Ik ben ook zeker over mijn seksualiteit, ik voel me aangetrokken tot supersofs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al die grapjes over hoe gay ik wel niet ben
en al zou ik het zijn wat dan nog?
Ik zou dan tenminste zeker zijn over mijn seksualiteit
mijn dove opa heet wimquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik noem Timmmmm voortaan wimmmm gewoon omdat het kan
Dan word het de rest van je leven vertalen dusquote:
Kan gebeuren, meestal wel grappig wat voor'n frustaties dat vrij laat als er een topic wordt gejatquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef utopie het volgende:
Sorry, ik meende toch echt dat ik de lapo had
Godsammequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed geantwoord, de dame kan immers meelezen. Jij komt er wel
Ik ben een emotioneel wrak nuquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan gebeuren, meestal wel grappig wat voor'n frustaties dat vrij laat als er een topic wordt gejat
Denk het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan word het de rest van je leven vertalen dus![]()
![]()
Misschien wel de gouden combinatie, een bakkende vertaalster
Inderdaad. Straks is ineens je post 'kwijt'quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
topickapen van een postbodemod.
ik zou maar op je tellen passen nieuwkomer
Ja hallo, ik heb een leven ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hallo, nu zijn we al 40 minuten verder ja
Ja wat een mongool als ik die postbode was had ik hem perm ban gegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
utopie een nieuwkomer noemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |