Cc heeft gewoon gelijk. Dit is een openbaar forum waar een stel ruziemakende kippen en hanen misbruik van maken door hun sneue ruzietjes hier uit te vechten en te hopen dat ze hierdoor FOK! schade toe brengen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken..
Ja joh, wij zijn degenen die hier afgeschermd van iedereen zitten te overleggen hoe we die mensen van KK kunnen aanpakken. We spuien hier ons gal over alles van KK wat vies is en gaan vervolgens op dat vrij toegankelijke KK mooi weer lopen spelen, treiteren en sneren lopen uitdelen aan degenen die we niet moeten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb nog wel een ander staaltje achterbaks gedoe, het verschil is dat een kloon daar niet mee komt, het is KK wat gepakt moet worden.
1 kant belichten.
Inloggen op FOK! en het is open. En een account hier gaat zonder ballotage.quote:
CC heeft gelijk?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cc heeft gewoon gelijk. Dit is een openbaar forum waar een stel ruziemakende kippen en hanen misbruik van maken door hun sneue ruzietjes hier uit te vechten en te hopen dat ze hierdoor FOK! schade toe brengen.
Bah.
Wat gek dat die kloon zei dat reggen bij KK zo makkelijk wasquote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inloggen op FOK! en het is open. En een account hier gaat zonder ballotage.
Zoals ik al zei: het is sterker dan ik. You guys make me sick.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bemoeien is al het juiste woord... kijk, een CC daalde zojuist weer neer voor een afmakert.. over bemoeien gesproken..
Vreemd hè, op een o-pen-baar fo-rum. Snuggere.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
Dus ik kan daar nu gewoon registreren?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef Margo37 het volgende:
Wat gek dat die kloon zei dat reggen bij KK zo makkelijk was
Heel FOK! of heel internet?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Laysa het volgende:
Hef gewoon die hele tyfus zooi op....zijn de ruzies ook weg
Registereren is nooit een probleem geweest daar, kunnen meerdere van hier bevestigen, maar de aannames dwarrelen graag rond.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan daar nu gewoon registreren?
Die kloon heeft mij in ieder geval wel de ogen doen openen over jullie achterbakse gedrag.
O-pen-baar a-f-maak-forum bedoel je? Misselijk stukje rellert...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd hè, op een o-pen-baar fo-rum. Snuggere.
Dit rls gedeelte. Het lijkt wel of het gif hier sterker is dan ooit tevoren. Das geen subforum waardquote:
Kun je me dan even een linkje geven van waar ik me kan registreren. Kan het nl op KK niet zo snel vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Margo37 het volgende:
Registereren is nooit een probleem geweest daar, kunnen meerdere van hier bevestigen, maar de aannames dwarrelen graag rond.
Laat dat nou precies de bedoeling zijn van degene die boven je post.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit rls gedeelte. Het lijkt wel of het gif hier sterker is dan ooit tevoren. Das geen subforum waard
Als jouw tere huidje niet tegen FOK! kan, moet je misschien weer terug naar VOL. Oh, wacht ...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
O-pen-baar a-f-maak-forum bedoel je? Misselijk stukje rellert...
Het ligt niet aan jou, ik zie het ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me dan even een linkje geven van waar ik me kan registreren. Kan het nl op KK niet zo snel vinden.
Margo komt ons zo de link geven.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ligt niet aan jou, ik zie het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |