... Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
Chet Bakerquote:
Oh tof, die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Thanks Cc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Heerlijke drama queenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Chet Bakerhij zal voor mij nooit meer dezelfde zijn, ik zal nooit meer naar hem kunnen luisteren zonder te denken aan chat, De chat, De chat van Oop en wat er allemaal fout ging, ... toen!
Ah, ik heb 'm al eens gezien op aanraden van jou. Ik denk altijd even aan hem als ik langs het hotel aan de Prins Hendrikkade kom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Hij is binnen, de aflevering van morgen. Ik ga straks gewoon kijken en dan in het GTST topic posten wat er morgen allemaal gebeurtquote:
Je zou deze pagina ook even moeten liken op Facebook. Daar worden de laatste tijd hele mooie dingen gepost. Ook de dochter van Nina Simone post daar zo nu en dan over haar moeder.quote:
O jee, zoveel ellende op een avond, kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Te laat, ik heb; "Je hebt mammies ogen" gedownload. Ik heb er geen goed gevoel over
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, zoveel ellende op een avond, kan je dat wel aan?
Wat een naar iets om van mammie te stelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
Te laat, ik heb; "Je hebt mammies ogen" gedownload. Ik heb er geen goed gevoel over
Nou, precies, beetje eng ventje die Dennie, ik moet zijn CD ook niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een naar iets om van mammie te stelen.
Spannend ben benieuwd naar de reactie van Bingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is binnen, de aflevering van morgen. Ik ga straks gewoon kijken en dan in het GTST topic posten wat er morgen allemaal gebeurt
ik check het even voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend ben benieuwd naar de reactie van Bing
Dennie is niet van FOK, dus het is een combi van vanavondquote:
quote:
Vierde keer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik niet voor de derde keer deze winter snipper dan snipverkouden ben.
Okee, zij die Turkse vriendin van 'm voert die Hans en zegt"" Hans weet wat lekker is" Bing kijkt vuilquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, zij die Turkse vriendin van 'm voert die Hans en zegt"" Hans weet wat lekker is" Bing kijkt vuil
Zij trekt een wijntje open en zegt "Ik hou van robuust" Bing kijkt nog vuiler.
Zij zegt " drink je een glaasje mee Bing zuur " ja, waarom niet"
Pas op dat je niet te vaak je neus snuit, daar krimpt je hoofd van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Is dat een soort hattrick?
Mijn hoofd zit vol, ik stoom me wezenloos.
en ja kijk, nou moet Scrut opeens ook Spotnetquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Aflevering van de volgende dag altijd gratis te downloaden via spotnet.
O oke, thnx download eigenlijk nooit, zou eens kijken morgen!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Aflevering van de volgende dag altijd gratis te downloaden via spotnet.
Ik heb geeneens internetquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
en ja kijk, nou moet Scrut opeens ook Spotnet
Ik weet eigenlijk niet of het een nieuwe is, maar ik vind eigenlijk alles van Dennie goed, dus het maakt niet uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef Toverheks het volgende:
heeft Dennie Cristiaan een nieuwe cd
Shrunken head! Voor je het weet ben je een Frequin-item.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas op dat je niet te vaak je neus snuit, daar krimpt je hoofd van.
Uhhh, jawel, ow kut, mag ik het daar dan ook niet meer over hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
Spotnet heeft toch geen chatfunctie, hè?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Copycat het volgende:
Spotnet heeft toch geen chatfunctie, hè?
zit je me nu in de zeik te nemen, Dennie Cristiaan, nou wereldzangerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het een nieuwe is, maar ik vind eigenlijk alles van Dennie goed, dus het maakt niet uit
In mijn antwoord probeer ik de schuld nu in jouw schoenen te schuiven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
En nu ga ik even m'n thee pakken en op m'n gemak het antwoord van Scrut aan Pietje lezen, hè, lekker, gezellig
Ik ben echt zó blij dat ik geen internet heb.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Tja, voor je het weet kom je daar een ouwe bekende tegen, en dan? En dan???
Ben ik degene met dat initiatief ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn antwoord probeer ik de schuld nu in jouw schoenen te schuiven.
Kijk, zo ken ik mezelf weer, stond vroeger in al mijn beoordelingen en rapporten; "toont initiatief" en dat was goed zeiden ze toenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij was degene die zei dat opa zat te tikken en refereerde zo als eerste aan de chat
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
LOL. Ik zie op Facebook een foto van de jodenmarkt aan de Jodenbreestraat in Amsterdam anno 1932. Reageert er een Duitser met "wir sollten da wieder mal hingehen!!!!" Nou nee, doe maar niet.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
LOL. Ik zie op Facebook een foto van de jodenmarkt aan de Jodenbreestraat in Amsterdam anno 1932. Reageert er een Duitser met "wir sollten da wieder mal hingehen!!!!" Nou nee, doe maar niet.
Er is voetbal op tv, zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Jian het volgende:
Toch luistert Gert wel, ik heb aan het begin van de avond gezegd, bemoei jij je nou even nergens mee, even niet tussenbeide komen, even gewoon mondje dicht. En je ziet, 't werkt wel
Ik moest het doen van Pietjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je probeert me nu gewoon een ban aan te smeren door met me te gaan slowchatten in het FB-topic. Straks moet ik weer als aanstichter het voorbeeld voor de rest zijn.
Dat zou toch gewoon 1-1 worden? Dat had ik vorige week al van een stel Chinezen in de kroeg gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Onbelangrijke wedstrijd Madrid - Manchester of zoiets, nee daar ligt het niet aan
Ik wilde niet, maar ja, hij beloofde me 10 notes aftrek wegens goed gedrag, zeg dan maar eens neequote:
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde niet, maar ja, hij beloofde me 10 notes aftrek wegens goed gedrag, zeg dan maar eens nee
Ook meer je kop houwe, zou dat helpen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeld
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook meer je kop houwe, zou dat helpen?
De billetjes bewaart-ie voor het laatst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Nerrr... Wazzup Frog?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal stoppen met posten. Daarvan wordt FOK! vast veel leuker.
Jij leeft hier echt van op hè ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Volgens Rood Blauw en Paars is kop houwe de beste oplossing tegen Mod-ingrijpen overal..
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is op het forum niet te zien.
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoon
Dat is omdat-ie in je cache staat (heb ik me ooit eens laten vertellen)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zucht... gedoe steeds... hier zie ik hem gewoon
Ja, ik heb zo'n kut-iMac, die zijn grafisch niet zo sterk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....
Is het niet gewoon de browser? Of is FOK me aan het muiten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben niet zulke geavanceerde apparatuur als jij, vooral Scrut moet verdomd hard trappen om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen ....
Klinkt logisch ja... Hetzelfde als m'n website...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is omdat-ie in je cache staat (heb ik me ooit eens laten vertellen)
Je krijgt nu vast wat aftrek van notes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik post al bijna 10 jaar op FOK! In nauwelijks een maand tijd is mijn aantal notes verdubbeld
Effe vragen; Scrut is het niet gewoon je browser, jij hebt toch die van Zeeman?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de browser? Of is FOK me aan het muiten?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga intussen naar bed, vechten jullie het even uit of het aan Fok ligt of aan jullie zelf...
Geinig, die kan ik niet zien.quote:
Stel je eens voor dat jij een groot fotobestand op je eigen website zet en iemand vindt dat bestand en post dat op een site waar die foto door honderdduizenden users gedownload wordt. Dan haalt jou provider je site meteen van internet of stuurt je een enorme rekening vanwege het door jouw site gegenereerde dataverkeer. Daarom zie je sommige plaatjes niet hier op het forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Klinkt logisch ja... Hetzelfde als m'n website...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je krijgt nu vast wat aftrek van notes.
Pietje zal NU toch wel inzien dat je ban onterecht was!
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat jij een groot fotobestand op je eigen website zet en iemand vindt dat bestand en post dat op een site waar die foto door honderdduizenden users gedownload wordt. Dan haalt jou provider je site meteen van internet of stuurt je een enorme rekening vanwege het door jouw site gegenereerde dataverkeer. Daarom, zie je sommige plaatjes niet hier op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |